Показати схожі тендери

Закупівля Обслуговування системи демінералізації АСМ 601-DME 361/361-F SE30-МВА40 від Банкнотно-монетний двір Національного банку України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-24-014347-a
Id Tender 7cc484ba5a8e4323a7aa34e5eacee880
План UA-P-2025-09-09-015628-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 24.09.2025 16:54
Остання зміна 10.10.2025 13:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
250 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.09.2025 16:54 до 02.10.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 24.09.2025 16:54
до 29.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.09.2025 16:54
до 29.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.10.2025 12:00
до 08.10.2025 17:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.10.2025 17:24
до 14.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 08.10.2025 17:24
-
Період уточнень
з 24.09.2025 16:54 до 29.09.2025 00:00
Період оскарження
з 24.09.2025 16:54 до 29.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.10.2025 12:00 до 08.10.2025 17:24
Період кваліфікації
з 02.10.2025 12:00 до 08.10.2025 17:24
Основні параметри
Обслуговування системи демінералізації АСМ 601-DME 361/361-F SE30-МВА40
Контактна особа замовника: Баришовець Аліна Сергіївна, телефон: (044) 530-27-58, електронна адреса: [email protected].
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
250 000 грн.
Обслуговування системи демінералізації АСМ 601-DME 361/361-F SE30-МВА40
Назва предмета закупівлі
Обслуговування системи демінералізації АСМ 601-DME 361/361-F SE30-МВА40
Очікувана вартість
250 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Обслуговування системи демінералізації АСМ 601-DME 361/361-F SE30-МВА40
Код ДК 021:2015
65120000-0 - Експлуатація водоочищувальних станцій
Кількість
7
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Дата постачання по
08.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата фактично наданих та прийнятих у повному обсязі послуг за договором здійснюється замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами сторін акта приймання-передавання наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АКВАДАР УКРАЇНА
Пропозиція:
249 723 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.09.2025 16:54
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Баришовець Аліна Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380445302758
Замовник
ЄДРПОУ
21575489
Повна назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Поштовий індекс
02222
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Кваліфікація
Лот № 1 Обслуговування системи демінералізації АСМ 601-DME 361/361-F SE30-МВА40
Період вимог/скарг з 08.10.2025 17:24 по 14.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.10.2025 12:00 по 10.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей та за результатами розгляду, визначити ТОВ “АКВАДАР УКРАЇНА” (ЄДРПОУ 37069225) з остаточною пропозицією – 249 723,00 грн з ПДВ, переможцем торгів щодо закупівлі “65120000-0 Експлуатація водоочищувальних станцій (Обслуговування системи демінералізації АСМ 601-DME 361/361-F SE30-МВА40), очікувана вартість закупівлі – 250 000,00 грн з ПДВ, початок проведення закупівлі – вересень 2025 року”, та оприлюднити рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 16:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 16:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ “Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору” (далі – Довідка), у якій загальна вартість договору та сума фактичного виконання договору не відповідають умовам договору № 02/11/21 від 02.11.2021 який надано як аналогічний за предметом закупівлі договір, що суперечить вимогам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. 1.2 Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, що підтверджують належне виконання зазначеного в Довідці договору, відповідно до умов договору, що суперечить вимогам підпункту 2.2 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. 1.3 Учасником у складі тендерної пропозиції надано лист згоду щодо можливості звернення замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, в якому не вказано повне найменування Замовника, що суперечить вимогам пункту 10 додатку 1 до тендерної документації. 1.4 Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ “Витяг з реєстру платників податку на додану вартість” який надано у форматі jpg, що суперечить вимогам розділу 3 пункту 1 абзацу 2 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу щодо подання учасником: довідки учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є послуги з технічного обслуговування системи демінералізації (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності). 2.2. Підпункт 2.2 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу щодо подання учасником: копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: договір, додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 2.3. Пункт 10 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу щодо подання учасником документу листа-згоди щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій. 2.4. Розділ 3 пункт 1 абзац 2 тендерної документації містить вимогу щодо завантаження файлів тендерної пропозиції які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги”. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є послуги з технічного обслуговування системи демінералізації (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2.2. До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір; - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності); - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору; - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 2.3. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. *Виконаним вважається договір завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції, при цьому кожна сторона за договором виконали свої зобов’язання в повному обсязі, а сума фактичного виконання договору (зазначена в Довідці та підтверджена актом(-ами) (іншими документами, передбаченими договором) та платіжними документами) відповідає загальній вартості договору (зазначена в Довідці та в копії договору), крім випадків коли було укладено додатковий договір/угоду або інші документи (передбачені умовами договору) про зміну загальної вартості договору (в такому випадку сума фактичного виконання договору має відповідати загальній вартості зазначеній у Довідці та у відповідному додатковому договорі/угоді або іншому документі (передбаченому умовами договору)). У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Якщо кваліфікаційна частина тендерної пропозиції не містить документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з умовами тендерної документації, така тендерна пропозиція відхиляється. Для проведення цієї закупівлі замовник вважає, що учасник, який надає у складі тендерної пропозиції інформацію, що містить будь-які персональні дані (про працівників, посадових осіб, контрагентів учасника тощо), вчиняє такі дії правомірно з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”. 3.3. Лист-згоду щодо можливості звернення Замовника (Банкнотно-монетний двір Національного банку України) до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. 3.4. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей в цій тендерній документації та завантаження з нижченаведених файлів, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги”: - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення такої вимоги замовником) – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з пунктом 5 цього розділу та Додатком 1 до цієї тендерної документації; - технічна специфікація до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики) – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - інформація щодо залучення субпідрядників/співвиконавців (для закупівлі робіт або послуг) – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - документи, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі та тендерною документацією) — згідно з Додатком 1 до тендерної документації та відповідно до пункту 2 цього розділу; - інша інформація та документи, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Створено
06.10.2025 16:33
Надати до
07.10.2025 16:33
Договір
UA-2025-09-24-014347-a-b1
Очікує підписання
249 723 грн.
249 723 грн.
З ПДВ
Номенклатура
7 (послуга)
Обслуговування системи демінералізації АСМ 601-DME 361/361-F SE30-МВА40
Номенклатура
Обслуговування системи демінералізації АСМ 601-DME 361/361-F SE30-МВА40
Кількість
7
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 8 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Повна назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21575489

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ АКВАДАР УКРАЇНА
Повна назва
ТОВ АКВАДАР УКРАЇНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37069225

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.10.2025 12:00
Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Контактний телефон:
380445302758
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.10.2025 12:00
Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Контактний телефон:
380445302758
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності