Показати схожі тендери

Закупівля Сівалка зернова (код ДК 021:2015 — 16130000-5 Сівалки, саджалки та машини для пересаджування) (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility) від ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-26-008753-a
Id Tender 3f65df21ccfc49629c7b01bfba1a4688
План UA-P-2025-09-26-010257-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.09.2025 14:33
Остання зміна 15.10.2025 13:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
397 325 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.09.2025 14:24 до 04.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.09.2025 14:24
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.09.2025 14:24
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.10.2025 00:00
до 07.10.2025 11:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.10.2025 11:40
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.10.2025 11:40
до 15.10.2025 13:39
Період уточнень
з 26.09.2025 14:24 до 01.10.2025 00:00
Період оскарження
з 26.09.2025 14:24 до 01.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.10.2025 00:00 до 07.10.2025 11:40
Період кваліфікації
з 04.10.2025 00:00 до 07.10.2025 11:40
Основні параметри
Сівалка зернова (код ДК 021:2015 — 16130000-5 Сівалки, саджалки та машини для пересаджування) (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility)
Закупівля здійснюється з урахуванням статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі», пункт 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 , з урахуванням Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 №3786-IX
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
397 325 грн.
Сівалка зернова (код ДК 021:2015 — 16130000-5 Сівалки, саджалки та машини для пересаджування) (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility)
Назва предмета закупівлі
Сівалка зернова (код ДК 021:2015 — 16130000-5 Сівалки, саджалки та машини для пересаджування) (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility)
Очікувана вартість
397 325 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1986,63
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сівалка зернова
Код ДК 021:2015
16130000-5 - Сівалки, саджалки та машини для пересаджування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
67512, Україна, Одеська область, с. Курісове, Куриса, 9
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГРАННО ТЕХ"
Пропозиція:
390 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.09.2025 14:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Дундєва
Електронна пошта
Телефон
+380688134839
Замовник
ЄДРПОУ
00702570
Повна назва
ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Поштовий індекс
67512
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Лиманський район, село Курісове
Адреса
ВУЛИЦЯ КУРИСА, будинок 9
Кваліфікація
Лот № 1 Сівалка зернова (код ДК 021:2015 — 16130000-5 Сівалки, саджалки та машини для пересаджування) (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility)
Період вимог/скарг з 07.10.2025 11:40 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.10.2025 00:00 по 11.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.10.2025 11:40
Довідка НАЗК
07.10.2025 11:40
Повідомлення про рішення
04.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 14:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 14:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГРАННО ТЕХ" (далі – Учасник) до закупівлі Сівалка зернова (код ДК 021:2015 — 16130000-5 Сівалки, саджалки та машини для пересаджування) (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility) було виявлено невідповідності у розумінні пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Детальне обґрунтування та спосіб усунення виявлених невідповідностей зазначені нижче. 1. Відповідно до пункту 3 додатку 4 до Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Підписаний та заповнений учасником проєкт договору про закупівлю згідно Додатку 5(під час укладання договору його умови можуть бути змінені за взаємною згодою сторін) Учасником у складі пропозиції надано проєкт договору (3.1 ДОГОВІР Сівалка зернова.pdf) який не заповнений і не підписаний з боку Учасника. У зв’язку з вищенаведеним, для усунення виявлених невідповідностей, учаснику у складі тенедерної документації необхідно надати Підписаний та заповнений учасником проєкт договору про закупівлю згідно Додатку 5 2. Відповідно до пункту 4 додатку 4 до Тендерної документації У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати підтвердження стосовно того, що: - Учасник торгів погоджується, що в разі, якщо ним була надана недостовірна інформація, щодо відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника, його пропозиція буде відхилена. - Якщо пропозиція торгів учасника не відповідає Технічним вимогам документації торгів, то пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам документації торгів. - Доставка товару здійснюється Продавцем за його кошти, за адресою: 67512, Одеська область, Березівський район, село Курісове, вулиця Куриса 9. Учасником зазначених документів надано не було. У зв’язку з вищенаведеним, для усунення виявлених невідповідностей, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтвердження стосовно того, що: - Учасник торгів погоджується, що в разі, якщо ним була надана недостовірна інформація, щодо відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника, його пропозиція буде відхилена. - Якщо пропозиція торгів учасника не відповідає Технічним вимогам документації торгів, то пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам документації торгів. - Доставка товару здійснюється Продавцем за його кошти, за адресою: 67512, Одеська область, Березівський район, село Курісове, вулиця Куриса 9.
Створено
06.10.2025 10:57
Надати до
07.10.2025 10:57
Договір
UA-2025-09-26-008753-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1510
390 000 грн.
325 000 грн.
З ПДВ
Підписано
15.10.2025
Строк дії договору з
15.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Сівалка зернова
Номенклатура
Сівалка зернова
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Повна назва
ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00702570

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГРАННО ТЕХ"
Повна назва
ТОВ "ГРАННО ТЕХ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39694558

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.10.2025 13:39
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-13-000066
Дата створення проекту
13.10.2025 17:16
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
13.10.2025 17:46
Дата публікації висновку про результати
20.10.2025 15:42
Дата завершення усунення порушень
24.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.10.2025 Одеса № 199 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.10.2025 № 199 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 12 UA-2025-09-26-008753-a 26.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.10.2025 00:00
Документи рішення
13.10.2025 17:46
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 20 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документації, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання якої передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності її розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тилігульського аграрного фахового коледжу (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.09.2025 № 1, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАННО ТЕХ» (далі – ТОВ «ГРАННО ТЕХ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ГРАННО ТЕХ» у тендерній пропозиції та/або подання якої передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ГРАННО ТЕХ» виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.10.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.10.2025, договір від 15.10.2025 № 1510, пояснення та документи надані Замовником 14.10.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності вимог тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документації, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання якої передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності її розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
20.10.2025 00:00
Дата публікації
20.10.2025 15:42
Документи висновку
20.10.2025 15:42
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
14.10.2025 14:23
Орган перевірки
18.10.2025 00:00
Документи повідомлення
14.10.2025 14:23
-
Відповідь
Про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Сівалка зернова (код ДК 021:2015 — 16130000-5 Сівалки, саджалки та машини для пересаджування) (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility), надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на підставі наданих двох комерційних пропозицій, а саме: ТОВ «АГРІКОЛЬ ТЕХ», ТОВ "АГРО ПРОМ СФЕРА" та інформації наявної в інтернеті, а саме було враховано сівалку за посиланням «https://agro.ria.com/sell-sivalka-demetra-sz-3-6-350012854.html», на підставі зазначених даних було сформовано очікувану вартість предмета закупівлі, та встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики, що були направлені на погодження листом від «11 » серпня 2025 р. № 174 та листом від «14 » серпня 2025 р. №179 до Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації, та Департаменту економічної політики та стратегічного планування Обласної державної адміністрації. Відповідно до листів № 5368/07-18/04.1-18/2-25/6407 від 13.08.2025 та № 3143/02/01.1-08/2-25 від 18.08.2025 Департаментом освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації та Департаментом економічної політики та стратегічного планування Обласної державної адміністрації було погоджено технічні, якісні, кількісні характеристики та очікувана вартість предмету закупівлі. 2. Надаємо посилання на розміщення інформації на сторінці власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://tafk.od.ua/sivalka/ 3. Фінансування зазначеної закупівлі здійснюється за рахунок: Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору в 2025 році (код програмної класифікації видатків: 0611222 "Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" та за рахунок місцевого бюджету: 0611221 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору») 4. Пояснення, інформацію та документи надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення Запиту.
Рішеня
14.10.2025 17:25
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
397 325 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2025 00:00
Замовник:
ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Контактний телефон:
+380688134839
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
397 325 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2025 00:00
Замовник:
ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Контактний телефон:
+380688134839
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності