Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з харчування (кейтерингові послуги) для закладу освіти згідно коду ДК 021:2015:55520000-1 «Кейтерингові послуги» від Комунальний заклад освіти "Ліцей "Сокіл" Дніпропетровської обласної ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-23-015645-a
Id Tender 57faba84f741499787cb882984cdb754
План UA-P-2025-09-23-019170-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 23.09.2025 22:00
Остання зміна 13.10.2025 20:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
710 431 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.09.2025 21:58 до 01.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 23.09.2025 21:58
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.09.2025 21:58
до 28.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 01.10.2025 09:00
-
Період уточнень
з 23.09.2025 21:58 до 28.09.2025 00:00
Період оскарження
з 23.09.2025 21:58 до 28.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 09:00
Основні параметри
Послуги з харчування (кейтерингові послуги) для закладу освіти згідно коду ДК 021:2015:55520000-1 «Кейтерингові послуги»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
710 431 грн.
Послуги з харчування (кейтерингові послуги) для закладу освіти згідно коду ДК 021:2015:55520000-1 «Кейтерингові послуги»
Назва предмета закупівлі
Послуги з харчування (кейтерингові послуги) для закладу освіти згідно коду ДК 021:2015:55520000-1 «Кейтерингові послуги»
Очікувана вартість
710 431 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3552,16
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
21 312.93
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з харчування (кейтерингові послуги) для закладу освіти згідно коду ДК 021:2015:55520000-1 «Кейтерингові послуги»
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49126, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космодромна, будинок 5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після надання Послуги з харчування (кейтерингові послуги) для закладу освіти згідно акту наданих послуг протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг згідно статті 49 Бюджетного Кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФІРМА АРТ-СИНТЕЗ"
Пропозиція:
709 068.3 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Віталіївна --
Електронна пошта
Телефон
+380986785797
Замовник
ЄДРПОУ
21930973
Повна назва
Комунальний заклад освіти "Ліцей "Сокіл" Дніпропетровської обласної ради"
Поштовий індекс
49126
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
вул. Космодромна, будинок 5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з харчування (кейтерингові послуги) для закладу освіти згідно коду ДК 021:2015:55520000-1 «Кейтерингові послуги»
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 09:00 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.10.2025 15:11
Електроний протокол про продовження строку
01.10.2025 09:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 21:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 21:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв'язку з великою кількістю документів та даних, необхідно більший термін для перевірки та кваліфікації учасника.
Дата продовження строку розгляду
08.10.2025 15:10
Дата кінця розгляду
30.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Додати до вимог за критеріями закупівлі, по розділам, наступні документи: - р.9 Забезпечення тендерних пропозицій (Лот № 1): документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком; - р.11 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Лот № 1): договір на санітарну обробку (на надання послуг з дезінфекції, дезінсекції, дератизації) складських приміщень та виробничих приміщень (харчоблоку), договір про дезінфекцію автотранспорту, чинний протягом строку дії договору про закупівлю, договір на вивіз сміття; - р.12 Наявність працівників відповідної кваліфікації (Лот № 1): сертифікат/свідоцтво Бондаренко В.І., сертифікат/свідоцтво Гаврик С.А., сертифікат/свідоцтво Зікрань Т.В. Додати до документів поданих з пропозицією: - довідку-роз'яснення щодо об'єднання учасників; - лист-згоду на обробку персональних даних Гаврик С.А.; - інформацію щодо ненарахування на запропоновану послугу ПДВ згідно положень чинного законодавства України, якщо учасник не є платником ПДВ, з посиланням на норми чинного законодавства.
Створено
13.10.2025 20:09
Надати до
14.10.2025 20:09
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
710 431 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 09:00
Замовник:
Комунальний заклад освіти "Ліцей "Сокіл" Дніпропетровської обласної ради"
Контактний телефон:
+380986785797
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
710 431 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 09:00
Замовник:
Комунальний заклад освіти "Ліцей "Сокіл" Дніпропетровської обласної ради"
Контактний телефон:
+380986785797
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності