Показати схожі тендери

Закупівля Ролети тканинні від Дніпровський державний університет внутрішніх справ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-24-008515-a
Id Tender 7fb2bc133f9040d089fefeb589e547d5
План UA-P-2025-09-24-009719-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 24.09.2025 14:40
Остання зміна 30.10.2025 15:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
155 906.67 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.09.2025 14:40 до 02.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.09.2025 14:40
до 29.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.09.2025 14:40
до 29.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.10.2025 12:28
до 28.10.2025 14:54
Залишилось 12 год. 57 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.10.2025 12:52
до 03.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 28.10.2025 14:54
-
Період уточнень
з 24.09.2025 14:40 до 29.09.2025 00:00
Період оскарження
з 24.09.2025 14:40 до 29.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.10.2025 12:28 до 28.10.2025 14:54
Період кваліфікації
з 02.10.2025 12:28 до 28.10.2025 14:54
Основні параметри
Ролети тканинні
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
155 906.67 грн.
Ролети тканинні
Назва предмета закупівлі
Ролети тканинні
Очікувана вартість
155 906.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
779,53
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.10.2025 11:35
Закінчення аукціону
02.10.2025 12:28
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 2 (штуки)
Ролети тканинні 1880*2050
Опис предмета закупівлі
Ролети тканинні 1880*2050
Код ДК 021:2015
39515420-5 - Тканинні жалюзі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Ролети тканинні 1900*2050
Опис предмета закупівлі
Ролети тканинні 1900*2050
Код ДК 021:2015
39515420-5 - Тканинні жалюзі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Ролети тканинні 1840*2050
Опис предмета закупівлі
Ролети тканинні 1840*2050
Код ДК 021:2015
39515420-5 - Тканинні жалюзі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №4 3 (штуки)
Ролети тканинні «день/ніч» 2040*2100
Опис предмета закупівлі
Ролети тканинні «день/ніч» 2040*2100
Код ДК 021:2015
39515420-5 - Тканинні жалюзі
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №5 10 (штуки)
Ролети тканинні 1540*2400
Опис предмета закупівлі
Ролети тканинні 1540*2400
Код ДК 021:2015
39515420-5 - Тканинні жалюзі
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ"
Пропозиція:
152 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СОНЦЕЗАХИСТ"
Пропозиція:
131 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВП Геліос"
Пропозиція:
122 000.16 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЦИБУЛІН БОГДАН ТАРАСОВИЧ"
Пропозиція:
79 190 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ГОРОВИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
Пропозиція:
79 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРТЮШЕНКО ОКСАНА АРНОЛЬДІВНА
Пропозиція:
102 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ДУБИНА АННА СЕРГІЇВНА"
Пропозиція:
90 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.10.2025 11:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.09.2025 14:40
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Копченко
Електронна пошта
Телефон
+380669250167
Сайт:
http://dduvs.in.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
08571446
Повна назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
проспект Науки, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Ролети тканинні
Період вимог/скарг з 08.10.2025 12:52 по 14.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.10.2025 12:28 по 10.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
08.10.2025 12:52
Повідомлення про рішення
02.10.2025 12:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 10.10.2025 17:53 по 16.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 12:52 по 16.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
10.10.2025 17:53
Повідомлення про рішення
08.10.2025 12:52
Витяг з ЄДР
08.10.2025 12:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 15.10.2025 16:12 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 17:53 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
15.10.2025 16:12
Повідомлення про рішення
10.10.2025 17:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 22.10.2025 17:09 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.10.2025 16:12 по 23.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
22.10.2025 17:09
Повідомлення про рішення
15.10.2025 16:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 28.10.2025 14:54 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 17:09 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.10.2025 14:54
Довідка НАЗК
28.10.2025 14:54
Повідомлення про рішення
22.10.2025 17:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що вона містить невідповідності, а саме: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 1. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати - згідно вимог п. 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та п.5 Додатку №9 тендерної документації: «6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 4, до тендерної документації), а також підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) з відбитком печатки Учасника (у разі її використання) Додаток № 4, яким учасник має підтвердити відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.» У складі пропозиції Учасника наявний підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) з відбитком печатки Учасника Додаток № 4, яким Учасник мав підтвердити відповідність своєї пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. У тому числі в складі пропозиції наявна порівняльна таблиця, щодо відповідності запропонованого товару. У тому числі Учасник згідно з Додатком №4 повинен був врахувати умови та надати відповідні гарантійні листи. Учасник надав гарантійні листи. Однак, деякі надані гарантійні листи містять невідповідності, а саме: Лист за п.1: «1. Надати гарантійний лист у довільній формі про те, що Постачальник (Учасник – переможець) - несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Покупцю. Також у листі зазначити: у разі, якщо Постачальник (Учасник-переможець) не з м. Дніпро та / або планує здійснювати постачання за допомогою компаній – перевізників - доставка, розвантаження та монтаж Товару буде здійснено за кошти Постачальника. Або у разі, якщо Постачальник (Учасник-переможець) з м. Дніпро та / або планує здійснювати постачання за допомогою компаній – перевізників - доставка, розвантаження та монтаж Товару буде здійснено за кошти Постачальника.» - складено некоректно. Лист за п.8: «8. Постачання продукції здійснюється, відповідно наданої Замовником заявки (протягом 5 (п’яти) календаних днів, з моменту отримання заявки (усної або письмової), орієнтовно з дати укладання договору) у робочі дні з 09.00 до 15.00 години. Увага! Учасник, у разі перемоги повинен прийняти до уваги, що у разі невиконання зазначених термінів виконання поставки після отримання заявки, до нього будуть застосовані санкції, згідно проєкту Договору, наведеного у Додатку №7 (Учасник в складі тендерної пропозиції надає відповідний гарантійний лист зі згодою поставки за зазначеними строками та згодою з застосуванням до нього санкцій у разі настання зазначених обставин.)» - складено некоректно. Згідно п.43 Особливостей – «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». Виправлення цих невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати зазначені гарантійні листи складені коректно, у відповідності з вимогами Додатку №4. 1.1. Згідно з Додатком №4 повинен був врахувати умови та надати відповідні гарантійні листи. У складі пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист за п.2: «2. Вимоги до упаковки: Упаковка повинна відповідати вимогам, встановленим для цього виду Товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Транспортні витрати за рахунок Постачальника. Пункт постачання Товару: 49005, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Науки, 26. (Про що необхідно надати гарантійний лист)» Оскільки у документі Учасника файлі «5 Технічна», який було надано на підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі зазначено: «…..ТОВ «ВП Геліос» врахував умови та надає гарантійні листи……» що підтверджує наявність у Учасника зазначеного гарантійного листа, а також з урахуванням того, що відсутність інформації яку Учасник мав підтвердити гарантійним листом не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо - відсутність зазначеного листа є невідповідністю, яку Учасник може усунути відповідно до п.43 Особливостей. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати зазначений гарантійний лист за п.2 Додатку №4. 2. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції документи та інформацію, згідно з переліком, зазначеним у Додатку №8 тендерної документації, у тому числі: «1. Форму «Загальні відомості про Учасника торгів», згідно з Додатком № 5 до тендерної документації;» У складі пропозиції Учасника відсутня заповнена форма «Загальні відомості про Учасника торгів» Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати заповнену форму «Загальні відомості про Учасника торгів», згідно з Додатком № 5 до тендерної документації. 3. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати - згідно вимог п. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та п.п.7.7 Додатку №9 тендерної документації: 7.7. Підтвердження про прийняття Учасником істотних умов договору (довідка зі згодою на укладення договору за проектом, наведеним Замовником у Додатку № 7, згода з істотними умовами договору, та підписаний учасником проект договору) У складі пропозиції Учасника наявний підписаний учасником проект договору. Але відсутня довідка зі згодою на укладення договору за проектом, наведеним Замовником у Додатку № 7, згода з істотними умовами договору. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати довідку зі згодою на укладення договору за проектом, наведеним Замовником у Додатку № 7, згода з істотними умовами договору. Згідно п.43 Особливостей – «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». Виправлення цих невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Створено
27.10.2025 13:02
Надати до
28.10.2025 13:02
Договір
UA-2025-09-24-008515-a-b1
Очікує підписання
122 000.16 грн.
122 000.16 грн.
З ПДВ
Номенклатура
2 (штуки)
Ролети тканинні 1880*2050
Номенклатура
Ролети тканинні 1880*2050
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ролети тканинні 1900*2050
Номенклатура
Ролети тканинні 1900*2050
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ролети тканинні 1840*2050
Номенклатура
Ролети тканинні 1840*2050
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Ролети тканинні «день/ніч» 2040*2100
Номенклатура
Ролети тканинні «день/ніч» 2040*2100
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Ролети тканинні 1540*2400
Номенклатура
Ролети тканинні 1540*2400
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Повна назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08571446

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВП Геліос"
Повна назва
ТОВ "ВП Геліос"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34902426

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
155 906.67 грн.
Період подання пропозицій
до 02.10.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380669250167
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
155 906.67 грн.
Період подання пропозицій
до 02.10.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380669250167
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності