Закупівля «Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 127 комбінованого типу Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, пр-т Миру, 27 Г» (ДК 021:2015:45310000-3 – Електромонтажні роботи) від УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 127 комбінованого типу Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, пр-т Миру, 27 Г» (ДК 021:2015:45310000-3 – Електромонтажні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 127 комбінованого типу Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, пр-т Миру, 27 Г» (ДК 021:2015:45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
1 240 524 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12405,24
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
6 202.62
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 14:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 127 комбінованого типу Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, пр-т Миру, 27 Г» (ДК 021:2015:45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Код ДК 021:2015
45310000-3 -
Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, проспект Миру, 27-Г
Дата постачання по
30.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
45
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі документів про обсяги та вартість виконаних робіт, відповідно до підписаних Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:47
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі.Відповідно до Ліцензійних умов на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, обов’язкова наявність працівників:
Керівник робіт повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Виконавці робіт повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність відносин між учасником/субпідрядником/співвиконавцем та вказаними у довідці працівниками: накази про прийняття на роботу та/ або трудові книжки** (всі сторінки, які містять записи) та/або трудові договори (укладені на строк не менше ніж строк виконання робіт/надання послуг за даною закупівлею)***.
**Допускається подання трудових книжок мовою оригінала без одночасного надання автентичного перекладу українською мовою.
***З метою недопущення дискримінації учасників процедури закупівлі та дотримання вимог ст. 43 Конституції України щодо гарантування громадянам України права на працю, Замовник розглядає договори цивільно-правового характеру (строк дії яких є не меншим ніж строк виконання робіт/надання послуг за даною закупівлею), укладені між учасником/субпідрядником/співвиконавцем з громадянами України, як такі, що відповідають вимогам Замовника щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:47
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням:
• найменування контрагента,
• предмету договору,
• номеру та дати укладення договору;
• контактні дані осіб замовника (контрагента) (прізвище та ім’я, контактний телефон).
До довідки додаються:
- скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії виконаного учасником договору/договорів предметом яких є виконання робіт (не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці з усіма додатками та додатковими угодами);
- скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії документу(-ів), який(-і) підтверджує(-ють) виконання робіт за наданим договором (акт приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в тощо);
- скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії журналу обліку виконаних робіт протипожежного призначення (за формою додатку 5 Ліцензійних умов на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852).
* Аналогічним вважається договір з монтажу/капітального ремонту/ реконструкції систем пожежної сигналізації будівель.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:47
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Тендерна пропозиція супроводжується забезпеченням у формі електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, що складає
6 202,62 (шість тисяч двісті дві гривні 62 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ 'Про електронні документи та електронний документообіг' і ЗУ 'Про електронні довірчі послуги' та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення тощо).
Реквізити для перерахування банківської гарантії (у разі настання гарантійного випадку):
Назва Замовника: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради
Місцезнаходження Замовника: пр. Центральний,135, м. Миколаїв, Миколаївська область, Україна, 54055
Код ЄДРПОУ:41271134 IBAN № UA 098201720344241052400099423 в ГУДКСУ м. Київ.
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:47
Значення, яке очікується
4
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 4% від вартості договору.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради
Місцезнаходження Замовника: просп. Центральний, 135, м. Миколаїв, 54055
Код ЄДРПОУ: 41271134 IBAN №UA 098201720344241052400099423
Банківська гарантія має перевищувати термін дії не менше ніж на 30 (тридцять) днів від терміну дії договору про закупівлю. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 4% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:47
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
54055
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
місто Миколаїв
Адреса
Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135
«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 127 комбінованого типу Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, пр-т Миру, 27 Г» (ДК 021:2015:45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Відповідно до п.2.2 додатку 1 до тендерної документації: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
1. Відповідно до п.2.2 додатку 1 до тендерної документації: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням:
• найменування контрагента,
• предмету договору,
• номеру та дати укладення договору;
• контактні дані осіб замовника (контрагента) (прізвище та ім’я, контактний телефон).
До довідки додаються:
- скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії виконаного учасником договору/договорів предметом яких є виконання робіт (не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці з усіма додатками та додатковими угодами);
- скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії документу(-ів), який(-і) підтверджує(-ють) виконання робіт за наданим договором (акт приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в тощо);
- скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії журналу обліку виконаних робіт протипожежного призначення (за формою додатку 5 Ліцензійних умов на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852).
* Аналогічним вважається договір з монтажу/капітального ремонту/ реконструкції систем пожежної сигналізації будівель.
У Скаржника наявний досвід виконання аналогічного договору (додаємо до скарги).
Журнал обліку виконаних робіт протипожежного призначення (за формою додатку 5 Ліцензійних умов на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852) містить всю інформацію про всіх контрагентів, з якими були укладені усі договори.
Доступ до цієї інформація обмежена Скаржником та належить до комерційної таємниці. Скаржник, окрім уповноважених органів, що мають доступ до вказаного журналу не надає його нікому.
До скарги додається виписка з журналу обліку виконаних робіт протипожежного призначення (за формою додатку 5 Ліцензійних умов на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), яка містить лише інформацію, що стосується виключно аналогічного договору.
Замовник вимагає наявність досвіду виконання лише одного аналогічно договору, тому виписка з вищенаведеного журналу з інформацією лише про аналогічний договір буде логічною та обґрунтованою.
Надмірною та дискримінаційною є вимога з необґрунтованою потребою Замовника отримати доступ до інформації до абсолютно всіх договорів, що були укладені Скаржником.
Вимога має бути змінена та надана можливість завантажувати вищенаведену виписку лише про аналогічних договір або договори, що учасники торгів, будуть використовувати в якості аналогічних.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Замовник не погоджується із твердженням Скаржника, що в пп. 2.2. п. 2 «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 1 тендерної документації присутня надмірна та дискримінаційна вимога та наполягає, що вимога є абсолютно законною
Стосовно першого питання Скарги повідомляємо наступне:
Замовник не погоджується із твердженням Скаржника, що в пп. 2.2. п. 2 «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 1 тендерної документації присутня надмірна та дискримінаційна вимога та наполягає, що вимога, встановлена для підтвердження Учасником досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), додати до довідки у довільній формі окрім скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії виконаного учасником договору/договорів предметом яких є виконання робіт (не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці з усіма додатками та додатковими угодами), скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії документу(-ів), який(-і) підтверджує(-ють) виконання робіт за наданим договором (акт приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в тощо) також і «скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії журналу обліку виконаних робіт протипожежного призначення (за формою додатку 5 Ліцензійних умов на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852)» є абсолютно законною.
Така позиція Замовника ґрунтується на наступних доводах: 1. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) не передбачено конкретного переліку документів, які підтверджують відповідність Учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Замовник на власний розсуд визначає, у який спосіб Учаснику підтверджувати його і яку інформацію має містити той чи інший підтвердний документ. Замовником складено вичерпний перелік підтвердних документів, адже наявність укладеного договору жодним чином не свідчить про його виконання. Документи, які подаються Учасниками, мають свідчити не лише про факт виконання аналогічного договору/договорів, а ще й мають підтверджувати належне його/їх виконання. Згідно Ліцензійних умов на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови) роботи/послуги з монтажу, підтриманню експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень підлягають ліцензуванню. Тому всі вимоги Ліцензійних умов розповсюджуються на ліцензіатів, якими є потенційні Учасники Закупівлі. В пункті 8 розділу «Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» Ліцензійних умов визначено, що під час провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат зобов’язаний: вести журнали обліку виконаних робіт (наданих послуг) протипожежного призначення за формою згідно з додатками 5-10. А в пункті 9 розділу «Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» Ліцензійних умов значиться, що з метою ведення обліку виконаних робіт (наданих послуг) протипожежного призначення ліцензіатом ведеться відповідний журнал, який заповнюється після виконання (надання) таких робіт (послуг) протягом трьох робочих днів з дня підписання актів їх виконання (надання). Виходячи зі змісту Ліцензійних умов вбачається, що ведення ліцензіатом журналу обліку виконаних робіт протипожежного призначення, в т.ч. за формою 5, як обов’язкового облікового документу.
2. Скаржник посилається на те, що доступ до інформації (журналу обліку виконаних робіт протипожежного призначення за формою 5) обмежена Скаржником та належить до комерційної таємниці. Скаржник, окрім уповноважених органів, що мають доступ до вказаного журналу не надає його нікому. Відповідно до пункту 40 Особливостей «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей». Виходячи зі змісту Ліцензійних умов не вбачається надання ліцензіатом журналу обліку виконаних робіт протипожежного призначення, в т.ч. за формою 5, тільки уповноваженим органам. Додатково повідомляємо, що поняття комерційної таємниці розкрито в статті 505 Цивільного Кодексу України - Комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Іншими словами, інформація становить комерційну таємницю у випадку, якщо вона має дійсну або потенційну комерційну цінність в силу невідомості її третім особам, до неї немає вільного доступу на законній підставі, а власник інформації вживає заходів щодо охорони її конфіденційності. Скаржник в Скарзі жодним чином не обґрунтував, що інформація із журналу обліку виконаних робіт протипожежного призначення є секретною, не відома третім особам та ним вжиті заходи щодо її охорони.
3. Скаржник стверджує, що Замовник вимагає наявність досвіду виконання лише одного аналогічно договору. Це твердження є хибним на підставі того, що в пп. 2.2 п.2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником визначено - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (договорів); скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії виконаного учасником договору/договорів предметом яких є виконання робіт. Замовник, запобігаючи обмеженню кола потенційних Учасників, дотримуючись принципів статті 5 Закону, в пп. 2.2 п.2 Додатку 1 до Тендерної документації, зазначив, що до довідки додаються не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці з усіма додатками та додатковими угодами. Виходячи зі змісту встановленої вимоги потенційний Учасник розуміє, що в Довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) можна надати інформацію про необмежену кількість виконаних договорів, а завантажити в тендерній пропозиції скан-копію тільки одного договору з усіма додатками. 4. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації можуть зазначатися інші вимоги, встановлені замовником, з урахуванням особливостей предмета закупівлі. Таким чином, Замовник має право визначати у тендерній документації додаткові умови, що не суперечать законодавству, включно з вимогами щодо підтвердження кваліфікації та досвіду учасників. 5. Додатково повідомляємо, що на підставі Постанови Кабінета міністрів України від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) в умовах воєнного стану» припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю), в тому числі і ліцензіатів, які проводять господарську діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Таким чином, тривалий проміжок часу потенційні Учасники, які є ліцензіатами, не проходили перевірку органами ліцензування. Замовник, в даній ситуації, позбавлений можливості скористатись своїми законними повноваженнями, наданими пунктом 42 Особливостей, в повній мірі, тому не вважає вимогу щодо надання скан-копії з оригіналу або з належним чином засвідченої копії журналу обліку виконаних робіт протипожежного призначення (за формою додатку 5 Ліцензійних умов на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852) надмірною. Отже, твердження Скаржника щодо встановлення Замовником в пп. 2.2. п.2 Додатку № 1 до тендерної документації надмірної та дискримінаційної вимоги є хибним і таким, що не відповідає дійсності.
Відповідно до п. 6.1 додатку 3 до тендерної документації: підрядник зобов'язаний: 6.1.2. Отримати письмове погодження Замовника на укладення договору субпідряду.
2. Відповідно до п. 6.1 додатку 3 до тендерної документації: підрядник зобов'язаний: 6.1.2. Отримати письмове погодження Замовника на укладення договору субпідряду.
Відповідно до п.6.4 додатку 3 до тендерної документації: замовник має право: 6.4.4. Повернути Підряднику платіжні документи без здійснення оплати в разі їх неналежного оформлення (відсутність підписів тощо).
Відповідно до п.7.4. додатку 3 до тендерної документації: сторони дійшли згоди, що, в разі порушення Підрядником зобов’язань за цим Договором, Замовник може в односторонньому порядку застосувати до Підрядника оперативно-господарську санкцію, а саме: відмовитися від встановлення на майбутнє господарських відносин з Підрядником, про що Замовник надсилає Підряднику відповідне повідомлення (лист). Санкція вважається застосованою з моменту, визначеному у такому повідомленні (листі). При цьому, дана оперативно-господарська санкція застосовується незалежно від вини Підрядника, а також не є жодною дискримінацією Підрядника та/або дискримінаційною умовою по відношенню до нього у розумінні законодавства про публічні закупівлі. Строк, на який застосовується така оперативно-господарська санкція, встановлюється Замовником на власний розсуд.
По-перше, Підрядник на власний розсуд може укладати договори субпідряду. Вимога про можливість укладення договору субпідряду лише за письмовою згодою Замовника обмежує господарську діяльність Скаржника. Замовник таким чином може не погодити укладення договору за будь-яких підстав без надання жодних пояснень.
По-друге, Документація не містить визначення "неналежного оформлення документів", у тому числі, вичерпного переліку підстав визнання документів неналежно оформленими. За таких умов Замовник може на власний розсуд, з незалежних від виконавця підстав може відносити документи до неналежно оформлених, у зв'язку з чим повертати рахунок виконавцю
По-третє, вимога про застосування оперативно-господарська санкції незалежно від вини Підрядника є дискримінацією Підрядника та дискримінаційною умовою по відношенню до нього у розумінні законодавства про публічні закупівлі. Вибір необмеженого строку, на який застосовується така оперативно-господарська санкція, що встановлюється Замовником на власний розсуд є також максимальною дискримінацією.
Проект договору містить умови, що дозволяють Замовнику вносити суттєвий дисбаланс у відносини з Підрядником. Умови проекту викладені на користь Замовника, без жодних противаг з боку Підрядника. Наявність дискримінаційних вимог суттєво впливає на порядок та умови виконання договору.
На підтвердження порушених прав додаємо копію проекту договору до скарги.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Замовник не погоджується з твердженням Скаржника, що в Додатку № 3 (проект договору) тендерної документації присутні дискримінаційні вимоги, а стверджує, що це не відповідає дійсності
Стосовно другого питання Скарги повідомляємо наступне:
Замовник не погоджується з твердженням Скаржника, що в Додатку № 3 (проект договору) тендерної документації присутні дискримінаційні вимоги, а стверджує, що це не відповідає дійсності з наступних причин: 1. Замовник є виконавчим органом Миколаївської міської ради. Тому на нього розповсюджується в повному обсязі дія розпорядчих документів, виданих в тому числі Миколаївським міським головою. Регламент здійснення Замовником роботи, пов’язаної з підготовкою, укладанням та виконанням договорів на закупівлю товарів, робіт та послуг затверджено розпорядженням Миколаївського міського голови від 13.09.2024 № 306р «Про затвердження Порядку організації договірної роботи і Методики формування вимог та складання тендерної документації при закупівлі робіт та послуг поточного ремонту в департаменті житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради та в управлінні капітального будівництва Миколаївської міської ради». Додатком до вищевказаної Методики є проект Договору підряду на підставі якого Замовником розроблено Додаток 3 до тендерної документації «Проект Договору» до Закупівлі. 2. В абзаці 1 пп. 6.1.2. п. 6.1. «Підрядник зобов’язаний» розділу 6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН Додатку 3 до тендерної документації визначено, що підрядник зобов’язаний отримати письмове погодження Замовника на укладення договору субпідряду. Ця норма ніяким чином не суперечить вимогам тендерної документації, а саме: Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додаток 1 до тендерної документації містять чіткі вимоги щодо залучення субпідрядника / співвиконавця, в тому числі його кваліфікації за статтею 16 Закону та пункту 47 Особливостей. Таким чином, погодження із Замовником укладання договору субпідряду надає змогу Замовнику впевнитися, що субпідрядником виступає особа (фізична чи юридична), яка пройшла кваліфікаційну перевірку під час розкриття тендерної пропозиції Учасника. 3. Норма викладена в пп. 6.4.4 п. 6.4. «Замовник має право» розділу 6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН Додатку 3 до тендерної документації, а саме «Повернути Підряднику платіжні документи без здійснення оплати в разі їх неналежного оформлення (відсутність підписів тощо)» базується на вимогах: • пункту 2 «Первинні документи» «Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 «Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку»; • «Указівки щодо особливостей заповнення реквізитів платіжної інструкції, оформленої в паперовій або електронній формі» Додаток до Інструкції про безготівкові розрахунки в національній валюті користувачів платіжних послуг, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 29.07.2022 № 163 Вимоги щодо належного оформлення документів в Україні затверджені на законодавчому рівні тому у Замовника відсутня підстава їх дублювати в проекті договору Додаток 3 до тендерної документації. 4. В пункті 7.4. розділу 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН Додатку 3 до тендерної документації викладено, що сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від виконання своїх зобов'язань в натурі або усунення порушень. Вимога про застосування оперативно-господарська санкції незалежно від вини Підрядника викладена в пункті 7.8. розділу 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН Додатку 3 до тендерної документації, а саме: «Сторони дійшли згоди, що, в разі порушення Підрядником зобов’язань за цим Договором, Замовник може в односторонньому порядку застосувати до Підрядника оперативно-господарську санкцію, а саме: відмовитися від встановлення на майбутнє господарських відносин з Підрядником, про що Замовник надсилає Підряднику відповідне повідомлення (лист). Санкція вважається застосованою з моменту, визначеному у такому повідомленні (листі). При цьому, дана оперативно-господарська санкція застосовується незалежно від вини Підрядника, а також не є жодною дискримінацією Підрядника та/або дискримінаційною умовою по відношенню до нього у розумінні законодавства про публічні закупівлі. Строк, на який застосовується така оперативно-господарська санкція, встановлюється Замовником на власний розсуд» Підставою для включення даної умови до проекту договору Додаток 3 до тендерної документації є законодавство України: • пп. 2 пункту 45 Особливостей - Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. • норми Цивільного кодексу України не містять заборони застосування оперативно-господарських санкцій, і згідно з принципом свободи договору можуть їх передбачити, як приклад норми статті 611 «Правові наслідки порушення зобов'язання» у разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом. В Додатку 1 до тендерної документації в п. 6.16 Замовником встановлено вимогу «На виконання підпункту 2 пункту 45 Особливостей: Учасник надає Довідку довільної форми про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (в разі, якщо учасник перебуває в зазначених обставинах він повинен надати документи, які підтверджують, що він сплатив (платіжні квитанції, банківські виписки тощо) або зобов’язався сплатити (гарантійний лист, зареєстрований замовником не пізніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення даної закупівлі), відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків)». Виходячи зі змісту вищенаведеного пункту, Замовник передбачив можливість для прийняття позитивного рішення навіть в разі застосування до Учасника оперативно-господарських санкцій.
«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 127 комбінованого типу Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, пр-т Миру, 27 Г» (ДК 021:2015:45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 127 комбінованого типу Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, пр-т Миру, 27 Г» (ДК 021:2015:45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Тема:
Журнал обліку виконаних робіт протипожежного призначення
Зміст:
Вимога в тендерній документації:
- скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії журналу обліку виконаних робіт протипожежного призначення (за формою додатку 5 Ліцензійних умов на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852).
Так ми повинні мати такий журнал, але цей журнал має перевіряти тільки органи ДСНС ми не зобовязані публікувати даний документ в Prozorro. Просимо внести зміни в тендерну документацію прибрати дану вимогу або замінити на відгук для підтвердження виконання аналогічного договору.
Дата оприлюднення звернення:
26.09.2025 16:13
Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення.
Повідомляємо, що статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) не передбачено конкретного переліку документів, які підтверджують відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), замовник на власний розсуд визначає, у який спосіб учаснику підтверджувати його і яку інформацію має містити той чи інший підтвердний документ. Замовником складено вичерпний перелік підтвердних документів, адже наявність укладеного договору жодним чином не свідчить про його виконання. Документи, які подаються учасниками, мають свідчити не лише про факт виконання аналогічного договору, а ще й мають підтверджувати належне його виконання. Згідно Ліцензійних умов на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови) роботи/послуги з монтажу, підтриманню експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень підлягають ліцензуванню. Тому всі вимоги Ліцензійних умов розповсюджуються на ліцензіатів, якими є потенційні учасники Закупівлі. В пункті 8 розділу «Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» Ліцензійних умов визначено, що під час провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат зобов’язаний: вести журнали обліку виконаних робіт (наданих послуг) протипожежного призначення за формою згідно з додатками 5-10. А в пункті 9 розділу «Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» Ліцензійних умов значиться, що з метою ведення обліку виконаних робіт (наданих послуг) протипожежного призначення ліцензіатом ведеться відповідний журнал, який заповнюється після виконання (надання) таких робіт (послуг) протягом трьох робочих днів з дня підписання актів їх виконання (надання). Виходячи зі змісту Ліцензійних умов не вбачається ведення ліцензіатом журналу обліку виконаних робіт протипожежного призначення за формою 5 тільки для перевірки органами ДСНС.
Дата оприлюднення відповіді:
29.09.2025 13:15
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 240 524
грн.
Період подання пропозицій
до
11.10.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ