Показати схожі тендери

Закупівля Системні блоки від Житомирська обласна прокуратура.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-26-011341-a
Id Tender bcfa8c6984c148e78e2934ffa30a35d8
План UA-P-2025-09-26-010311-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 26.09.2025 15:53
Остання зміна 20.10.2025 17:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
499 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.09.2025 15:52 до 06.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 26.09.2025 15:52
до 03.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.09.2025 15:52
до 03.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 07.10.2025 12:03
-
Залишилось 4 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.10.2025 18:58
до 26.10.2025 00:00
Період уточнень
з 26.09.2025 15:52 до 03.10.2025 00:00
Період оскарження
з 26.09.2025 15:52 до 03.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.10.2025 12:03
Основні параметри
Системні блоки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
499 000 грн.
Системні блоки
Назва предмета закупівлі
Системні блоки
Очікувана вартість
499 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2495,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.10.2025 11:34
Закінчення аукціону
07.10.2025 12:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Системні блоки
Код ДК 021:2015
30211400-5 - Комп’ютерні конфігурації
Кількість
28
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008,, Україна, Житомирська область, Житомир, Святослава Ріхтера, будинок 11
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
466 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМЕЛ"
Пропозиція:
479 304 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
455 694 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.10.2025 11:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.09.2025 15:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрківська Олена Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380961509417
Замовник
ЄДРПОУ
02909950
Повна назва
Житомирська обласна прокуратура
Поштовий індекс
10008,
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
Святослава Ріхтера, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Системні блоки
Період вимог/скарг з 13.10.2025 18:58 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 12:03 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей та статті 29 Закону. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. Для перевірки Учасника на предмет відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в Закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, застосовано аналітичну систему перевірки та моніторингу контрагентів LIGA360. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі.
Документи кваліфікації
13.10.2025 18:59
Довідка НАЗК
13.10.2025 18:58
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.10.2025 12:03
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 20.10.2025 17:59 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 17:55 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
відхилити відповідно до абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
20.10.2025 17:59
Повідомлення про рішення
20.10.2025 17:55
Витяг з ЄДР
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 17:59 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.10.2025 17:59
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
499 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.10.2025 09:00
Замовник:
Житомирська обласна прокуратура
Контактний телефон:
380961509417
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
499 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.10.2025 09:00
Замовник:
Житомирська обласна прокуратура
Контактний телефон:
380961509417
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності