Закупівля Тарілки, ложки, каструлі, миски, сковорідки, контейнери харчові, ножі, відра, шумівки, лопатки, терки, друшлаги, сотейники, дошки розділочні, товкачі, маслорозподілювачі, тази, чайники, миски, бочки, відра код ДК 021:2015 «39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» від Військова частина Т0330.
Тарілки, ложки, каструлі, миски, сковорідки, контейнери харчові, ножі, відра, шумівки, лопатки, терки, друшлаги, сотейники, дошки розділочні, товкачі, маслорозподілювачі, тази, чайники, миски, бочки, відра код ДК 021:2015 «39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Тарілки, ложки, каструлі, миски, сковорідки, контейнери харчові, ножі, відра, шумівки, лопатки, терки, друшлаги, сотейники, дошки розділочні, товкачі, маслорозподілювачі, тази, чайники, миски, бочки, відра код ДК 021:2015 «39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування»
39220000-0 -
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, ****
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пункту п.1 ст. 49 Бюджетного Кодексу України за фактом постачання відповідно до поданих Замовнику Виконавцем належним чином оформлених документів з можливістю відтермінуванням платежу до 30 календарних днів.
Замовник не несе відповідальності перед Виконавцем за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки бюджетного фінансування та зобов'язується оплатити поставлений Товар протягом 10-ти (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції встановлено наступні недоліки в документах, а саме: гарантійний лист в/н №18 від 06.10.2025 містить не повну інформацію (не зазначена інформація про виробника товару, та його адреса) як вимагалося в Додаток №3 до оголошення.
Надати Гарантійний лист, в якому учасник гарантує поставити замовнику товар у необхідній кількості та в установлені строки, товар який постачається, має бути новим, термін та умови його зберігання не порушені а також повинна бути зазначена інформація про виробника товару (його адреса).
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції встановлено наступні недоліки в документах, а саме: гарантійний лист №98 від 06.10.2025 містить не почну інформацію щодо виробників товару по відношенню до поданих сертифікатів про якість продукції.
У гарантійному листі, привести у відповідність дані таблиці про виробника по відношенню до поданих сертифікатів про якість продукції.
Надати Гарантійний лист з відповідними даними у таблиці про виробника по відношенню до поданих сертифікатів про якість.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Тарілки, ложки, каструлі, миски, сковорідки, контейнери харчові, ножі, відра, шумівки, лопатки, терки, друшлаги, сотейники, дошки розділочні, товкачі, маслорозподілювачі, тази, чайники, миски, бочки, відра код ДК 021:2015 «39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування»
Звернення:
За тендером : Тарілки, ложки, каструлі, миски, сковорідки, контейнери харчові, ножі, відра, шумівки, лопатки, терки, друшлаги, сотейники, дошки розділочні, товкачі, маслорозподілювачі, тази, чайники, миски, бочки, відра код ДК 021:2015 «39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування»
Тема:
Поставка
Зміст:
Шановний Замовник, підкажіть, будь лака, яка планується кількість поставок?
Дата оприлюднення звернення:
26.09.2025 10:22
Доброго дня, плануємо отримати всю продукцію однією поставкою.
Дата оприлюднення відповіді:
26.09.2025 14:26
Звернення:
За тендером : Тарілки, ложки, каструлі, миски, сковорідки, контейнери харчові, ножі, відра, шумівки, лопатки, терки, друшлаги, сотейники, дошки розділочні, товкачі, маслорозподілювачі, тази, чайники, миски, бочки, відра код ДК 021:2015 «39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування»
Тема:
Виробник виробуу - Країна походження
Зміст:
Доброго дня. Шановний Замовник, у Додатку № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, є вимога: Країна - виробник виробу – Україна. Але половина необхідного асортименту продукції не виготовляється в Україні. Будь ласка, внесіть зміни, що до виробника та країни походження.
Дата оприлюднення звернення:
29.09.2025 10:27
Доброго дня. Будуть внесені відповідні зміни.
Дата оприлюднення відповіді:
29.09.2025 11:15
На даному тендері відміни не були знайдені.
Тарілки, ложки, каструлі, миски, сковорідки, контейнери харчові, ножі, відра, шумівки, лопатки, терки, друшлаги, сотейники, дошки розділочні, товкачі, маслорозподілювачі, тази, чайники, миски, бочки, відра код ДК 021:2015 «39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування»
Тендер:
UA-2025-09-25-014642-a
Тип:
вимога
За лотом Тарілки, ложки, каструлі, миски, сковорідки, контейнери харчові, ножі, відра, шумівки, лопатки, терки, друшлаги, сотейники, дошки розділочні, товкачі, маслорозподілювачі, тази, чайники, миски, бочки, відра код ДК 021:2015 «39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування»
UA-2025-09-25-014642-a.a1
Дата:
14.10.2025 21:57
Стан:
відхилено
Неправомірне рішення Замовника
ВИМОГА
Ми, як учасник процедури закупівлі, категорично не погоджуємося з Вашим рішенням щодо визначення переможцем учасника ФОП "МАРТИНЮК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", оскільки вважаємо, що під час оцінки пропозицій було допущено порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації, а саме:
1. У рамках розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "МАРТИНЮК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", встановлено, що під час подання пропозиції учасник не надав документи, які підтверджують якість товару (сертифікат якості, декларацію відповідності тощо)а саме «Сертифікат алюміній» та «Сертифікат Комінмет цинк», хоча така вимога була прямо передбачена тендерною документацією.
Під час виправлення невідповідностей у межах 24 годин, наданих відповідно до пункту 43 Особливостей №1178, учасник довантажив сертифікат якості, який раніше був відсутній. Зазначаємо, що така дія порушує норми чинного законодавства, оскільки:
Відповідно до пункту 43 Особливостей, учасник має право виправляти лише ті невідповідності, які були виявлені замовником у вже поданих документах. Довантаження нового документа, якого не було у складі пропозиції, не є виправленням помилки, а фактично - доповненням тендерної пропозиції після завершення строку її подання, що прямо суперечить вимогам статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, дії учасника виходять за межі дозволеного законом механізму виправлення помилок, а прийняття Замовником такого документа порушує принцип рівного ставлення та об’єктивної оцінки пропозицій.
2. Щодо довантаження документа «Гарантійний лист+виробник»
Згідно пункту 43 Особливостей №1178:
Замовник може надати учаснику 24 години для виправлення невідповідностей, виявлених у поданих документах тендерної пропозиції, але не вважається виправленням невідповідностей - подання документів, які відсутні у складі пропозиції та які підтверджують відповідність вимогам, визначеним тендерною документацією. Учасник може виправити або уточнити документ, якщо він існує у пропозиції, але має недоліки (наприклад: помилка у назві виробника, неточність у формі, не та дата, невірно вказаний товар тощо). Але якщо учасник взагалі не подав довідку про виробника у складі пропозиції, то довантажити її в межах 24 годин не можна, оскільки це вважається новим документом, а не “виправлення”.
3. У ході розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "МАРТИНЮК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" виявлено, що у складі його пропозиції міститься «Висновок СЕС IMG 1811», який не підтверджує якість саме запропонованого товару - бочки пластикової об’ємом 30 л та тази пластикові об’ємом 20 л. Згідно з наданим документом, сертифікат видано на зовсім іншу продукцію, а не на бочки пластикові та тази пластикові, які є предметом закупівлі. Таким чином, сертифікат не підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації та не може бути визнаний належним документом якості.
4. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено, що для підтвердження вимоги тендерної документації щодо надання документів якості на товар, учасником подано сертифікат відповідності системи менеджменту якості вимогам стандарту ISO 9001:2015. «Сертифікат Комінмент цинк». Зазначаємо, що цей документ не є сертифікатом якості або відповідності на товар, а підтверджує лише факт запровадження системи менеджменту якості на підприємстві. Відповідно до положень стандарту ISO 9001:2015 та офіційних тлумачень його змісту, такий сертифікат не засвідчує відповідність конкретної продукції встановленим вимогам безпеки чи якості, а лише загальну організацію виробничих процесів. Таким чином, наданий документ не може вважатися належним підтвердженням якості предмета закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно з:
• п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації;
• ч. 1 ст. 5 Закону - закупівлі здійснюються на засадах об’єктивності, неупередженості та рівного ставлення до учасників.
Просимо переглянути рішення, щодо визначення переможцем ФОП "МАРТИНЮК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", та відхилити його пропозицію. В іншому випадку ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ.
Дякуємо!
З повагою ФОП Осташевський Я.І.
Автор:
3323603353, ФОП Осташевський Я.I.
49023, Україна, Дніпропетровська область, Днiпро, М.Дніпро вул.Балаклавська буд.1