Показати схожі тендери
Закупівля Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Послуги з поточного ремонту тротуару (влаштування безбар’єрності та доступності на вул. Виговського І., 7а – Головатого,1 у м. Львові; від Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-26-007833-a
Id Tender 456796fe52374643a41d528dcc6d91b7
План UA-P-2025-09-26-009504-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.09.2025 13:52
Остання зміна 21.10.2025 11:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
455 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.09.2025 13:52 до 04.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 26.09.2025 13:52
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.09.2025 13:52
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.10.2025 09:00
до 13.10.2025 10:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.10.2025 10:39
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.10.2025 10:39
до 21.10.2025 11:20
Період уточнень
з 26.09.2025 13:52 до 01.10.2025 00:00
Період оскарження
з 26.09.2025 13:52 до 01.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.10.2025 09:00 до 13.10.2025 10:39
Період кваліфікації
з 04.10.2025 09:00 до 13.10.2025 10:39
Основні параметри
Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Послуги з поточного ремонту тротуару (влаштування безбар’єрності та доступності на вул. Виговського І., 7а – Головатого,1 у м. Львові;
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради; Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022; ЄДРПОУ 04056084; Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації; Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
455 000 грн.
Послуги з поточного ремонту тротуару (влаштування безбар’єрності та доступності на вул. Виговського І., 7а – Головатого,1 у м. Львові;
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту тротуару (влаштування безбар’єрності та доступності на вул. Виговського І., 7а – Головатого,1 у м. Львові;
Примітки
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - наведено у технічній специфікації до предмета закупівлі (додаток 1.1 до Тендерної документації)
Очікувана вартість
455 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2275,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту тротуару (влаштування безбар’єрності та доступності на вул. Виговського І., 7а – Головатого,1 у м. Львові;
Код ДК 021:2015
45233253-7 - Влаштування тротуарного покриття
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, Виговського І., ,7а-Головатого,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
кошти місцевого бюджету
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ДІДУХ АННА БОГДАНІВНА
Пропозиція:
443 283.92 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.09.2025 13:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
26.09.2025 13:50
-
26.09.2025 13:50
-
Проект договору
26.09.2025 13:50
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яремович Ірина Євгенівна
Електронна пошта
Телефон
0322546805
Замовник
ЄДРПОУ
04056084
Назва (англійською мовою)
Zaliznychna region administration Lviv city council
Повна назва
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Zaliznychna region administration Lviv city council
Поштовий індекс
79022
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Виговського, будинок 34
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту тротуару (влаштування безбар’єрності та доступності на вул. Виговського І., 7а – Головатого,1 у м. Львові;
Період вимог/скарг з 13.10.2025 10:39 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.10.2025 09:00 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.10.2025 10:39
Довідка НАЗК
13.10.2025 10:38
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
09.10.2025 10:27
Електроний протокол про продовження строку
04.10.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 13:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 13:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку, замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення (п. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», далі - Закон). У зв’язку з необхідністю детального вивчення та аналізу документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасником – фізичною особою-підприємцем Дідух Анною Богданівною, виникла потреба продовжити строк розгляду тендерної пропозиції цього учасника щодо зазначеної закупівлі.
Дата продовження строку розгляду
09.10.2025 10:26
Дата кінця розгляду
01.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Фізичній особі-підприємцю Анні ДІДУХ м. Львів, вул. Замарстинівська,167а, 79051 Відповідно до статті 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 №1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), просимо протягом 24 год. з моменту оприлюднення інформації про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, усунути недоліки та подати документи, передбачені тендерною документацією щодо закупівлі - Код ДК 021:2015 — 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» — Послуги з поточного ремонту тротуару (влаштування безбар’єрності та доступності) на вул. Виговського І., 7а – вул. Головатого, 1 у м. Львові. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-26-007833-a. Під час розгляду пропозиції Учасника –ФОП Дідух А.Б. процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Код ДК 021:2015 — 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» — Послуги з поточного ремонту тротуару (влаштування безбар’єрності та доступності) на вул. Виговського І., 7а – вул. Головатого, 1 у м. Львові, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-26-007833-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 3.1 та 3.2 додатку 1 до тендерної документації передбачено подання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та інформаційної довідки щодо наявності достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до технічної специфікації (додаток 1.1. до тендерної документації). У завантаженій в електронну систему ФОП Дідух А.Б. довідці від 29.09.2025 №94 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також інформаційній довідці щодо наявності достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до технічної специфікації (додаток 1.1. до тендерної документації), відсутні працівники дорожніх професій для надання послуг відповідно до технічної специфікації щодо предмета закупівлі. 2. Пунктом 20 додатку 1 до тендерної документації передбачено подання: *Інформація у довільній формі про те, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим пункту 3) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі», крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. Примітка* У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. У складі тендерної пропозиції ФОП Дідух А.Б. згадана інформація відсутня. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до п.3.1 та 3.2. додатку 1 до тендерної документації надати оновлену інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та інформаційну довідку щодо наявності достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до технічної специфікації (додаток 1.1. до тендерної документації). 2.2. відповідно до пункту 20 додатку 1 до тендерної документації подати: *Інформація у довільній формі про те, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим пункту 3) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі», крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. Примітка* У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Враховуючи наведене, просимо усунути вказані невідповідності, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів з урахуванням вимог тендерної документації. Керуючись статтею 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 просимо Вас протягом зазначеного терміну виправити невідповідності документів та інформації тендерної пропозиції, шляхом завантаження протягом вказаного терміну в електронну систему Prozorro вказаних документів щодо закупівлі послуг - Утримання вулично-дорожньої мережі, а саме: Послуги з поточного ремонту тротуару (влаштування безбар’єрності та доступності) на вул. Виговського І., 7а – вул. Головатого, 1 у м. Львові. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-26-007833-a. Уповноважена особа Ірина ЯРЕМОВИЧ
Створено
09.10.2025 13:32
Надати до
10.10.2025 13:32
Договір
UA-2025-09-26-007833-a-b1
Підписаний і діє
Номер
319
443 283.92 грн.
443 283.92 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.10.2025
Строк дії договору з
21.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту тротуару (влаштування безбар’єрності та доступності на вул. Виговського І., 7а – Головатого,1 у м. Львові;
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту тротуару (влаштування безбар’єрності та доступності на вул. Виговського І., 7а – Головатого,1 у м. Львові;
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04056084

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ДІДУХ АННА БОГДАНІВНА
Повна назва
ФОП ДІДУХ АННА БОГДАНІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3135610127

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.10.2025 11:19
-
21.10.2025 11:18
Додатки до договору
Додатки до договору
21.10.2025 11:16
Підписаний договір
21.10.2025 11:16
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
21.10.2025 11:16
Додатки до договору
21.10.2025 11:16
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
455 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2025 09:00
Замовник:
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
0322546805
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
455 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2025 09:00
Замовник:
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
0322546805
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності