Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (навчальне обладнання) від КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ"".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-24-016107-a
Id Tender 7408ade6c95247b3bd7d7e67f9fb8ca8
План UA-P-2025-09-24-019562-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.09.2025 22:53
Остання зміна 13.10.2025 12:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
392 240 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.09.2025 22:49 до 02.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.09.2025 22:49
до 29.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.09.2025 22:49
до 29.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.10.2025 00:00
до 06.10.2025 13:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2025 13:38
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.10.2025 13:38
до 13.10.2025 12:52
Період уточнень
з 24.09.2025 22:49 до 29.09.2025 00:00
Період оскарження
з 24.09.2025 22:49 до 29.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.10.2025 00:00 до 06.10.2025 13:38
Період кваліфікації
з 02.10.2025 00:00 до 06.10.2025 13:38
Основні параметри
ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (навчальне обладнання)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
392 240 грн.
ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (навчальне обладнання)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (навчальне обладнання)
Очікувана вартість
392 240 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1961,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 1 (штуки)
Модель "Поздовжній розтин кореня"
Опис предмета закупівлі
Модель "Поздовжній розтин кореня"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Модель "Головний мозок людини з артеріями"
Опис предмета закупівлі
Модель "Головний мозок людини з артеріями"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Модель "Будова печінки та підшлункової залози"
Опис предмета закупівлі
Модель "Будова печінки та підшлункової залози"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Модель "Будова шлунку"
Опис предмета закупівлі
Модель "Будова шлунку"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Модель "Серце людини"
Опис предмета закупівлі
Модель "Серце людини"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Модель "Клітина рослинна"
Опис предмета закупівлі
Модель "Клітина рослинна"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Модель "Клітина тваринна"
Опис предмета закупівлі
Модель "Клітина тваринна"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Модель "Око людини"
Опис предмета закупівлі
Модель "Око людини"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Модель "Череп людини з розфарбованими кістками"
Опис предмета закупівлі
Модель "Череп людини з розфарбованими кістками"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 1 (штуки)
Модель "Інфузорія Туфелька"
Опис предмета закупівлі
Модель "Інфузорія Туфелька"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №11 2 (штуки)
Набір реактивів для кабінету хімії
Опис предмета закупівлі
Набір реактивів для кабінету хімії
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №12 1 (штуки)
Набір моделей атомів зі стержнями для складання моделей молекул (роздатковий)
Опис предмета закупівлі
Набір моделей атомів зі стержнями для складання моделей молекул (роздатковий)
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №13 1 (штуки)
Набір для складання об’ємних моделей молекул (демонстраційний)
Опис предмета закупівлі
Набір для складання об’ємних моделей молекул (демонстраційний)
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №14 1 (штуки)
Модель демонстраційна кристалічної гратки "Алмаз"
Опис предмета закупівлі
Модель демонстраційна кристалічної гратки "Алмаз"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №15 1 (штуки)
Модель демонстраційна кристалічної гратки "Графіт"
Опис предмета закупівлі
Модель демонстраційна кристалічної гратки "Графіт"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №16 1 (штуки)
Модель демонстраційна кристалічної гратки "NaCl"
Опис предмета закупівлі
Модель демонстраційна кристалічної гратки "NaCl"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №17 1 (штуки)
Модель демонстраційна кристалічної гратки "Карбон"
Опис предмета закупівлі
Модель демонстраційна кристалічної гратки "Карбон"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №18 1 (штуки)
Модель демонстраційна кристалічної гратки заліза
Опис предмета закупівлі
Модель демонстраційна кристалічної гратки заліза
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №19 1 (штуки)
Модель демонстраційна кристалічної гратки магнію
Опис предмета закупівлі
Модель демонстраційна кристалічної гратки магнію
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №20 1 (штуки)
Модель демонстраційна кристалічної гратки міді
Опис предмета закупівлі
Модель демонстраційна кристалічної гратки міді
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №21 1 (штуки)
Модель демонстраційна кристалічної гратки льоду
Опис предмета закупівлі
Модель демонстраційна кристалічної гратки льоду
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №22 1 (штуки)
Глобус-модель "Будова Сонця"
Опис предмета закупівлі
Глобус-модель "Будова Сонця"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №23 1 (штуки)
Глобус-модель "Будова Землі"
Опис предмета закупівлі
Глобус-модель "Будова Землі"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №24 1 (штуки)
Модель "Комбінований рельєф"
Опис предмета закупівлі
Модель "Комбінований рельєф"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №25 1 (штуки)
Модель "Рельєф морського дна"
Опис предмета закупівлі
Модель "Рельєф морського дна"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №26 1 (штуки)
Модель "Формування гір"
Опис предмета закупівлі
Модель "Формування гір"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №27 1 (штуки)
Модель розбірна "Будова вулкана"
Опис предмета закупівлі
Модель розбірна "Будова вулкана"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №28 15 (штуки)
Набір для вивчення геометричної та хвильової оптики
Опис предмета закупівлі
Набір для вивчення геометричної та хвильової оптики
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Пропозиція:
392 240 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.09.2025 16:41
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іван Миколайович Павлюк
Електронна пошта
Телефон
+380372522142
Замовник
ЄДРПОУ
14271850
Повна назва
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Поштовий індекс
58000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
місто Чернівці
Адреса
Вул. Винниченка Володимира, 119
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (навчальне обладнання)
Період вимог/скарг з 06.10.2025 13:38 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.10.2025 00:00 по 10.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.10.2025 13:38
Довідка НАЗК
06.10.2025 13:38
Повідомлення про рішення
02.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-24-016107-a-b1
Підписаний і діє
Номер
69
392 240 грн.
326 866.67 грн.
З ПДВ
Підписано
13.10.2025
Строк дії договору з
13.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Модель "Поздовжній розтин кореня"
Номенклатура
Модель "Поздовжній розтин кореня"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель "Головний мозок людини з артеріями"
Номенклатура
Модель "Головний мозок людини з артеріями"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель "Будова печінки та підшлункової залози"
Номенклатура
Модель "Будова печінки та підшлункової залози"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель "Будова шлунку"
Номенклатура
Модель "Будова шлунку"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель "Серце людини"
Номенклатура
Модель "Серце людини"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель "Клітина рослинна"
Номенклатура
Модель "Клітина рослинна"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель "Клітина тваринна"
Номенклатура
Модель "Клітина тваринна"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель "Око людини"
Номенклатура
Модель "Око людини"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель "Череп людини з розфарбованими кістками"
Номенклатура
Модель "Череп людини з розфарбованими кістками"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель "Інфузорія Туфелька"
Номенклатура
Модель "Інфузорія Туфелька"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Набір реактивів для кабінету хімії
Номенклатура
Набір реактивів для кабінету хімії
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір моделей атомів зі стержнями для складання моделей молекул (роздатковий)
Номенклатура
Набір моделей атомів зі стержнями для складання моделей молекул (роздатковий)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір для складання об’ємних моделей молекул (демонстраційний)
Номенклатура
Набір для складання об’ємних моделей молекул (демонстраційний)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель демонстраційна кристалічної гратки "Алмаз"
Номенклатура
Модель демонстраційна кристалічної гратки "Алмаз"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель демонстраційна кристалічної гратки "Графіт"
Номенклатура
Модель демонстраційна кристалічної гратки "Графіт"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель демонстраційна кристалічної гратки "NaCl"
Номенклатура
Модель демонстраційна кристалічної гратки "NaCl"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель демонстраційна кристалічної гратки "Карбон"
Номенклатура
Модель демонстраційна кристалічної гратки "Карбон"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель демонстраційна кристалічної гратки заліза
Номенклатура
Модель демонстраційна кристалічної гратки заліза
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель демонстраційна кристалічної гратки магнію
Номенклатура
Модель демонстраційна кристалічної гратки магнію
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель демонстраційна кристалічної гратки міді
Номенклатура
Модель демонстраційна кристалічної гратки міді
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель демонстраційна кристалічної гратки льоду
Номенклатура
Модель демонстраційна кристалічної гратки льоду
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Глобус-модель "Будова Сонця"
Номенклатура
Глобус-модель "Будова Сонця"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Глобус-модель "Будова Землі"
Номенклатура
Глобус-модель "Будова Землі"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель "Комбінований рельєф"
Номенклатура
Модель "Комбінований рельєф"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель "Рельєф морського дна"
Номенклатура
Модель "Рельєф морського дна"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель "Формування гір"
Номенклатура
Модель "Формування гір"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель розбірна "Будова вулкана"
Номенклатура
Модель розбірна "Будова вулкана"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Набір для вивчення геометричної та хвильової оптики
Номенклатура
Набір для вивчення геометричної та хвильової оптики
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Повна назва
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14271850

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Повна назва
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45835457

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.10.2025 12:52
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-20-000065
Дата створення проекту
20.10.2025 15:05
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
20.10.2025 15:34
Дата публікації висновку про результати
05.11.2025 11:05
Дата завершення усунення порушень
20.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
11.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 693-73-06
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 426-52-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.10.2025 № 84-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 20 жовтня 2025 року № 84-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 2. UA-2025-09-24-016107-a від 24.09.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.10.2025 00:00
Документи рішення
20.10.2025 15:34
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода) та вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility»; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Комунальна обласна спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів «Багатопрофільний ліцей для обдарованих дітей»» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-09-24-019562-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.09.2025 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.10.2025; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СКУЛ ЛАБ» (далі – ТОВ «СКУЛ ЛАБ»); протокол уповноваженої особи від 06.10.2025 № 2; наявні у вільному публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерело інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); повідомлення про намір укласти договір від 06.10.2025; договір про закупівлю товарів від 13.10.2025 № 69 (далі – Договір № 69); додаткова угода від 15.10.2025 № 1 до Договору № 69; повідомлення про внесення змін до договору від 17.10.2025; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 27.10.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Одночасно, відповідно до вимог статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону. Так, з метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода (ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX). Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України). Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ № 1318) Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, а також відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ № 1318 (далі – Порядок № 1318), Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану України, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі у межах виконання Плану України, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку. Моніторингом встановлено, що відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель та інформації, наведеної в тендерній документації, досліджувана процедура закупівлі здійснюється Замовником в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility. Підпунктом 4 пункту 9 Порядку № 1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують здійснення закупівель для виконання Плану України відповідно до законодавства в частині, що не суперечить положенням статті 5 Рамкової угоди. Одночасно, у пункті 8 Порядку № 1318 зазначено, що відповідальні органи визначають структурні підрозділи, відповідальні за організацію виконання Плану України, проведення моніторингу, підготовку звітної документації та здійснення контролю за виконанням Плану України (відповідно до компетенції державного органу), а також забезпечення його безпосереднього виконання; для виконання Плану України відповідальні органи можуть залучати інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності. У підпункті 3 пункту 9 Порядку № 1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України на етапі формування річного плану закупівель та внесення змін до нього передбачають деталізацію інформації за позицією «джерело фінансування закупівлі» (у разі, коли в позиції «джерело фінансування закупівлі» зазначено державний або місцевий бюджет, зазначають код бюджету та код програмної класифікації видатків та кредитування). В опублікованому річному плані закупівель Замовника (UA-P-2025-09-24-019562-a) джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі визначено місцевий бюджет, а саме: ТПКВКМБ: 1183 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в сумі 392 240,00 гривень. Водночас, відповідно до затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 № 793 «Про затвердження складових Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» структури кодування Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, код Програмної класифікації містить сім знаків (перших два – ознака головного розпорядника бюджетних коштів, третій знак - відповідальний виконавець бюджетної програми у системі головного розпорядника, наступні чотири – номер бюджетної програми). На оприлюднений в ході моніторингу запит про надання пояснень Замовник надав пояснення, до якого надав кошторис на 2025 рік, паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік, відповідно до яких фінансування закупівлі навчального обладнання здійснюватиметься за КПКВКМБ: 0611183. З врахуванням вищенаведеного, Замовником у річному плані закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-09-24-019562-a) зазначено неповну інформацію щодо коду бюджету та коду програмної класифікації видатків та кредитування бюджету, що не відповідає положенням підпункту 3 пункту 9 Порядку № 1318. Відповідно до вимог підпункту 9 пункту 9 Порядку № 1318 відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, відповідно до вимог, визначених додатком 4. У пункті 4 Додатку 4 «Вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України» до Порядку № 1318 зазначено, що під час посилання на інформацію про джерело фінансування обов’язково зазначається, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом, з використанням таких формулювань: «Цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility» або «Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility». Проте, Замовником у річному плані закупівель (UA-P-2025-09-24-019562-a) при публікації інформації про джерело фінансування даної закупівлі не зазначено конкретний крок Плану України та те, що такий крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом, чим не враховано вимоги Додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку № 1318.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання відображення закупівлі у річному плані встановлено недотримання Замовником положень підпунктів 3 та 9 пункту 9 та Додатку 4 Порядку № 1318. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; виконання Постанови № 710; відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону, Особливостей № 1178, а також умовам Рамкової угоди; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СКУЛ ЛАБ»; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом направлення на навчання осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
05.11.2025 00:00
Дата публікації
05.11.2025 11:05
Документи висновку
05.11.2025 11:05
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовником на виконання Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про встановлені порушення з урахуванням всіх отриманих зауважень, Замовником проведено роз’яснювальну роботу, здійснено вивчення зазначених питань з метою підвищення кваліфікації та організовується онлайн навчання Уповноваженої особи, щодо недопущення у подальшому встановлених помилок в частині планування та проведення публічних закупівель, з урахуванням Особливостей запроваджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 щодо недопущення в подальшому встановлених порушень вимог. Прийнято рішення про необхідність посилення уваги на недопущення в подальшому можливих порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації
06.11.2025 09:16
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
14.11.2025 10:57
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
14.11.2025 10:57
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (навчальне обладнання)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-24-016107-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, кошторис, паспорт бюджетної програми, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Чому відповідно до вимог підпункту 3 пункту 9 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» у річному плані закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-09-24-019562-a) Вами зазначено неповну (ТПКВКМБ: 1183) інформацію щодо коду бюджету та коду програмної класифікації видатків та кредитування бюджету згідно якого/яких фінансується дана закупівля? 5. Чому в інформації про джерело фінансування закупівлі не зазначено конкретний крок Плану України та не зазначено, що дана закупівля фінансується/співфінансується Європейським Союзом? Надайте інформацію щодо конкретного кроку Плану України. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
23.10.2025 10:18
Орган перевірки
29.10.2025 00:00
Документи повідомлення
23.10.2025 10:18
-
Відповідь
Замовник в повній мірі виконано вимоги під час моніторингу та у встановлені законодавством строки надано пояснення в рамках проведеного моніторингу закупівлі.
На виконання запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 23.10.2025 щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (навчальне обладнання)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-24-016107-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, надаємо пояснення (інформацію та документи) з поставлених питань повідомляємо наступне: 1. Стосовно першого питання щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо, що розмір бюджетного призначення, був визначений з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», Основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що розрахунок розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості є передумовою ефективного планування, для успішного проведення процедур державних закупівель та досягнення максимальної економії. Наголошуємо, що зазначений Проект методики може використовуватись замовниками на власний розсуд, як основа для підготовки та затвердження власних методик розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Так Замовник відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості відповідно до плану закупівель на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну отриману з відкритих джерел у вільному доступі Інтернет, вивчення інформації опублікованої в електронній системі закупівель «Prozorro» за аналогічним предметом закупівлі посилання на сайт https://prozorro.gov.ua/uk/search/tender?status=complete&proc_type=aboveThreshold&cpv=39160000-1, а також отриманих комерційних пропозицій від можливих постачальників, які спеціалізуються на відповідному предметі закупівлі. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Замовником, встановлено ціни на перелік обладнання відповідно до середньоринкового рівня цін з урахуванням індексу інфляції, а також кон'юнктури ринку такого товару в Україні. Наголошуємо, що очікувана вартість сформована з урахуванням витрат на доставку, завантаження, розвантаження, занесення, транспортних витрат до місця поставки, тощо. Таким чином, визначення очікуваної вартості відбувалося методом «порівняння ринкових цін», який передбачено пунктом 1 розділом III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена вищезгаданим Наказом № 275. У свою чергу, технічні характеристики предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників встановлювалися із урахуванням специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень Наказу № 574 від 29.04.2020 Міністерства освіти і науки України 2. Стосовно другого питання надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту https://www.prolyceum.pp.ua/%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96 Також надається проект обґрунтування оприлюднений на сайті. Звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу. 3. Стосовно третього питання щодо надання підтверджуючих документів затверджених коштів, в розрізі джерел фінансування, у тому числі із зазначенням відповідного повідомляємо, що закупівля співфінансується за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за кодом ТПКВКМБ: 1183. На підтвердження надається паспорт бюджетної програми, Кошторис КПК0611183, Наказ № 120 від 18.04.2025. 4. Стосовно четвертого питання інформацію щодо коду бюджету та коду програмної класифікації видатків та кредитування бюджету згідно якого/яких фінансується дана закупівля, повідомляємо, що Відповідно до частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», у річному плані закупівель зазначаються такі обов’язкові відомості: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів); вид закупівлі та орієнтовний початок її проведення. Уся вказана інформація Замовником у річному плані закупівель зазначена та оприлюднена в повному обсязі. Крім того, у плані закупівель визначено джерело фінансування — місцевий бюджет, із деталізацією за напрямами: ТПКВКМБ 1183 — «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа». Разом з тим, відповідно до структури кодування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 №793, код програмної класифікації містить сім знаків. Проте у функціоналі електронного майданчика який використовується для роботи в системі Prozorro наразі не передбачено технічної можливості зазначення повного семизначного коду у відповідному полі плану закупівель. У зв’язку з цим, у річному плані відображено скорочений код відповідно до наявних технічних можливостей системи. Зазначимо, що жодним нормативно-правовим актом (на момент оголошення закупівлі) не встановлено обов’язку оприлюднення у електронній системі закупівель повного коду програмної класифікації видатків під час формування або внесення змін до річного плану. Разом із цим, з метою забезпечення повноти інформації, вимога підпункту 3 пункту 9 Порядку №1318 виконана Замовником у протоколі уповноваженої особи від 24 вересня 2025 року, у якому наведено повні відомості щодо коду бюджету та коду програмної класифікації видатків і кредитування. Варто наголосити, що обов’язок оприлюднення такого протоколу в системі Prozorro законодавством не передбачений. Таким чином, Замовник діяв у межах вимог чинного законодавства та з урахуванням технічних особливостей електронної системи закупівель, забезпечивши наявність усіх обов’язкових відомостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Додатково звертаємо Вашу увагу, що в подібних випадках (id:UA-2025-09-05-012401-a, id:UA-2025-09-15-013726-a, id:UA-2025-08-27-005084-a) під час проведення моніторингу органами державного фінансового контролю порушень не встановлено. 5. Стосовно п’ятого питання щодо інформації про джерело фінансування закупівлі про конкретний крок Плану України та не зазначено, що дана закупівля фінансується/співфінансується Європейським Союзом? Надайте інформацію щодо конкретного кроку Плану України, повідомляємо, що на день оприлюднення закупівлі 24.09.2025 року, Закони України, нормативно правові акти не містили вимоги щодо обов’язкового зазначення замовниками в електронній системі закупівель інформації про - Джерело фінансування закупівлі - конкретний крок Плану України та інформаціїщо закупівля фінансується/співфінансується Європейським Союзом. В свою чергу, тендерна документація затверджена Рішенням уповноваженої особи від «24» вересня 2025 року містить інформацію передбачену пунктом 4.5 розділу 1 Джерело фінансування - Конкретний крок Плану України “цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility”. Обов’язки зазначення вище згаданої інформації у річному плані та оголошенні передбачений Постановою КМУ від 25 вересня 2025 р. № 1254 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, набули після чинності після оприлюднення процедури закупівлі, зокрема набрала чинності 04.10.2025. Враховуючи зазначене, замовником дотримано вимоги чинного законодавства, оголошення про проведення закупівлі та річний план містять інформацію передбачену ЗУ «Про публічні закупівлі » , постановою 1178 та іншими чинними НПА. Таким чином, Замовник в повній мірі виконано вимоги під час моніторингу та у встановлені законодавством строки надано пояснення в рамках проведеного моніторингу закупівлі.
Рішеня
27.10.2025 18:11
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
392 240 грн.
Період подання пропозицій
до 02.10.2025 00:00
Замовник:
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Контактний телефон:
+380372522142
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
392 240 грн.
Період подання пропозицій
до 02.10.2025 00:00
Замовник:
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Контактний телефон:
+380372522142
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності