Показати схожі тендери

Закупівля Автомобільні броневставки (Run-flat) для транспортних засобів. від Військова частина А2613.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-09-24-006724-a
Id Tender 2931e21fceb241f7b9c60610e56d8995
План UA-P-2025-09-24-008235-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 24.09.2025 12:40
Остання зміна 05.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
510 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2025 12:35 до 03.10.2025 12:35
Завершено
Період уточнень
з 24.09.2025 12:38
до 30.09.2025 12:35
Завершено
Період кваліфікації
з 06.10.2025 14:14
до 01.11.2025 18:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.10.2025 16:30
до 05.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 01.11.2025 18:27
-
Період уточнень
з 24.09.2025 12:38 до 30.09.2025 12:35
Період кваліфікації
з 06.10.2025 14:14 до 01.11.2025 18:27
Період кваліфікації
з 06.10.2025 14:14 до 01.11.2025 18:27
Основні параметри
Автомобільні броневставки (Run-flat) для транспортних засобів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
510 000 грн.
Автомобільні броневставки (Run-flat) для транспортних засобів.
Назва предмета закупівлі
Автомобільні броневставки (Run-flat) для транспортних засобів.
Очікувана вартість
510 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2550,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.10.2025 13:51
Закінчення аукціону
06.10.2025 14:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автомобільні броневставки (Run-flat) для транспортних засобів.
Код ДК 021:2015
19510000-4 - Гумові вироби
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
68720, Україна, Одеська область, Болград, Віктора Оцерклевича, 84
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НФ АГРО"
Пропозиція:
493 000 грн.
Учасник:
ТОВ "АВ Трейдінг"
Пропозиція:
510 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.10.2025 13:51
Документи закупівлі
24.09.2025 12:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
24.09.2025 12:39
Тендерна документація
24.09.2025 12:39
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
24.09.2025 12:39
Проект договору
24.09.2025 12:39
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валерій Загорський
Електронна пошта
Телефон
+380501037925
Замовник
ЄДРПОУ
26605284
Повна назва
Військова частина А2613
Поштовий індекс
68702
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Болград
Адреса
вул. 25 Чапаєвської дивізії, 84
Кваліфікація
Лот № 1 Автомобільні броневставки (Run-flat) для транспортних засобів.
Період вимог/скарг з 10.10.2025 16:30 по 15.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.10.2025 14:14 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
10.10.2025 16:30
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ТОВ "НФ АГРО": У додатку 1 Інші вимоги вимагалось надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір предметом якого був товар відповідно до коду ДК 021-2015: 19510000-4 (Гумові вироби); не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано договір та довідку виконання аналогічних договорів в яких не вказано що закупівля здійсненна за ДК 021-2015: 19510000-4 (Гумові вироби) Єдиного закупівельного словника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : Аналогічний договір предметом якого був товар відповідно до коду ДК 021-2015: 19510000-4 (Гумові вироби) Єдиного закупівельного словника та довідку виконання аналогічних договорів.
Створено
08.10.2025 11:19
Надати до
09.10.2025 11:19
Період вимог/скарг з 13.10.2025 15:33 по 16.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 16:30 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
13.10.2025 15:33
Повідомлення про рішення
Період вимог/скарг з 01.11.2025 18:27 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.11.2025 18:22 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
01.11.2025 18:27
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-20-000029
Дата створення проекту
20.10.2025 13:01
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.10.2025 14:30
Дата публікації висновку про результати
31.10.2025 15:36
Дата завершення усунення порушень
15.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
11.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 719-35-16
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.10.2025 Одеса № 203 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 20.10.2025 № 203 Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та / або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідальні особи за проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель унікальний номер дата оприлюднення 11 UA-2025-09-24-006724-a 24.09.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.10.2025 00:00
Документи рішення
20.10.2025 14:30
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 31 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю із застосуванням електронного аукціону, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі, відповідності повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції вимогам Особливостей № 1275, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу спрощеної закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини А2613, затверджене протоколом уповноваженої особи 24.09.2025 (далі – Оголошення), пропозиції учасників закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «НФ АГРО» (далі – ТОВ «НФ АГРО») та товариства з обмеженою відповідальністю «АВ Трейдінг» (далі – ТОВ «АВ Трейдінг»), повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «НФ АГРО» у його пропозиції, виправлення учасником ТОВ «НФ АГРО» виявлених Замовником невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи від 10.10.2025 № 91 та від 13.10.2025 № 94, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.10.2025, пояснення та документи Замовника, надані 22.10.2025 та 30.10.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі встановлено. У пункті 7 Додатка 2 до Оголошення зазначено, що для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1 Додатка 2 до Оголошення. Відповідно до Додатка 2 до Оголошення Замовник встановив технічні характеристики для предмета закупівлі «Автомобільні броневставки, броневставки (Run-flat) для транспортних засобів.14.00-20 (VFI 20 x 10 – G114), а саме: розмір 14.00-20; габарит VFI 20 x 10; модифікація G114. Також у пункті 1 Додатка 2 до Оголошення зазначено, що товар, запропонований Учасником, повинен відповідати вимогам технічного завдання, встановленим у даному додатку до Оголошення. Відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою), в якому міститься ця інформація та надана у вигляді паспорту або інструкції користувача або інше українською мовою. На підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі учасник ТОВ «АВ Трейдінг» надав у складі пропозиції сертифікат відповідності партії компонентів від 02.09.2025 № UA.011.02315-25, виданий товариством з обмеженою відповідальністю «ДП-Стандартметрологія ООВ», стосовно гумово-металевих виробів торгової марки Hutchinson. Проте вказаним сертифікатом відповідності не підтверджується технічна характеристика товару, а саме: «Габарит VFI 20 x 10», що не відповідає вимогам Додатка 2 до Оголошення. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 28.10.2025 із зазначеного питання Замовник 30.10.2025 надав пояснення, в якому, зокрема зазначено: «…формою наданого Учасником сертифікату відповідності не передбачено, як і будь-якими іншими, підтвердження технічних характеристик Товару, проте даний документ засвідчує якість запропонованої продукції, що відповідає міждержавним стандартам для такого Товару». Надане пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки Замовником в Додатку 2 до Оголошення визначено технічну характеристику предмета закупівлі: «Габарит VFI 20 x 10», яка відповідно до вимог пункту 1 Додатка 2 до Оголошення повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або іншого документу). У пункті 7 Додатка 2 до Оголошення зазначено, що для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1 Додатка 2 до Оголошення. Крім того, у пункті 5 Додатка 2 до Оголошення зазначено, що товар постачається в упаковці (тарі), що забезпечує захист його від пошкодження або псування під час транспортування та зберігання. Проте учасник ТОВ «АВ Трейдінг» у складі пропозиції надав довідку щодо технічних характеристик запропонованого товару від 03.10.2025 № 0310/9, у якій зазначено про те, що товар постачається без упаковки, що не відповідає вимогам пункту 5 Додатка 2 до Оголошення. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 28.10.2025 із зазначеного питання Замовник 30.10.2025 надав пояснення, в якому, зокрема зазначено: «За своїми технічними властивостями та експлуатаційним призначенням Товар є таким, що не може бути пошкодженим впливом зовнішнього середовища та в процесі транспортування або зберігання, тому на наш погляд наявність пакування не є критично необхідною в даному випадку». Надане пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки Замовником у пункті 5 Додатка 2 до Оголошення визначено, що товар постачається в упаковці (тарі), що забезпечує захист його від пошкодження або псування під час транспортування та зберігання. Отже, на порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «АВ Трейдінг» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі встановлено порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю із застосуванням електронного аукціону, відповідності Оголошення та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1275, відповідності повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції вимогам Особливостей № 1275, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу спрощеної закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «АВ Трейдінг», а у разі неможливості відмінити закупівлю відповідно до частини сімнадцятої статті 14 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
31.10.2025 00:00
Дата публікації
31.10.2025 15:36
Документи висновку
31.10.2025 15:36
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідь відхилення пропозиції
Дата публікації
01.11.2025 18:31
Документи інформації про усунення порушення
-
01.11.2025 18:34
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
05.11.2025 14:17
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
05.11.2025 14:18
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації та/або документів може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
22.10.2025 09:34
Орган перевірки
28.10.2025 00:00
Документи повідомлення
22.10.2025 09:35
-
Відповідь
Відповідь
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ПОЯСНЕННЯ запит Державної аудиторської служби України ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 20.10.2025 року по спрощеній закупівлі з ідентифікатором UA-2025-09-24-006724-a У військовій частині А2613 розглянуто запит Державної аудиторської служби України ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 20.10.2025 року під час проведення моніторингу за проведеною спрощеною закупівлею з ідентифікатором UA-2025-09-24-006724-a, який надійшов через електронну систему закупівель За результатами розгляду повідомляємо. 1. Військова частина А2613 при проведенні закупівель керується нормами Конституції України, Законів України «Про публічні закупівлі», «Про оборонні закупівлі», Закону України від 16 грудня 2020 року № 1089-ІХ «Про електронні комунікації», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», 2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 3 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова 710) вказано, що оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. У статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог. Тобто, дія пункту 4 підпункту 1 Постанови 710 на спрощені закупівлі не розповсюджується, так як спрощена закупівля не відноситься до конкурентної процедури в визначенні ст.13 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того вважаємо, що оприлюднення даної інформації може негативно вплинути на обороноздатність як нашої частини так і суміжних частин при виконанні заходів з відсічі та стримуванні збройної агресії рф. На Ваш запит шо до обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість предмета спрощеної закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-09-24-006724-a повідомляємо, що очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 шляхом порівняння ринкових цін, а саме пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, шляхом ринкових консультацій з потенційними постачальниками. Видатки на придбання Товару передбачені за рахунок Фінансування: Забезпечення діяльності ЗС України на 2025 р. КПВВ і КЕКВ: 2101020/35/3, 2210 за кодом видатків 040. Потреба в придбані визначена рапортом служби -ініціатора № 2585 від 05.09.2025р., наказом командира військової частини А2613 від 05.09.2025 за № 587 «Про внесення змін до переліків та обсягів закупівель». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені вказаним вище рапортом ініціатора закупівлі відповідно до нагальних потреб частини з метою здійснення заходів із забезпечення відсічі та стримування збройної агресії рф. Уповноважена особа військової частини А2613 старший матрос Валерій ЗАГОРСЬКИЙ
Рішеня
22.10.2025 17:03
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Учасник закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «АВ Трейдінг» (далі – ТОВ «АВ Трейдінг») надав у складі пропозиції сертифікат відповідності партії компонентів від 02.09.2025 № UA.011.02315-25, виданий товариством з обмеженою відповідальністю «ДП-Стандартметрологія ООВ», стосовно гумово-металевих виробів торгової марки Hutchinson. Як Замовник може обґрунтувати невідхилення пропозиції учасника закупівлі ТОВ «АВ Трейдінг», тоді як вказаним сертифікатом відповідності не підтверджується технічна характеристика товару, а саме: «Габарит VFI 20 x 10», що не відповідає вимогам Додатка 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення). 2. Як Замовник може обґрунтувати невідхилення пропозиції учасника закупівлі ТОВ «АВ Трейдінг», тоді як вказаний учасник надав у складі пропозиції довідку щодо технічних характеристик запропонованого товару від 03.10.2025 № 0310/9, у якій зазначено про те, що товар постачається без упаковки, що не відповідає вимогам пункту 5 Додатка 2 до Оголошення. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації та/або документів може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
28.10.2025 11:42
Орган перевірки
01.11.2025 00:00
Документи повідомлення
28.10.2025 11:42
-
Відповідь
Відповідь
У військовій частині А2613 розглянуто запит Державної аудиторської служби України ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 28.10.2025 року під час проведення моніторингу за проведеною спрощеною закупівлею з ідентифікатором UA-2025-09-24-006724-a, який надійшов через електронну систему закупівель За результатами розгляду повідомляємо. 1. Військова частина А2613 при проведенні закупівель керується нормами Конституції України, Законів України «Про публічні закупівлі», «Про оборонні закупівлі», Закону України від 16 грудня 2020 року № 1089-ІХ «Про електронні комунікації», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», 2. Щодо обґрунтувати невідхилення пропозиції учасника закупівлі ТОВ «АВ Трейдінг», тоді як вказаним сертифікатом відповідності не підтверджується технічна характеристика товару, а саме: «Габарит VFI 20 x 10», що не відповідає вимогам Додатка 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення). На Ваш запит повідомляєм у складі тендерної пропозиції Учасником надано сертифікат відповідності партії компонентів від 02.09.2025 № UA.011.02315-25, який підтверджує відповідає Товару, що пропонується, вимогам, викладеним у розділі VI додатка 4 «Порядку затвердження конструкції транспортних засобів їх частин та обладнання”, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 за №521, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.09.2012 за №1586/21898, згідно якому: “сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження - документ, яким уповноважений орган чи орган із сертифікації підтверджує, що окремо взятий КТЗ чи партія обладнання, які не мають сертифіката типу, відповідають вимогам цього Порядку”. Тобто формою наданого Учасником сертифікату відповідності не передбачено, як і будь-якими іншими, підтвердження технічних характеристик Товару, проте даний документ засвідчує якість запропонованої продукції, що відповідає міждержавним стандартам для такого Товару. Згідно ст. 184 Цивільного кодексу України: “1. Річ є визначеною індивідуальними ознаками, якщо вона наділена тільки їй властивими ознаками, що вирізняють її з-поміж інших однорідних речей, індивідуалізуючи її. Речі, визначені індивідуальними ознаками, є незамінними. 2. Річ є визначеною родовими ознаками, якщо вона має ознаки, властиві усім речам того ж роду, та вимірюється числом, вагою, мірою. Додатком 2. Тендерної документацією встановлено вимоги щодо найменування предмету закупівлі: “Автомобільні броневставки (Run-flat) для транспортних засобів.14.00-20 (VFI 20 x 10 – G114)”. А також зазначено, що “Замовник здійснює закупівлю товару, із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. ЕКВІВАЛЕНТ НЕ ПРОПОНУВАТИ” Згідно Додатку 2 Тендерної документації: “Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1” У складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку щодо технічних характеристик запропонованого товару від 03.10.2025 № 0310/9, яка складена відповідно до форми, наведеній у Тендерній документації та зазначено найменування запропнованого Товару, зазначене Тендерної документації (конкретна модель). Тобто запропонований Товар річчу, визначеною індивідуальними ознаками. Отже, запропонований Учасником Товар є таким, що повністю відповідає технічним вимогам щодо предмету закупівлі 3. Щодо невідхилення пропозиції з приводу відсутності пакування Товару. згідно Додатку 2: «Товар постачається в упаковці (тарі), що забезпечує захист його від пошкодження або псування під час транспортування та зберігання». На Ваш запит повідомляєм фактично, за своїми технічними властивостями та експлуатаційним призначенням Товар є таким, що не може бути пошкодженим впливом зовнішнього середовища та в процесі транспортування або зберігання, тому на наш погляд наявність пакування не є критично необхідною в даному випадку. Уповноважена особа військової частини А2613 старший матрос Валерій ЗАГОРСЬКИЙ
Рішеня
30.10.2025 11:28
Замовник
Документи повідомлення
30.10.2025 11:29
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
510 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.10.2025 12:35
Замовник:
Військова частина А2613
Контактний телефон:
+380501037925
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
510 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.10.2025 12:35
Замовник:
Військова частина А2613
Контактний телефон:
+380501037925
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності