Показати схожі тендери

Закупівля Флагштоки з Державними Прапорами України; Державний Прапор України. від КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-26-010216-a
Id Tender 860f6ff2c4aa41688b675658ad918556
План UA-P-2025-09-26-010670-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.09.2025 15:18
Остання зміна 17.10.2025 16:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
312 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.09.2025 15:17 до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.09.2025 15:17
до 02.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.09.2025 15:17
до 02.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.10.2025 13:26
до 08.10.2025 16:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.10.2025 16:27
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.10.2025 16:27
до 17.10.2025 16:14
Період уточнень
з 26.09.2025 15:17 до 02.10.2025 00:00
Період оскарження
з 26.09.2025 15:17 до 02.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.10.2025 13:26 до 08.10.2025 16:27
Період кваліфікації
з 06.10.2025 13:26 до 08.10.2025 16:27
Основні параметри
Флагштоки з Державними Прапорами України; Державний Прапор України.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
312 000 грн.
Флагштоки з Державними Прапорами України; Державний Прапор України.
Назва предмета закупівлі
Флагштоки з Державними Прапорами України; Державний Прапор України.
Очікувана вартість
312 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3120,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.10.2025 13:03
Закінчення аукціону
06.10.2025 13:26
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 160 (штуки)
Флагштоки з Державними Прапорами України; Державний Прапор України.(загальна назва)
Опис предмета закупівлі
Флагштоки з Державними Прапорами України; Державний Прапор України.(загальна назва)
Код ДК 021:2015
35820000-8 - Допоміжне екіпірування
Кількість
160
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51700, Україна, Дніпропетровська область, місто Вільногірськ, вулиця Молодіжна 53
Дата постачання по
31.10.2025 15:16
Позиція : №2 80 (штуки)
Флагшток з Державним Прапором України
Опис предмета закупівлі
Флагшток з Державним Прапором України
Код ДК 021:2015
35820000-8 - Допоміжне екіпірування
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51700, Україна, Дніпропетровська область, місто Вільногірськ, вулиця Молодіжна 53
Дата постачання по
31.10.2025 15:16
Позиція : №3 80 (штуки)
Державний Прапор України.
Опис предмета закупівлі
Державний Прапор України.
Код ДК 021:2015
35820000-8 - Допоміжне екіпірування
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51700, Україна, Дніпропетровська область, місто Вільногірськ, вулиця Молодіжна 53
Дата постачання по
31.10.2025 15:16
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Замовником Товару здійснюється в порядку та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами та доповненнями), в національній валюті України та на підставі виставленого рахунку протягом 30 - ти робочих днів, на розрахунковий рахунок «Продавця».
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Замовником Товару здійснюється в порядку та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами та доповненнями), в національній валюті України та на підставі виставленого рахунку протягом 30 - ти робочих днів, на розрахунковий рахунок «Продавця».
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КРИЛАЩЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА"
Пропозиція:
228 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КУЗНЄЦОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
290 160 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.10.2025 13:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.09.2025 15:18
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Суслова Алла Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kulyk Mykola Volodymyrovych
Електронна пошта
Телефон
+380565335135
Факс
+380565335137
Замовник
ЄДРПОУ
40494091
Назва (англійською мовою)
ME Utility enterprise «Management company« Zhilkomservis »of the Volnogorsk city council of Dnipropetrovsk region
Повна назва
КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Повна назва (англійською мовою)
ME Utility enterprise «Management company« Zhilkomservis »of the Volnogorsk city council of Dnipropetrovsk region
Поштовий індекс
51700
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Вільногірськ
Адреса
вул. Молодіжна, 53
Кваліфікація
Лот № 1 Флагштоки з Державними Прапорами України; Державний Прапор України.
Період вимог/скарг з 08.10.2025 16:27 по 14.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.10.2025 13:26 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.10.2025 16:27
Довідка НАЗК
08.10.2025 16:27
Повідомлення про рішення
08.10.2025 16:24
-
06.10.2025 13:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 15:11
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 15:11
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «КРИЛАЩЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА» невідповідностей. Ідентифікатор закупівлі №UA-2025-09-26-010216-a У відповідності до: п. п. 1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)за предметом закупівлі договору (договорів)», необхідно надати: 1. «Довідка за зразком, наведеним нижче, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору) за 2025р. Зразок довідки (довідка готується на власному бланку Учасника ( у разі наявності таких бланків)». 2. «-банківський(і) документ(и), яким(и) підтверджується отримання в повному обсязі (на суму повністю виконаного аналогічного договору) грошових коштів від замовника товарів з яким було укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори); такий банківський документ обов’язково повинен містити інформацію щодо призначення платежу (сума, дата, номер договору)», що свідчить про повністю виконані сторонами свої зобов’язання щодо наданої учасником копії договору. 3. Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації Визначені у Розділі 2. Додатку 1 до тендерної документації: 2.1. «Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 1.1. до тендерної документації та додає фото (схеми, креслення тощо) товару» - належним чином заповнене. 4.Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, щодо зобов’язань дотримуватися учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля, на запропонований товар під час його виробництва, транспортування, експлуатації тощо (вимога замовника за п.6.4. Додатку 1 до тендерної документації). 5.Довідка в довільній формі, в якій зазначається джерело походження товару (найменування товаровиробника), країна походження товару та інформація про те, що товар не внесено до Переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» зі змінами чинними на момент подачі пропозиції (вимога замовника за п.6.7. Додатку 1 до тендерної документації). 6.Гарантійний лист, що підтверджує, що поставка Товару здійснюватиметься транспортом та силами Учасника на адресу Замовника. Вартість доставки входить в ціну товару (вимога замовника за п.6.8. Додатку 1 до тендерної документації). 7.Гарантійний лист щодо підтвердження поставки якісного товару в строки, визначені договором (у разі обрання Учасника переможцем торгів та укладення договору) (вимога замовника за п.6.9. Додатку 1 до тендерної документації). 8.Гарантійний лист щодо заміни товару в асортименті та кількості вказаній в заявці Замовника у разі виявлення Замовником дефектів товару чи будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару (вимога замовника за п.6.10 Додатку 1 до тендерної документації). 9.Гарантійний лист, що в день постачання товару Учасником будуть надані видаткова, товарно-транспортна накладна, документи, що підтверджують якість (вимога замовника за п.6.11. Додатку 1 до тендерної документації). 10.Гарантійний лист щодо погодження Учасником з умовами проекту договору про закупівлю що означає безумовне погодження виконання зобов’язань за договором (Додаток 3) (вимога замовника за п.6.12 Додатку 1 до тендерної документації). 11.У разі відсутності печатки в діяльності підприємства, Учасник має надати в тендерній пропозиції лист у довільній формі про її невикористання (вимога замовника за п.6.13 Додатку 1 до тендерної документації). 12.Відсутні відомості за встановленою формою «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» (вимога замовника за п.6.15 Додатку 1 до тендерної документації). 13.Учасником не надано «ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» за наданою формою Додатку 1 до тендерної документації, яка відповідає ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННЮ (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)(Додаток 1.1. до тендерної документації. «Кількість та опис усіх необхідних характеристик предмета закупівлі (технічна специфікація)»-належним чином заповнену та підписану. 14.Учасником не надано «ЛИСТ-ЗГОДУ» за наданою формою Додатку 1 до тендерної документації. 2. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідку за зразком, у п.1 Додатку 1 до тендерної документації, на власному бланку Учасника ( у разі наявності таких бланків), з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору) за 2025р. - «-банківський(і) документ(и), яким(и) підтверджується отримання в повному обсязі (на суму повністю виконаного аналогічного договору) грошових коштів від замовника товарів з яким було укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори); такий банківський документ обов’язково повинен містити інформацію щодо призначення платежу (сума, дата, номер договору)», що свідчить про повністю виконані сторонами свої зобов’язання щодо наданої учасником копії договору. - Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації (зазначено Розділом 2. Додатку 1 до тендерної документації) , а саме: підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 1.1. до тендерної документації та додає фото (схеми, креслення тощо) товару- належним чином заповнене. - Довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, щодо зобов’язань дотримуватися учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля, на запропонований товар під час його виробництва, транспортування, експлуатації тощо. - Довідку в довільній формі, в якій зазначається джерело походження товару (найменування товаровиробника), країна походження товару та інформація про те, що товар не внесено до Переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» зі змінами чинними на момент подачі пропозиції. - Гарантійний лист, що підтверджує, що поставка Товару здійснюватиметься транспортом та силами Учасника на адресу Замовника. Вартість доставки входить в ціну товару. - Гарантійний лист щодо підтвердження поставки якісного товару в строки, визначені договором (у разі обрання Учасника переможцем торгів та укладення договору). - Гарантійний лист щодо заміни товару в асортименті та кількості вказаній в заявці Замовника у разі виявлення Замовником дефектів товару чи будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару. - Гарантійний лист, що в день постачання товару Учасником будуть надані видаткова, товарно-транспортна накладна, документи, що підтверджують якість. - Гарантійний лист щодо погодження Учасником з умовами проекту договору про закупівлю що означає безумовне погодження виконання зобов’язань за договором (Додаток 3). - Лист у довільній формі (у разі відсутності печатки та її використання в підприємницькій діяльності). - Встановленою формою «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» (належним чином підписані та завірені). - «ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ» за наданою формою Додатку 1 до тендерної документації, яка відповідає ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННЮ (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)(Додаток 1.1. до тендерної документації. «Кількість та опис усіх необхідних характеристик предмета закупівлі (технічна специфікація)»- належним чином заповнену та підписану. - «ЛИСТ-ЗГОДУ» за наданою формою Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
07.10.2025 16:17
Надати до
08.10.2025 16:17
Договір
UA-2025-09-26-010216-a-c1
Підписаний і діє
Номер
70/К
228 800 грн.
228 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
17.10.2025
Строк дії договору з
17.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
160 (штуки)
Флагштоки з Державними Прапорами України; Державний Прапор України.(загальна назва)
Номенклатура
Флагштоки з Державними Прапорами України; Державний Прапор України.(загальна назва)
Кількість
160
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
80 (штуки)
Флагшток з Державним Прапором України
Номенклатура
Флагшток з Державним Прапором України
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
80 (штуки)
Державний Прапор України.
Номенклатура
Державний Прапор України.
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Повна назва
КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40494091

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КРИЛАЩЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА"
Повна назва
ФОП "КРИЛАЩЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2636015086

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.10.2025 16:14
Повідомлення про договір
17.10.2025 15:59
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
312 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.10.2025 00:00
Замовник:
КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Контактний телефон:
+380565335135
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
312 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.10.2025 00:00
Замовник:
КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Контактний телефон:
+380565335135
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності