Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (Витратні матеріали для встановлення камер відеоспостереження (Кріплення металеві в комплекті) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-25-012474-a
Id Tender 02003605b56f413c9676137dccc8caa1
План UA-P-2025-09-24-010162-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.09.2025 16:03
Остання зміна 14.10.2025 16:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
144 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.09.2025 16:02 до 03.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.09.2025 16:02
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.09.2025 16:02
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.10.2025 12:06
до 07.10.2025 14:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.10.2025 14:17
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.10.2025 14:17
до 14.10.2025 16:30
Період уточнень
з 25.09.2025 16:02 до 30.09.2025 00:00
Період оскарження
з 25.09.2025 16:02 до 30.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.10.2025 12:06 до 07.10.2025 14:17
Період кваліфікації
з 03.10.2025 12:06 до 07.10.2025 14:17
Основні параметри
ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (Витратні матеріали для встановлення камер відеоспостереження (Кріплення металеві в комплекті)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
144 000 грн.
ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (Витратні матеріали для встановлення камер відеоспостереження (Кріплення металеві в комплекті)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (Витратні матеріали для встановлення камер відеоспостереження (Кріплення металеві в комплекті)
Очікувана вартість
144 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
720,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.10.2025 11:43
Закінчення аукціону
03.10.2025 12:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Кріплення металеві довжиною 120 см - 1 шт з майданчиком опорним - 2 шт
Код ДК 021:2015
44212000-9 - Конструкційні вироби та їх частини, крім збірних споруд
Кількість
80
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАТЕКС"
Пропозиція:
122 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "А Г Р О С"
Пропозиція:
121 980 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.10.2025 11:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.09.2025 16:03
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Павлова
Електронна пошта
Телефон
+380564620422
Замовник
ЄДРПОУ
43022656
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
50101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Кривий Ріг
Адреса
ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ АТО, будинок 30 В
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (Витратні матеріали для встановлення камер відеоспостереження (Кріплення металеві в комплекті)
Період вимог/скарг з 07.10.2025 14:17 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.10.2025 12:06 по 11.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.10.2025 14:17
Довідка НАЗК
07.10.2025 14:17
Повідомлення про рішення
03.10.2025 12:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Пункт 2. Інші документи (інформація) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника. В таблиці пункт 2. Документи та інформація, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі згідно додатку 1 до тендерної документації, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписані технічні вимоги (за формою, умовами, змістом тощо), викладені в додатку 1 до тендерної документації. (…) Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про можливість своєчасної поставки товару протягом 7 (семи) календарних днів окремими партіями або в повному обсязі відповідно до заявки Замовника (Покупця), але не пізніше 15.12.2025 року, поставки предмету закупівлі згідно цієї тендерної документації. Поставка товару та розвантаження здійснюється за рахунок Постачальника. Товар, що поставляється, відповідає технічним умовам документації, а також вимогам чинних нормативних правових актів та нормативних документів щодо показників якості, упаковки, маркування, транспортування, зберігання. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі не надано гарантійний лист про можливість своєчасної поставки товару протягом 7 календарних днів (окремими партіями або в повному обсязі) відповідно до заявки Замовника, але не пізніше 15.12.2025 року.
Створено
06.10.2025 12:04
Надати до
07.10.2025 12:04
Договір
UA-2025-09-25-012474-a-c1
Підписаний і діє
Номер
143
121 980 грн.
101 650 грн.
З ПДВ
Підписано
14.10.2025
Строк дії договору з
14.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
80 (комплект)
Кріплення металеві довжиною 120 см - 1 шт з майданчиком опорним - 2 шт
Номенклатура
Кріплення металеві довжиною 120 см - 1 шт з майданчиком опорним - 2 шт
Кількість
80
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43022656

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "А Г Р О С"
Повна назва
ПП "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "А Г Р О С"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44351699

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.10.2025 16:30
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
144 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380564620422
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
144 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380564620422
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності