Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт рентгенкабінету комунального підприємства «Луцька міська дитяча поліклініка» за адресою м. Луцьк, пр. Волі, 3 А від Управління капітального будівництва Луцької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-26-010297-a
Id Tender 229be146e50c4516920ae55eea0e22b9
План UA-P-2025-09-26-012146-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 26.09.2025 15:17
Остання зміна 03.11.2025 10:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 854 725 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.09.2025 15:14 до 13.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 26.09.2025 15:14
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.09.2025 15:14
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.10.2025 13:15
до 30.10.2025 16:12
Залишилось 7 год. 4 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2025 15:32
до 05.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.10.2025 16:12
-
Період уточнень
з 26.09.2025 15:14 до 10.10.2025 00:00
Період оскарження
з 26.09.2025 15:14 до 10.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2025 13:15 до 30.10.2025 16:12
Період кваліфікації
з 14.10.2025 13:15 до 30.10.2025 16:12
Основні параметри
Капітальний ремонт рентгенкабінету комунального підприємства «Луцька міська дитяча поліклініка» за адресою м. Луцьк, пр. Волі, 3 А
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 854 725 грн.
Капітальний ремонт рентгенкабінету комунального підприємства «Луцька міська дитяча поліклініка» за адресою м. Луцьк, пр. Волі, 3 А
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт рентгенкабінету комунального підприємства «Луцька міська дитяча поліклініка» за адресою м. Луцьк, пр. Волі, 3 А
Очікувана вартість
1 854 725 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9273,63
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.10.2025 12:52
Закінчення аукціону
14.10.2025 13:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт рентгенкабінету комунального підприємства «Луцька міська дитяча поліклініка» за адресою м. Луцьк, пр. Волі, 3 А
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ШИНАКА-УКРАЇНА"
Пропозиція:
1 766 793.03 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД"
Пропозиція:
1 828 362 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.10.2025 12:52
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ільчук Олена
Електронна пошта
Телефон
380332724594
Замовник
ЄДРПОУ
05517736
Повна назва
Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Поштовий індекс
43025
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
Волинська обл. м.Луцьк вул. Богдана Хмельницького,19/206
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт рентгенкабінету комунального підприємства «Луцька міська дитяча поліклініка» за адресою м. Луцьк, пр. Волі, 3 А
Період вимог/скарг з 21.10.2025 15:32 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 13:15 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Протокольне рішення уповноваженої особи від 21.10.2025 № 2
Документи кваліфікації
21.10.2025 15:32
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
14.10.2025 13:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 15:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 15:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 30.10.2025 16:12 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 15:32 по 19.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Протокольне рішення уповноваженої особи від 30.10.2025 № 5
Документи кваліфікації
30.10.2025 16:12
Довідка НАЗК
30.10.2025 16:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.10.2025 11:18
Електроний протокол про продовження строку
21.10.2025 15:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 15:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 15:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Протокольне рішення уповноваженої особи від 28.10.2025 № 3
Дата продовження строку розгляду
28.10.2025 11:14
Дата кінця розгляду
19.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до вимог тендерної документації викладених в Додатку 1 щодо документів та/або інформації, які подаються Учасником: 1. Згідно пункту 5.1. – Учасник повинен документально підтвердити якість товарів/матеріалів, що входять до вартості робіт, на підтвердження надати чинні сертифікати відповідності від виробника із зазначенням технічних характеристик товарів/матеріалів, у яких має бути чітко вказано відповідний рівень захисту від рентгенівського випромінювання, що мають забезпечувати товари/матеріали. У тендерній пропозиції Учасника у файлі «6інформація щодо відповідності.pdf»: щодо дверей зазначено вимоги ТУ, що не відповідають наданому сертифікату і в зазначеному сертифікаті не відображено відповідний рівень захисту від рентгенівського випромінювання; щодо вікна не надано сертифікат на підтвердження відповідності від виробника. 2. Згідно пункту 6. – Учасником надається довідка з інформацією на підтвердження ступеня локалізації виробництва щодо кожного запропонованого учасником товару. На підтвердження незастосування вимог щодо локалізації виробництва учасник заповнює відповідним чином графу 5 форми та надає документ, що підтверджує країну походження такого товару (устаткування). У тендерній пропозиції Учасника у файлі «7Довідка щодо локалізації.pdf» щодо «Кабелів ВВГнгд» у графі 5 зазначено країну походження – Україна та сертифікат, який не додано до документів тендерної пропозиції. 3. Згідно пункту 7.7. – документи або копії документів, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. У тендерній пропозиції Учасника у файлі «Трудові книжки.pdf» документи на сторінках 5 і 6 надано без перекладу на українську мову. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: 1. Надати відповідну довідку; щодо дверей та вікна надати сертифікати відповідності від виробника із зазначенням технічних характеристик товарів/матеріалів, у яких має бути чітко вказано відповідний рівень захисту від рентгенівського випромінювання. 2. Надати документ, що підтверджує країну походження «Кабелів ВВГнгд». 3. Документи зазначені на сторінках 5 і 6 файлу «Трудові книжки.pdf» надати з їх автентичним перекладом українською мовою.
Створено
29.10.2025 11:25
Надати до
30.10.2025 11:25
Договір
UA-2025-09-26-010297-a-b1
Очікує підписання
1 828 362 грн.
1 828 362 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт рентгенкабінету комунального підприємства «Луцька міська дитяча поліклініка» за адресою м. Луцьк, пр. Волі, 3 А
Номенклатура
Капітальний ремонт рентгенкабінету комунального підприємства «Луцька міська дитяча поліклініка» за адресою м. Луцьк, пр. Волі, 3 А
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Повна назва
Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05517736

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37107380

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 854 725 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 10:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Контактний телефон:
380332724594
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 854 725 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 10:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Контактний телефон:
380332724594
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності