Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування автомобіля марки «TOYOTA HILUX» від ФІЛІЯ "СХІДНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-25-010759-a
Id Tender 0f0d1d4967f542f1b67bdd55569f57e1
План UA-P-2025-09-25-011542-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.09.2025 15:14
Остання зміна 27.10.2025 16:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 359.52 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.09.2025 15:13 до 09.10.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 25.09.2025 15:13
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.09.2025 15:13
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.10.2025 12:00
до 15.10.2025 14:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.10.2025 14:33
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.10.2025 14:33
до 27.10.2025 16:25
Період уточнень
з 25.09.2025 15:13 до 06.10.2025 00:00
Період оскарження
з 25.09.2025 15:13 до 06.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.10.2025 12:00 до 15.10.2025 14:33
Період кваліфікації
з 09.10.2025 12:00 до 15.10.2025 14:33
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування автомобіля марки «TOYOTA HILUX»
Код послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021:2015: 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів. З метою забезпечення рівних умов участі Учасників процедури закупівлі та оцінки їх пропозицій, очікувана вартість закупівлі визначена без урахування ПДВ. Учасник процедури закупівлі незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну пропозиції без ПДВ. У разі якщо Учасник-переможець відбору є платником ПДВ, при укладенні договору з Учасником-переможцем відбору ПДВ буде нараховуватися відповідно до вимог чинного законодавства України.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 359.52 грн.
Послуги з технічного обслуговування автомобіля марки «TOYOTA HILUX»
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування автомобіля марки «TOYOTA HILUX»
Очікувана вартість
8 359.52 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
41,8
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування автомобіля марки «TOYOTA HILUX»
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, СТО Виконавця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги проводяться впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту(-ів) наданих Послуг на підставі підписаного Сторонами Акту(-ів) наданих Послуг та рахунку-фактури, наданого Виконавцем, шляхом перерахування безготівкових коштів банківським переказом на поточний рахунок Виконавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД"
Пропозиція:
8 166.67 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2025 14:43
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
03.10.2025 14:40
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лінкіна Ірина Віталіївна
Електронна пошта
Телефон
380676829422
Замовник
ЄДРПОУ
45632138
Повна назва
ФІЛІЯ "СХІДНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
49100
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
вул. Космічна (Соборний район), будинок 35
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування автомобіля марки «TOYOTA HILUX»
Період вимог/скарг з 15.10.2025 14:33 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 12:00 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити переможцем процедури закупівлі: Послуги з технічного обслуговування автомобіля марки «TOYOTA HILUX» (Код ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-25-010759-a) (надалі – закупівля) - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД» (Код ЄДРПОУ 23946642), ціна пропозиції 8 166 грн 67 коп. без ПДВ. Прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем.
Документи кваліфікації
15.10.2025 14:34
Довідка НАЗК
15.10.2025 14:33
Повідомлення про рішення
15.10.2025 14:33
Пропозиція, що перемогла
09.10.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.09.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.09.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД» (Код ЄДРПОУ 23946642) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Під час безпосереднього розгляду документів тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності в інформації/документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: Згідно з вимогами положень п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку № 1 до тендерної документації (надалі – Додаток № 1). Зокрема, вимогами п. 3 Додатку № 1, передбачено, що відповідно до п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник повинен подати через електронну систему закупівель усі необхідні документи та/або інформацію, передбачені тендерною документацією. Пунктом 4 (п.п. 1) Додатку № 1 передбачено виконання Учасником вимог замовника щодо подання у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції, для учасників юридичних осіб. Так, Учасник - юридична особа, повинен, крім іншого, подати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (копія/скан-копія), сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю, який має містити відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); дані про хронологію реєстраційних дій. Учасник на виконання вищевказаних вимог надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 15.08.2025 11:22:50 (Номер, дата та час формування витягу: 35732311, 15.08.2025 11:22:52), що в свою чергу не відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією Замовника, де зазначалось про надання такого документу, виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Оголошення про закупівлю було оприлюднено 25.09.2025 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-25-010759-a). Тож, вищевказані вимоги тендерної документації Замовника Учасником належним чином не виконано. Пунктом 8 Додатку № 1 передбачено до подання Учасником процедури закупівлі інформації про субпідрядника/співвиконавця. Даним пунктом передбачено: Відповідно до вимог п. 7 розділу ІІІ Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження, реквізити, ПІБ контактної особи, телефон щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Крім того, в інформації необхідно зазначити орієнтовну вартість послуг, які надаватимуться субпідрядником/співвиконавцем у грн та % відповідно до ціни тендерної пропозиції. У разі, якщо Учасник планує залучати до надання послуг інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі меншому ніж 20 відсотків, такий учасник надає про це довідку в довільній формі з зазначенням орієнтовного %. Учасник, який не планує залучати до виконання робіт чи надання послуг, як субпідрядника/співвиконавця інших суб’єктів господарювання, повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку довільної форми із зазначенням відповідного факту. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, відповідно до частини третьої статті 16 Закону, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції підтвердження відсутності підстав, визначених п. 47 Особливостей від кожного такого суб’єкта господарювання, якого планує залучити у якості субпідрядника/співвиконавця. Учасником на виконання заначених вимог Замовника у складі тендерної пропозиції подано - Довідку про відсутність субпідрядників (б/н та дати), якою Учасник повідомляє про те, що «…не має наміру залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, відповідно до частини третьої статті 16 Закону та у Замовника відсутні підстави перевіряти таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей». У відповідному полі ЕСЗ Учасник процедури закупівлі підтвердив спроможність виконати обсяг передбачений закупівлею, позначкою «Так». Зважаючи на викладене Учасником, Замовник не має змоги переконатися чи буде він залучати субпідрядників/співвиконавців, чи ні, якщо буде, то в якому обсязі. Інформацію в довідці Учасником процедури закупівлі надано некоректно. Тож, належним чином вимог п. 8 Додатку № 1 Учасник процедури закупівлі не виконав. Виявлені невідповідності не впливають на зміну предмета закупівлі його назви, марки, моделі, технічних характеристик, їх можливо виправити шляхом надання Учаснику повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, інформація Учасника містить невідповідності, які можливо виправити. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
14.10.2025 12:10
Надати до
15.10.2025 12:10
Договір
UA-2025-09-25-010759-a-a1
Підписаний і діє
Номер
84/27-10/2025-з
9 800 грн.
8 166.67 грн.
З ПДВ
Підписано
27.10.2025
Строк дії договору з
27.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування автомобіля марки «TOYOTA HILUX»
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування автомобіля марки «TOYOTA HILUX»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "СХІДНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "СХІДНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45632138

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23946642

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.10.2025 16:25
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 359.52 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 12:00
Замовник:
ФІЛІЯ "СХІДНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380676829422
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 359.52 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 12:00
Замовник:
ФІЛІЯ "СХІДНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380676829422
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності