Показати схожі тендери

Закупівля Системні блоки від Житомирська обласна прокуратура.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-26-011341-a
Id Tender bcfa8c6984c148e78e2934ffa30a35d8
План UA-P-2025-09-26-010311-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 26.09.2025 15:53
Остання зміна 04.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
499 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.09.2025 15:52 до 06.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 26.09.2025 15:52
до 03.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.09.2025 15:52
до 03.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.10.2025 12:03
до 29.10.2025 17:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.10.2025 18:58
до 04.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 29.10.2025 17:15
-
Період уточнень
з 26.09.2025 15:52 до 03.10.2025 00:00
Період оскарження
з 26.09.2025 15:52 до 03.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.10.2025 12:03 до 29.10.2025 17:15
Період кваліфікації
з 07.10.2025 12:03 до 29.10.2025 17:15
Основні параметри
Системні блоки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
499 000 грн.
Системні блоки
Назва предмета закупівлі
Системні блоки
Очікувана вартість
499 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2495,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.10.2025 11:34
Закінчення аукціону
07.10.2025 12:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Системні блоки
Код ДК 021:2015
30211400-5 - Комп’ютерні конфігурації
Кількість
28
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008,, Україна, Житомирська область, Житомир, Святослава Ріхтера, будинок 11
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
466 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМЕЛ"
Пропозиція:
479 304 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
455 694 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.10.2025 11:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.09.2025 15:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрківська Олена Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380961509417
Замовник
ЄДРПОУ
02909950
Повна назва
Житомирська обласна прокуратура
Поштовий індекс
10008,
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
Святослава Ріхтера, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Системні блоки
Період вимог/скарг з 13.10.2025 18:58 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 12:03 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей та статті 29 Закону. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. Для перевірки Учасника на предмет відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в Закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, застосовано аналітичну систему перевірки та моніторингу контрагентів LIGA360. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі.
Документи кваліфікації
13.10.2025 18:59
Довідка НАЗК
13.10.2025 18:58
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.10.2025 12:03
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 20.10.2025 17:59 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 17:55 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
відхилити відповідно до абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
20.10.2025 17:59
Повідомлення про рішення
20.10.2025 17:55
Витяг з ЄДР
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 23.10.2025 18:08 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 17:59 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
23.10.2025 18:08
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.10.2025 17:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей Учасником у складі тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надано три довідки в довільній формі, а саме: 1.1. Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл «Аналогічні договори»), в якому містяться інформація та наступні колонки: - Колонка 2 «Найменування сторін аналогічного договору»; - Колонка 3 «Номер та дата аналогічного договору»; - Колонка 4 «Предмет аналогічного договору»; - Колонка 5 «Перелік первинних документів (акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, акти приймання – Передачі, видаткові накладні тощо)»; - Колонка 6 «Найменування контактні дані замовника/контрагента (телефон, електронна пошта тощо); - Колонка 7 « ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності)». Таким чином, Учасником в зазначеній довідці не вказано суму договору. 1.2. ДОВІДКА Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (файл «ДОВІДКА про виконання аналогічних договорів»), в якому містяться інформація та наступні колонки: - «Найменування замовника аналогічних за предметом закупівлі договорів, його адреса, код ЄДРПОУ»; - «Дата та номер укладання договору»; - «Предмет договору»; - «Строк дії договору»; - «Відомості про виконання договору». Таким чином, Учасником в зазначені довідці не вказано суму договору. 1.3. Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл «Довідка про виконання аналогічних договорів(2)»), в якому містяться інформація та наступні колонки: - «Найменування замовника за договором»; - «Номер, дата договору та предмет договору»; - «Документ(и), що підтверджують виконання договору». Таким чином, Учасником в зазначені довідці не вказано суму договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Підпунктом 1.1.1. пункту 1.1. «Переліку документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), яка обов’язково має містити: дату та номер договору, найменування Замовника (назва організації та юридична адреса), предмет договору, суму договору. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Для усунення невідповідності, зазначених в підпунктах 1.1, 1.2, 1.3 пункту 1 Перелік виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати оновлену Довідку в довільній формі, з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), яка обов’язково має містити: дату та номер договору, найменування Замовника (назва організації та юридична адреса), предмет договору, суму договору. Виправлення виявлених замовником невідповідностей в інформації та/або документах, які надані Учасником, на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Створено
22.10.2025 14:30
Надати до
23.10.2025 14:30
Період вимог/скарг з 29.10.2025 17:15 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 18:08 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
29.10.2025 17:15
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.10.2025 18:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1.1.Додатком 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, якщо Учасник є виробником запропонованого товару, то у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати на запропонований товар (системний блок) гарантійний лист, який підтверджує зобов’язання продавця (виробника) щодо гарантійного ремонту або заміни товару протягом визначеного гарантійного (лист/листи повинен/повинні містити посилання на дану процедуру закупівлі). У разі надання гарантійного листа іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову. 2. Перелік виявлених невідповідностей 2.1. Учасником у складі тендерної документації надано документ, який називається Довідка про сервісні центри (файл «9_Довідка про сервісні центри»), в якому відсутнє посилання на дану процедуру закупівлі. Таким чином, Учасником в зазначеному вище листі не вказано посилання на дану процедуру закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Для усунення невідповідності, зазначеної в підпункті 2.1 пункту 2 Перелік виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати оновлений гарантійний лист, з посиланням на дану процедуру закупівлі. Виправлення виявлених замовником невідповідностей в інформації та/або документах, які надані Учасником, на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Створено
27.10.2025 18:18
Надати до
28.10.2025 18:18
Торги не відбулися
Очікувана вартість
499 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.10.2025 09:00
Замовник:
Житомирська обласна прокуратура
Контактний телефон:
380961509417
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
499 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.10.2025 09:00
Замовник:
Житомирська обласна прокуратура
Контактний телефон:
380961509417
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності