Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт будівлі Подільської філії Одеського обласного центру зайнятості за адресою: Одеська обл., Подільський район, м. Подільськ, вул. Соборна, буд. 239» Код ДК «45453000-7» - Капітальний ремонт і реставрація) від Одеський обласний центр зайнятості.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-25-013962-a
Id Tender 1bf276cd88f44c1fbc8350ed7b1ac4c5
План UA-P-2025-09-25-015370-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 25.09.2025 16:59
Остання зміна 17.10.2025 13:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 499 385 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.09.2025 16:55 до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.09.2025 16:55
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.09.2025 16:55
до 08.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 13.10.2025 13:20
-
Період уточнень
з 25.09.2025 16:55 до 08.10.2025 00:00
Період оскарження
з 25.09.2025 16:55 до 08.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 13:20
Основні параметри
«Капітальний ремонт будівлі Подільської філії Одеського обласного центру зайнятості за адресою: Одеська обл., Подільський район, м. Подільськ, вул. Соборна, буд. 239» Код ДК «45453000-7» - Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
3 499 385 грн.
Капітальний ремонт будівлі Подільської філії Одеського обласного центру зайнятості за адресою: Одеська обл., Подільський район, м. Подільськ, вул. Соборна, буд. 239 Код ДК «45453000-7» - Капітальний ремонт і реставрація
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі Подільської філії Одеського обласного центру зайнятості за адресою: Одеська обл., Подільський район, м. Подільськ, вул. Соборна, буд. 239 Код ДК «45453000-7» - Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
3 499 385 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
34993,85
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 12:57
Закінчення аукціону
13.10.2025 13:20
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі Подільської філії Одеського обласного центру зайнятості за адресою: Одеська обл., Подільський район, м. Подільськ, вул. Соборна, буд. 239
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
66304, Україна, Одеська область, місто Подільськ, вул. Соборна, 239
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередньої оплати (авансу) в розмірі 30 % від ціни Договору на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів здійснюється на підставі наданого Підрядником рахунку протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання рахунку Замовником
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2.Сторонами та представником технічного нагляду та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3підписаної Сторонами, на підставі наданого Підрядником рахунку. У разі виявлення невідповідності робіт, пред’явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін та розцінок, які вплинули на вартість виконаних робіт, Замовник повертає Акт № КБ-2в та Довідку № КБ-3 Підряднику для приведення у відповідність. У разі затримки фінансування відповідної статті видатків остаточний розрахунок здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати отримання Замовником коштів по фінансуванню відповідної статті видатків на свій розрахунковий рахунок. Всі розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ВЛАСОВ ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ"
Пропозиція:
3 481 375 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЛ-Д»"
Пропозиція:
3 336 106.15 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.10.2025 12:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.10.2025 16:37
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Котюкова Катерина
Електронна пошта
Телефон
+380482301260
Сайт:
http://www.dcz.gov.ua/ode/control/uk/index
Замовник
ЄДРПОУ
03491435
Повна назва
Одеський обласний центр зайнятості
Поштовий індекс
65007
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Михайла Болтенка, 10
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт будівлі Подільської філії Одеського обласного центру зайнятості за адресою: Одеська обл., Подільський район, м. Подільськ, вул. Соборна, буд. 239 Код ДК «45453000-7» - Капітальний ремонт і реставрація
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 13:20 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.10.2025 13:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.09.2025 16:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.09.2025 16:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно до вимог П.4 Додатка 1 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі, повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом закупівлі за формою таблиця №1 Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Товариства з обмеженою відповідальністю «БЛ-Д» (файл№4), у якій зазначені: Директор, інженер-проектувальник, виконавець робіт, бухгалтер (за сумісництвом). довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Товариства з обмеженою відповідальністю «САНТОША», за договором субпідряду (Файл №6), у якій зазначені Електромонтери з ремонту та монтажу кабельних ліній, монтажник зв’язку, кабельник, інженер енергетик, інженер-будівельник, головний бухгалтер, діловод, директор. Проте, не надано жодної інформації про таких робітників як муляр, штукатур, покрівельник та інші без яких неможливо виконання робіт закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати довідку згідно п.4 Додатка 1 до тендерної документації, з переліком усіх працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід для виконання робіт згідно умов закупівлі. 2. Згідно до вимог п.5 У разі залучення до виконання робіт субпідрядної(их) організації(й)/співвиконавця(ів) учасник надає довідку за формою Таблиця № 2 з переліком субпідрядних організацій/співвиконавців, які будуть залучені до виконання робіт, з обов’язковим наданням копій дозволів та копій ліцензій такої(их) субпідрядної(их) організації(й)/співвиконавця(ів) (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт (дозволи та ліцензії повинні бути чинними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій), передбачених тендерною документацією. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку про залучення субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт, в якій зазначена інформація про назву субпідрядника, види робіт, орієнтована вартість робіт та номер, дата ліцензії/дозволу. Проте Учасником не надано сам дозвіл/ліцензію. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копії дозволів та копії ліцензій субпідрядної(их) організації(й)/співвиконавця(ів) (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт (дозволи та ліцензії повинні бути чинними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій), передбачених тендерною документацією. 3. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення всіх видів та обсягів робіт по об’єкту, передбачених технічною специфікацією (технічним завданням) до тендерної документації Замовника та в поточних цінах на них. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино – година) в поточних цінах з урахуванням положень Настанови. Вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, - не повинна перевищувати ліміту по КНУ. Додаток 2 до тендерної документації був розроблений Замовником, згідно проектно-кошторисної документації, яка в свою чергу була розроблена сертифікованими проектуальниками.На проектно кошторисну документацію отримано експертний звіт (позитивний) в якому враховані обсяги робіт передбачені робочим проектом, відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва, Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2011 № 281. За експертним звітом в підсумковій відомості ресурсів, передбачено використання: Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т, Трактори на гусеничному ходу, потужність, 59 кВт [80 к.с.], Кран переносний, вантажопідйомність 1 т, Крани на автомобільному ходу при роботіна монтажі технологічного устаткування,вантажопідйомність 10 т,Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т, Крани на автомобільному ходу вантажопідйомність 10 т, Крани на гусеничному ходу при роботі намонтажі технологічного устаткування вантажопідйомність 25 т, Навантажувачі одноковшеві вантажопідйомність 1 т Навантажувачі одноковшеві вантажопідйомність 2 т, Електростанції пересувні, потужність 2 кВт та ін. Згідно до вимог П.6 Додатка 1 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі, повинен надати Довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлену згідно Таблиці №4, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі. На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасником надана Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази Товариства з обмеженою відповідальністю «БЛ-Д». В переліку відсутні будь-які перераховані вище машини та агрегати. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку з переліком машин обладнання необхідним для виконання робіт, які закуповуються. 4. Згідно до вимог П.7 Учасник повинен надати: Дозвіл Державної служби України з питань праці та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на: - роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метра; зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я - виконання робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки. Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метра; зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я. На виконання вимоги, Учасником надані наступні документи: Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 17.01.2024 року №ДК346/ПЗ/1-24 та Декларацію № 096250/25 про провадження господарської діяльності. Проте: По-перше. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 17.01.2024 року №ДК346/ПЗ/1-24 видана на минулу назву та минулим директором. Абз.6 п.21 порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, передбачено подання оновленої декларації у разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації. По-друге у наданих деклараціях відсутній дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки таких як: зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, належно оформлені дозволи та/або декларації згідно умов тендерної документації, на діючу назву Учасника та з переліком робіт визначених тендерній документації.
Створено
16.10.2025 16:32
Надати до
17.10.2025 16:32
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 499 385 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 00:00
Замовник:
Одеський обласний центр зайнятості
Контактний телефон:
+380482301260
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 499 385 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 00:00
Замовник:
Одеський обласний центр зайнятості
Контактний телефон:
+380482301260
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності