Показати схожі тендери
Закупівля Швейне обладнання, ДК 021:2015:42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів (Багатоцільовий прасувальний стіл 1300x650 мм, ДК 021:2015:42717000-5 Обладнання для прасування та складання білизни; Зиг-Заг машини (комплект: голова+стіл), ДК 021:2015:42715000-1 Швейні машини; Одноголкова промислова прямострочна швейна машина човникового стібка з електричною системою, ДК 021:2015:42715000-1 Швейні машини; Петельна промислова швейна машина (комплект: голова+стіл, петля з вічком), ДК 021:2015:42715000-1 Швейні машини; Прасувальний консольний стіл 1200x400 мм, ДК 021:2015:42717000-5 Обладнання для прасування та складання білизни) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-26-002872-a
Id Tender 679006b9952c4a9b8568e58e42a09a3c
План UA-P-2025-09-25-008042-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.09.2025 10:32
Остання зміна 29.10.2025 11:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 693 170 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.09.2025 10:31 до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.09.2025 10:31
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.09.2025 10:31
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.10.2025 16:22
до 20.10.2025 16:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.10.2025 14:14
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.10.2025 16:46
до 29.10.2025 11:24
Період уточнень
з 26.09.2025 10:31 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 26.09.2025 10:31 до 05.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.10.2025 16:22 до 20.10.2025 16:46
Період кваліфікації
з 08.10.2025 16:22 до 20.10.2025 16:46
Основні параметри
Швейне обладнання, ДК 021:2015:42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів (Багатоцільовий прасувальний стіл 1300x650 мм, ДК 021:2015:42717000-5 Обладнання для прасування та складання білизни; Зиг-Заг машини (комплект: голова+стіл), ДК 021:2015:42715000-1 Швейні машини; Одноголкова промислова прямострочна швейна машина човникового стібка з електричною системою, ДК 021:2015:42715000-1 Швейні машини; Петельна промислова швейна машина (комплект: голова+стіл, петля з вічком), ДК 021:2015:42715000-1 Швейні машини; Прасувальний консольний стіл 1200x400 мм, ДК 021:2015:42717000-5 Обладнання для прасування та складання білизни)
Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою Угодою, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 693 170 грн.
Швейне обладнання, ДК 021:2015:42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів (Багатоцільовий прасувальний стіл 1300x650 мм, ДК 021:2015:42717000-5 Обладнання для прасування та складання білизни; Зиг-Заг машини (комплект: голова+стіл), ДК 021:2015:42715000-1 Швейні машини; Одноголкова промислова прямострочна швейна машина човникового стібка з електричною системою, ДК 021:2015:42715000-1 Швейні машини; Петельна промислова швейна машина (комплект: голова+стіл, петля з вічком), ДК 021:2015:42715000-1 Швейні машини; Прасувальний консольний стіл 1200x400 мм, ДК 021:2015:42717000-5 Обладнання для прасування та складання білизни)
Назва предмета закупівлі
Швейне обладнання, ДК 021:2015:42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів (Багатоцільовий прасувальний стіл 1300x650 мм, ДК 021:2015:42717000-5 Обладнання для прасування та складання білизни; Зиг-Заг машини (комплект: голова+стіл), ДК 021:2015:42715000-1 Швейні машини; Одноголкова промислова прямострочна швейна машина човникового стібка з електричною системою, ДК 021:2015:42715000-1 Швейні машини; Петельна промислова швейна машина (комплект: голова+стіл, петля з вічком), ДК 021:2015:42715000-1 Швейні машини; Прасувальний консольний стіл 1200x400 мм, ДК 021:2015:42717000-5 Обладнання для прасування та складання білизни)
Примітки
Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою Угодою, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX)
Очікувана вартість
5 693 170 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
28465,85
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.10.2025 15:47
Закінчення аукціону
08.10.2025 16:22
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 1 (штуки)
1.Багатоцільовий прасувальний стіл 1300x650 мм )
Опис предмета закупівлі
1.Багатоцільовий прасувальний стіл 1300x650 мм )
Код ДК 021:2015
42717000-5 - Обладнання для прасування та складання білизни
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Базавлуцька, буд. 103
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
2.Зиг-Заг машини (комплект: голова+стіл)
Опис предмета закупівлі
2.Зиг-Заг машини (комплект: голова+стіл)
Код ДК 021:2015
42715000-1 - Швейні машини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Базавлуцька, буд. 103
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №3 15 (штуки)
3.Одноголкова промислова прямострочна швейна машина човникового стібка з електричною системою
Опис предмета закупівлі
3.Одноголкова промислова прямострочна швейна машина човникового стібка з електричною системою
Код ДК 021:2015
42715000-1 - Швейні машини
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Базавлуцька, буд. 103
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
4.Петельна промислова швейна машина (комплект: голова+стіл, петля з вічком)
Опис предмета закупівлі
4.Петельна промислова швейна машина (комплект: голова+стіл, петля з вічком)
Код ДК 021:2015
42715000-1 - Швейні машини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Базавлуцька, буд. 103
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
5.Прасувальний консольний стіл 1200x400 мм
Опис предмета закупівлі
5.Прасувальний консольний стіл 1200x400 мм
Код ДК 021:2015
42717000-5 - Обладнання для прасування та складання білизни
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Базавлуцька, буд. 103
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Паньков Василь Анатолійович
Пропозиція:
5 690 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛТЕКС"
Пропозиція:
5 693 139.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Романенко Дмитро Володимирович
Пропозиція:
5 580 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПАРАБРАМАН"
Пропозиція:
2 905 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.10.2025 15:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2025 15:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дар'я Даниленко
Електронна пошта
Телефон
+380633970471
Замовник
ЄДРПОУ
32835966
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Швейне обладнання, ДК 021:2015:42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів (Багатоцільовий прасувальний стіл 1300x650 мм, ДК 021:2015:42717000-5 Обладнання для прасування та складання білизни; Зиг-Заг машини (комплект: голова+стіл), ДК 021:2015:42715000-1 Швейні машини; Одноголкова промислова прямострочна швейна машина човникового стібка з електричною системою, ДК 021:2015:42715000-1 Швейні машини; Петельна промислова швейна машина (комплект: голова+стіл, петля з вічком), ДК 021:2015:42715000-1 Швейні машини; Прасувальний консольний стіл 1200x400 мм, ДК 021:2015:42717000-5 Обладнання для прасування та складання білизни)
Період вимог/скарг з 14.10.2025 14:14 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 16:22 по 16.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Зміст
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Документи кваліфікації
14.10.2025 14:14
Повідомлення про рішення
08.10.2025 16:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 10:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 10:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
08.10.2025 16:22
Надати до
10.10.2025 00:00
Період вимог/скарг з 20.10.2025 16:46 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 14:14 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.10.2025 16:46
Довідка НАЗК
20.10.2025 16:46
Повідомлення про рішення
14.10.2025 14:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 10:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 10:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з вимогами пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851-IV в редакції від 31.12.2023 року та ««Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»» № 2155-VIII в редакції від 18.12.2024 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника повинні відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ, для фізичної особи-підприємця – ідентифікаційний код / РНОКПП». Під час перевірки Замовником підпису на сайті центрального засвідчувального органу встановлено, що тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП) – привести тендерну пропозицію до вимог тендерної документації та підписати кваліфікованим електронним підписом (КЕП)
Створено
17.10.2025 17:28
Надати до
18.10.2025 17:28
Договір
UA-2025-09-26-002872-a-a1
Підписаний і діє
Номер
81
5 580 000 грн.
4 650 000 грн.
З ПДВ
Підписано
29.10.2025
Строк дії договору з
29.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
1.Багатоцільовий прасувальний стіл 1300x650 мм )
Номенклатура
1.Багатоцільовий прасувальний стіл 1300x650 мм )
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
2.Зиг-Заг машини (комплект: голова+стіл)
Номенклатура
2.Зиг-Заг машини (комплект: голова+стіл)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
3.Одноголкова промислова прямострочна швейна машина човникового стібка з електричною системою
Номенклатура
3.Одноголкова промислова прямострочна швейна машина човникового стібка з електричною системою
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
4.Петельна промислова швейна машина (комплект: голова+стіл, петля з вічком)
Номенклатура
4.Петельна промислова швейна машина (комплект: голова+стіл, петля з вічком)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
5.Прасувальний консольний стіл 1200x400 мм
Номенклатура
5.Прасувальний консольний стіл 1200x400 мм
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський центр професійної освіти"
Повна назва
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський центр професійної освіти"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03062993

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП Романенко Дмитро Володимирович
Повна назва
ФОП Романенко Дмитро Володимирович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2507302095

Інформація про підписанта

IBAN
UA158201720344270003000013913
ПІБ підписанта
Логвіненко Віктор Дмитрович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статут
Номер телефону
+380956474895
Електронна пошта

Інформація про підписанта

IBAN
UA523052990000026003050273393
ПІБ підписанта
Романенко Дмитро Володимирович
Посада підписанта
ФОП
Діє на підставі
Свідотство про державну реєстрацію ФОП
Номер телефону
+380674424884
Електронна пошта
Документи договору
29.10.2025 11:24
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-28-000022
Дата створення проекту
28.10.2025 12:02
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
28.10.2025 16:27
Дата публікації висновку про результати
06.11.2025 17:15
Дата завершення усунення порушень
12.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
19.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 042-87-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 27.10.2025 № 286 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 27.10.2025 № 286 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2025-09-26-002872-a 26.09.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.10.2025 00:00
Документи рішення
28.10.2025 16:27
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Постанові Кабінету Міністрів від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, оприлюднення документів передбачених пунктом 4? постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 №1266) (далі – Постанова №710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТРАЛЬНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, (далі – Замовник) на 2025 рік - UA-P-2025-09-25-008042-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.10.2025, дотримання вимог Рамкової Угоди між Україною та ЄС щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Fasility, виконання Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників закупівлі ТОВ «ПАРАБРАМАН» та ФОП РОМАНЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ, рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції учасника від 14.10.2025 №101, протокол (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця від 17.10.2025 №117, вимогу про усунення невідповідностей ФОП РОМАНЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ від 18.10.2025 повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.10.2025, договір поставки від 29.10.2025 №81 (далі – Договір) на суму 5 580 000,0 грн. (з ПДВ). З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода, яку ратифіковано Законом України від 06.06.2024 №3786-IX. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р схвалено План України. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року №1318, Держаудитслужба є органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Тендерною документацією Замовника визначено, що закупівля за номером ID: UA-2025-09-26-002872-а здійснюється в рамках Ukraine Facility. Отже, на закупівлю поширюються умови Рамкової угоди та іншого законодавства, яке регламентує порядок реалізації інструменту Ukraine Facility. Отже, закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році» зі змінами та в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою Угодою.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостям, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, оприлюднення документів передбачених пунктом 4? Постанови №710 - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
06.11.2025 00:00
Дата публікації
06.11.2025 17:15
Документи висновку
06.11.2025 17:15
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 693 170 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 693 170 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності