Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво сонячної електростанції біля КП «Марганецька центральна міська лікарня» Марганецької міської ради» м. Марганець, вул. Паркова, буд. 15 від Комунальне підприємство "Комунальник" Марганецької міської ради".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-09-24-012364-a
Id Tender ad0710bb39724283adcfc37c4376aa80
План UA-P-2025-09-24-015065-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 24.09.2025 15:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 769 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Нове будівництво сонячної електростанції біля КП «Марганецька центральна міська лікарня» Марганецької міської ради» м. Марганець, вул. Паркова, буд. 15
роботи
Підстава для використання процедури
Замовник або його відокремлений підрозділ перебуває на території активних бойових дій
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво сонячної електростанції біля КП «Марганецька центральна міська лікарня» Марганецької міської ради» м. Марганець, вул. Паркова, буд. 15
Код ДК 021:2015
45251100-2 - Будівництво електростанцій
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
53400, Україна, Дніпропетровська область, місто Марганець, вул. Лесі Українки, 4-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи закупівлі
24.09.2025 15:53
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Лаврушин
Електронна пошта
Телефон
+380954949695
Замовник
ЄДРПОУ
44710204
Повна назва
Комунальне підприємство "Комунальник" Марганецької міської ради"
Поштовий індекс
53400
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Марганець
Адреса
вул.Л.Українки, будинок 4А, кімната 5
Кваліфікація
Договір
UA-2025-09-24-012364-a-b1
Підписаний і діє
Номер
59/8-25/1
10 769 000 грн.
8 974 166.67 грн.
З ПДВ
Підписано
19.09.2025
Строк дії договору з
19.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво сонячної електростанції біля КП «Марганецька центральна міська лікарня» Марганецької міської ради» м. Марганець, вул. Паркова, буд. 15
Номенклатура
Нове будівництво сонячної електростанції біля КП «Марганецька центральна міська лікарня» Марганецької міської ради» м. Марганець, вул. Паркова, буд. 15
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Комунальник" Марганецької міської ради"
Повна назва
Комунальне підприємство "Комунальник" Марганецької міської ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44710204

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Б - ЕНЕРДЖІ СОЛАР УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Б - ЕНЕРДЖІ СОЛАР УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45651297

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.09.2025 15:53
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-10-000009
Дата створення проекту
10.10.2025 11:46
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.10.2025 12:58
Дата публікації висновку про результати
23.10.2025 14:10
Дата завершення усунення порушень
07.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
01.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 566-96-32
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 766-83-49
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.10.2025 № 56-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п; Унікальний номер оголошення та дата проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу; Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 6 UA-2025-09-24-012364-a 24.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Пвденного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Вікторія ТЕРЕЩЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.10.2025 00:00
Документи рішення
10.10.2025 12:58
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Комунальник» Марганецької міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; затверджене обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно із підпунктом 2 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 04.09.2025 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); договір про закупівлю робіт від 19.09.2025 № 59/8-25/1 ціною 10 769 000,00 гривень; пояснення Замовника, надані 16.10.2025 на запит Держаудитслужби. 1. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до абзацу сорок другого пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. У разі укладення договору про закупівлю, зазначеного в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 Закону, відповідно до цього пункту замовник протягом трьох робочих днів з дня його укладення оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, інформацію, визначену пунктом 10 частини першої статті 10 Закону, та обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі - Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: Текстові дані TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*; Структуровані дані RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Крім цього, відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01.11.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок №1082), замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). Інформація, що розміщується замовником в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі текстових даних, не повинна відрізнятися від інформації, розміщеної в електронній системі закупівель у форматі PDF. Таким чином, у разі розміщення замовником в ЕСЗ договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машиночитному форматі. Моніторингом установлено, що Замовник 24.09.2025 оприлюднив Договір про закупівлю робіт № 59/8-25/1 (далі – Договір) з додатком до нього, які завантажені у форматі PDF. Проте, Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення Договір з усіма додатками до нього, а також документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Надане Замовником пояснення від 16.10.2025 на запит Управління через електронну систему закупівель не спростовує факту встановленого порушення. Відповідно до абзацу 4 частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Моніторингом установлено, що в додатку до Договору відсутня інформація про вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також інформація про країну походження товару, чим порушено абзац другий частини першої статті 41 Закону. Надане Замовником пояснення від 16.10.2025 на запит Управління через електронну систему закупівель не спростовує факту встановленого порушення. 2. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного кодексу України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та цих Особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Загальні умови), які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Пунктом 83 Загальних умов визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником, є невід'ємною частиною договору підряду. Згідно з пунктом 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, моніторингом установлено, що на порушення пунктів 83 та 84 Загальних умов Замовник не склав план фінансування робіт до Договору, відповідно чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. Також, відповідно до пункту 17 Загальних умов строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, у якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Проте, моніторингом установлено, що на порушення пункту 17 Загальних умов Замовник не склав календарний графік робіт до Договору, відповідно чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. Надане Замовником пояснення від 16.10.2025 на запит Управління через електронну систему закупівель не спростовує факту встановленого порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 17, 83 та 84 Загальних умов, пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору у відповідність до вимог встановлених пунктами 17, 83 та 84 Загальних умов, оприлюднення в установленому порядку в електронній системі закупівель договору підряду з додатком, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі, недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
23.10.2025 00:00
Дата публікації
23.10.2025 14:10
Документи висновку
23.10.2025 14:10
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання Висновку УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 23.10.2025 року, повідомляємо наступне. 1. Було вжито заходів, щодо приведення Договору про закупівлю робіт № 59/8-25/1 у відповідність до вимог встановлених пунктами 17, 83 та 84 Загальних умов. На підтвердження цього публікуємо усі додатки до договору у машинозчитувальному форматі та в форматі PDF. Стосовно зауваження щодо відсутності в додатку до Договору інформації про вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, повідомляємо, що дана вартість включена у вартість виконання робіт в розділі 2 Договірної ціни (Додаток 1). 2. Для недопущення подбних порушень у подальшому, було притягнуто до відповідальності, шляхом оголошення догани, уповноваженої особи Замовника - фахівця з публічних закупівель КП "Комунальник" ММР.
Дата публікації
30.10.2025 22:15
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво сонячної електростанції біля КП «Марганецька центральна міська лікарня» Марганецької міської ради» м. Марганець, вул. Паркова, буд. 15» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-24-012364-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників робіт, що є предметом закупівлі, та обрано ТОВ «Б-ЕНЕРДЖІ СОЛАР УКРАЇНА», з яким укладений договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель? 3. Просимо надати інформацію, чому Замовником не враховано зміни внесені до Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинності з 23.10.2024 та не оприлюднено документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в машинозчитувальному форматі визначеному в «Положенні про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835? 4. Поясніть, чому Договір про закупівлю робіт від 19.09.2025 № 59/8-25/1 (далі – Договір) не містить план фінансування будівництва, відповідно до вимог пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2025 № 668? 5. Поясніть, чому Договір не містить календарний графік виконання робіт, який є невід'ємною частиною договору підряду, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду, відповідно до вимог пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2025 № 668? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
13.10.2025 13:02
Орган перевірки
17.10.2025 00:00
Документи повідомлення
13.10.2025 13:03
-
Відповідь
Відповіді на запит від 13 жовтня 2025 року
Стосовно суті поставлених запитань, пояснюємо наступне: 1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначення очікуваної вартості не передбачений Законом України «Про публічні закупівлі». Норми постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» в яких йдеться мова про необхідність обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначення очікуваної вартості не можуть бути застосовані до Комунального підприємства «Комунальник» Марганецької міської територіальної громади», оскільки підприємство здійснює закупівлю за рахунок коштів від власної господарської діяльності та не є суб`єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки є комунальним підприємством, тому, обов`язок щодо складання та розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не передбачений. 2. Постачальника ТОВ «Б-ЕНЕРДЖІ СОЛАР УКРАЇНА» було обрано враховуючи позитивний досвід роботи з цим постачальником раніше за аналогічними договорами з будівництва сонячних електрстанцій, які було виконано в повному обсязі. 3. Місто Марганець знаходиться під постійними обстрілами військовими РФ з окупованих територій Запорізької області. Під час публікації договору та додатків до нього, на платформі Прозорро, стався технічний збій через раптове вимкнення електроенергії на підприємстві під час обстрілу і це могло стати причиною не підвантаження всіх додатків до договору у повному обсязі. Фахівець одразу не помітив цього і звернули увагу лише після відповідного запиту Держаудитслужби. Виправляючи цю помилку надаємо додаток до договору (договірну ціну) із зазначенням цін на матеріальні ресурси, в машинозчитувальному форматі. 4. Договір про закупівлю робіт від 19.09.2025 № 59/8-25/1 не містить план фінансування будівництва, відповідно до вимог пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2025 № 668 оскільки йог обуло укладено в очікуванні отримання кредиту за державною урядовою програмою «Доступні кредити 5-7-9%» для будівництва сонячних електростанцій. 5. Договір не містить календарний графік виконання робіт оскільки ще не отримано кредит на фінансування договору за урядовою программою «Доступні кредити 5-7-9%». Календарний графік виконання робіт, який є невід'ємною частиною договору підряду, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт буде розроблено після отримання кредиту для фінансування робіт за договором.
Рішеня
16.10.2025 15:58
Замовник
Документи повідомлення
16.10.2025 16:00
-
17.10.2025 15:23
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 769 000 грн.
Замовник:
Комунальне підприємство "Комунальник" Марганецької міської ради"
Контактний телефон:
+380954949695
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 769 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Комунальне підприємство "Комунальник" Марганецької міської ради"
Контактний телефон:
+380954949695
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності