Закупівля ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (навчальне обладнання для навчальних кабінетів фізики, хімії та біології) від КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ"".
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 23:51
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 23:51
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Поштовий індекс
58000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
місто Чернівці
Адреса
Вул. Винниченка Володимира, 119
Кваліфікація
Лот № 1
ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (навчальне обладнання для навчальних кабінетів фізики, хімії та біології)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 23:51
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Набір лабораторний для вивчення електромагнетизму тип 1
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Покупець
Статус
В очікуванні
Коротка назва
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Повна назва
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.10.2025 № 84-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 20 жовтня 2025 року № 84-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
1. UA-2025-09-24-016206-a від 24.09.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода) та вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility»; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Комунальна обласна спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів «Багатопрофільний ліцей для обдарованих дітей»» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-09-24-019766-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.09.2025 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.10.2025; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СКУЛ ЛАБ» (далі – ТОВ «СКУЛ ЛАБ»); протокол уповноваженої особи від 06.10.2025 № 1; наявні у вільному публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерело інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); повідомлення про намір укласти договір від 06.10.2025; договір про закупівлю товарів від 13.10.2025 № 70 (далі – Договір № 70); додаткова угода від 15.10.2025 № 1 до Договору № 70; повідомлення про внесення змін до договору від 17.10.2025; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 27.10.2025 через електронну систему закупівель.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Одночасно, відповідно до вимог статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону.
Так, з метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода (ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX). Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України).
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ № 1318) Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, а також відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ № 1318 (далі – Порядок № 1318), Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану України, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі у межах виконання Плану України, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку.
Моніторингом встановлено, що відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель та інформації, наведеної в тендерній документації, досліджувана процедура закупівлі здійснюється Замовником в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility.
Підпунктом 4 пункту 9 Порядку № 1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують здійснення закупівель для виконання Плану України відповідно до законодавства в частині, що не суперечить положенням статті 5 Рамкової угоди.
Одночасно, у пункті 8 Порядку № 1318 зазначено, що відповідальні органи визначають структурні підрозділи, відповідальні за організацію виконання Плану України, проведення моніторингу, підготовку звітної документації та здійснення контролю за виконанням Плану України (відповідно до компетенції державного органу), а також забезпечення його безпосереднього виконання; для виконання Плану України відповідальні органи можуть залучати інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності.
У підпункті 3 пункту 9 Порядку № 1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України на етапі формування річного плану закупівель та внесення змін до нього передбачають деталізацію інформації за позицією «джерело фінансування закупівлі» (у разі, коли в позиції «джерело фінансування закупівлі» зазначено державний або місцевий бюджет, зазначають код бюджету та код програмної класифікації видатків та кредитування).
В опублікованому річному плані закупівель Замовника (UA-P-2025-09-24-019766-a) джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі визначено місцевий бюджет, а саме:
ТПКВКМБ: 1184 Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам) в сумі 5 223 975,00 грн;
ТПКВКМБ: 1183 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в сумі 1 153 350,00 гривень.
Водночас, відповідно до затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 № 793 «Про затвердження складових Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» структури кодування Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, код Програмної класифікації містить сім знаків (перших два – ознака головного розпорядника бюджетних коштів, третій знак - відповідальний виконавець бюджетної програми у системі головного розпорядника, наступні чотири – номер бюджетної програми).
На оприлюднений в ході моніторингу запит про надання пояснень Замовник надав пояснення, до якого надав кошторис на 2025 рік, паспорти бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік, відповідно до яких фінансування закупівлі навчального обладнання для навчальних кабінетів фізики, хімії та біології здійснюватиметься за КПКВКМБ: 0611183 та КПКВКМБ: 0611184.
З врахуванням вищенаведеного, Замовником у річному плані закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-09-24-019766-a) зазначено неповну інформацію щодо коду бюджету та коду програмної класифікації видатків та кредитування бюджету, що не відповідає положенням підпункту 3 пункту 9 Порядку № 1318.
Відповідно до вимог підпункту 9 пункту 9 Порядку № 1318 відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, відповідно до вимог, визначених додатком 4.
У пункті 4 Додатку 4 «Вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України» до Порядку № 1318 зазначено, що під час посилання на інформацію про джерело фінансування обов’язково зазначається, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом, з використанням таких формулювань: «Цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility» або «Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility».
Проте, Замовником у річному плані закупівель (UA-P-2025-09-24-019766-a) при публікації інформації про джерело фінансування даної закупівлі не зазначено конкретний крок Плану України та те, що такий крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом, чим не враховано вимоги Додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку № 1318.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання відображення закупівлі у річному плані встановлено недотримання Замовником положень підпунктів 3 та 9 пункту 9 та Додатку 4 Порядку № 1318.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; виконання Постанови № 710; відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону, Особливостей № 1178, а також умовам Рамкової угоди; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СКУЛ ЛАБ»; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом направлення на навчання осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Замовником на виконання Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про встановлені порушення з урахуванням всіх отриманих зауважень, Замовником проведено роз’яснювальну роботу, здійснено вивчення зазначених питань з метою підвищення кваліфікації та організовується онлайн навчання Уповноваженої особи, щодо недопущення у подальшому встановлених помилок в частині планування та проведення публічних закупівель, з урахуванням Особливостей запроваджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 щодо недопущення в подальшому встановлених порушень вимог.
Прийнято рішення про необхідність посилення уваги на недопущення в подальшому можливих порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (навчальне обладнання для навчальних кабінетів фізики, хімії та біології)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-24-016206-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, кошторис, паспорт бюджетної програми, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Чому відповідно до вимог підпункту 3 пункту 9 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» у річному плані закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-09-24-019766-a) Вами зазначено неповну (ТПКВКМБ: 1183 та ТПКВКМБ: 1184) інформацію щодо коду бюджету та коду програмної класифікації видатків та кредитування бюджету згідно якого/яких фінансується дана закупівля?
5. Чому в інформації про джерело фінансування закупівлі не зазначено конкретний крок Плану України та не зазначено, що дана закупівля фінансується/співфінансується Європейським Союзом? Надайте інформацію щодо конкретного кроку Плану України.
6. Чи враховувалось Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СКУЛ ЛАБ» те, що ним запропоновано до постачання у складі наборів навчального обладнання для навчальних кабінетів фізики, хімії та біології датчики температури, сили та прискорення, освітлення і кольору, напруги, вуглекислого газу, рівня ph, країною виробника (Vernier Software & Technology) яких є США, яка не входить до переліку прийнятних країн відповідно до статті Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29.02.2024 і статті 5 Рамкової угоди згідно з інструментом Ukraine Facility?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Замовником в повній мірі виконано вимоги під час моніторингу та у встановлені законодавством строки надано пояснення та документи в рамках проведеного моніторингу закупівлі.
На виконання запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 23.10.2025 щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (навчальне обладнання для навчальних кабінетів фізики, хімії та біології) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-24-016206-a ? 09bf9559cb3741d3af29a2fe5d57d65f) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, надаємо пояснення (інформацію та документи) з поставлених питань повідомляємо наступне:
1. Стосовно першого питання щодо надання інформації та відповідні документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо, що розмір бюджетного призначення, був визначений з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», Основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Звертаємо увагу, що розрахунок розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості є передумовою ефективного планування, для успішного проведення процедур державних закупівель та досягнення максимальної економії. Наголошуємо, що зазначений Проект методики може використовуватись замовниками на власний розсуд, як основа для підготовки та затвердження власних методик розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
Так Замовник відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості відповідно до плану закупівель на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну отриману з відкритих джерел у вільному доступі Інтернет, вивчення інформації опублікованої в електронній системі закупівель «Prozorro» за аналогічним предметом закупівлі, а також отриманих комерційних пропозицій від можливих постачальників, які спеціалізуються на відповідному предметі закупівлі.
Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Замовником, встановлено ціни на перелік обладнання відповідно до середньоринкового рівня цін з урахуванням індексу інфляції, а також кон'юнктури ринку такого товару в Україні.
Наголошуємо, що очікувана вартість сформована з урахуванням витрат на доставку, завантаження, розвантаження, занесення, транспортних витрат до місця поставки, тощо.
Таким чином, визначення очікуваної вартості відбувалося методом «порівняння ринкових цін», який передбачено пунктом 1 розділом III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена вищезгаданим Наказом № 275.
У свою чергу, технічні характеристики предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників встановлювалися із урахуванням специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень Наказу № 574 від 29.04.2020 Міністерства освіти і науки України
2. Стосовно другого питання надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту https://www.prolyceum.pp.ua/%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
Також надається проект обґрунтування оприлюднений на сайті.
Звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.
3. Стосовно третього питання щодо надання підтверджуючих документів затверджених коштів, в розрізі джерел фінансування, у тому числі із зазначенням відповідного повідомляємо, що закупівля співфінансується за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за кодом ТПКВКМБ: 1183.
На підтвердження надається паспорт бюджетної програми, Кошторис КПК0611183, Наказ № 120 від 18.04.2025 та паспорт бюджетної програми, Кошторис КПК0611184, Наказ № 16 від 17.01.2025
4. Стосовно четвертого питання інформацію щодо коду бюджету та коду програмної класифікації видатків та кредитування бюджету згідно якого/яких фінансується дана закупівля, повідомляємо, що Відповідно до частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», у річному плані закупівель зазначаються такі обов’язкові відомості: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів);
вид закупівлі та орієнтовний початок її проведення.
Уся вказана інформація Замовником у річному плані закупівель зазначена та оприлюднена в повному обсязі.
Крім того, у плані закупівель визначено джерело фінансування — місцевий бюджет, із деталізацією за напрямами: ТПКВКМБ 1184 — «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам»; ТПКВКМБ 1183 — «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа».
Разом з тим, відповідно до структури кодування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 №793, код програмної класифікації містить сім знаків. Проте у функціоналі електронного майданчика який використовується для роботи в системі Prozorro наразі не передбачено технічної можливості зазначення повного семизначного коду у відповідному полі плану закупівель. У зв’язку з цим, у річному плані відображено скорочений код відповідно до наявних технічних можливостей системи.
Зазначимо, що жодним нормативно-правовим актом (на момент оголошення закупівлі) не встановлено обов’язку оприлюднення у електронній системі закупівель повного коду програмної класифікації видатків під час формування або внесення змін до річного плану.
Разом із цим, з метою забезпечення повноти інформації, вимога підпункту 3 пункту 9 Порядку №1318 виконана Замовником у протоколі уповноваженої особи від 24 вересня 2025 року, у якому наведено повні відомості щодо коду бюджету та коду програмної класифікації видатків і кредитування. Варто наголосити, що обов’язок оприлюднення такого протоколу в системі Prozorro законодавством не передбачений.
Таким чином, Замовник діяв у межах вимог чинного законодавства та з урахуванням технічних особливостей електронної системи закупівель, забезпечивши наявність усіх обов’язкових відомостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Додатково звертаємо Вашу увагу, що в подібних випадках (id:UA-2025-09-05-012401-a, id:UA-2025-09-15-013726-a, id:UA-2025-08-27-005084-a) під час проведення моніторингу органами державного фінансового контролю порушень не встановлено.
5. Стосовно п’ятого питання щодо інформації про джерело фінансування закупівлі про конкретний крок Плану України та не зазначено, що дана закупівля фінансується/співфінансується Європейським Союзом? Надайте інформацію щодо конкретного кроку Плану України, повідомляємо, що на день оприлюднення закупівлі 24.09.2025 року, Закони України, нормативно правові акти не містили вимоги щодо обов’язкового зазначення замовниками в електронній системі закупівель інформації про - Джерело фінансування закупівлі - конкретний крок Плану України та інформаціїщо закупівля фінансується/співфінансується Європейським Союзом.
В свою чергу, тендерна документація затверджена Рішенням уповноваженої особи від «24» вересня 2025 року містить інформацію передбачену пунктом 4.5 розділу 1 Джерело фінансування - Конкретний крок Плану України “цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility”.
Обов’язки зазначення вище згаданої інформації у річному плані та оголошенні передбачений Постановою КМУ від 25 вересня 2025 р. № 1254 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, набули після чинності після оприлюднення процедури закупівлі, зокрема чинності 04.10.2025.
Враховуючи зазначене, замовником дотримано вимоги чинного законодавства, оголошення про проведення закупівлі та річний план містять інформацію передбачену ЗУ «Про публічні закупівлі » , постановою 1178 та іншими чинними НПА.
6. Стосовно шостого питання шодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СКУЛ ЛАБ», повідомляємо, що учасником ТОВ "СКУЛ ЛАБ" надано в складі пропозиції файл «15 відповідність умовам рамкової угоди 3» який містить інформацію «Учасник процедури закупівлі зазначає відповідність походження товарів, з прийнятних країн, Походження товару — Україна». Отже учасник надає інформацію що запропонований до постачання товар має країну походження Україна.
Також пропозиція Учасника містить файл «4 порівняльна таблиця», відповідно до інформації зазначеної в порівняльній таблиці — виробником наборів є ТОВ «Холдингова компанія БІ-ПРО» , до набору в свою чергу входить різне обладнання включаючи датчик виробника Vernier Software & Technology. Зазначений датчик не є окремим предметом закупівлі та не закуповуються окремо від наборів, датчик є складовою набору, а набори в свою чергу є товаром який закуповується в рамках даної закупівлі. Сертифікати якості вимагались на датчики у зв’язку з тим, що датчики мають радіообладнання, але в свою чергу надані сертифікати якості не підтверджують походження товару та не вважаються документами що підтверджують походження товару. Сертифікат відповідності є документом, який підтверджує відповідність продукції встановленим технічним вимогам (зокрема безпеки, електромагнітної сумісності тощо), і видається згідно з процедурою оцінки відповідності, визначеною Технічним регламентом. Він не має цільового призначення для підтвердження митного або торгового походження товару та не є документом, який посвідчує країну походження у розумінні міжнародного торгового та митного права.
Учасник в складі пропозиції підтвердив походження товару наданою довідкою.
Також пропозиція містить Декларацію про походження товару та Висновок про виробництво товарів/виконання робіт/надання послуг суб’єктом господарювання, розташованим на території України – які підтверджують походження товарів (Україна). Міністерство освіти і науки України надало роз’яснення (додається ) № 1/7001-25 від 09.04.2025. відповідно до роз’яснення «Окрім того зазначаємо, що вимога Рамкової угоди щодо країни походження стосується товару, а не його складових чи деталей.»Стаття 5 рамкової угоди в свою чергу також не містить вимог щодо підтвердження походження складових чи деталей товару та жоден інший нормативно правовий акт не містить вимоги щодо підтвердження походження складових чи деталей товару. Враховуючи зазначене вище, товар запропонований до постачання Учасником / Постачальником має країну походження – Україна, виробник товару має місце реєстрації – Україна та умовами договору або тендерної документації не передбачено підтвердження походження складових товару, Отже товар відповідає вимогам статті 5 Рамкової угоди.
Датчики виробника Vernier Software & Technology є лише складовою набору та на них не поширюється вимога щодо походження товару, оскільки підтвердження походження складових товару або деталей не передбачено чинним законодавством.
Замовник не мав підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ "СКУЛ ЛАБ", оскільки тендерна документація та чинне законодавство не містять вимог щодо підтвердження походження складових чи деталей товару та або заборони на наявність в товарі складових з не прийнятних країн, оскільки сертифікації підлягає виріб. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти виключно на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.
Наголошуємо, що відповідно до п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
На підставі викладеного учасником ТОВ «СКУЛ ЛАБ» виконано вимоги тендерної документації в повній мірі та відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції з підстав передбачених в п. 44 особливостей.
Таким чином, Замовником в повній мірі виконано вимоги під час моніторингу та у встановлені законодавством строки надано пояснення та документи в рамках проведеного моніторингу закупівлі.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 377 325
грн.
Період подання пропозицій
до
02.10.2025 00:00
Замовник:
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""