Показати схожі тендери

Закупівля Витяжний пристрій від Комунальний заклад Сумської обласної ради "Шосткинське вище професійне училище".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-26-007729-a
Id Tender bec3bec7836f435cabd11a741f4e6b9a
План UA-P-2025-09-26-009173-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.09.2025 13:50
Остання зміна 22.10.2025 15:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
660 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.09.2025 13:49 до 10.10.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 26.09.2025 13:49
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.09.2025 13:49
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2025 14:00
до 14.10.2025 10:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.10.2025 10:19
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.10.2025 10:19
до 22.10.2025 15:23
Період уточнень
з 26.09.2025 13:49 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 26.09.2025 13:49 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 14:00 до 14.10.2025 10:19
Період кваліфікації
з 10.10.2025 14:00 до 14.10.2025 10:19
Основні параметри
Витяжний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, місто Шостка, Шосткинський район, вулиця Воронізька, будинок 38. Закупівля здійснюються відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, яка ратифікована Законом України від 06.06.2024 № 3786-ІХ та Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ від 15.11.2024 р. № 1318
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
660 000 грн.
Витяжний пристрій
Назва предмета закупівлі
Витяжний пристрій
Примітки
Витяжний пристрій для учбово-практичного центру
Очікувана вартість
660 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3300,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
6 600
Позиція
Опис предмета закупівлі
Витяжний пристрій
Код ДК 021:2015
42520000-7 - Вентиляційне обладнання
Кількість
22
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41100, Україна, Сумська область, Шостка, вул. Воронізька,38
Дата постачання по
10.11.2025 13:50
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"
Пропозиція:
573 540 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2025 11:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
26.09.2025 13:45
Тендерна документація
26.09.2025 13:45
Тендерна документація
26.09.2025 13:45
Тендерна документація
Проект договору
Проект договору
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Туровчик Ольга Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380544920338
Факс
+380544921514
Замовник
ЄДРПОУ
05537526
Повна назва
Комунальний заклад Сумської обласної ради "Шосткинське вище професійне училище"
Поштовий індекс
41100
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Шостка
Адреса
вулиця Воронізька, будинок 38
Інформація про підписанта
IBAN
778201720344281003200016644
ПІБ підписанта
Туровчик Ольга Миколаївна
Посада підписанта
Фахівець з публічних закупівель
Діє на підставі
наказ 05-ОД
Телефон
+380671294916
Електронна пошта
Кваліфікація
Лот № 1 Витяжний пристрій
Період вимог/скарг з 14.10.2025 10:19 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 14:00 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.10.2025 10:19
Довідка НАЗК
14.10.2025 10:19
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.10.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-26-007729-a-a1
Підписаний і діє
Номер
80
573 540 грн.
477 950 грн.
З ПДВ
Підписано
22.10.2025
Строк дії договору з
22.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
22 (штуки)
Витяжний пристрій
Номенклатура
Витяжний пристрій
Кількість
22
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 10 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Комунальний заклад Сумської обласної ради "Шосткинське вище професійне училище"
Повна назва
Комунальний заклад Сумської обласної ради "Шосткинське вище професійне училище"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05537526

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"
Повна назва
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14311749

Інформація про підписанта

IBAN
778201720344281003200016644
ПІБ підписанта
Туровчик Ольга Миколаївна
Посада підписанта
Фахівець з публічних закупівель
Діє на підставі
наказ 05-ОД
Номер телефону
+380671294916
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.10.2025 15:23
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-24-000001
Дата створення проекту
24.10.2025 10:55
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.10.2025 12:42
Дата публікації висновку про результати
12.11.2025 12:57
Дата завершення усунення порушень
27.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.10.2025 №97-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 24.10.2025 № 97-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-09-26-007729-a 26.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.10.2025 00:00
Документи рішення
24.10.2025 12:42
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 04.09.2025, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації, проєкту договору та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Сумської обласної ради «Шосткинське вище професійне училище» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.09.2025 (протокол №213) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.10.2025, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «УХЛ-МАШ» (далі – ПАТ «УХЛ-МАШ», учасник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 14.10.2025 №223, повідомлення про намір укласти договір від 14.10.2025, договір від 22.10.2025 № 80, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 30.10.2025, від 04.11.2025, від 10.11.2025 та від 11.11.2025. 1. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з Постановою Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Відповідно до річного плану закупівель UA-P-2025-09-26-009173-a установлено, що закупівля за номером UA-2025-09-26-007729-a здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору (постанова Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 р. №925 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» зі змінами). Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-09-26-007729-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо: - ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації. (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди); - участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди). Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання: - участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності: - зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди). Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: - Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Разом з тим, Замовником в тендерній документації та проєкті договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації) не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. Однак слід зазначити, що Замовником за результатами проведення процедури закупівлі укладено договір від 22.10.2025 № 80, який доповнений положеннями у відповідності до вимог Рамкової угоди. 2. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Частиною четвертою статті 23 Закону визначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Технічна специфікація (Додаток 1 до тендерної документації Замовника) містить посилання на конкретну модель товару - ВУ-160-Н, за якою можливо ідентифікувати виробника – ПАТ «УХЛ-МАШ», при цьому тендерна документація не містить виразу «або еквівалент», що є порушенням вимог частини четвертої статті 23 Закону. 3. Окрім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник 03.10.2025 вносив зміни до тендерної документації в частині включення вимог щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю. У тендерній документації в редакції від 03.10.2025 Замовник визначив, що забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 6 до тендерної документації. При цьому, Замовник не оприлюднив Додаток 6 до тендерної документації, чим порушив вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, яким визначено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначеної документації додатково до її попередньої редакції. 4. Аналізом тендерної пропозиції учасника ПАТ «УХЛ-МАШ» установлено наступне. Замовник на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі у пункті 1.1 розділу І «Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» (далі – розділ І) Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 2) до тендерної документації установив вимогу, що для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів, учасники повинні надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів (у випадку відсутності таких вимог декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України) або - зразку маркування (для технічних регламентів, які передбачають обов’язкову наявність такого маркування) або - сертифікату експертизи типового зразка або експертизи типу (для продукції, оцінка відповідності якої потребує застосування модуля В відповідно до постанови КМУ від 13.01.2016 №95). У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 27.10.2025 та 31.10.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень, в якому файлі тендерної пропозиції учасника ПАТ «УХЛ-МАШ» містяться документи на вимогу пункту 1.1 розділу І додатку 2 до тендерної документації. На зазначені запити Управління Замовник 04.11.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому, зокрема, зазначив, що «документи на вимогу пункту 1.1 додатку 2 до тендерної документації містяться в файлах за номерами 11.1, 11.2, 11.3, 11.4, 17». Слід зазначити, що в зазначених Замовником файлах містяться: - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 27.02.2021 №12.2.-18-1/3299 та додаток до нього (файл «11.1. …»), який не вимагався тендерною документацією; - Сертифікат системи управління якістю ПАТ «УХЛ-МАШ» ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ EN ISO 9001:2018) (файл «11.2…»), який не вимагався тендерною документацією; - Технічні умови на меблі металеві (файл «11.4. …»), які не вимагалися тендерною документацією; - Паспорт на витяжний пристрій ВУ-160 (файл «17….»), який надано на вимогу пункту 2.2 розділу І додатку 2 до тендерної документації; - Сертифікат відповідності на меблі металеві №UA.PN.191.3012-25 (файл «11.3….») додаток 1 якого не містить такого найменування товару, як витяжний пристрій ВУ-160. З огляду на викладене, Управління 05.11.2025 звернулось до Замовника щодо надання пояснень яким чином учасником ПАТ «УХЛ-МАШ» виконано вимогу пункту 1.1 додатку 2 до тендерної документації, з огляду на вищевикладене. При цьому, Замовник на запит Управління надав лист ПАТ «УХЛ-МАШ» «Щодо оформлення сертифіката відповідності замість декларації відповідності», в якому зазначена інформація щодо стола зварювального ССФ-1600 та декларація про відповідність на стіл зварювальний ССФ-1600, при цьому предметом закупівлі є витяжний пристрій ВУ-160. Таким чином, Замовник у своїх поясненнях не спростував відсутності у складі тендерної пропозиції ПАТ «УХЛ-МАШ» документів, надання яких передбачено вимогами пункту 1.1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Отже, у складі тендерної пропозиції учасника не надано один із документів, які учасник повинен був надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 1.1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, відсутність документів, які прямо вимагалися тендерною документацією на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, стосується випадків відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ПАТ «УХЛ-МАШ» як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 22.10.2025 № 80 (далі - Договір). 5. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Частиною першою статті 27 Закону визначено, що Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Пунктом 6.6 розділу 6 тендерної документації Замовника, зі змінами від 03.10.2025, визначено, що замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 1% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа. На запит Управління від 27.10.2025 щодо надання пояснення яким чином ПАТ «УХЛ-МАШ» виконано вимогу пункту 6.6 розділу 6 тендерної документації зі змінами в частині надання забезпечення виконання договору, Замовник 30.10.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, до якого надав Гарантію виконання контрактних зобов’язань від 29.10.2025 № G1025/4148, видану АТ КБ «ПРИВАТБАНК» (файл «Підписаний G1025-4148-GL_vykonannja.pdf»). Слід зазначити, що Замовником за результатами процедури закупівлі з ПАТ «УХЛ-МАШ» укладено Договір 22.10.2025. При цьому, забезпечення виконання договору внесено 29.10.2025, тобто на 7-й день після укладення договору. Отже, на дату укладення договору переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, чим не дотримано вимоги пункту 6.6 розділу 6 тендерної документації Замовника зі змінами та порушено частину першу статті 27 Закону. Абзацом четвертим підпункту 3 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу четвертого підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ПАТ «УХЛ-МАШ» та уклав з ним Договір. 6. Абзацом четвертим пункту 49 Особливостей визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в тендерній документації (пункт 4.4 розділу І) та оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено строк поставки товару - до 10.11.2025 року, при цьому пунктом 3.4 розділу ІІІ Договору визначено строк поставки товару - до 25.12.2025 року, чим не дотримано вимоги абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. 7. Відповідно до абзацу другого пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник оприлюднив Договір без однієї сторінки (не містить пунктів 1.5, 1.6, 2.1-2.7 та частину пункту 2.8). Отже, Замовником оприлюднено Договір не в повному обсязі, чим порушено вимоги абзацу другого пункту 10 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів, передбачених статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог частини четвертої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 та вимог абзацу четвертого підпункту 3 пункту 44 Особливостей, порушення частини першої статті 27 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної документації установлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого пункту 10 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Дата висновку
12.11.2025 00:00
Дата публікації
12.11.2025 12:57
Документи висновку
12.11.2025 12:57
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Витяжний пристрій» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-26-007729-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Зокрема, надати комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Просимо надати пояснення чому тендерна документація на закупівлю товару «Витяжний пристрій» від 26.09.2025 зі змінами та проект договору (додаток 5 до тендерної документації) не містить умов щодо дотримання учасниками умов Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX? 4. З огляду на те, що тендерна документація містить посилання на конкретну модель товару, за якою можливо ідентифікувати виробника, надати пояснення щодо відсутності у тендерній документації виразу «або еквівалент»? 5. Надати скановану копію договору від 22.10.2025 №80 у форматі PDF. 6. Надати пояснення чому в договорі від 22.10.2025 №80 зазначено строк поставки товару - до 25 грудня 2025 року, у той час, як тендерною документацією та оголошенням встановлено строк поставки - до 10.11.2025 року. 7. Надати пояснення щодо укладення договору з ПАТ «УХЛ-МАШ» не у відповідності до проекту договору (додаток 5 до тендерної документації). 8. Яким чином ПАТ «УХЛ-МАШ» виконано вимогу пункту 6.6 розділу 6 тендерної документації від 26.09.2025 зі змінами в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 1% вартості договору про закупівлю? Просимо надати документальне підтвердження внесення ПАТ «УХЛ-МАШ» такого забезпечення. 9. Вказати в якому файлі тендерної пропозиції учасника ПАТ «УХЛ-МАШ» міститься сертифікат форми У1, надання якого передбачено пунктом 3 додатку 1 до тендерної документації. 10. Вказати в якому файлі тендерної пропозиції учасника ПАТ «УХЛ-МАШ» містяться документи на вимогу пункту 1.1 додатку 2 до тендерної документації. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
27.10.2025 15:02
Орган перевірки
31.10.2025 00:00
Документи повідомлення
27.10.2025 15:02
-
Відповідь
Вентиляційне обладнання
Надаємо інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікуваної вартості. А саме бюджет на закупівлю відповідного обладнання було визначено відповідно до переліку техніки і обладнання, матеріалів та устаткування, які планується придбати з метою модернізації майстерень і лабораторій закладів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за професіями «Електрогазозварник», «Електрогазозварник ручного зварювання», «Газорізальник» та фахових молодших бакалаврів за спеціальністю «Прикладна механіка». Затверджених Департаментом освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації. Бюджетне призначення та коди КВЕД визначались відповідно до інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету затверджених наказом Міністерства фінансів України № 333 від 12.03.2012 із змінами і доповненнями. Щодо надання комерційних пропозицій від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі: Комерційні пропозиції від потенційних учасників надаються в системі оприлюднення відкритих торгів, і є відкритою інформацією. Але зазначаємо що нашим закладом було проведено попередній аналіз ринку на товар закупівлі, саме посилання: https://jasic.ua/ua/product/sistema-udalenia-dyma-4-m-980?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign={%D0%A2%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%BD%D1%8B%D0%B5_%D0%9E%D0%B1%D1%8A%D1%8F%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B8%D0%BD%D0%B0}&utm_term=&gad_source=1&gad_campaignid=15988867336&gbraid=0AAAAAC-sqyyLDaoqwD-DzqtM7umqc0Fku&gclid=Cj0KCQjwmYzIBhC6ARIsAHA3IkSDv33stYK_hDndkE4T2IkuP4FDq2ioiGA2lZhNjMw44Z-SFrDcqiwaAmBvEALw_wcB У вищезазначених постачальників товару були відсутні необхідні документи для участі в тендері та виконані аналогічні договори, або декларації відповідності, або був невідповідний виробник, та ціна перевищувала бюджетне призначення. 2. Надааємо інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду: https://shvpu.osv.org.ua/finansova-zvitnist-14-15-42-20-06-2023/ 3. Просимо надати пояснення чому тендерна документація на закупівлю товару «Витяжний пристрій» зі змінами та проект договору (додаток 5 до тендерної документації) не містить умов щодо дотримання учасниками умов Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX. Стосовно встановлених порушень законодавства у сфері закупівель, а також з урахуванням вимог Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України за інструментом Ukraine Facility, повідомляємо наступне: - Встановлені у висновку порушення були проаналізовані та взяті до уваги. З метою їх недопущення у подальшому Замовником проведено роз’язнювальну роботу із уповноваженою особою і винесено догану. Проведено службову нараду із залученням відповідальних осіб за здійснення закупівель - В разі наявності бюджетного фінансування на 2026 рік, за зазначеним кодом КЕКВ, уповноваженою особою буде пройдено навчання з питань публічних закупівель. - Враховуючи виявлені недоліки, Замовником будуть вжиті відповідні заходи щодо недопущення таких порушень, під час здійснення нових закупівель. 4. З огляду на те, що тендерна документація містить посилання на конкретну модель товару, за якою можливо ідентифікувати виробника, надати пояснення щодо відсутності у тендерній документації виразу «або еквівалент»? Конкретну модель товару вказано, і не повідомлено в тендерній документації прот єквівалент, з приводу того що походження відповідної моделі є з прийнятних країн. 5. Надати пояснення чому в укладеному договорі зазначено строк поставки товару - до 25.12.2025 року, у той час, як тендерною документацією та оголошенням встановлено строк поставки - до 10.11.2025 року. Строк поставки в укладеному договорі вказано максимальний на підставі форс-мажорних обставин, а саме відключення енергоносіїв при виробництві обладнання. А обладнання виготовляється під замовлення. Але поставка товару планується на 10.11.2025 року. 6. Надати пояснення щодо укладення договору з не у відповідності до проекту договору (додаток 5 до тендерної документації). При укладенні договуру було виявлено помилки в тексті проекту договору, тому договір укладений і розміщений в системі більш відповідає нормам законодавства. За цим виявленим порушенням було проведено аналіз і оголошено другу догану з занесенням то трудової книги уповноваженій особі. Винесено рішення про направлення до курсів з закупівель в системі за інструментом Ukraine Facility, уповноваженої особи, яке почиається з 31.10.2025 року. 7. Яким чином виконано вимогу пункту 6.6 розділу 6 тендерної документації від 26.09.2025 зі змінами в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 1% вартості договору про закупівлю? Просимо надати документальне підтвердження внесення такого забезпечення. Забезпечення виконано в повному обсязі шляхом надання відповідних документів. Просимо пробачення за запізнення відповіді. Є Форс-мажорні обставини. Немає світла. Працюємо на батареї.
Рішеня
30.10.2025 16:36
Замовник
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Витяжний пристрій» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-26-007729-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Надати пояснення щодо неоприлюдення 03.10.2025 разом із тендерною документацією Додатку 6 до тендерної документації, на який є посилання у пункті 6.6 тендерної документації в редакції від 03.10.2025. 2. Надати скановану копію договору від 22.10.2025 №80 у форматі PDF. 3. Вказати в якому файлі тендерної пропозиції учасника ПАТ «УХЛ-МАШ» міститься сертифікат форми У1, надання якого передбачено пунктом 3 додатку 1 до тендерної документації. 4. Вказати в якому файлі тендерної пропозиції учасника ПАТ «УХЛ-МАШ» містяться документи на вимогу пункту 1.1 додатку 2 до тендерної документації. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
31.10.2025 11:51
Орган перевірки
06.11.2025 00:00
Документи повідомлення
31.10.2025 11:54
-
Відповідь
Пояснення про проведену закупівлю
Надаємо пояснення щодо неоприлюдення 03.10.2025 разом із тендерною документацією Додатку 6 до тендерної документації, на який є посилання у пункті 6.6 тендерної документації в редакції від 03.10.2025. Додаток 6 не було опубліковано в зв'язку з тим що через несподіване перше вимкнення світла документ не встиг підгрузитись в систему і не зберігся. На даний момент проблема вирішена і при вимкненні світла автоматично підключається автономна станція живлення. Такої ситуації більше не повториться. 2. Скановану копію договору надаємо. 3.Сертифікат на товар буде надано разом з поставкою товару і розміщено в електронній системі при звітності про виконання договору. (лист з поясненням надається). 4. Документи на вимогу пункту 1.1 додатку 2 до тендерної документації містяться в файлах за номерами 11.1, 11.2, 11.3, 11.4, 17.
Рішеня
04.11.2025 13:55
Замовник
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Витяжний пристрій» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-26-007729-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Яким чином учасником ПАТ «УХЛ-МАШ» виконано вимогу пункту 1.1 додатку 2 до тендерної документації з огляду на те, що: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 27.02.2021 №12.2.-18-1/3299 та додаток до нього (файл «11.1. …») не вимагався тендерною документацією; Сертифікат системи управління якістю ПАТ «УХЛ-МАШ» ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ EN ISO 9001:2018) (файл «11.2…») не вимагався тендерною документацією; Технічні умови на меблі металеві (файл «11.4. …») не вимагалися тендерною документацією; Паспорт на витяжний пристрій ВУ-160 (файл «17….») надано на вимогу пункту 2.2 додатку 2 до тендерної документації; Додаток 1 до Сертифікату відповідності на меблі металеві (файл «11.3….») не містить такого найменування товару, як витяжний пристрій ВУ-160. 2. Просимо надати Додаток 6 до тендерної документації, на який є посилання у пункті 6.6 тендерної документації в редакції від 03.10.2025, з огляду на його відсутність в електронній системі закупівель. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
05.11.2025 16:51
Орган перевірки
11.11.2025 00:00
Документи повідомлення
05.11.2025 16:52
-
Відповідь
Поясненняпо запитумоніторингу
ПАТ «УХЛ-МАШ» виконано вимогу пункту 1.1 додатку 2 до тендерної документації про це свідчать документи додані до пояснення.
Рішеня
10.11.2025 15:44
Замовник
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
На вимогу запиту моніторингу надаємо додаток 6.
Рішеня
11.11.2025 10:39
Замовник
Документи повідомлення
11.11.2025 10:39
-
11.11.2025 10:41
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
660 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 14:00
Замовник:
Комунальний заклад Сумської обласної ради "Шосткинське вище професійне училище"
Контактний телефон:
+380544920338
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
660 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 14:00
Замовник:
Комунальний заклад Сумської обласної ради "Шосткинське вище професійне училище"
Контактний телефон:
+380544920338
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності