Показати схожі тендери

Закупівля 50110000-9 Послуги з поточного ремонту, технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів та супутнього обладнання) від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-26-005455-a
Id Tender dcc6c8e9492c48f3aa3050229c6afe8d
План UA-P-2025-09-26-004880-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.09.2025 12:05
Остання зміна 07.11.2025 14:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
480 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.09.2025 12:05 до 06.10.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 26.09.2025 12:05
до 03.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.09.2025 12:05
до 03.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.10.2025 16:27
до 29.10.2025 10:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.10.2025 15:55
до 04.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.10.2025 10:56
до 07.11.2025 14:15
Період уточнень
з 26.09.2025 12:05 до 03.10.2025 00:00
Період оскарження
з 26.09.2025 12:05 до 03.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.10.2025 16:27 до 29.10.2025 10:56
Період кваліфікації
з 07.10.2025 16:27 до 29.10.2025 10:56
Основні параметри
50110000-9 Послуги з поточного ремонту, технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів та супутнього обладнання)
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
480 000 грн.
Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів та супутнього обладнання
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів та супутнього обладнання
Примітки
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Очікувана вартість
480 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2400,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.10.2025 15:57
Закінчення аукціону
07.10.2025 16:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів та супутнього обладнання
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
00000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, СТО учасника - переможця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за послуги, а також за комплектуючі, матеріали та/або запасні частини Виконавця, проводиться Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в цьому Договорі, протягом 10 робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за Договором
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автосервісгрупп"
Пропозиція:
310 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Удовиченко Микита Владіславович
Пропозиція:
309 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУГ-ПРЕМІУМ"
Пропозиція:
309 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.10.2025 15:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.09.2025 12:05
Оголошення про проведення закупівлі
26.09.2025 12:05
-
26.09.2025 12:05
Тендерна документація
26.09.2025 12:05
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
26.09.2025 12:05
Проект договору
26.09.2025 12:05
-
26.09.2025 12:05
-
26.09.2025 12:05
-
26.09.2025 12:05
Критерії оцінки
26.09.2025 12:05
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Клейман Ганна Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380567913774
Замовник
ЄДРПОУ
25843931
Назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Dnipropetrovsk oblast
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
Повна назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Dnipropetrovsk oblast
Поштовий індекс
49600
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
Вулиця Воскресенська будинок 24
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів та супутнього обладнання
Період вимог/скарг з 10.10.2025 15:55 по 16.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 16:27 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Порядок денний: 1.Про розгляд тендерної пропозиції учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУГ-ПРЕМІУМ" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі 50110000-9 Послуги з поточного ремонту, технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів та супутнього обладнання) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-09-26-005455-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно додатка 5 до тендерної документації: Трудомісткість робіт з технічного обслуговування і ремонту не повинна перевищувати чинних нормативів згідно наказу Міністерства транспорту України від 30.03.98 № 102 (учасник в тендерній пропозиції повинен надати розрахунок вартості нормо годин )(розрахунок надається в довільній формі)). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки: Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи: Згідно додатку 5 до тендерної документації Учасник торгів не долучив до тендерної пропозиції розрахунок вартості нормо годин. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУГ-ПРЕМІУМ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУГ-ПРЕМІУМ" підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУГ-ПРЕМІУМ" . 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУГ-ПРЕМІУМ"в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
10.10.2025 15:51
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.10.2025 16:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 12:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 12:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 29.10.2025 10:56 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 15:55 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.10.2025 10:56
Довідка НАЗК
29.10.2025 10:55
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.10.2025 15:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 12:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 12:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Удовиченко Микита Владіславович (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі 50110000-9 Послуги з поточного ремонту, технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів та супутнього обладнання) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-09-26-005455-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник, не долучив до тендерної документації : в довідці, що містить відомості про учасника не вказано місце реєстрації(пункт 9) 2)Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно додатку 4 до тендерної документації у випадку підписання тендерної пропозиції (документів тендерної пропозиції) уповноваженою особою учасника, учасник додатково надає Додаток 4 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ: 1) Довідка за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить відомості про учасника, згідно форми, що встановлена Таблицею №1 ТАБЛИЦЯ № 1 ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА 1 Повне найменування учасника 2 Скорочене найменування учасника 3 Юридична та фактична адреса учасника 4 Посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) керівника 5 Телефон, електронна пошта, факс (за наявності) 6 Форма власності 7 Назва установчого документу відповідно до якого учасник здійснює діяльність 8 Основні види діяльності 9 Місце та рік реєстрації 10 Банківські реквізити для укладання договору про закупівлю (банк, поточний рахунок, МФО) 11 ЄДРПОУ / ІПН(для фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі) 12 Класифікація суб'єкта господарювання 13 Службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції (документів тендерної пропозиції) (посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)) 14 Службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено на укладення та підписання договору за результатами процедури закупівлі (посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)) 15 Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває учасник як суб‘єкт підприємницької діяльності Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника ФОП Удовиченко Микита Владіславович щодо Закупівлі 50110000-9 Послуги з поточного ремонту, технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів та супутнього обладнання). 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Створено
13.10.2025 15:15
Надати до
14.10.2025 15:15
Договір
UA-2025-09-26-005455-a-b1
Підписаний і діє
Номер
СТО-25-2
309 999 грн.
309 999 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.11.2025
Строк дії договору з
07.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів та супутнього обладнання
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів та супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25843931

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Удовиченко Микита Владіславович
Повна назва
ФОП Удовиченко Микита Владіславович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3717508758

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.11.2025 14:15
-
07.11.2025 12:19
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
480 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.10.2025 17:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
Контактний телефон:
380567913774
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
480 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.10.2025 17:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
Контактний телефон:
380567913774
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності