Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт вулиці Лесі Українки в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області (ІІ черга будівництва) від УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-25-009234-a
Id Tender 972ae8f4624145c185d888fe2a316df8
План UA-P-2025-09-25-009557-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.09.2025 14:31
Остання зміна 27.10.2025 16:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 863 488 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.09.2025 14:28 до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.09.2025 14:28
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.09.2025 14:28
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2025 16:17
до 27.10.2025 13:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.10.2025 13:05
до 02.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 27.10.2025 13:05
-
Період уточнень
з 25.09.2025 14:28 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 25.09.2025 14:28 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 16:17 до 27.10.2025 13:05
Період кваліфікації
з 10.10.2025 16:17 до 27.10.2025 13:05
Основні параметри
Капітальний ремонт вулиці Лесі Українки в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області (ІІ черга будівництва)
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ" (та додатків до неї), що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно виготовленої кошторисної документації, щодо якої виконано експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяги робіт та витрат визначено у відповідності до додатку 2 до тендерної документації.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
21 863 488 грн.
Капітальний ремонт вулиці Лесі Українки в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області (ІІ черга будівництва)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт вулиці Лесі Українки в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області (ІІ черга будівництва)
Очікувана вартість
21 863 488 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
111503,79
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
100 000
Аукціон
Cтарт аукціону
10.10.2025 15:54
Закінчення аукціону
10.10.2025 16:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт вулиці Лесі Українки в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області (ІІ черга будівництва)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
11701, Україна, Житомирська область, Звягельський район, м. Звягель, вул. Лесі Українки
Дата постачання по
20.08.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи на об’єкті здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України (проміжними платежами за фактично виконані роботи) в національній валюті України. Розрахунки за чинним Договором здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% їх загальної вартості за договірною ціною. Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в, які складаються і підписуються Підрядником в трьох примірниках та передаються Замовникові у трьох екземплярах станом на 20 число місяця, не пізніше, як за два останніх робочих дні звітного періоду. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх і передає один примірник Підрядникові. Після підписання документів форм №КБ-3 та КБ-2в Замовник оплачує виконанi роботи протягом 15 робочих днів з дати підписання вказаних документів. Інші умови оплати - згідно розділу 15 додатку 1 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова, за винятком випадків, передбачених тендерною документацією; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%);
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок в сумі 5% від загальної вартості робіт проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію в установленому чинним законодавством порядку, з отриманням відповідних підтвердних документів, та в порядку, передбаченому згідно п. 15.2. Договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Новоград-Волинські Шляхи"
Пропозиція:
19 068 074.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДОРОЖНІ МАШИНИ"
Пропозиція:
20 870 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.10.2025 15:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.09.2025 14:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Прокопенко
Електронна пошта
Телефон
+380414135444
Замовник
ЄДРПОУ
34648973
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
11700
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Звягель
Адреса
вул. Шевченка, буд. 16
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт вулиці Лесі Українки в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області (ІІ черга будівництва)
Період вимог/скарг з 27.10.2025 13:05 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 16:17 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.10.2025 13:06
Довідка НАЗК
27.10.2025 13:05
Повідомлення про рішення
17.10.2025 16:19
Електроний протокол про продовження строку
10.10.2025 16:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.09.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.09.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З урахуванням необхідності встановлення відповідності поданих учасником розрахунків договірної ціни (в частині обсягів робіт та в тому числі розрахованих до використання матеріальних ресурсів, їх технічних та якісних характеристик) вимогам замовника щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (в тому числі в частині отримання необхідних консультацій в дорадчому порядку із зазначеного питання), що визначені тендерною документацією, вирішено продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ" (ЄДРПОУ 03580179), що була подана на участь у процедурі відкритих торгів «Капітальний ремонт вулиці Лесі Українки в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області (ІІ черга будівництва) ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», та автоматично визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна.
Дата продовження строку розгляду
17.10.2025 16:19
Дата кінця розгляду
08.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано розрахунок договірної ціни згідно вартості тендерної пропозиції учасника, зазначеної учасником в електронній системі закупівель. В той же час, вказаний розрахунок не засвідчений підписом інженера (із зазначенням його прізвища та ініціалів), наявність трудових відносин з яким підтверджується учасником шляхом подання відповідних документів у складі тендерної пропозиції, та який відповідно має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, що посвідчує спроможність такого інженера виконувати роботи/послуги з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації – Чирко Н.П. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно абз. 2 п. 5 розділу 1 додатку 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію: - розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва») згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, пояснювальну записку, а також підтверджуючі розрахунки згідно договірної ціни, а саме: локальні кошториси на будівельні роботи, підсумкову відомість ресурсів згідно об’єкту, та щодо всього обсягу виконання, передбаченого згідно додатку 2 тендерної документації. Всі зазначені в цьому пункті розрахунки повинні бути виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Розділ підсумкової відомості ресурсів «Будівельні матеріали, вироби і комплекти», наданої у складі тендерної пропозиції, повинен бути виконаний з дотриманням порядку розташування найменувань будівельних матеріалів, виробів і комплектів, що відповідає передбаченому порядку згідно розділу «Відомість ресурсів» додатку 2 до тендерної документації (допускаються незначні відхилення від послідовності найменувань вказаних витрат, передбаченої тендерною документацією). Визначені цим пунктом розрахунки вартості тендерної пропозиції повинні бути складені та засвідчені підписом інженера (із зазначенням його прізвища та ініціалів), наявність трудових відносин з яким підтверджується учасником шляхом подання відповідних документів у складі тендерної пропозиції, та який відповідно має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, що посвідчує спроможність такого інженера виконувати роботи/послуги з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (у випадках, передбачених законодавством - додатково разом з документом, що підтверджує підвищення кваліфікації такого інженера-проектувальника за відповідними програмами за напрямом професійної атестації), відповідно у складі тендерної пропозиції додатково надається копія вказаного кваліфікаційного сертифікату (у випадках, передбачених законодавством – додатково разом з копією документу, що підтверджує підвищення кваліфікації такого інженера за відповідними програмами за напрямом професійної атестації). 3) На виконання цієї вимоги учасник повинен надати відповідні документи з використанням електронної системи закупівель. Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів, або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих, тощо.
Створено
23.10.2025 16:31
Надати до
24.10.2025 16:31
Договір
UA-2025-09-25-009234-a-a1
Очікує підписання
19 068 074.4 грн.
19 068 074.4 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт вулиці Лесі Українки в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області (ІІ черга будівництва)
Номенклатура
Капітальний ремонт вулиці Лесі Українки в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області (ІІ черга будівництва)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 серпня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34648973

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Новоград-Волинські Шляхи"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03580179

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
21 863 488 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380414135444
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
21 863 488 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380414135444
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності