Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 44420000-0 Будівельні товари (44423200-3 Драбини-стрем’янка (придбання інвентарю для проведення ремонтних робіт господарським способом)) від Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-26-004594-a
Id Tender 89b8310d2bee4de6b135d316d3f296b0
План UA-P-2025-09-26-005635-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 26.09.2025 11:34
Остання зміна 02.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
260 100 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.09.2025 11:33 до 04.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 26.09.2025 11:33
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.09.2025 11:33
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.10.2025 12:46
до 27.10.2025 18:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.10.2025 21:21
до 02.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 27.10.2025 18:17
-
Період уточнень
з 26.09.2025 11:33 до 01.10.2025 00:00
Період оскарження
з 26.09.2025 11:33 до 01.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.10.2025 12:46 до 27.10.2025 18:17
Період кваліфікації
з 06.10.2025 12:46 до 27.10.2025 18:17
Основні параметри
ДК 021:2015 44420000-0 Будівельні товари (44423200-3 Драбини-стрем’янка (придбання інвентарю для проведення ремонтних робіт господарським способом))
ДК 021:2015 44420000-0 Будівельні товари (44423200-3 Драбини-стрем’янка (придбання інвентарю для проведення ремонтних робіт господарським способом)) згідно документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
260 100 грн.
ДК 021:2015 44420000-0 Будівельні товари (44423200-3 Драбини-стрем’янка (придбання інвентарю для проведення ремонтних робіт господарським способом))
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 44420000-0 Будівельні товари (44423200-3 Драбини-стрем’янка (придбання інвентарю для проведення ремонтних робіт господарським способом))
Очікувана вартість
260 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1300,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.10.2025 12:23
Закінчення аукціону
06.10.2025 12:46
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 21 (Одиниця)
44423200-3 Драбини-стрем’янка (придбання інвентарю для проведення ремонтних робіт господарським способом). Драбина алюмінієва універсальна Dnipro-M CL-49 або Krause Corda 3x8 або еквівалент. Драбина трисекційна універсальна використовується в процесі виконання широкого спектру будівельних, ремонтних, монтажних або побутових робіт на висоті. Серія – універсальний Матеріал – алюміній Максимальна робоча довжина приставної – не менше 300см Максимальна робоча висота драбини – не менше 220 см Кількість секцій – 3 Максимальне навантаження – 150 кг Висота в складеному вигляді – не більше 250 см Стрем’янка – не менше 220 см Кількість сходинок – 3х8 сх (± 1) Особливості – литі напрявляючі Вага – не менше 9,0 й не більше 14,00 кг Гарантія не менше 12 місяців. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Опис предмета закупівлі
44423200-3 Драбини-стрем’янка (придбання інвентарю для проведення ремонтних робіт господарським способом). Драбина алюмінієва універсальна Dnipro-M CL-49 або Krause Corda 3x8 або еквівалент. Драбина трисекційна універсальна використовується в процесі виконання широкого спектру будівельних, ремонтних, монтажних або побутових робіт на висоті. Серія – універсальний Матеріал – алюміній Максимальна робоча довжина приставної – не менше 300см Максимальна робоча висота драбини – не менше 220 см Кількість секцій – 3 Максимальне навантаження – 150 кг Висота в складеному вигляді – не більше 250 см Стрем’янка – не менше 220 см Кількість сходинок – 3х8 сх (± 1) Особливості – литі напрявляючі Вага – не менше 9,0 й не більше 14,00 кг Гарантія не менше 12 місяців. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Код ДК 021:2015
44420000-0 - Будівельні товари
Кількість
21
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.11.2025 00:00
Позиція : №2 20 (Одиниця)
44423200-3 Драбини-стрем’янка (придбання інвентарю для проведення ремонтних робіт господарським способом). Драбина-стрем’янка ELKOP ALW 506 або DRABEST PRO 6 щаблів або еквівалент Драбина одностороння являє собою вільно стоять переносні сходи, що звужується до верху, що має бік підйому (передню ногу), опорну сторону (задню ногу), робочий майданчик і розкладається для виконання певної задачі. Ширина не менше 47 см Висота площадки не вище 130 см Висота в складеному вигляді не більше 205 см Дуга безпеки конструктивно виконана разом із стороною підйому. Матеріал: алюміній Драбина алюмінієва виготовлена з високоміцного алюмінієвого профілю. Основні переваги: задня та передня нога з'єднані між собою; робочий майданчик виконаний з оцинкованої сталі; щаблі мають рифлену поверхню; черевики виготовлені з високоміцного пластику; кількість ступенів 6. Гарантовано витримує навантаження 150 кг. Гарантія не менше 12 місяців. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Опис предмета закупівлі
44423200-3 Драбини-стрем’янка (придбання інвентарю для проведення ремонтних робіт господарським способом). Драбина-стрем’янка ELKOP ALW 506 або DRABEST PRO 6 щаблів або еквівалент Драбина одностороння являє собою вільно стоять переносні сходи, що звужується до верху, що має бік підйому (передню ногу), опорну сторону (задню ногу), робочий майданчик і розкладається для виконання певної задачі. Ширина не менше 47 см Висота площадки не вище 130 см Висота в складеному вигляді не більше 205 см Дуга безпеки конструктивно виконана разом із стороною підйому. Матеріал: алюміній Драбина алюмінієва виготовлена з високоміцного алюмінієвого профілю. Основні переваги: задня та передня нога з'єднані між собою; робочий майданчик виконаний з оцинкованої сталі; щаблі мають рифлену поверхню; черевики виготовлені з високоміцного пластику; кількість ступенів 6. Гарантовано витримує навантаження 150 кг. Гарантія не менше 12 місяців. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Код ДК 021:2015
44420000-0 - Будівельні товари
Кількість
20
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛЕДДЕРС СІСТЕМС ЕНД СОЛЮШНС"
Пропозиція:
232 920 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ МАКСІ -М +
Пропозиція:
257 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.10.2025 12:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.09.2025 13:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ФіліцМатяш Людмила Олегівна
Електронна пошта
Телефон
380442530086
Замовник
ЄДРПОУ
39833860
Назва (англійською мовою)
Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration
Повна назва
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration
Поштовий індекс
01021
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Інститутська, буд. 24/7
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 44420000-0 Будівельні товари (44423200-3 Драбини-стрем’янка (придбання інвентарю для проведення ремонтних робіт господарським способом))
Період вимог/скарг з 09.10.2025 21:21 по 15.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.10.2025 12:46 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 15.10.2025 21:16 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 21:21 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.10.2025 21:16
Довідка НАЗК
15.10.2025 21:15
Повідомлення про рішення
09.10.2025 21:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Додаток 2 до Тендерної документації, Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1.4. Наявність фінансової спроможності* *Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). 1.4.1. Для юридичних осіб: 1.4.1.1. Копія балансу підприємства за 2024 рік з відміткою про прийняття відповідного органу. 1.4.1.2. Копія звіту про рух грошових коштів за 2024 рік з відміткою про прийняття відповідного органу. 1.4.1.3. Копія звіту про фінансові результати за 2024 рік з відміткою про прийняття відповідного органу. Примітка: З метою уникнення дискримінації новостворених підприємств (утворених в 2025 рр.), для підтвердження наявності фінансової спроможності, такі підприємства у складі своєї пропозиції надають лист у довільній формі з обґрунтованими причинами неможливості надати в складі пропозиції копію балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів. На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня Копія звіту про рух грошових коштів з відміткою про прийняття відповідного органу за 2024 рік. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначе-ний Особливостями Копію звіту про рух грошових коштів з відміткою про прийняття відповідного органу за 2024 рік., або лист у довільній формі з обґрунтованими причинами неможливості надати в складі пропозиції копію звіту про рух грошових коштів. 2. Додаток 2 до Тендерної документації, Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. 5.1. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції Учасник надає лист-погодження (або у вигляді довідки в довільній формі) з умовами та вимогами, які визначені у Додатку 1 тендерної документації. На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вищевказаний документ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями лист-погодження (або у вигляді довідки в довільній формі) з умовами та вимогами, які визначені у Додатку 1 тендерної документації. 3. Додаток 2 до Тендерної документації, Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. 5.3. Копію діючого Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий на ім’я Учасника. На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вищевказаний документ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Копію діючого Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий на ім’я Учасника. 4. Додаток 2 до Тендерної документації, Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. 5.4. Товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника. Для підтвердження Учасник надає заповнену таблицю відповідності запропонованого товару технічним, кількісним та якісним вимогам із зазначенням повної інформації про товар (виробник, країна-виробник, торгова марка, тощо) з додаванням зразків (фотоматеріалів) запропонованої продукції. На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника надано таблицю відповідності, в якій відсутня інформація про виробника, країну-виробника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями заповнену таблицю відповідності запропонованого товару технічним, кількісним та якісним вимогам із зазначенням повної інформації про товар (виробник, країна-виробник, торгова марка, тощо) з додаванням зразків (фотоматеріалів) запропонованої продукції. 5. Додаток 2 до Тендерної документації, Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. 5.6. Переможець зобов’язаний до дати укладання Договору надати в Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації надати зразки пропозиції за свій рахунок протягом 2 (двох) робочих днів для погодження якості та відповідності пропозиції вимогам замовника, що планується до поставки (гарантійний лист Учасника щодо надання зразків). На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист Учасника щодо надання зразків. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист Учасника щодо надання зразків. 6. Додаток 2 до Тендерної документації, Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: 7.2. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні вищевказані документи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). 7. Додаток 2 до Тендерної документації, Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: 7.15. Інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі), яка містить загальні відомості про учасника: повне найменування; місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, факс, e-mail); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів); код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер – для фізичних осіб-підприємців; основний/і вид/и господарської діяльності; банківські реквізити (номер р/рахунка за стандартом IBAN, назва обслуговуючого банку, МФО банку); відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасника, що мають право підписувати юридично значимі документи, за якими учасник бере на себе зобов’язання та щодо виконання зобов’язань за результатами процедур закупівель (ПІБ, посада, контактний телефон); форма власності та організаційно – правова форма; відомості про осіб, яких буде призначено відповідальними за виконання договору (ПІБ, посада, контактний телефон). На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника надано вищевказану довідку, в якій зазначено не всю інформацію, яку вимагає Замовник. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі), яка містить загальні відомості про учасника: повне найменування; місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, факс, e-mail); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів); код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер – для фізичних осіб-підприємців; основний/і вид/и господарської діяльності; банківські реквізити (номер р/рахунка за стандартом IBAN, назва обслуговуючого банку, МФО банку); відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасника, що мають право підписувати юридично значимі документи, за якими учасник бере на себе зобов’язання та щодо виконання зобов’язань за результатами процедур закупівель (ПІБ, посада, контактний телефон); форма власності та організаційно – правова форма; відомості про осіб, яких буде призначено відповідальними за виконання договору (ПІБ, посада, контактний телефон).
Створено
14.10.2025 18:38
Надати до
15.10.2025 18:38
Період вимог/скарг з 27.10.2025 18:17 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 18:14 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Документи кваліфікації
27.10.2025 18:15
Повідомлення про рішення
27.10.2025 18:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
260 100 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2025 09:00
Замовник:
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380442530086
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
260 100 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2025 09:00
Замовник:
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380442530086
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності