Показати схожі тендери

Закупівля «Гучномовці для DJI Matrice 300 RTK та Гучномовці для DJI Matrice 30T (в комплекті з освітленням)» згідно з ДК 021:2015:32340000-8 Мікрофони та гучномовці від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-25-005024-a
Id Tender 660082e0bd9c4f4cb443fa6a117fe5ed
План UA-P-2025-09-25-005583-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.09.2025 11:40
Остання зміна 17.10.2025 10:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
244 391.4 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.09.2025 11:39 до 03.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.09.2025 11:39
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.09.2025 11:39
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.10.2025 00:00
до 06.10.2025 08:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2025 08:51
до 12.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 06.10.2025 08:51
-
Період уточнень
з 25.09.2025 11:39 до 30.09.2025 00:00
Період оскарження
з 25.09.2025 11:39 до 30.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.10.2025 00:00 до 06.10.2025 08:51
Період кваліфікації
з 03.10.2025 00:00 до 06.10.2025 08:51
Основні параметри
«Гучномовці для DJI Matrice 300 RTK та Гучномовці для DJI Matrice 30T (в комплекті з освітленням)» згідно з ДК 021:2015:32340000-8 Мікрофони та гучномовці
Закупівля проводиться без ПДВ - пп 5 п. 32 підрозділу 2 розділу ХХ “Перехідні положення” Податкового кодексу України, ст. 17 Кодексу цивільного захисту України.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
244 391.4 грн.
«Гучномовці для DJI Matrice 300 RTK та Гучномовці для DJI Matrice 30T (в комплекті з освітленням)» згідно з ДК 021:2015:32340000-8 Мікрофони та гучномовці
Назва предмета закупівлі
«Гучномовці для DJI Matrice 300 RTK та Гучномовці для DJI Matrice 30T (в комплекті з освітленням)» згідно з ДК 021:2015:32340000-8 Мікрофони та гучномовці
Очікувана вартість
244 391.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1221,96
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (штуки)
Гучномовці для DJI Matrice 300 RTK
Опис предмета закупівлі
Гучномовці для DJI Matrice 300 RTK
Код ДК 021:2015
32340000-8 - Мікрофони та гучномовці
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79006, Україна, Львівська область, м. Львів, Підвальна, 6
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Гучномовці для DJI Matrice 30T (в комплекті з освітленням)
Опис предмета закупівлі
Гучномовці для DJI Matrice 30T (в комплекті з освітленням)
Код ДК 021:2015
32340000-8 - Мікрофони та гучномовці
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79006, Україна, Львівська область, м. Львів, Підвальна, 6
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Хілінська Тетяна Вікторівна"
Пропозиція:
222 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.09.2025 11:40
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
17.10.2025 10:38
Згідно з Довідками про зміни до кошторису та плану асигнувань загального фонду державного бюджету від 15.10.2025 № 6700/6701 (додаються), Головному управлінню ДСНС України у Львівській області головним розпорядником бюджетних коштів (ДСНС України) скорочено кошторисні призначення і бюджетні асигнування на загальну суму 411 000 грн, які виділялися відповідно до розподілу коштів загального фонду Державного бюджету на 2025 рік у межах бюджетної програми по КПКВ 1006280 «Забезпечення діяльності сил цивільного з
17.10.2025 10:38
-
17.10.2025 10:38
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Степан Гапало
Електронна пошта
Телефон
+0322390216
Сайт:
https://lv.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38627339
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
79006
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ПІДВАЛЬНА будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 «Гучномовці для DJI Matrice 300 RTK та Гучномовці для DJI Matrice 30T (в комплекті з освітленням)» згідно з ДК 021:2015:32340000-8 Мікрофони та гучномовці
Період вимог/скарг з 06.10.2025 08:51 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.10.2025 00:00 по 11.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.10.2025 08:52
Довідка НАЗК
06.10.2025 08:51
Повідомлення про рішення
03.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.09.2025 11:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.09.2025 11:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику! У відповідності до пункту 43 Особливостей Замовник звертається до Вас у зв’язку із виявленням невідповідностей у Вашій пропозиції. А саме: 1. На вимогу пункту 1 Таблиці 1 “Кваліфікаційні критерії” Додатку 1 Тендерної документації Учасник На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1 — Учасник не надав документу на підтвердження аналогічного договору. ВИМАГАЮ Надати Довідку за формою 1, та копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель. 2. На вимогу підпункту 5 пункту 1 Таблиці 2 Розділу 2 Додатку 1 Тендерної документації Якщо Учасник закупівлі – фізична особа-підприємець або фізична особа: копія паспорту (всіх сторінок – в разі наявного паспорту у формі книжки; у формі ID-картки – обидві сторони) та ідентифікаційного коду — Учасник не надав документу. ВИМАГАЮ: надати копію паспорту (всіх сторінок – в разі наявного паспорту у формі книжки; у формі ID-картки – обидві сторони) та ідентифікаційного коду. 3. На вимогу пункту 3 Таблиці 2 Розділу 2 Додатку 1 Тендерної документації Учасник мав надати Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку (подається незалежно від того, що товар без ПДВ). ВИМАГАЮ: надати відомості щодо сплати податків чи зборів.
Створено
03.10.2025 10:39
Надати до
04.10.2025 10:39
Договір
UA-2025-09-25-005024-a-b1
Очікує підписання
222 000 грн.
222 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
2 (штуки)
Гучномовці для DJI Matrice 300 RTK
Номенклатура
Гучномовці для DJI Matrice 300 RTK
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Гучномовці для DJI Matrice 30T (в комплекті з освітленням)
Номенклатура
Гучномовці для DJI Matrice 30T (в комплекті з освітленням)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38627339

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Хілінська Тетяна Вікторівна"
Повна назва
ФОП "Хілінська Тетяна Вікторівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2472711207

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
244 391.4 грн.
Період подання пропозицій
до 03.10.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+0322390216
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
244 391.4 грн.
Період подання пропозицій
до 03.10.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+0322390216
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності