Показати схожі тендери

Закупівля Офісні крісла від Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров"я України".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-25-010982-a
Id Tender 88776b153d4f4031979b664c6d2061dc
План UA-P-2025-09-25-005429-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.09.2025 15:19
Остання зміна 11.10.2025 19:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
105 300 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.09.2025 15:19 до 03.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.09.2025 15:19
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.09.2025 15:19
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.10.2025 16:13
до 09.10.2025 16:21
Залишилось 12 год. 34 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.10.2025 16:21
до 15.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.10.2025 16:21
-
Період уточнень
з 25.09.2025 15:19 до 30.09.2025 00:00
Період оскарження
з 25.09.2025 15:19 до 30.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.10.2025 16:13 до 09.10.2025 16:21
Період кваліфікації
з 03.10.2025 16:13 до 09.10.2025 16:21
Основні параметри
Офісні крісла
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
105 300 грн.
Офісні крісла
Назва предмета закупівлі
Офісні крісла
Очікувана вартість
105 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
526,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.10.2025 15:44
Закінчення аукціону
03.10.2025 16:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крісло офісне
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
26
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка замовленого Товару здійснюється Постачальником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання Постачальником Бланку замовлення електронною поштою в порядку визначеному п. 2.1. проєкту Договору (згідно п. 3.1. проєкту договору). Оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної уповноваженою особою Покупця (згідно п. 4.3. проєкту договору).
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП БАРИНІНА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
Пропозиція:
103 740 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНТЕРКАВ"
Пропозиція:
104 003.64 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Єфремова Ірина Іванівна
Пропозиція:
87 854 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.10.2025 15:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.09.2025 15:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Міненко Наталя
Електронна пошта
Телефон
+380442021700
Замовник
ЄДРПОУ
20015794
Повна назва
Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Поштовий індекс
03057
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ
Адреса
вул. Антона Цедіка, буд 14
Кваліфікація
Лот № 1 Офісні крісла
Період вимог/скарг з 09.10.2025 16:21 по 15.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.10.2025 16:13 по 11.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.10.2025 16:21
Довідка НАЗК
09.10.2025 16:21
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.10.2025 16:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.09.2025 15:19
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.09.2025 15:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В порушення вимог пункту 2 Додатку 4 до Тендерної документації, Учасник не надав ескізи/креслення позиції зазначеної у Таблиці 1 окремим файлом з зазначенням всіх розмірів. Слід зазначити, що «ескізом» називають креслення тимчасового користування, яке містить зображення деталі та всі дані, потрібні для її виготовлення. Виконують ескізи спрощено – від руки, без застосування креслярських інструментів, без масштабу, але з дотриманням пропорцій між частинами зображуваної деталі. 1.2. В порушення вимог пункту 6 Додатку 8 до Тендерної документації, учасником-фізичною особою-підприємцем не надано: - довідку у довільній формі про відсутність/наявність обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції, засвідчену учасником; - також копію паспорту (сторінки 12-16), засвідчену учасником. 1.3. На підтвердження вимог пункту 8 Додатку 8 до Тендерної документації, Учасником надано проєкт договору, проте він не підписаний уповноваженою особою учасника. 1.4. В порушення вимог пункту 15 Додатку 8 до Тендерної документації, Учасник не надав анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 7 до Тендерної документації). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 Додатку 4 до Тендерної документації: «2. Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати ескізи/креслення позиції зазначеної у Таблиці 1 окремим файлом з зазначенням всіх розмірів». 2.2. Пункт 6 Додатку 8 до Тендерної документації (Витяг): «- для учасників-фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців - довідка у довільній формі про відсутність/наявність обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції»; «копія паспорту (сторінки … 12-16), засвідчені учасником». 2.3. Пункт 8 Додатку 8 до Тендерної документації: «проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проєкту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися)». 2.4. Пункт 15 Додатку 8 до Тендерної документації: «Анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 7 до Тендерної документації)». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Щодо п. 1.1. надати ескізи/креслення позиції зазначеної у Таблиці 1 окремим файлом з зазначенням всіх розмірів. 3.2. Щодо п. 1.2. надати довідку у довільній формі про відсутність/наявність обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції, засвідчену учасником; також надати копію паспорту (сторінки 12-16), засвідчену учасником. 3.3. Щодо п. 1.3. надати проєкт договору, підписаний уповноваженою особою учасника. 3.4. Щодо п. 1.4. надати анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 7 до Тендерної документації.
Створено
08.10.2025 10:37
Надати до
09.10.2025 10:37
Договір
UA-2025-09-25-010982-a-a1
Очікує підписання
87 854 грн.
87 854 грн.
З ПДВ
Номенклатура
26 (штуки)
Крісло офісне
Номенклатура
Крісло офісне
Кількість
26
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Повна назва
Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20015794

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Єфремова Ірина Іванівна
Повна назва
ФОП Єфремова Ірина Іванівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2437900462

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
105 300 грн.
Період подання пропозицій
до 03.10.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
+380442021700
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
105 300 грн.
Період подання пропозицій
до 03.10.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
+380442021700
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності