Показати схожі тендери

Закупівля Підіймально-транспортувальне обладнання: Гвинт шнекової установки від Тернівське житлово-комунальне підприємство.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-26-007981-a
Id Tender 91e90ddd22d84a488a2ee7376c933730
План UA-P-2025-09-26-003293-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.09.2025 13:56
Остання зміна 16.10.2025 11:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
348 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.09.2025 13:55 до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.09.2025 13:55
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.09.2025 13:55
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.10.2025 11:28
до 09.10.2025 16:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.10.2025 16:08
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.10.2025 16:08
до 16.10.2025 11:21
Період уточнень
з 26.09.2025 13:55 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 26.09.2025 13:55 до 05.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.10.2025 11:28 до 09.10.2025 16:08
Період кваліфікації
з 08.10.2025 11:28 до 09.10.2025 16:08
Основні параметри
Підіймально-транспортувальне обладнання: Гвинт шнекової установки
Технічний опис предмета закупівлі наведений у Додатку 2 до тендерної документації
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
348 000 грн.
Підіймально-транспортувальне обладнання: Гвинт шнекової установки
Назва предмета закупівлі
Підіймально-транспортувальне обладнання: Гвинт шнекової установки
Примітки
Технічний опис предмета закупівлі наведений у Додатку 2 до тендерної документації
Очікувана вартість
348 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1740,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.10.2025 11:05
Закінчення аукціону
08.10.2025 11:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Гвинт шнекової установки
Код ДК 021:2015
42417300-5 - Конвеєрне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51500, Україна, Дніпропетровська область, м.Тернівка, вул.Перемоги, 6
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором, здійснюються по факту поставки Товару, на визначену у Специфікації № 1 (Додаток №1) адресу, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати надходження бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок Замовника
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БЦС-СЕРВІС"
Пропозиція:
292 260 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ МАШИНОБУДIВЕЛЬНЕ ПIДПРИЄМСТВО ДНІПРО
Пропозиція:
291 260 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.10.2025 11:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.09.2025 13:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Миронова Світлана Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
+380994428474
Сайт:
http://tgkp.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
31657751
Повна назва
Тернівське житлово-комунальне підприємство
Поштовий індекс
51500
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Павлоградський район, м. Тернівка
Адреса
вул. Героїв України, 29
Кваліфікація
Лот № 1 Підіймально-транспортувальне обладнання: Гвинт шнекової установки
Період вимог/скарг з 09.10.2025 16:08 по 15.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 11:28 по 16.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.10.2025 16:08
Довідка НАЗК
09.10.2025 16:08
Повідомлення про рішення
08.10.2025 11:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту. 1 розділу 3 тендерної документації «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).». В результаті перевірки КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, виявлено, що Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений, що не є КЕП. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому/ на кожен документ окремо. 2. Учасником не надано достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями відповідно до пункту 5 Додатку 6 до тендерної документації надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). 3. Учасником не надано Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації надати довідку за формою 1, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Надати не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці з усіма додатками до нього. Надати копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель.
Створено
08.10.2025 15:44
Надати до
09.10.2025 15:44
Договір
UA-2025-09-26-007981-a-c1
Підписаний і діє
Номер
540п-25
291 260 грн.
242 716.67 грн.
З ПДВ
Підписано
16.10.2025
Строк дії договору з
16.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Гвинт шнекової установки
Номенклатура
Гвинт шнекової установки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Тернівське житлово-комунальне підприємство
Повна назва
Тернівське житлово-комунальне підприємство
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31657751

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ МАШИНОБУДIВЕЛЬНЕ ПIДПРИЄМСТВО ДНІПРО
Повна назва
ТОВ МАШИНОБУДIВЕЛЬНЕ ПIДПРИЄМСТВО ДНІПРО
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42954788

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA913052990000026008050502702
ПІБ підписанта
Балабаєв Олексій Валерійович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380500121311
Електронна пошта
Документи договору
16.10.2025 11:21
-
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
348 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 00:00
Замовник:
Тернівське житлово-комунальне підприємство
Контактний телефон:
+380994428474
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
348 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 00:00
Замовник:
Тернівське житлово-комунальне підприємство
Контактний телефон:
+380994428474
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності