Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво Алеї Слави по вул. Незалежності в с. Талалаївка Ніжинського району Чернігівської області від ТАЛАЛАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА НІЖИНСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-24-016187-a
Id Tender 1bd75d54b20746f2ac9e28cb41393457
План UA-P-2025-09-22-016813-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.09.2025 15:55
Остання зміна 03.11.2025 15:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 914 480 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.09.2025 15:40 до 10.10.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 25.09.2025 15:40
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.09.2025 15:40
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.10.2025 15:17
до 17.10.2025 16:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 16:02
до 23.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.10.2025 16:02
до 03.11.2025 15:48
Період уточнень
з 25.09.2025 15:40 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 25.09.2025 15:40 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 15:17 до 17.10.2025 16:02
Період кваліфікації
з 13.10.2025 15:17 до 17.10.2025 16:02
Основні параметри
Будівництво Алеї Слави по вул. Незалежності в с. Талалаївка Ніжинського району Чернігівської області
Категорія замовника: п. 1 , ч. 4, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Адреса замовника: 16651, Чернігівська обл., Ніжинський район., с. Талалаївка, вул. Незалежності, 8.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
2 914 480 грн.
Будівництво Алеї Слави по вул. Незалежності в с. Талалаївка Ніжинського району Чернігівської області
Назва предмета закупівлі
Будівництво Алеї Слави по вул. Незалежності в с. Талалаївка Ніжинського району Чернігівської області
Примітки
Категорія замовника: п. 1 , ч. 4, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Адреса замовника: 16651, Чернігівська обл., Ніжинський район., с. Талалаївка, вул. Незалежності, 8.
Очікувана вартість
2 914 480 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14572,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 14:54
Закінчення аукціону
13.10.2025 15:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво Алеї Слави по вул. Незалежності в с. Талалаївка Ніжинського району Чернігівської області
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Чернігівська область, с. Талалаївка, вул. Незалежності, 8
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Акопян Арсен Аветікович
Пропозиція:
2 822 146.15 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Будівельна-Майстерня"
Пропозиція:
2 823 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.10.2025 14:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.09.2025 15:54
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ярмоленко Сергій Михайлович
Електронна пошта
Телефон
0463165340
Замовник
ЄДРПОУ
04415258
Повна назва
ТАЛАЛАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА НІЖИНСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
16651
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Талалаївка
Адреса
вул.Незалежності, буд.8
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво Алеї Слави по вул. Незалежності в с. Талалаївка Ніжинського району Чернігівської області
Період вимог/скарг з 17.10.2025 16:02 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 15:17 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 16:02
Довідка НАЗК
17.10.2025 16:02
Повідомлення про рішення
13.10.2025 15:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 23:26
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 23:26
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Акопян Арсен Аветікович (2829525351) виявлено наступні невідповідності: 1. Учасником було надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за Формою 1 відповідно до Додатку №1 до тендерної документації, проте в графі 4 Довідки «про приналежніть» не по всіх позиціях чітко зазначено, яке саме право користування (а саме: договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання). Також в Довідці виявлено неточності, а саме: - в пункті 11 графа 5 на вірно зазначено ПП «Шляхрембуд» потрібно ПП «Шляхрембуд №17»; - в пункті 13 графа 5 не вірно зазначено рік договору (потрібно 2024) та Симонян С.А. не є ФОП, він фізична особа. Учаснику надати оновлену Довідку. 2. В пункті 1.1. Додатку 1 до тендерної документації вимагалось документи право власності відповідного власника, якщо учасник НЕ є власником матеріально-технічної бази. Учасником було надано договір оренди нерухомого майна №7 від 02.09.2024 року з фізичною особою Симонян С.А., але не було надано документів на права власності цього майна, тобто орендодавця. Учаснику надати документи про право власності відповідного власника на нерухоме майно.
Створено
14.10.2025 21:38
Надати до
15.10.2025 21:38
Договір
UA-2025-09-24-016187-a-c1
Підписаний і діє
Номер
400
2 822 146.15 грн.
2 822 146.15 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.10.2025
Строк дії договору з
29.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво Алеї Слави по вул. Незалежності в с. Талалаївка Ніжинського району Чернігівської області
Номенклатура
Будівництво Алеї Слави по вул. Незалежності в с. Талалаївка Ніжинського району Чернігівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
2 822 146.15
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТАЛАЛАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА НІЖИНСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ТАЛАЛАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА НІЖИНСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04415258

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Акопян Арсен Аветікович
Повна назва
ФОП Акопян Арсен Аветікович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2829525351

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.11.2025 15:48
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-29-000003
Дата створення проекту
29.10.2025 09:43
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
29.10.2025 12:07
Дата завершення моніторингу
20.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 28.10.2025 № 71-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з Додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-09-24-016187-a 24.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.10.2025 00:00
Документи рішення
29.10.2025 12:07
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво Алеї Слави по вул. Незалежності в с. Талалаївка Ніжинського району Чернігівської», код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, очікуваною вартістю 2 914 480,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-24-016187-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Які зміни внесено до тендерної документації, оприлюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 25.09.2025 о 12:10 год., у порівнянні з версією тендерної документації, оприлюдненої 24.09.2025 о 23:26 год.? 4. З яких причин при внесенні змін до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено перелік змін до тендерної документації? 5. Аналізом тендерної пропозиції установлено, що до договірної ціни, яка міститься у документах тендерної пропозиції ФОП Акопян Арсен Аветікович включено кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій у сумі 8,39704 тис. гривень. Відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, зі змінами (далі – Настанова) термін «адміністративні витрати» вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт. Пунктом 5.17. Настанови визначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Просимо пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Акопян Арсен Аветікович як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації, зокрема додатку № 3 до тендерної документації, відповідно до якого договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями), оскільки відповідно до реєстраційних документів ФОП Акопян Арсен Аветікович не має будівельної організації та відповідно до документів, які містяться у складі наданої ним тендерної пропозиції, не має апарату управління? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
30.10.2025 11:39
Орган перевірки
05.11.2025 00:00
Документи повідомлення
30.10.2025 11:39
-
Відповідь
Відповідь на запит
Відповіді на Ваш запит надаємо відповідь в послідовності запитуваної інформації: 1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень здійснено на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу №ЕХ01:6484-5724-9888-8587, та затверджена XLIX сесією Талалаївської сільської ради VIII скликання від 08.09.2025року № XLIX - 382 /VIII. Виділення коштів на реалізацію проекту виділялись рішенням Талалаївської сільської ради від 08.09.2025 №XLIХ- 385/VIII. Основними документами замовника для здійснення обґрунтування технічних, якісних характеристик та визначення очікуваної вартості робіт (в тому числі вартісний та фізичний обсяг робіт) є проектно-кошторисна документація, яка підтверджена експертним звітом про проведення експертизи проекту будівництва в установленому законодавством порядку. 2. Надаємо посилання сторінку власного веб-сайту щодо розміщення обґрунтування: https://talalaivka-gromada.gov.ua/news/1759213828/ 3. До тендерної документації замовником не було внесення ніяких змін. Дана ситуація пов’язана з файлом «ТД_Алея_Слави.docx» щодо його перезавантаження з наступних причин: Замовник 24.09.2025 о 23.26 було завантажено в електронну систему закупівель файли з тендерною документацію та створено закупівлю (через майданчик https://public-bid.com.ua), закупівля переходить в статус активна після синхронізації. Наступним кроком є підписання КЕПом даної закупівлі уповноваженою особою, але з технічних причин на вище зазначено майданчику 24.09.2025 уповноважена особа не змогла це зробити бо з’являлося інформаційне вікно з помилкою в процесі підписання КЕПом даної закупівлі. 25.09.2025 уповноважена особа відразу звернулася до технічної підтримки даного майданчика, та після декількох годин вивчення та праці над даною проблемою фахівці (програмісти) https://public-bid.com.ua рекомендували повторно завантажити файл (який був «ТД_Алея_Слави.docx» по часу о 12.10. 25.09.2025) в систему та підписати КЕПом. Лише після цих дій замовник зміг підписати дану закупівлю КЕПом та оголосити її проведення. 4. Так як внесення змін до тендерної документації не було після оприлюднення закупівлі UA-2025-09-24-016187-a 25.09.2025, а саме підписання КЕПом уповноваженою особою, не було необхідності завантажувати окремим документом перелік змін. В попередньому пункті 3 описано причину таких дій, щодо повторного завантаження файлу тендерної документації. 5. Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Акопян Арсен Аветікович вивчалося дане питання щодо включення в договірну ціну учасником коштів на покриття адміністративних витрат. Учасник ФОП Акопян А.А. відповідно до витягу з ЄДР (у тому числі і за наявною інформацією в електронній системі по даній закупівлі «Перегляд інформації з ЕДР») здійснює діяльність у сфері будівництва (зокрема коди КВЕД 42.11, КВЕД 43.99, КВЕД 43.29, КВЕД 42.99) та ним було подана тендерна пропозиція як того вимагалося тендерною документацією (додаток №3 до ТД). Інформацію про відповідність запропонованої учасником тендерної пропозиції технічним вимогам була розрахована у програмному комплексі АВК та договірна ціна складена відповідно до Кошторисних норм України – Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021 (далі – Настанова № 281). Настанова № 281 є чинною і визначає порядок формування вартості будівництва, у тому числі накладних та адміністративних витрат. Згідно з пунктом 5.17 Настанови № 281, адміністративні витрати є складовою накладних витрат будівельної організації й враховуються під час визначення вартості будівельних робіт. Вони мають нормативний, розрахунковий характер і визначаються відповідно до розділу V та Додатка 26 Настанови № 281. Сума коштів на покриття адміністративних витрат учасника що зазначена в Договірній ціні тендерної пропозиції (розраховано у програмному комплексі АВК-5 відповідно до Настанови № 281) є розрахунковим нормативним показником і включена до складу договірної ціни учасником. Учасник ФОП Акопян А.А. не має окремого апарату управління у штаті, а значить усі управлінські, організаційні, бухгалтерські, звітні та господарські функції (планування, організація робіт, зв’язок, документообіг, банківське обслуговування, укладення договорів, тощо) він виконує особисто як керівник-підприємець, тобто здійснює управління свого бізнесу. Такі функції є еквівалентом діяльності апарату управління юридичної особи й повністю відповідають суті поняття «управління», визначеного у пункті 5.17 Настанови № 281. Саме на забезпечення виконання цих функцій спрямована нормативна стаття «Адміністративні витрати». Виходячи з цього в учасника ФОП Акопян А.А. відсутня необхідність створювати окрему адміністративну структуру, оскільки всі управлінські процеси реалізуються особисто підприємцем. Таке тлумачення узгоджується з положеннями пункту 1.2 Настанови № 281, згідно з яким термін «будівельна організація» охоплює всіх суб’єктів господарювання, що виконують будівельні роботи, незалежно від їх організаційно-правової форми. Отже, учасник ФОП Акопян А.А., як фізична особа-підприємець самостійно здійснює діяльність у сфері будівництва та вважається будівельною організацією у розумінні Настанови № 281 і має право формувати договірну ціну з урахуванням нормативних адміністративних витрат. Відповідно до Додатка 26 Настанови № 281 є такі переліки статей адміністративних витрат (але не вичерпний), що можуть використовувати фізичні особи-підприємці у своїй діяльності: витрати на транспортне обслуговування працівників апарату управління будівельної організації; витрати на придбання канцелярських товарів і приладдя, бланків обліку, звітності; витрати на утримання основних засобів, інших нематеріальних необоротних активів загальногосподарського використання (страхування майна, амортизація, ремонт, опалення, освітлення, водопостачання, водовідведення, охорона тощо), крім операційної оренди; оплата послуг консультаційного та інформаційного характеру (у тому числі витрати на придбання літератури та передплату спеціалізованих періодичних видань), пов’язаних із забезпеченням поточної діяльності апарату управління, додержанням законодавства; страхові внески та відрахування на єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від заробітної плати працівників, зазначених у цьому додатку, за встановленими законодавством нормами. Виходячи з вище зазначеного Настанова № 281 не забороняє (відсутня пряма норма) учасникам, організаційно-правової форми таким як фізичним особам-підприємцям, включати в договірну ціну кошти на покриття адміністративних витрат. Отже у замовника не було підстав у відхиленні тендерної пропозиції учасника ФОП Акопян А.А.
Рішеня
03.11.2025 16:53
Замовник
Документи повідомлення
03.11.2025 16:55
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 914 480 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 08:00
Замовник:
ТАЛАЛАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА НІЖИНСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0463165340
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 914 480 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 08:00
Замовник:
ТАЛАЛАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА НІЖИНСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0463165340
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності