Зміст
                            
                            
                                Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД» (Код ЄДРПОУ 23946642) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ:  Під час безпосереднього розгляду документів тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності в інформації/документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: Згідно з вимогами положень п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку № 1 до тендерної документації (надалі – Додаток № 1).  Зокрема, вимогами п. 3 Додатку № 1, передбачено, що відповідно до п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник повинен подати через електронну систему закупівель усі необхідні документи та/або інформацію, передбачені тендерною документацією.   Пунктом 4 (п.п. 1) Додатку № 1 передбачено виконання Учасником вимог замовника щодо подання у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції, для учасників юридичних осіб.  Так, Учасник - юридична особа, повинен, крім іншого, подати  Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (копія/скан-копія), сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю, який має містити відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); дані про хронологію реєстраційних дій. Учасник на виконання вищевказаних вимог надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 15.08.2025 11:22:50 (Номер, дата та час формування витягу: 35732311, 15.08.2025 11:22:52), що в свою чергу не відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією Замовника, де зазначалось про надання такого документу, виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Оголошення про закупівлю було оприлюднено 25.09.2025 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-25-010759-a). Тож, вищевказані вимоги тендерної документації Замовника Учасником належним чином не виконано. Пунктом 8 Додатку № 1 передбачено до подання Учасником процедури закупівлі  інформації про субпідрядника/співвиконавця. Даним пунктом передбачено:  Відповідно до вимог п. 7 розділу ІІІ Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження, реквізити, ПІБ контактної особи, телефон щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.  Крім того, в інформації необхідно зазначити орієнтовну вартість послуг, які надаватимуться  субпідрядником/співвиконавцем у грн та % відповідно до ціни тендерної пропозиції.   У разі, якщо Учасник планує залучати до надання послуг інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі меншому ніж 20 відсотків, такий учасник надає про це довідку в довільній формі з зазначенням орієнтовного %. Учасник, який не планує залучати до виконання робіт чи надання послуг, як субпідрядника/співвиконавця інших суб’єктів господарювання, повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку довільної форми із зазначенням відповідного факту. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, відповідно до частини третьої статті 16 Закону, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції підтвердження відсутності підстав, визначених п. 47 Особливостей від кожного такого суб’єкта господарювання, якого планує залучити у якості субпідрядника/співвиконавця.  Учасником на виконання заначених вимог Замовника у складі тендерної пропозиції подано - Довідку про відсутність субпідрядників (б/н та дати), якою Учасник повідомляє про те, що «…не має наміру залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, відповідно до частини третьої статті 16 Закону та у Замовника відсутні підстави перевіряти таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей». У відповідному полі ЕСЗ Учасник процедури закупівлі підтвердив спроможність виконати обсяг передбачений закупівлею, позначкою «Так». Зважаючи на викладене Учасником, Замовник не має змоги переконатися чи буде він залучати субпідрядників/співвиконавців, чи ні, якщо буде, то в якому обсязі. Інформацію в довідці Учасником процедури закупівлі надано некоректно. Тож, належним чином вимог п. 8 Додатку № 1 Учасник процедури закупівлі не виконав. Виявлені невідповідності не впливають на зміну предмета закупівлі його назви, марки, моделі, технічних характеристик, їх можливо виправити шляхом надання Учаснику повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, інформація Учасника містить невідповідності, які можливо виправити. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.