Показати схожі тендери

Закупівля Шафи гардеробні для ОКЦ (ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому) від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-25-008350-a
Id Tender acdb68716e9742a093b2e49c44169712
План UA-P-2025-09-25-006232-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.09.2025 13:59
Остання зміна 13.10.2025 13:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
168 159.99 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.09.2025 13:58 до 03.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.09.2025 13:58
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.09.2025 13:58
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.10.2025 16:00
до 10.10.2025 10:34
Залишилось 1 днів 16 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.10.2025 10:34
до 16.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.10.2025 10:34
-
Період уточнень
з 25.09.2025 13:58 до 30.09.2025 00:00
Період оскарження
з 25.09.2025 13:58 до 30.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.10.2025 16:00 до 10.10.2025 10:34
Період кваліфікації
з 03.10.2025 16:00 до 10.10.2025 10:34
Основні параметри
Шафи гардеробні для ОКЦ (ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому)
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Згідно Кошторису ГУ ДСНС на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 07.01.2025 року. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмета(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт начальника відділу ресурсного забезпечення Головного управління ДСНС України у Вінницькій області Разборського С.В. №Р-3805/47 від 24.09.2025 року. Мова тендерної пропозиції учасників - українська
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
168 159.99 грн.
Шафи гардеробні для ОКЦ (ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому)
Назва предмета закупівлі
Шафи гардеробні для ОКЦ (ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому)
Примітки
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Згідно Кошторису ГУ ДСНС на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 07.01.2025 року. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмета(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт начальника відділу ресурсного забезпечення Головного управління ДСНС України у Вінницькій області Разборського С.В. №Р-3805/47 від 24.09.2025 року. Мова тендерної пропозиції учасників - українська
Очікувана вартість
168 159.99 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1681,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.10.2025 15:37
Закінчення аукціону
03.10.2025 16:00
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (штуки)
Шафа гардеробна з розсувними дверима та полицями на 3 дверей для ОКЦ
Опис предмета закупівлі
Шафа гардеробна з розсувними дверима та полицями на 3 дверей для ОКЦ
Код ДК 021:2015
39143121-0 - Гардеробні шафи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 11
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Шафа гардеробна з розсувними дверима та полицями на 2 дверей для ОКЦ
Опис предмета закупівлі
Шафа гардеробна з розсувними дверима та полицями на 2 дверей для ОКЦ
Код ДК 021:2015
39143121-0 - Гардеробні шафи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 11
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Шафа гардеробна з розсувними дверима на 3 дверей для ОКЦ
Опис предмета закупівлі
Шафа гардеробна з розсувними дверима на 3 дверей для ОКЦ
Код ДК 021:2015
39143121-0 - Гардеробні шафи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 11
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Шафа гардеробна з розсувними дверима на 2 дверей для ОКЦ
Опис предмета закупівлі
Шафа гардеробна з розсувними дверима на 2 дверей для ОКЦ
Код ДК 021:2015
39143121-0 - Гардеробні шафи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 11
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом семи робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Товар поставляється згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт та зберігання в межах термінів, встановлених стандартами та технічними умовами. Місце поставки Товару: 21021, м. Вінниця, вул. 600-річчя,11. Граничний термін поставки (передачі) Товару Замовнику — з моменту підписання договору до “15” листопада 2025 року.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Кассоне"
Пропозиція:
142 180 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ІЩЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ"
Пропозиція:
123 513 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.10.2025 15:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.09.2025 13:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Бондаренко
Електронна пошта
Телефон
+380432326475
Сайт:
https://vn.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38635397
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
21021
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. 600-Річчя, буд. 11
Кваліфікація
Лот № 1 Шафи гардеробні для ОКЦ (ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому)
Період вимог/скарг з 10.10.2025 10:34 по 16.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.10.2025 16:00 по 11.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.10.2025 10:34
Довідка НАЗК
10.10.2025 10:34
Повідомлення про рішення
03.10.2025 16:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.09.2025 13:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.09.2025 13:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ «п.47.pdf», з порушенням вимог тендерної документації Замовника Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - щодо надання довідки, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей — підпункт 2) пункт 5 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Інформація про відсутність підстав, визначених у пункті 45 Особливостей: 2) учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Створено
08.10.2025 10:17
Надати до
09.10.2025 10:17
Договір
UA-2025-09-25-008350-a-c1
Очікує підписання
123 513 грн.
123 513 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Шафа гардеробна з розсувними дверима та полицями на 3 дверей для ОКЦ
Номенклатура
Шафа гардеробна з розсувними дверима та полицями на 3 дверей для ОКЦ
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 15 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Шафа гардеробна з розсувними дверима та полицями на 2 дверей для ОКЦ
Номенклатура
Шафа гардеробна з розсувними дверима та полицями на 2 дверей для ОКЦ
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 15 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Шафа гардеробна з розсувними дверима на 3 дверей для ОКЦ
Номенклатура
Шафа гардеробна з розсувними дверима на 3 дверей для ОКЦ
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 15 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Шафа гардеробна з розсувними дверима на 2 дверей для ОКЦ
Номенклатура
Шафа гардеробна з розсувними дверима на 2 дверей для ОКЦ
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 15 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38635397

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ІЩЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ІЩЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3092209555

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
168 159.99 грн.
Період подання пропозицій
до 03.10.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326475
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
168 159.99 грн.
Період подання пропозицій
до 03.10.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326475
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності