Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт будівлі Любашівського ліцею № 2 Любашівської селищної ради Одеської області за адресою: Одеська область, Подільський район, смт Любашівка, вул. Софіївська, 77 по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи централізованого спостерігання» від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-24-015024-a
Id Tender bcaadd5b328c46d198deaecf5db914a5
План UA-P-2025-09-24-018409-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 24.09.2025 18:02
Остання зміна 02.12.2025 16:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 389 878 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.09.2025 17:59 до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.09.2025 17:59
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.09.2025 17:59
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.10.2025 16:28
до 02.12.2025 16:02
Залишилось 2 днів 8 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.11.2025 23:47
до 08.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 02.12.2025 16:02
-
Період уточнень
з 24.09.2025 17:59 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 24.09.2025 17:59 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 16:28 до 02.12.2025 16:02
Період кваліфікації
з 27.10.2025 16:28 до 02.12.2025 16:02
Основні параметри
«Капітальний ремонт будівлі Любашівського ліцею № 2 Любашівської селищної ради Одеської області за адресою: Одеська область, Подільський район, смт Любашівка, вул. Софіївська, 77 по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи централізованого спостерігання»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 389 878 грн.
«Капітальний ремонт будівлі Любашівського ліцею № 2 Любашівської селищної ради Одеської області за адресою: Одеська область, Подільський район, смт Любашівка, вул. Софіївська, 77 по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи централізованого спостерігання»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт будівлі Любашівського ліцею № 2 Любашівської селищної ради Одеської області за адресою: Одеська область, Подільський район, смт Любашівка, вул. Софіївська, 77 по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи централізованого спостерігання»
Очікувана вартість
3 389 878 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16949,39
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 15:53
Закінчення аукціону
27.10.2025 16:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт будівлі Любашівського ліцею № 2 Любашівської селищної ради Одеської області за адресою: Одеська область, Подільський район, смт Любашівка, вул. Софіївська, 77 по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи централізованого спостерігання»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
66502, Україна, Одеська область, Подільський р-н, селище Любашівка, вулиця Князя Володимира, будинок 132
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СПАС"
Пропозиція:
1 599 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД"
Пропозиція:
3 228 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФЕНІКС ЮГ"
Пропозиція:
1 600 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Пропозиція:
3 244 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 15:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.10.2025 22:24
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бойченко Олеся
Електронна пошта
Телефон
380964457816
Замовник
ЄДРПОУ
43127609
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
66502
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Подільський р-н, селище Любашівка
Адреса
вулиця Князя Володимира, будинок 132
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт будівлі Любашівського ліцею № 2 Любашівської селищної ради Одеської області за адресою: Одеська область, Подільський район, смт Любашівка, вул. Софіївська, 77 по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи централізованого спостерігання»
Період вимог/скарг з 04.11.2025 23:47 по 10.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 16:28 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей та підпункту 2 пункту 84 Особливостей.
Документи кваліфікації
04.11.2025 23:40
Повідомлення про рішення
03.11.2025 21:09
Електроний протокол про продовження строку
27.10.2025 16:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 17:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 17:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
27.10.2025 16:28
Надати до
29.10.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжено термін розгляду тендерної пропозиції, для більш детального вивчення документів учасника.
Дата продовження строку розгляду
03.11.2025 21:08
Дата кінця розгляду
25.11.2025 00:00
Період вимог/скарг з 06.11.2025 15:11 по 12.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.11.2025 23:47 по 12.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
06.11.2025 15:07
Повідомлення про рішення
05.11.2025 12:40
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
04.11.2025 23:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 17:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 17:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
04.11.2025 23:47
Надати до
06.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ФЕНІКС ЮГ» UA-2025-09-24-015024-a 1. Відповідно до п. 3 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати: «Ліцензія із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче класу відповідальності СС2 або декларація про провадження господарської діяльності на такі види робіт: будівельні та монтажні роботи загального призначення (зведення металевих конструкцій, монтаж технологічного устакування), виконання пусконалагоджувальних робіт (електротехнічних пристроїв), монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (засобів автоматизації і контрольно – вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж). Такі роботи можуть виконуватися Учасником самостійно або виконуватися із залученням субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів).». ТОВ «ФЕНІКС ЮГ» не надав в складі тендерної пропозиції ліцензію із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче класу відповідальності СС2 або декларацію про провадження господарської діяльності. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надати: 1. Ліцензію із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче класу відповідальності СС2 або декларацію про провадження господарської діяльності на такі види робіт: будівельні та монтажні роботи загального призначення (зведення металевих конструкцій, монтаж технологічного устакування), виконання пусконалагоджувальних робіт (електротехнічних пристроїв), монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (засобів автоматизації і контрольно – вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж). Такі роботи можуть виконуватися Учасником самостійно або виконуватися із залученням субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів).
Створено
05.11.2025 12:39
Надати до
06.11.2025 12:39
Період вимог/скарг з 07.11.2025 00:18 по 13.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.11.2025 15:11 по 14.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника містить товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які не походять з прийнятних країн
Зміст
Отже, Учасник врахував матеріал (п. 4 Інформації про ціни на матеріальні ресурси) країною походження якого є Туреччина, що не узгоджується зі статтею 5 Рамкової угоди щодо поставок та матеріалів походженням із прийнятних країн. Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і відхиляється на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Крім того, тендерна пропозиція Учасника містить товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які не походять з прийнятних країн і відхиляється на підставі підпункту 2 пункту 84 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Документи кваліфікації
07.11.2025 00:16
Повідомлення про рішення
07.11.2025 00:15
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 07.11.2025 00:24 по 13.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.11.2025 00:18 по 15.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.11.2025 00:24
Довідка НАЗК
07.11.2025 00:23
Повідомлення про рішення
07.11.2025 00:20
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.11.2025 02:15 по 27.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.11.2025 02:35
Електроний протокол про продовження строку
30.11.2025 02:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 17:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 17:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
30.11.2025 02:15
Надати до
02.12.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Для більш детального вивчення документів
Дата продовження строку розгляду
30.11.2025 02:34
Дата кінця розгляду
27.12.2025 00:00
Період вимог/скарг з 02.12.2025 15:46 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.11.2025 02:36 по 27.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей і відхиляється на підставі абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Документи кваліфікації
02.12.2025 15:42
Повідомлення про рішення
30.11.2025 02:46
Електроний протокол про продовження строку
30.11.2025 02:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 17:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 17:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
30.11.2025 02:36
Надати до
02.12.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Для детального вивчення документів
Дата продовження строку розгляду
30.11.2025 02:46
Дата кінця розгляду
27.12.2025 00:00
Період вимог/скарг з 02.12.2025 15:52 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 15:46 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей і відхиляється на підставі абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Документи кваліфікації
02.12.2025 15:51
Повідомлення про рішення
02.12.2025 15:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 17:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 17:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 02.12.2025 16:02 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 15:52 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей і відхиляється на підставі абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Документи кваліфікації
02.12.2025 16:01
Повідомлення про рішення
02.12.2025 15:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 17:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 17:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 389 878 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380964457816
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 389 878 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380964457816
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності