Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги (Послуги з санітарної обрізки дерев (послуги з благоустрою на територіях закладів освіти Печерського району міста Києва) від Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-24-013042-a
Id Tender 52abc75f692e491da1965e54fc10b9fd
План UA-P-2025-09-24-016171-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 24.09.2025 16:23
Остання зміна 10.11.2025 14:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
417 232 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.09.2025 16:23 до 02.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 24.09.2025 16:23
до 29.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.09.2025 16:23
до 29.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.10.2025 14:38
до 05.11.2025 20:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.10.2025 09:38
до 11.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.11.2025 20:39
-
Період уточнень
з 24.09.2025 16:23 до 29.09.2025 00:00
Період оскарження
з 24.09.2025 16:23 до 29.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.10.2025 14:38 до 05.11.2025 20:39
Період кваліфікації
з 03.10.2025 14:38 до 05.11.2025 20:39
Основні параметри
ДК 021:2015 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги (Послуги з санітарної обрізки дерев (послуги з благоустрою на територіях закладів освіти Печерського району міста Києва)
ДК 021:2015 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги (Послуги з санітарної обрізки дерев (послуги з благоустрою на територіях закладів освіти Печерського району міста Києва) згідно документації. Обґрунтування: у замовника є необхідність у закупівлі послуги санітарної обрізки дерев для безпечного та нормального функціонування закладів освіти у 2025 році підпорядкованих Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації. Тому, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного виду послуг.Послуги з санітарної обрізки дерев з застосуванням авто підіймачів, навантаження, вивезення та утилізація утворених відходів - 180 послуг. - Санітарна обрізка різних видів дерев; - Видалення аварійних та сухостійних дерев; - Завантаження та вивіз гілля, деревини. Перед виконанням робіт Виконавець повинен погодити з Замовником календарний план виконання робіт у розрізі закладів освіти та відповідно актів обстеження зелених насаджень. Узгодити з представником закладу освіти локації зелених насаджень відповідно до Акту обстеження; - Після здійснення обрізки дерев Виконавець повинен вивезти та утилізувати тверді відходи, а також дрібне гілля, опале листя та тирса прибирається з місця проведення послуг. Вимоги до організації та порядку надання послуг: - послуги проводити суворо дотримуючись вимог чинного законодавства України; - під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми; - при виконані послуг використовувати обладнання та матеріали, які не спричиняють шкоди довкіллю, не допускати забруднення навколишнього середовища паливно-мастильними матеріалами, які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів. - запобігати утворенню та зменшувати обсяг будівельних відходів, не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях. - своєчасно запобігати виникненню аварійних ситуацій; - всі робітники повинні бути одягнені у спецодяг, мати відповідний інвентар, отримувати миючі засоби; - послуги по вивозу деревини, гілля, омели здійснюються згідно дислокації об’єктів. Виконавець зобов’язаний прибрати засмічену територію навколо місця виконання послуг. - провести безоплатне відновлення конструкцій, елементів благоустрою і т.д., що були пошкоджені під час виконання робіт. Виконані послуг приймаються шляхом підписання Акту наданих послуг. Акт виконаних робіт складається Виконавцем, погоджується представником навчального закладу та направляється Замовнику. На вимогу замовника виконавець повинен надати фотофіксацію виконаних послуг. Виконавець зобов’язується застосувати заходи із захисту довкілля: - запобігати утворенню та зменшувати обсяги відходів; - не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт; - під час експлуатації машин і механізмів здійснювати заходи щодо зниження токсичності викидів; При складанні кошторисного розрахунку вартості послуг врахувати, що виконання послуг відбуватиметься в обмежених умовах забудованої частини населених пунктів, міст, а саме наявністю житлових або виробничих будівель, а також зелених насаджень, що зберігаються, у безпосередній близькості від місця робіт. Видатки на надання зазначених послуг мають включати до свого складу витрати на паливно-мастильні матеріали, автовишки (авто-підіймачі), бензопили, подрібнювачі гілля, навантажувачі, вантажний транспорт, зарплату та інші витрати, необхідні для забезпечення якісного надання послуги. Здача-приймання послуг по кожному об’єкту здійснюється уповноваженими представниками Сторін та оформлюється Актом здачі-приймання наданих послуг, що складається Виконавцем, погоджується представником навчального закладу та направляється Замовнику. Замовник перевіряє правильність Акту протягом 5-ти (п’яти) робочих днів з дня його отримання та підписує виходячи з реально наданих послуг або відмовляє в підписання Акту та дає письмову обґрунтовану відповідь про причину відмови. Термін надання послуг: протягом 2025 року.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
417 232 грн.
ДК 021:2015 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги (Послуги з санітарної обрізки дерев (послуги з благоустрою на територіях закладів освіти Печерського району міста Києва)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги (Послуги з санітарної обрізки дерев (послуги з благоустрою на територіях закладів освіти Печерського району міста Києва)
Очікувана вартість
417 232 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2086,16
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.10.2025 14:15
Закінчення аукціону
03.10.2025 14:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з санітарної обрізки дерев (послуги з благоустрою на територіях закладів освіти Печерського району міста Києва). Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
180
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 04:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються в національній валюті України на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 60 календарних днів з дати підписання Актом здачі-приймання наданих послуг, за умови наявності (надходження) коштів на розрахунковий рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснюється протягом десяти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що відповідальність, передбачена ст. 625 Цивільного кодексу України, не застосовується.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
417 024.47 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Чистякова Галина Миколаївна
Пропозиція:
404 807.11 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.10.2025 14:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.09.2025 16:29
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
24.09.2025 16:12
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стоцький Олег Леонідович
Електронна пошта
Телефон
380442530086
Замовник
ЄДРПОУ
39833860
Назва (англійською мовою)
Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration
Повна назва
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration
Поштовий індекс
01021
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Інститутська, буд. 24/7
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги (Послуги з санітарної обрізки дерев (послуги з благоустрою на територіях закладів освіти Печерського району міста Києва)
Період вимог/скарг з 10.10.2025 09:38 по 16.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.10.2025 14:38 по 11.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.10.2025 09:38
Довідка НАЗК
10.10.2025 09:38
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.10.2025 14:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Додаток 2 до Тендерної документації, Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: 7.17 Інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі), яка містить загальні відомості про учасника: повне найменування; місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, факс, e-mail); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів); код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер – для фізичних осіб-підприємців; основний/і вид/и господарської діяльності; банківські реквізити (номер р/рахунка за стандартом IBAN, назва обслуговуючого банку, МФО банку); відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасника, що мають право підписувати юридично значимі документи, за якими учасник бере на себе зобов’язання та щодо виконання зобов’язань за результатами процедур закупівель (ПІБ, посада, контактний телефон); форма власності та організаційно – правова форма; відомості про осіб, яких буде призначено відповідальними за виконання договору (ПІБ, посада, контактний телефон). На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку без зазначення відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасника, що мають право підписувати юридично значимі документи, за якими учасник бере на себе зобов’язання та щодо виконання зобов’язань за результатами процедур закупівель (ПІБ, посада, контактний телефон). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 7.17 Інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі), яка містить загальні відомості про учасника: повне найменування; місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, факс, e-mail); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів); код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер – для фізичних осіб-підприємців; основний/і вид/и господарської діяльності; банківські реквізити (номер р/рахунка за стандартом IBAN, назва обслуговуючого банку, МФО банку); відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасника, що мають право підписувати юридично значимі документи, за якими учасник бере на себе зобов’язання та щодо виконання зобов’язань за результатами процедур закупівель (ПІБ, посада, контактний телефон); форма власності та організаційно – правова форма; відомості про осіб, яких буде призначено відповідальними за виконання договору (ПІБ, посада, контактний телефон).
Створено
08.10.2025 17:42
Надати до
09.10.2025 17:42
Період вимог/скарг з 05.11.2025 20:39 по 11.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.11.2025 15:50 по 12.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.11.2025 20:39
Довідка НАЗК
05.11.2025 20:38
Повідомлення про рішення
04.11.2025 16:07
documentType.award.deviationReport
04.11.2025 15:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Додаток 2 до Тендерної документації, Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1.1.1. Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: № з/п Назва та кількість необхідного обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника Назва необхідного обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення належності * Назва та реквізити документа, що підтверджує належність ** * Якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках вказується "право користування" механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** Зазначаються номер і дата документа щодо належності відповідно до графи 5 таблиці. В тому числі обов’язково підтвердити наявність наступної спецтехніки та механізмів: - автогiдропiдiймачі, (у т.ч. з висотою пiдйому не менше 28м); - деревоподрібнююча машина; - автомобілі ватнажні; - бензопилки. У складі тендерної пропозиції Учасник має надати копії* свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації). - Крім того у разі використання Учасником в процесі виконання робіт/надання послуг машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання Учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), про це зазначається у довідці, а до тендерної пропозиції приєднуються копії документів на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг, тощо). - У тому разі, якщо третя особа, не є власником цих машин та автотранспортних засобів, тендерна пропозиція Учасника має містити скановану копію* документу, який підтверджує право третьої особи передавати машини та автотранспорт в суборенду, або право використання таких машин та транспортних засобів третьою особою у власній господарській діяльності. На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника надано -ДОВІДКА про наявність обладнання та МТБ від 01.10.2025 № б/н (файл "13. Довідка МТБ (1).pdf"), відповідно до якої зазначено про наявність, зокрема: 1 Автогідропідіймач (28 м) кількість – 1 Зазначення приналежності * Договір надання послуг Назва та реквізити документа, що підтверджує належність Договір 17/09 від 17 вересня 2025 3 КІА 2500 вантажний фургон малотонажний кількість – 1 Зазначення приналежності * За довіреністю Назва та реквізити документа, що підтверджує належність Довіреність -ДОВІРЕНІСТЬ від 16.05.2023 (файл "13.1. Довіреність авто (1).pdf"), укладена між Чистяковим Анатолієм Миколайовичем та Чистяковою Галиною Миколаївною на право керування транспортним засобом марка КІА модель К2500, вантажний фургон малотонажний-В, номер шасі (кузов, рама) KNESE01325K045367, рік випуску - 2004, реєстраційний номер AB8533СА, дата реєстрації 31.03.2015 року, дата першої реєстрації 15.05.2012 року. Вимогами Документації передбачена обов'язкова наявність, зокрема, наступної спецтехніки та механізмів: - автогiдропiдiймачі, (у т.ч. з висотою пiдйому не менше 28м); - автомобілі ватнажні. Документацією передбачено необхідність наявності щонайменше двох автогідропідіймачів (у т.ч. з висотою пiдйому не менше 28м) та щонайменше двох автомобілів вантажних. Відповідно до наданих в складі Пропозиції Переможця, наведених вище документів, Переможцем залучено Автогідропідіймач (28 м) кількість – 1 та КІА 2500 вантажний фургон малотонажний кількість – 1, що не відповідає наведеним вище вимогам Документації в частині кількості залученої спецтехніки та механізмів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідку, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: № з/п Назва та кількість необхідного обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника Назва необхідного обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення належності * Назва та реквізити документа, що підтверджує належність ** * Якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках вказується "право користування" механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** Зазначаються номер і дата документа щодо належності відповідно до графи 5 таблиці. В тому числі обов’язково підтвердити наявність наступної спецтехніки та механізмів: - автогiдропiдiймачі, (у т.ч. з висотою пiдйому не менше 28м); - деревоподрібнююча машина; - автомобілі ватнажні; - бензопилки. У складі тендерної пропозиції Учасник має надати копії* свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації). - Крім того у разі використання Учасником в процесі виконання робіт/надання послуг машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання Учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), про це зазначається у довідці, а до тендерної пропозиції приєднуються копії документів на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг, тощо). - У тому разі, якщо третя особа, не є власником цих машин та автотранспортних засобів, тендерна пропозиція Учасника має містити скановану копію* документу, який підтверджує право третьої особи передавати машини та автотранспорт в суборенду, або право використання таких машин та транспортних засобів третьою особою у власній господарській діяльності.
Створено
04.11.2025 16:07
Надати до
05.11.2025 16:07
Угоди
UA-2025-09-24-013042-a-c2
Очікує підписання
404 807.11 грн.
404 807.11 грн.
З ПДВ
Номенклатура
180 (послуга)
Послуги з санітарної обрізки дерев (послуги з благоустрою на територіях закладів освіти Печерського району міста Києва). Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Номенклатура
Послуги з санітарної обрізки дерев (послуги з благоустрою на територіях закладів освіти Печерського району міста Києва). Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Кількість
180
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39833860

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Чистякова Галина Миколаївна
Повна назва
ФОП Чистякова Галина Миколаївна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2913416461

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
417 232 грн.
Період подання пропозицій
до 02.10.2025 09:00
Замовник:
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380442530086
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
417 232 грн.
Період подання пропозицій
до 02.10.2025 09:00
Замовник:
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380442530086
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності