Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.10.2025 № 103-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 13.10.2025 № 103-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2025-09-26-012759-a 26.09.2025
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-26-012759-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-26-012759-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до підпункту 12.3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції учасником надається «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам замовника (Додаток 3 до Оголошення)».
Також згідно з підпунктом 13.1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції учасник повинен надати «документи підтверджуючі якість та відповідність товарів (декларація (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог). Учасником надається один із зазначених документів».
З огляду на наведене необхідно зазначити, в яких файлах пропозиції учасник ФОП Зайцев О.В. надав документи, передбачені підпунктом 12.3 та підпунктом 13.1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (вказати назву файлів та номер сторінки, за наявності)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-26-012759-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до підпункту 12.4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції учасником надається «погоджений проєкт договору про закупівлю (Додаток 4 до Оголошення)».
З огляду на наведене необхідно зазначити, в якому файлі пропозиції учасник ФОП Зайцев О.В. надав вищезазначений проєкт договору про закупівлю (вказати назву файлу)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
У військовій частина А2920 опрацьовано запит Південного Офісу Держаудит служби в Миколаївській області щодо моніторингу закупівля UA-2025-09-26-012759-a.
За результатами опрацювання запиту, повідомляємо що з метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі замовником направлялися запити до потенційних постачальників такої продукції. Їхні комерційні пропозиції додаються.
Посилання на веб-сайти продукції, що закуповується, не додаються та не можуть братися за основу визначення очікуваної вартості закупівлі оскільки на вітчизняному ринку дана продукція не є затребуваною і її постачанням в такій кількості та в такій номенклатурі займається обмежене коло контрагентів.
У військовій частині А2920 ваш запит щодо надання інформації та документів по закупівлі, зокрема щодо документів що надаються учасником на виконання вимог п. 12.3 та 13.1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
На виконання вимог запиту повідомляю, що документи визначені п. 12.3 та 13.1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником ФО-П Зайцев О.В. дійсно не були надані у складі цінової пропозиції.
Між тим, вказаний недолік не був своєчасно виявлений уповноваженою особою та як наслідок учаснику не було вказано на це і не надано 24 години на усунення його порушення.
Проте, наразі усунути дане порушення не має можливості із технічних причин, враховуючи, що вже укладений договір про закупівлю, а зобов’язання за договором сторонами виконані в повному обсязі.
З метою недопущення подібним випадкам в майбутньому та покарання винних посадових осіб уповноважену особу військової частини А2920 буде притягнуто до дисциплінарної відповідальності.
У військовій частині А2920 ваш запит щодо надання інформації та документів по закупівлі, зокрема щодо документів що надаються учасником на виконання вимог п. 12.4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
На виконання вимог запиту повідомляю, що документи визначені п. 12.4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником ФО-П Зайцев О.В. дійсно не були надані у складі цінової пропозиції.
Між тим, вказаний недолік не був своєчасно виявлений уповноваженою особою та як наслідок учаснику не було вказано на це і не надано 24 години на усунення його порушення.
Проте, наразі усунути дане порушення не має можливості із технічних причин, враховуючи, що вже укладений договір про закупівлю, а зобов’язання за договором сторонами виконані в повному обсязі.
З метою недопущення подібним випадкам в майбутньому та покарання винних посадових осіб уповноважену особу військової частини А2920 буде притягнуто до дисциплінарної відповідальності.