Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт приміщень у будинку «Б-3» для розміщення клініко-діагностичної лабораторії КНП «Моршинська міська лікарня» по вул. 50-річчя УПА, 20 в м. Моршин Стрийського району Львівської області». від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРШИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОРШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-25-015139-a
Id Tender 42974d3ac0b64f44bbbd2d9f45a544da
План UA-P-2025-09-25-018229-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.09.2025 20:04
Остання зміна 07.11.2025 17:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 377 396 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.09.2025 20:06 до 10.10.2025 20:00
Завершено
Період уточнень
з 25.09.2025 20:06
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.09.2025 20:06
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2025 20:00
до 27.10.2025 18:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.10.2025 18:27
до 02.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.10.2025 18:27
до 07.11.2025 17:44
Період уточнень
з 25.09.2025 20:06 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 25.09.2025 20:06 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 20:00 до 27.10.2025 18:27
Період кваліфікації
з 10.10.2025 20:00 до 27.10.2025 18:27
Основні параметри
«Капітальний ремонт приміщень у будинку «Б-3» для розміщення клініко-діагностичної лабораторії КНП «Моршинська міська лікарня» по вул. 50-річчя УПА, 20 в м. Моршин Стрийського району Львівської області».
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 377 396 грн.
«Капітальний ремонт приміщень у будинку «Б-3» для розміщення клініко-діагностичної лабораторії КНП «Моршинська міська лікарня» по вул. 50-річчя УПА, 20 в м. Моршин Стрийського району Львівської області».
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт приміщень у будинку «Б-3» для розміщення клініко-діагностичної лабораторії КНП «Моршинська міська лікарня» по вул. 50-річчя УПА, 20 в м. Моршин Стрийського району Львівської області».
Примітки
«Капітальний ремонт приміщень у будинку «Б-3» для розміщення клініко-діагностичної лабораторії КНП «Моршинська міська лікарня» по вул. 50-річчя УПА, 20 в м. Моршин Стрийського району Львівської області».
Очікувана вартість
1 377 396 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13773,96
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт приміщень у будинку «Б-3» для розміщення клініко-діагностичної лабораторії КНП «Моршинська міська лікарня» по вул. 50-річчя УПА, 20 в м. Моршин Стрийського району Львівської області».
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
82482, Україна, Львівська область, Моршин, Львівська обл., м.Моршин, вул.50-річчя УПА, 20
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 30 календарних днів. Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів. Замовник зазначає, що незалежно від виду договірної ціни та способів взаєморозрахунків при виявлені в актах виконаних робіт (примірні форми КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», які були оформлені та оплачені у попередні періоди) безперечних помилок та порушень чинного порядку визначення вартості будівництва загальна вартість виконаних підрядних робіт підлягає уточненню з моменту виявлення зазначених помилок з урахуванням термінів позовної давності згідно з законодавством України. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт, в тому числі щодо пускових комплексів та черг, згідно належно оформлених актів виконання робіт (Форма КБ-2в), довідок (Форма КБ-3) та рахунків на оплату.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
1 377 350 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.10.2025 22:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Козак Маріна Ігорівна
Електронна пошта
Телефон
380631317717
Замовник
ЄДРПОУ
32418147
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРШИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОРШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
82482
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Моршин
Адреса
Львівська обл., м.Моршин, вул.50-річчя УПА, 20
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт приміщень у будинку «Б-3» для розміщення клініко-діагностичної лабораторії КНП «Моршинська міська лікарня» по вул. 50-річчя УПА, 20 в м. Моршин Стрийського району Львівської області».
Період вимог/скарг з 27.10.2025 18:27 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 20:00 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
відповідно до пункту 47 Особливостей, відповідно до пункту 44 Особливостей та з урахуванням виправлення учасником виявлених невідповідностей відповідно до протоколу № 25-10 від 24.10.2025р. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей. За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
27.10.2025 18:27
Довідка НАЗК
27.10.2025 18:27
Повідомлення про рішення
18.10.2025 13:46
Електроний протокол про продовження строку
10.10.2025 20:00
Витяг з ЄДР
10.10.2025 20:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.09.2025 20:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.09.2025 20:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Комунальне некомерційне підприємство «Моршинська міська лікарня» Моршинської міської ради ПРОТОКОЛ уповноваженої особи протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції « 17» жовтня 2025 р. м. Моршин № 26-10 Порядок денний: Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі: ««Капітальний ремонт приміщень у будинку «Б-3» для розміщення клініко-діагностичної лабораторії КНП «Моршинська міська лікарня» по вул. 50-річчя УПА, 20 в м. Моршин Стрийського району Львівської області» , код ДК 021: 2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація , за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 1. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-09-25-015139-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що у Замовника є необхідність детально розглянути великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа , фахівець з публічних закупівель КЕП ________________ підпис Маріна КОЗАК
Дата продовження строку розгляду
18.10.2025 13:46
Дата кінця розгляду
08.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МОРШИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» МОРШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛ уповноваженої особи про усунення невідповідностей тендерної пропозиції « 24» жовтня 2025р. м. Моршин № 25-10 Порядок денний: Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень у будинку «Б-3» для розміщення клініко-діагностичної лабораторії КНП «Моршинська міська лікарня» по вул. 50-річчя УПА, 20 в м. Моршин Стрийського району Львівської області».» ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля), 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-09-25-015139-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей (посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності).: відповідно Розділ І. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Розділ І. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: 1.1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 1:копії трудових книжок/витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або договори цивільно-правового характеру, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору. Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці 3.Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: 3.1Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність за останній звітний квартал (якщо учасник подає фінансову звітність щоквартально) або за останній рік (якщо учасник подає фінансову звітність раз на рік), відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій (для учасників-юридичних осіб), або податкову декларацію про майновий стан та доходи або податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітній період (для учасників фізичних осіб – підприємців) з квитанцією №2 про прийом звітності контролюючим органом. Розділ ІІ п.4 у разі, якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання П.5 Оригінал або належним чином завірену копію Статуту (для юридичних осіб) та у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги в якому наявна остання редакція Статуту. п.12 Кваліфікований підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію, відповідно до розділу 3 тендерної документації. П.13 У разі, якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано: Розділ І. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 1:копії трудових книжок/витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або договори цивільно-правового характеру, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору. Довідку згідно форми 1, про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій зазначено працівника- Аілінкі Марін Маранович- Водій автомобільного транспорту- 10 років-р., натомість в наказі про прийняття на роботу №4 від 24 серпня 2024р. - вказано Аілінкі Марін Марінович Розділу 1 п.3.,п.п 3.1..Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність за останній звітний квартал (якщо учасник подає фінансову звітність щоквартально) або за останній рік (якщо учасник подає фінансову звітність раз на рік), відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій (для учасників-юридичних осіб), або податкову декларацію про майновий стан та доходи або податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітній період (для учасників фізичних осіб – підприємців) з квитанцією №2 про прийом звітності контролюючим органом. В підтвердження інформації,Учасником надано : податкову декларацію платника єдиного податку –фізичної особи підприємця , у якого податковий (звітний) період , це квартал. Натомість квитанція подається за перше півріччя 2025 р. Розділ ІІ п.4 у разі, якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання- Учасник не надав жодного документу; П.5 Оригінал або належним чином завірену копію Статуту (для юридичних осіб) та у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги в якому наявна остання редакція Статуту.-Учасник не надав п.12 Кваліфікований підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію, відповідно розділу 3 тендерної документації.- Учасником на всі документи накладений -УЕП П.13 У разі, якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Розділ І. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 1:копії трудових книжок/витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або договори цивільно-правового характеру, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору Учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід ,де зазначити вірне прізвище Аілінкі Маріна ; Розділу 1 п.3.,п.п 3.1..Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність за останній звітний квартал (якщо учасник подає фінансову звітність щоквартально) або за останній рік (якщо учасник подає фінансову звітність раз на рік), відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій (для учасників-юридичних осіб), або податкову декларацію про майновий стан та доходи або податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітній період (для учасників фізичних осіб – підприємців) з квитанцією №2 про прийом звітності контролюючим органом- Учасник повинен надати квитанцією №2 про прийом звітності контролюючим органом, відповідно до поданої декларації. Розділ ІІ п.4 у разі, якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. Учасник повинен -надати документ П.5 Оригінал або належним чином завірену копію Статуту (для юридичних осіб) та у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги в якому наявна остання редакція Статуту. Учасник повинен надати пояснення. п.12 Кваліфікований підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію, відповідно до розділу 3 тендерної документації. Учасник повинен підписати усі документи КЕП. П.13 У разі, якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Учасник повинен надати лист – розяснення в довільній формі. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа, Фахівець з публічних закупівель КЕП Маріна КОЗАК
Створено
24.10.2025 06:39
Надати до
25.10.2025 06:39
Договір
UA-2025-09-25-015139-a-c1
Підписаний і діє
Номер
07/11
1 377 350 грн.
1 377 350 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.11.2025
Строк дії договору з
07.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт приміщень у будинку «Б-3» для розміщення клініко-діагностичної лабораторії КНП «Моршинська міська лікарня» по вул. 50-річчя УПА, 20 в м. Моршин Стрийського району Львівської області».
Номенклатура
«Капітальний ремонт приміщень у будинку «Б-3» для розміщення клініко-діагностичної лабораторії КНП «Моршинська міська лікарня» по вул. 50-річчя УПА, 20 в м. Моршин Стрийського району Львівської області».
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРШИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОРШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРШИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОРШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32418147

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3259519119

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.11.2025 17:44
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 377 396 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 20:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРШИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОРШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380631317717
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 377 396 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 20:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРШИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОРШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380631317717
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності