Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт прибудинкової території за адресою вул. Одеська, 85а, м. Жмеринка Вінницької області від Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-25-012826-a
Id Tender a9831808803f4ae390facca6a3ac93c0
План UA-P-2025-09-25-015519-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 25.09.2025 16:17
Остання зміна 04.11.2025 12:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 422 368 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.09.2025 16:16 до 10.10.2025 06:00
Завершено
Період уточнень
з 25.09.2025 16:16
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.09.2025 16:16
до 07.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.10.2025 06:00
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 08:53
до 22.10.2025 16:33
Період уточнень
з 25.09.2025 16:16 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 25.09.2025 16:16 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 06:00
Основні параметри
Капітальний ремонт прибудинкової території за адресою вул. Одеська, 85а, м. Жмеринка Вінницької області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 422 368 грн.
Капітальний ремонт прибудинкової території за адресою вул. Одеська, 85а, м. Жмеринка Вінницької області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт прибудинкової території за адресою вул. Одеська, 85а, м. Жмеринка Вінницької області
Очікувана вартість
2 422 368 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24223,68
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт прибудинкової території за адресою вул. Одеська, 85а, м. Жмеринка Вінницької області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Одеська, 85а
Дата постачання по
01.05.2026 16:19
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ПОГОСЯН ВАРДАН ГНУНІКОВИЧ"
Пропозиція:
2 387 777 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Худенко Тетяна Дмитрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380433250100
Факс
+380433250100
Замовник
ЄДРПОУ
25509242
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Поштовий індекс
23100
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто Жмеринка
Адреса
вулиця Центральна, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт прибудинкової території за адресою вул. Одеська, 85а, м. Жмеринка Вінницької області
Період вимог/скарг з 17.10.2025 08:53 по 22.10.2025 16:33
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 06:00 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 08:53
Довідка НАЗК
17.10.2025 08:53
Повідомлення про рішення
10.10.2025 06:00
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 16:33 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.11.2025 12:25
documentType.award.deviationReport
22.10.2025 16:39
Електроний протокол про продовження строку
22.10.2025 16:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.09.2025 16:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.09.2025 16:14
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
В зв'язку з необхідністю у додатковій перевірці тендерноної пропозиції Учасника виникла потреба у продовженні строку
Дата продовження строку розгляду
22.10.2025 16:34
Дата кінця розгляду
20.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутні документи, що підтверджують право користування (договір оренди, договір суборенди, договір про надання послуг, тощо) з усіма додатками. 2. Відсутні підтвердження, що власник обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не перебуває у стані банкрутства та/або ліквідації. 3. Відсутній гарантійний лист від власника транспортних засобів (будівельних машин і механізмів) щодо не заперечення використання його техніки по предмету закупівлі, у разі якщо таку техніку взято в оренду, лізинг, чи залучено по договору надання послуг, тощо. 4. Відсутній копія договору (договір поставки асфальтобетону договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетону), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі. В договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону. 5. Відсутній оригінал гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, адресований Учаснику, про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). 6. Відсутній чинний договір з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії Учасником (надається щодо залученої лабораторії). 7. Відсутній гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт вимірювальна лабораторія, буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. 8. Відсутні фотографії власної бази (або виробничого майданчика), де зберігається відповідна техніка та обладнання, в т.ч. асфальтобетонний завод із зазначенням дати, часу та місця зйомки (не раніше дати оголошення закупівлі). 9. Відсутній лист, яка відстань від місця виробництва асфальтобетону до об’єкта будівництва. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. П. 1.1.2. Додаток 1 до ТД. 2. П. 1.1.2. Додаток 1 до ТД. 3. П. 1.1.2. Додаток 1 до ТД. 4. П. 1.1.3. Додаток 1 до ТД. 5. П. 1.1.3. Додаток 1 до ТД. 6. П. 1.1.4. Додаток 1 до ТД. 7. П. 1.1.4. Додаток 1 до ТД. 8. П. 1.1.5. Додаток 1 до ТД. 9. П. 4.2. Додаток 1 до ТД. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документи, що підтверджують право користування (договір оренди, договір суборенди, договір про надання послуг, тощо) з усіма додатками. 2. Надати підтвердження, що власник обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не перебуває у стані банкрутства та/або ліквідації. 3. Надати гарантійний лист від власника транспортних засобів (будівельних машин і механізмів) щодо не заперечення використання його техніки по предмету закупівлі, у разі якщо таку техніку взято в оренду, лізинг, чи залучено по договору надання послуг, тощо. 4. Наадати копію договору (договір поставки асфальтобетону договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетону), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі. В договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону. 5. Надати оригінал гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, адресований Учаснику, про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). 6. Надати чинний договір з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії Учасником (надається щодо залученої лабораторії). 7. Надати гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт вимірювальна лабораторія, буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. 8. Надати фотографії своєї бази (або виробничого майданчика), де зберігається відповідна техніка та обладнання, в т.ч. асфальтобетонний завод із зазначенням дати, часу та місця зйомки (не раніше дати оголошення закупівлі). 9. Надати лист яка відстань від місця виробництва асфальтобетону до об’єкта будівництва.
Створено
04.11.2025 12:24
Надати до
05.11.2025 12:24
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 422 368 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 06:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Контактний телефон:
+380433250100
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 422 368 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 06:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Контактний телефон:
+380433250100
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності