Показати схожі тендери

Закупівля Дискова борона (за кодом ДК 021:2015:16110000-9 «Плуги чи дискові борони») (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility) від ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-26-008874-a
Id Tender fa2133a87cc74afdb419394cdc03a17b
План UA-P-2025-09-26-010327-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.09.2025 14:31
Остання зміна 16.10.2025 22:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
363 260 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.09.2025 14:28 до 04.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.09.2025 14:28
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.09.2025 14:28
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.10.2025 15:16
до 09.10.2025 11:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.10.2025 09:41
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.10.2025 11:09
до 16.10.2025 22:28
Період уточнень
з 26.09.2025 14:28 до 01.10.2025 00:00
Період оскарження
з 26.09.2025 14:28 до 01.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.10.2025 15:16 до 09.10.2025 11:09
Період кваліфікації
з 06.10.2025 15:16 до 09.10.2025 11:09
Основні параметри
Дискова борона (за кодом ДК 021:2015:16110000-9 «Плуги чи дискові борони») (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility)
Закупівля здійснюється з урахуванням статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі», пункт 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 , з урахуванням Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 №3786-IX
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
363 260 грн.
Дискова борона (за кодом ДК 021:2015:16110000-9 «Плуги чи дискові борони») (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility)
Назва предмета закупівлі
Дискова борона (за кодом ДК 021:2015:16110000-9 «Плуги чи дискові борони») (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility)
Очікувана вартість
363 260 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1816,3
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.10.2025 14:53
Закінчення аукціону
06.10.2025 15:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дискова борона
Код ДК 021:2015
16110000-9 - Плуги чи дискові борони
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
67512, Україна, Одеська область, с. Курісове, Куриса, 9
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АГРОКУБ"
Пропозиція:
345 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГРАННО ТЕХ"
Пропозиція:
360 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.10.2025 14:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.09.2025 14:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Дундєва
Електронна пошта
Телефон
+380688134839
Замовник
ЄДРПОУ
00702570
Повна назва
ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Поштовий індекс
67512
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Лиманський район, село Курісове
Адреса
ВУЛИЦЯ КУРИСА, будинок 9
Кваліфікація
Лот № 1 Дискова борона (за кодом ДК 021:2015:16110000-9 «Плуги чи дискові борони») (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility)
Період вимог/скарг з 07.10.2025 09:41 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.10.2025 15:16 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
07.10.2025 09:41
Повідомлення про рішення
06.10.2025 15:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 09.10.2025 11:09 по 15.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 09:41 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.10.2025 11:09
Довідка НАЗК
09.10.2025 11:09
Повідомлення про рішення
07.10.2025 09:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГРАННО ТЕХ" (далі – Учасник) до закупівлі Дискова борона (за кодом ДК 021:2015:16110000-9 «Плуги чи дискові борони») (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility) було виявлено невідповідності у розумінні пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Детальне обґрунтування та спосіб усунення виявлених невідповідностей зазначені нижче. 1. Відповідно до пункту 3 додатку 4 до Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Підписаний та заповнений учасником проєкт договору про закупівлю згідно Додатку 5(під час укладання договору його умови можуть бути змінені за взаємною згодою сторін) Учасником у складі пропозиції надано проєкт договору (3.1 ДОГОВІР Сівалка зернова.pdf) який не заповнений і не підписаний з боку Учасника. У зв’язку з вищенаведеним, для усунення виявлених невідповідностей, учаснику у складі тенедерної документації необхідно надати Підписаний та заповнений учасником проєкт договору про закупівлю згідно Додатку 5 2. Відповідно до пункту 4 додатку 4 до Тендерної документації У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати підтвердження стосовно того, що: - Учасник торгів погоджується, що в разі, якщо ним була надана недостовірна інформація, щодо відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника, його пропозиція буде відхилена. - Якщо пропозиція торгів учасника не відповідає Технічним вимогам документації торгів, то пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам документації торгів. - Доставка товару здійснюється Продавцем за його кошти, за адресою: 67512, Одеська область, Березівський район, село Курісове, вулиця Куриса 9. Учасником зазначених документів надано не було. У зв’язку з вищенаведеним, для усунення виявлених невідповідностей, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтвердження стосовно того, що: - Учасник торгів погоджується, що в разі, якщо ним була надана недостовірна інформація, щодо відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника, його пропозиція буде відхилена. - Якщо пропозиція торгів учасника не відповідає Технічним вимогам документації торгів, то пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам документації торгів. - Доставка товару здійснюється Продавцем за його кошти, за адресою: 67512, Одеська область, Березівський район, село Курісове, вулиця Куриса 9.
Створено
07.10.2025 10:21
Надати до
08.10.2025 10:21
Договір
UA-2025-09-26-008874-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1610
360 000 грн.
300 000 грн.
З ПДВ
Підписано
16.10.2025
Строк дії договору з
16.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Дискова борона
Номенклатура
Дискова борона
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Повна назва
ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00702570

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГРАННО ТЕХ"
Повна назва
ТОВ "ГРАННО ТЕХ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39694558

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.10.2025 22:28
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-20-000033
Дата створення проекту
20.10.2025 13:11
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
20.10.2025 14:31
Дата завершення моніторингу
11.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.10.2025 Одеса № 203 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 20.10.2025 № 203 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 12 UA-2025-09-26-008874-a 26.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.10.2025 00:00
Документи рішення
20.10.2025 14:31
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
21.10.2025 12:01
Орган перевірки
25.10.2025 00:00
Документи повідомлення
21.10.2025 12:02
-
Відповідь
Про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Дискова борона (за кодом ДК 021:2015:16110000-9 «Плуги чи дискові борони») (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility), надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на підставі наданих трьох комерційних пропозицій, а саме: ТОВ «АГРІКОЛЬ ТЕХ», ТОВ "АГРО ПРОМ СФЕРА" та ТОВ «БМ СІСТЕМС», на підставі зазначених даних було сформовано очікувану вартість предмета закупівлі, з урахуванням положень Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", та встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики, що були направлені на погодження листом №167 від «07» серпня 2025 р. та листом № 166 від «06» серпня 2025 р. до Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації, та Департаменту економічної політики та стратегічного планування Обласної державної адміністрації. Відповідно до листів № 5215/07-18/04.1-18/2-25/6232 від 06.08.2025 та № 3071/02/01.1-08/2-25 від 07.08.2025 Департаментом освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації та Департаментом економічної політики та стратегічного планування Обласної державної адміністрації було погоджено технічні, якісні, кількісні характеристики та очікувана вартість предмету закупівлі. 2. Надаємо посилання на розміщення інформації на сторінці власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://tafk.od.ua/dyskova-borona-2/ 3. Фінансування зазначеної закупівлі здійснюється за рахунок: Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору в 2025 році (код програмної класифікації видатків: 0611222 "Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" та за рахунок місцевого бюджету: 0611221 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору») 4. Пояснення, інформацію та документи надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення Запиту.
Рішеня
21.10.2025 14:23
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
363 260 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2025 00:00
Замовник:
ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Контактний телефон:
+380688134839
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
363 260 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2025 00:00
Замовник:
ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Контактний телефон:
+380688134839
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності