Показати схожі тендери
Закупівля Послуги по заготівлі лісового насіння (жолудя) дуба звичайного, Кіровоградська область у т.ч.: Лот 1 - Послуги по заготівлі лісового насіння (жолудя) дуба звичайного (Оникіївське надлісництво); Лот 2 – Послуги по заготівлі лісового насіння (жолудя) дуба звичайного (Чорноліське надлісництво) від ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-26-004154-a
Id Tender 10ebd38cb7474dd5b327e20669e4a1e3
План UA-P-2025-09-26-004929-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 26.09.2025 11:14
Остання зміна 13.10.2025 14:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
928 089.4 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
1 020 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.09.2025 11:13 до 04.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.09.2025 11:13
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.09.2025 11:13
до 01.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 06.10.2025 13:19
-
Залишилось 4 днів 23 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.10.2025 11:58
до 19.10.2025 00:00
Період уточнень
з 26.09.2025 11:13 до 01.10.2025 00:00
Період оскарження
з 26.09.2025 11:13 до 01.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.10.2025 13:19
Основні параметри
Послуги по заготівлі лісового насіння (жолудя) дуба звичайного, Кіровоградська область у т.ч.: Лот 1 - Послуги по заготівлі лісового насіння (жолудя) дуба звичайного (Оникіївське надлісництво); Лот 2 – Послуги по заготівлі лісового насіння (жолудя) дуба звичайного (Чорноліське надлісництво)
З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій незалежно від податкового статусу учасника, закупівля буде оголошена без урахування ПДВ. Учасник, незалежно від його форми оподаткування, при подачі тендерної пропозиції вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну пропозиції без урахування ПДВ. При укладанні договору про закупівлю з учасником, який зареєстрований в Україні як платник податку на додану вартість, сума ПДВ, розрахована згідно вимог законодавства України, буде нараховуватись на суму пропозиції переможця процедури закупівлі та зазначатись в договорі про закупівлю.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
779 237.2 грн.
Лот 1 - Послуги по заготівлі лісового насіння (жолудя) дуба звичайного (Оникіївське надлісництво)
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Послуги по заготівлі лісового насіння (жолудя) дуба звичайного (Оникіївське надлісництво)
Очікувана вартість
779 237.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3896,19
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.10.2025 12:50
Закінчення аукціону
06.10.2025 13:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 1 - Послуги по заготівлі лісового насіння (жолудя) дуба звичайного (Оникіївське надлісництво)
Код ДК 021:2015
77230000-1 - Послуги, пов’язані з лісівництвом
Кількість
19 160
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Прозор Ольга Петрівна
Пропозиція:
779 237.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКЕ"
Пропозиція:
708 920 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Литвинюк Тетяна Павлівна
Пропозиція:
708 919 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.10.2025 12:50
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
148 852.2 грн.
Лот 2 – Послуги по заготівлі лісового насіння (жолудя) дуба звичайного (Чорноліське надлісництво)
Назва предмета закупівлі
Лот 2 – Послуги по заготівлі лісового насіння (жолудя) дуба звичайного (Чорноліське надлісництво)
Очікувана вартість
148 852.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
744,26
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.10.2025 11:36
Закінчення аукціону
06.10.2025 11:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 2 – Послуги по заготівлі лісового насіння (жолудя) дуба звичайного (Чорноліське надлісництво)
Код ДК 021:2015
77230000-1 - Послуги, пов’язані з лісівництвом
Кількість
3 660
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ЧИГИРИНСЬКЕ
Пропозиція:
133 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Литвинюк Тетяна Павлівна
Пропозиція:
133 099 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.10.2025 11:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.09.2025 11:13
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Аніськина Жанна Eдуардівна
Електронна пошта
Телефон
380993065707
Замовник
ЄДРПОУ
45625546
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
18009
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
провул. Медичний, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 - Послуги по заготівлі лісового насіння (жолудя) дуба звичайного (Оникіївське надлісництво)
Період вимог/скарг з 08.10.2025 11:59 по 13.10.2025 14:15
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.10.2025 13:19 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї. Відсутні підстави для відмови Учаснику визначені пунктом 47 Особливостей.
Документи кваліфікації
08.10.2025 11:59
Довідка НАЗК
08.10.2025 11:59
Повідомлення про рішення
06.10.2025 13:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Протоколом уповноваженої особи від 06.10.2025 року № 1166, було вирішено надати можливість усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг), а саме не менше 4 робітників. Відповідно до пункту 1.1.1. Додатку 3 Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ НА ПІДТВЕРДЖЕНННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА». 2. Надати паспорт (можуть надаватись копії лише окремих сторінок, що містять інформацію про ПІБ особи) та реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) або ID-картка. Відповідно до пункту 3.1.2.3. Додатку 3 Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ НА ПІДТВЕРДЖЕНННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА». 3. Надати Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника: (місцезнаходження, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; форма власності та організаційно-правова форма (для юридичних осіб)). Відповідно до пункту 5.3. Додатку 3 Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ НА ПІДТВЕРДЖЕНННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА».
Створено
06.10.2025 14:36
Надати до
07.10.2025 14:36
Період вимог/скарг з 13.10.2025 14:16 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 14:15 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Відповідно до Додатку 6 тендерної документації Переможцем у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. З огляду на це замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ФОП Литвинюк Тетяна Павлівна (ЄДРПОУ 2154318861) на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
13.10.2025 14:19
Витяг з ЄДР
13.10.2025 14:16
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 14:16 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.10.2025 14:20
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лот 2 – Послуги по заготівлі лісового насіння (жолудя) дуба звичайного (Чорноліське надлісництво)
Період вимог/скарг з 08.10.2025 11:58 по 14.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.10.2025 13:19 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї. Відсутні підстави для відмови Учаснику визначені пунктом 47 Особливостей.
Документи кваліфікації
08.10.2025 11:58
Довідка НАЗК
08.10.2025 11:58
Повідомлення про рішення
06.10.2025 13:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 11:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Протоколом уповноваженої особи від 06.10.2025 року № 1167, було вирішено надати можливість усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг), а саме не менше 4 робітників. Відповідно до пункту 1.1.1. Додатку 3 Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ НА ПІДТВЕРДЖЕНННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА». 2. Надати паспорт (можуть надаватись копії лише окремих сторінок, що містять інформацію про ПІБ особи) та реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) або ID-картка. Відповідно до пункту 3.1.2.3. Додатку 3 Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ НА ПІДТВЕРДЖЕНННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА». 3. Надати Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника: (місцезнаходження, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; форма власності та організаційно-правова форма (для юридичних осіб)). Відповідно до пункту 5.3. Додатку 3 Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ НА ПІДТВЕРДЖЕНННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА».
Створено
06.10.2025 14:36
Надати до
07.10.2025 14:36
Угоди
UA-2025-09-26-004154-a-a1
Очікує підписання
133 099 грн.
133 099 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
3 660 (кілограми)
Лот 2 – Послуги по заготівлі лісового насіння (жолудя) дуба звичайного (Чорноліське надлісництво)
Номенклатура
Лот 2 – Послуги по заготівлі лісового насіння (жолудя) дуба звичайного (Чорноліське надлісництво)
Кількість
3 660
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45625546

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Литвинюк Тетяна Павлівна
Повна назва
ФОП Литвинюк Тетяна Павлівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2154318861

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
928 089.4 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380993065707
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
928 089.4 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380993065707
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності