Показати схожі тендери

Закупівля Пульт керування DJI RC Pro Remote Controller або еквівалент, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 38820000-9 Пристрої дистанційного керування від 12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-25-012788-a
Id Tender b3e204e1113146beaad91a2a5d305108
План UA-P-2025-09-25-015552-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.09.2025 16:14
Остання зміна 16.10.2025 10:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 486.33 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.09.2025 16:14 до 03.10.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 25.09.2025 16:14
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.09.2025 16:14
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.10.2025 14:00
до 09.10.2025 16:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.10.2025 16:28
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.10.2025 16:28
до 16.10.2025 10:24
Період уточнень
з 25.09.2025 16:14 до 30.09.2025 00:00
Період оскарження
з 25.09.2025 16:14 до 30.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.10.2025 14:00 до 09.10.2025 16:28
Період кваліфікації
з 03.10.2025 14:00 до 09.10.2025 16:28
Основні параметри
Пульт керування DJI RC Pro Remote Controller або еквівалент, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 38820000-9 Пристрої дистанційного керування
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
13 486.33 грн.
Пульт керування DJI RC Pro Remote Controller або еквівалент, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 38820000-9 Пристрої дистанційного керування
Назва предмета закупівлі
Пульт керування DJI RC Pro Remote Controller або еквівалент, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 38820000-9 Пристрої дистанційного керування
Очікувана вартість
13 486.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
67,43
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пульт керування DJI RC Pro Remote Controller або еквівалент
Код ДК 021:2015
38821000-6 - Пристрої дистанційного радіокерування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА"
Пропозиція:
12 998 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.09.2025 16:14
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Солоха Вікторія Павлівна
Електронна пошта
Телефон
380508476911
Замовник
ЄДРПОУ
38355198
Повна назва
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
84313
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Краматорськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І
Кваліфікація
Лот № 1 Пульт керування DJI RC Pro Remote Controller або еквівалент, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 38820000-9 Пристрої дистанційного керування
Період вимог/скарг з 09.10.2025 16:28 по 15.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.10.2025 14:00 по 11.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.10.2025 16:28
Довідка НАЗК
09.10.2025 16:28
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.10.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.09.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.09.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та шляхом завантаження» документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі– згідно з Додатком 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі», зокрема: 1) інформація учасника, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації 2) у випадку якщо Учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це; 3) заповнений та підписаний Додаток 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації «Відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів)»; 4) Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Учасником ФОП "ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА" (ЄДРПОУ 2497912324) на виконання зазначених вимог надані документи з невідповідністю, а саме: 1) не виконано вимоги додатку 1.2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до додатку 1 до тендерної документації, а саме: надано скановані копії документів, що підтверджують факт передачі товару у повному обсязі, та договорів, що не є аналогічними за предметом закупівлі. 2) не надана довідка в довільній формі щодо об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі; 1) надано відомості про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) за формою, що не відповідає Додатку 1.6 до тендерної документації «Відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів)». Окрім того у наданих відомостях про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) зазначені договори, що не є аналогічними за предметом закупівлі; 3) Під час перевірки Замовником КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП "ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА" (ЄДРПОУ 2497912324) підписана не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а удосконаленим електронним підписом (УЕП) Для усунення зазначених невідповідностей, учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати: 1) скановані копії аналогічного(-их) договору(-ів) та документів, що підтверджують факт поставки (реалізації) товару в повному обсязі. Аналогічним договором буде вважатись договір з поставки (реалізації) пульту(-ів) керування для безпілотного(-их) літального( их) апарату(-ів). 2) довідку в довільній формі щодо об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі; 3) відомості про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) згідно Додатку 1.6 до тендерної документації. 4) тендерну пропозицію (пакет документів тендерної пропозиції), підписану кваліфікованим електронним підписом (КЕП) з врахуванням вимог Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
07.10.2025 15:24
Надати до
08.10.2025 15:24
Договір
UA-2025-09-25-012788-a-c1
Підписаний і діє
Номер
75/2210
12 998 грн.
12 998 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.10.2025
Строк дії договору з
16.10.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Пульт керування DJI RC Pro Remote Controller або еквівалент
Номенклатура
Пульт керування DJI RC Pro Remote Controller або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
12 998
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38355198

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА"
Повна назва
ФОП "ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2497912324

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.10.2025 10:24
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 486.33 грн.
Період подання пропозицій
до 03.10.2025 14:00
Замовник:
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380508476911
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 486.33 грн.
Період подання пропозицій
до 03.10.2025 14:00
Замовник:
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380508476911
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності