Показати схожі тендери

Закупівля Папір офісний А-4 від ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-24-012362-a
Id Tender 23526f4761a14d6592c1a168a1436264
План UA-P-2025-09-24-014958-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 24.09.2025 15:53
Остання зміна 24.10.2025 12:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
400 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.09.2025 15:52 до 04.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.09.2025 15:52
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.09.2025 15:52
до 01.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 06.10.2025 15:45
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.10.2025 15:37
до 19.10.2025 00:00
Період уточнень
з 24.09.2025 15:52 до 01.10.2025 00:00
Період оскарження
з 24.09.2025 15:52 до 01.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.10.2025 15:45
Основні параметри
Папір офісний А-4
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
400 000 грн.
Папір офісний А-4
Назва предмета закупівлі
Папір офісний А-4
Очікувана вартість
400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.10.2025 15:04
Закінчення аукціону
06.10.2025 15:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Папір офісний А-4
Код ДК 021:2015
30197630-1 - Папір для друку
Кількість
2 000
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Пропозиція:
331 080 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Пропозиція:
265 680 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ"
Пропозиція:
274 140 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
330 960 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Пропозиція:
309 840 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.10.2025 15:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.09.2025 10:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Литвинова Катерина Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
0442003136
Сайт:
http://www.spfu.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00032945
Повна назва
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Поштовий індекс
01133
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Генерала Алмазова, будинок 18/9
Кваліфікація
Лот № 1 Папір офісний А-4
Період вимог/скарг з 08.10.2025 15:37 по 14.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.10.2025 15:45 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Учасника - ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
08.10.2025 15:37
Повідомлення про рішення
08.10.2025 15:36
Пропозиція, що перемогла
06.10.2025 15:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 13.10.2025 11:28 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 15:37 по 16.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію ТОВ ТД «Беріл» щодо закупівлі паперу офісного А-4 (згідно з ДК 021:2015 код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне») відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Документи кваліфікації
13.10.2025 11:28
Повідомлення про рішення
13.10.2025 11:28
Пропозиція, що перемогла
08.10.2025 15:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. На виконання вимог пункту 4 додатку 2 до тендерної документації надано копію Статуту учасника. Відповідно підпунктів 8.1.1. та 8.1.2. Розділу 8 Статуту товариства з обмеженою відповідальністю Торговий Дім «Беріл» встановлені певні обмеження щодо вчинення значних правочинів. На виконання вимог пункту 5 додатку 2 до тендерної документації не надано відповідних документів, які підтверджують право особи підписувати тендерну пропозицію та документи, що входять до її складу, зокрема: - копію рішення загальних зборів учасників товариства або рішення власника про дозвіл на участь у закупівлі та/або укладання Договору за результатами закупівлі; та/або - копію документу, який визначає вартість чистих активів учасника станом на кінець останнього звітного періоду* (форма №1 Баланс, тощо). *останнім звітним періодом вважається період визначений в Статуті, Положенні чи інших установчих документів або чинним законодавством. 2. На виконання вимог пункту 14 додатку 2 до тендерної документації не надано: - довідку в довільній формі з вказанням країни-виробника товару. 3. На виконання вимог пункту 15 додатку 2 до тендерної документації надано довідку стосовно дотримання заходів із захисту довкілля, але не вказана відповідність вимогам Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» та інших чинних нормативно-правових актів України з питань екологічної безпеки, охорони навколишнього природного середовища, пожежної та техногенної безпеки, охорони праці та виробничої санітарії. 4. На виконання вимог додатку 3 до тендерної документації надана Довідка про необхідні фактичні технічні характеристики паперу офісного формату А4, в якій зазначено "Фактичні технічні характеристики автомобіля, пропонованого учасником". 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.На виконання вимог пункту 5 додатку 2 до тендерної документації необхідно надати: «5. За наявності в установчих документах Учасника певних обмежень щодо підпису тендерної пропозиції та\або укладення договору та\або відповідно до вимог ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», такий учасник додатково у складі свої пропозиції надає відповідні документи, які підтверджують право особи підписувати тендерну пропозицію та документи, що входять до її складу, зокрема: - копію рішення загальних зборів учасників товариства або рішення власника про дозвіл на участь у закупівлі та/або укладання Договору за результатами закупівлі; та/або - копію документу, який визначає вартість чистих активів учасника станом на кінець останнього звітного періоду* (форма №1 Баланс, тощо). *останнім звітним періодом вважається період визначений в Статуті, Положенні чи інших установчих документів або чинним законодавством.» 2. На виконання вимог пункту 14 додатку 2 до тендерної документації необхідно надати: «14. Довідка в довільній формі з вказанням країни-виробника товару.» 3. На виконання вимог пункту 15 додатку 2 до тендерної документації необхідно надати: «15. Довідка в довільній формі щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, відповідність вимогам Законів України «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» та інших чинних нормативно-правових актів України з питань екологічної безпеки, охорони навколишнього природного середовища, пожежної та техногенної безпеки, охорони праці та виробничої санітарії.» 4. На виконання вимог додатку 3 до тендерної документації необхідно надати Довідку про необхідні технічні характеристики паперу офісного формату А-4. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати відповідні документи, які підтверджують право особи підписувати тендерну пропозицію та документи, що входять до її складу, зокрема: - копію рішення загальних зборів учасників товариства або рішення власника про дозвіл на участь у закупівлі та/або укладання Договору за результатами закупівлі; та/або - копію документу, який визначає вартість чистих активів учасника станом на кінець останнього звітного періоду* (форма №1 Баланс, тощо). *останнім звітним періодом вважається період визначений в Статуті, Положенні чи інших установчих документів або чинним законодавством. 2. Надати довідку в довільній формі з вказанням країни-виробника товару. 3. Надати довідку в довільній формі щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, відповідність вимогам Законів України «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» та інших чинних нормативно-правових актів України з питань екологічної безпеки, охорони навколишнього природного середовища, пожежної та техногенної безпеки, охорони праці та виробничої санітарії. 4. Надати довідку про необхідні фактичні технічні характеристики паперу офісного формату А-4.
Створено
09.10.2025 15:09
Надати до
10.10.2025 15:09
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 11:28 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.10.2025 11:28
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2025 00:00
Замовник:
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Контактний телефон:
0442003136
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2025 00:00
Замовник:
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Контактний телефон:
0442003136
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності