Показати схожі тендери
Закупівля «Реконструкція частини приміщень другого поверху: лікувального корпусу (літера «Г»), перехідної галереї (літера «Д») та терапевтичного корпусу (літера «Е»), КНП «Уманська ЦРЛ» під центр ментального здоров’я за адресою: вулиця Білогрудівська, будинок 2, Комплекс будівель та споруд «Білогрудівка», Паланська територіальна громада, Уманського району, Черкаської області». від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-23-015464-a
Id Tender 5feeb1814ec94f7d9a7974f4d228f64e
План UA-P-2025-09-23-006989-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.09.2025 20:45
Остання зміна 22.10.2025 18:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 341 065.8 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.09.2025 20:42 до 08.10.2025 20:36
Завершено
Період уточнень
з 23.09.2025 20:42
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.09.2025 20:42
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.10.2025 20:36
до 09.10.2025 13:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.10.2025 13:20
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.10.2025 13:20
до 22.10.2025 18:31
Період уточнень
з 23.09.2025 20:42 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 23.09.2025 20:42 до 05.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.10.2025 20:36 до 09.10.2025 13:20
Період кваліфікації
з 08.10.2025 20:36 до 09.10.2025 13:20
Основні параметри
«Реконструкція частини приміщень другого поверху: лікувального корпусу (літера «Г»), перехідної галереї (літера «Д») та терапевтичного корпусу (літера «Е»), КНП «Уманська ЦРЛ» під центр ментального здоров’я за адресою: вулиця Білогрудівська, будинок 2, Комплекс будівель та споруд «Білогрудівка», Паланська територіальна громада, Уманського району, Черкаської області».
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 341 065.8 грн.
«Реконструкція частини приміщень другого поверху: лікувального корпусу (літера «Г»), перехідної галереї (літера «Д») та терапевтичного корпусу (літера «Е»), КНП «Уманська ЦРЛ» під центр ментального здоров’я за адресою: вулиця Білогрудівська, будинок 2, Комплекс будівель та споруд «Білогрудівка», Паланська територіальна громада, Уманського району, Черкаської області».
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція частини приміщень другого поверху: лікувального корпусу (літера «Г»), перехідної галереї (літера «Д») та терапевтичного корпусу (літера «Е»), КНП «Уманська ЦРЛ» під центр ментального здоров’я за адресою: вулиця Білогрудівська, будинок 2, Комплекс будівель та споруд «Білогрудівка», Паланська територіальна громада, Уманського району, Черкаської області».
Очікувана вартість
5 341 065.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
26705,33
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція частини приміщень другого поверху: лікувального корпусу (літера «Г»), перехідної галереї (літера «Д») та терапевтичного корпусу (літера «Е»), КНП «Уманська ЦРЛ» під центр ментального здоров’я за адресою: вулиця Білогрудівська, будинок 2, Комплекс будівель та споруд «Білогрудівка», Паланська територіальна громада, Уманського району, Черкаської області».
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
20324, Україна, Черкаська область, Комплекс будівель та споруд «Білогрудівка», Паланська територіальна громада, Уманський район, вул. Білогрудівська, буд., 2
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
. Оплата у розмірі 100 % ціни Договору здійснюється протягом 60 робочих днів після повного закінчення Підрядником всіх Робіт, підписання останнього Акта приймання виконаних будівельних робіт Замовником і здачі Об’єкта в експлуатацію
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП БУТИЛО ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ
Пропозиція:
4 808 650.98 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.10.2025 17:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
02.10.2025 17:42
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
23.09.2025 20:42
-
23.09.2025 20:42
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Іванов
Електронна пошта
Телефон
+380474439223
Замовник
ЄДРПОУ
02005467
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
20324
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Уманський район, село Родниківка
Адреса
ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 50
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція частини приміщень другого поверху: лікувального корпусу (літера «Г»), перехідної галереї (літера «Д») та терапевтичного корпусу (літера «Е»), КНП «Уманська ЦРЛ» під центр ментального здоров’я за адресою: вулиця Білогрудівська, будинок 2, Комплекс будівель та споруд «Білогрудівка», Паланська територіальна громада, Уманського району, Черкаської області».
Період вимог/скарг з 09.10.2025 13:20 по 15.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 20:36 по 16.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.10.2025 13:20
Довідка НАЗК
09.10.2025 13:20
Повідомлення про рішення
08.10.2025 20:36
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-23-015464-a-a1
Підписаний і діє
Номер
194
4 694 111.52 грн.
4 694 111.52 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.10.2025
Строк дії договору з
21.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція частини приміщень другого поверху: лікувального корпусу (літера «Г»), перехідної галереї (літера «Д») та терапевтичного корпусу (літера «Е»), КНП «Уманська ЦРЛ» під центр ментального здоров’я за адресою: вулиця Білогрудівська, будинок 2, Комплекс будівель та споруд «Білогрудівка», Паланська територіальна громада, Уманського району, Черкаської області».
Номенклатура
«Реконструкція частини приміщень другого поверху: лікувального корпусу (літера «Г»), перехідної галереї (літера «Д») та терапевтичного корпусу (літера «Е»), КНП «Уманська ЦРЛ» під центр ментального здоров’я за адресою: вулиця Білогрудівська, будинок 2, Комплекс будівель та споруд «Білогрудівка», Паланська територіальна громада, Уманського району, Черкаської області».
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02005467

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП БУТИЛО ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ
Повна назва
Фізична особа-підприємець БУТИЛО ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2645419431

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Зміни до договору
21.10.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
22.10.2025 18:37
-
22.10.2025 18:36
-
Зміни до договору
29.10.2025
Статус
Опубліковано
Номер
2
Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), на 114539,46 грн (сто чотирнадцять тисяч п'ятсот тридцять дев'ять гривень, сорок шість копійок)
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Зміни до договору
30.10.2025
Статус
Опубліковано
Номер
3
3 метою покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та необхідності приведення додатків Договору до зміненої (зменшеної) ціни Договору, Сторони дійшли згоди та погодились внести зміни до Договору, а саме Календарний графік виконання робіт Додаток № 3 до Договору
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-27-000042
Дата створення проекту
27.10.2025 15:52
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
27.10.2025 16:39
Дата завершення моніторингу
18.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.10.2025 № 96-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель /закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-23-015464-a, 23.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.10.2025 00:00
Документи рішення
27.10.2025 16:39
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-23-015464-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.10.2025 15:57
Орган перевірки
04.11.2025 00:00
Документи повідомлення
29.10.2025 15:57
-
Відповідь
Виконання Запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ під час проведення моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-10-27-000042)
На виконання «Запиту замовнику на пояснення», що надійшов 29 жовтня 2025 року від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ під час проведення моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-10-27-000042) закупівлі UA-2025-09-23-015464-a «Реконструкція частини приміщень другого поверху: лікувального корпусу (літера «Г»), перехідної галереї (літера «Д») та терапевтичного корпусу (літера «Е»), КНП «Уманська ЦРЛ» під центр ментального здоров’я за адресою: вулиця Білогрудівська, будинок 2, Комплекс будівель та споруд «Білогрудівка», Паланська територіальна громада, Уманського району, Черкаської області», а саме: - яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі ? Замовник надає наступні пояснення: Розмір витрат та очікувану вартість робіт по закупівлі UA-2025-09-23-015464-а визначено у відповідності до пункту 4 розділу III. Методи визначення очікуваної вартості «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 та з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Вартість робіт визначено відповідно розробленої проектної документації (Договір № 17-25 на виконання проектних робіт від 30.06.2025 р. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-01-000433-a), та проведено експертизу цієї проектної документації (Договір № 250627-06 на виконання експертизи проектної документації від 23.07.2025р., Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-23-006545-a) та затверджено її наказом КНП «Уманськ ЦРЛ» Паланської сільської ради «Про затвердження проектно - кошторисної документації» від 26 серпня 2025 року № 157.
Рішеня
30.10.2025 18:25
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-23-015464-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Бутило Василя Івановича (далі – ФОП Бутило В.І.) як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей? Відповідно до Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам замовника» до тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати розрахунок договірної ціни, розроблений за допомогою програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу для створення кошторисної (проектно-кошторисної) документації, рекомендованого для розрахунку вартості будівельно-монтажних робіт, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил України, у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML). Кошторисний розрахунок договірної ціни, розроблений відповідно до технічної специфікації, а саме: договірну ціну; пояснювальну записку до договірної ціни; локальні кошторисні розрахунки та розрахунок загальновиробничих витрат до них; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат на будову. Розрахунок договірної ціни повинен бути виконаний згідно вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.1 1.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» зі змінами (далі - Настанова). В складі тендерної пропозиції ФОП Бутило В.І. надано договірну ціну, яка включає кошти на покриття ризиків за твердої договірної ціни в розмірі 2,5%, тоді як пунктом 5.31 розділу V Настанови визначено, що кошти на покриття ризиків повинні становити до 1,5%. - Чому на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю від 21.10.2025 № 194 та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), які згідно з пунктом 16.1 договору є його невід’ємною частиною, не оприлюднені в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі? - Чому Замовником не оприлюднено Додаток 1 «Технічна специфікація» до договору про закупівлю від 21.10.2025 № 194? - Чому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі Додаткову угоду від 29.10.2025 №2 до договору про закупівлю від 21.10.2025 № 194? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.11.2025 12:05
Орган перевірки
07.11.2025 00:00
Документи повідомлення
03.11.2025 12:05
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 341 065.8 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 20:36
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380474439223
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 341 065.8 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 20:36
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380474439223
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності