Показати схожі тендери

Закупівля Одяг (код за ЄЗС ДК 021:2015: 18310000-5 Спідня білизна) від Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-26-003705-a
Id Tender 3d5858bc667b4dc99f86428a77f70d48
План UA-P-2025-09-26-004005-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 26.09.2025 11:25
Остання зміна 19.10.2025 19:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
29 800 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.09.2025 11:24 до 04.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 26.09.2025 11:24
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.09.2025 11:24
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.10.2025 13:49
до 16.10.2025 20:49
Залишилось 1 днів 18 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.10.2025 12:57
до 22.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.10.2025 20:49
-
Період уточнень
з 26.09.2025 11:24 до 01.10.2025 00:00
Період оскарження
з 26.09.2025 11:24 до 01.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.10.2025 13:49 до 16.10.2025 20:49
Період кваліфікації
з 06.10.2025 13:49 до 16.10.2025 20:49
Основні параметри
Одяг (код за ЄЗС ДК 021:2015: 18310000-5 Спідня білизна)
1.Найменування замовника: Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації. 2. Місцезнаходження замовника: Україна, 15332; вул. Світла, 3 с. Дачне, Корюківського району, Чернігівської області 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань : 03189908. 4. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
29 800 грн.
Одяг (код за ЄЗС ДК 021:2015: 18310000-5 Спідня білизна)
Назва предмета закупівлі
Одяг (код за ЄЗС ДК 021:2015: 18310000-5 Спідня білизна)
Очікувана вартість
29 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
298,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.10.2025 13:08
Закінчення аукціону
06.10.2025 13:49
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 100 (штуки)
Кальсони
Опис предмета закупівлі
Кальсони
Код ДК 021:2015
18318000-1 - Нічна білизна
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
15332, Україна, Чернігівська область, c.Дачне Корюківського району, вул. Світла,3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 400 (пара)
Шкарпетки махрові
Опис предмета закупівлі
Шкарпетки махрові
Код ДК 021:2015
18317000-4 - Шкарпетки
Кількість
400
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
15332, Україна, Чернігівська область, c.Дачне Корюківського району, вул. Світла,3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений товар здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГРИНЬКЕВИЧ АРТЕМ ЛЕОНІДОВИЧ"
Пропозиція:
26 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄРЕМЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА
Пропозиція:
29 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ТАМБУЛАТОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
23 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПОГ "ВІЛЕНА"
Пропозиція:
24 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "МІНАЙ ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА"
Пропозиція:
21 550 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.10.2025 13:08
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.09.2025 11:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Макаренко
Електронна пошта
Телефон
+380680610276, +380680610276
Сайт:
http://gporlivka.cg.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03189908
Повна назва
Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
15332
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
с.Дачне
Адреса
вул. Світла, 3
Кваліфікація
Лот № 1 Одяг (код за ЄЗС ДК 021:2015: 18310000-5 Спідня білизна)
Період вимог/скарг з 10.10.2025 12:57 по 16.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.10.2025 13:49 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
10.10.2025 12:57
Повідомлення про рішення
06.10.2025 13:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 10:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 10:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником в Додатку №7 до тендерної документації та п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» РозділуІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації була встановлена наступна вимога щодо надання тендерної пропозиції Учасника, але під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "МІНАЙ ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА" Замовником було виявлено невідповідність, а саме: - Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому (крім учасників-нерезидентів); 2) якщо у складі тендерної пропозиції документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 3) якщо у складі тендерної пропозиції містяться і скановані, і електронні документи, КЕП накладають на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Під час перевірки КЕП встановлено, що на тендерну пропозицію ФОП "МІНАЙ ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА" накладено УЕП (удосконалений електронний підпис), що не відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерній документації. На виконання вимог встановлених Замовником в тендерній документації, є необхідність в виправленні невідповідності. Тому просимо Вас у відповідності до п.43 Особливостей на виконання вимог встановлених тендерною документацією виправити невідповідності в інформації та/або в документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Створено
08.10.2025 12:20
Надати до
09.10.2025 12:20
Період вимог/скарг з 16.10.2025 20:49 по 22.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 12:57 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.10.2025 20:49
Довідка НАЗК
16.10.2025 20:49
Повідомлення про рішення
10.10.2025 12:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 10:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 10:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником в Додатку №7 до тендерної документації та п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» РозділуІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації була встановлена наступна вимога щодо надання тендерної пропозиції Учасника, але під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "ТАМБУЛАТОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" Замовником було виявлено невідповідність в таких документах , а саме: - інформація в довільній формі про те, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Документ(-и), що підтверджує(-ють) проживання громадянина Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, який є учасником процедури закупівлі чи кінцевим бенефіціарним власником учасника – юридичної особи, на території України на законних підставах: таким документом може бути посвідка про тимчасове чи постійне місце проживання на території України видана у відповідності до Закону України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус”. ФОП "ТАМБУЛАТОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" в складі тендерної пропозиції надав дану інформацію не в повному обсязі. Гарантійний лист містить інформатію тільки щодо громадянства Російської Федерації/Республіки Білорусь. Інформація щодо Ісламської Республіки Іран не надано в даному гарантійному листі. На виконання вимог встановлених Замовником в тендерній документації, є необхідність в виправленні невідповідності. Тому просимо Вас у відповідності до п.43 Особливостей на виконання вимог встановлених тендерною документацією виправити невідповідності в інформації та/або в документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Створено
15.10.2025 09:58
Надати до
16.10.2025 09:58
Договір
UA-2025-09-26-003705-a-b1
Очікує підписання
23 990 грн.
23 990 грн.
З ПДВ
Номенклатура
100 (штуки)
Кальсони
Номенклатура
Кальсони
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
400 (пара)
Шкарпетки махрові
Номенклатура
Шкарпетки махрові
Кількість
400
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації
Повна назва
Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03189908

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ТАМБУЛАТОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ТАМБУЛАТОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3092617498

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
29 800 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2025 10:00
Замовник:
Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380680610276, +380680610276
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
29 800 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2025 10:00
Замовник:
Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380680610276, +380680610276
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності