Показати схожі тендери

Закупівля Персональні комп’ютери від Вараський ліцей №1 Вараської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-23-015395-a
Id Tender 99c30406e8ae4a94b2c9c084f8bea000
План UA-P-2025-09-23-018915-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.09.2025 20:18
Остання зміна 29.10.2025 15:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
469 744 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.09.2025 20:18 до 06.10.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 23.09.2025 20:18
до 03.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.09.2025 20:18
до 03.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.10.2025 13:59
до 13.10.2025 17:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.10.2025 17:27
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.10.2025 17:53
до 29.10.2025 15:24
Період уточнень
з 23.09.2025 20:18 до 03.10.2025 00:00
Період оскарження
з 23.09.2025 20:18 до 03.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.10.2025 13:59 до 13.10.2025 17:53
Період кваліфікації
з 07.10.2025 13:59 до 13.10.2025 17:53
Основні параметри
Персональні комп’ютери
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
469 744 грн.
Персональні комп’ютери
Назва предмета закупівлі
Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
469 744 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2348,72
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.10.2025 13:36
Закінчення аукціону
07.10.2025 13:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Персональний комп’ютер
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
34401, Україна, Рівненська область, м. Вараш, Будівельників мікрорайон, будинок 55
Дата постачання по
15.12.2025 20:21
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ"
Пропозиція:
449 743.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
449 743 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.10.2025 13:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.09.2025 10:15
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
30.09.2025 09:57
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ярошик Галина Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380978417305
Сайт:
http://znz1.varashosvita.rv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
33351487
Повна назва
Вараський ліцей №1 Вараської міської ради
Поштовий індекс
34401
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Вараський район місто Вараш
Адреса
мкрн. Будівельників, 55
Кваліфікація
Лот № 1 Персональні комп’ютери
Період вимог/скарг з 13.10.2025 17:27 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 13:59 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
У складі тендерної пропозиції відсутні документи на підтвердження відповідності Рамковій угоді між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility: - Товари, які пропонує учасник для поставки походять з прийнятних країн. (ст.5 Рамкової угоди), для підтвердження Учасник подає сертифікат про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару. Оскільки, Учасник не надав документ з наведеного переліку про підтвердження країни походження товару, Замовником було прийнято рішення відхилити його тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає тендерній документації.
Документи кваліфікації
13.10.2025 17:27
Повідомлення про рішення
13.10.2025 17:26
Пропозиція, що перемогла
07.10.2025 13:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 20:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 20:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі тендерної пропозиції відсутні документи на підтвердження відповідності Рамковій угоді між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility: - Товари, які пропонує учасник для поставки походять з прийнятних країн. (ст.5 Рамкової угоди), для підтвердження Учасник подає сертифікат про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару. - Для забезпечення виконання заходів ЄС щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами та недопущення до участі в закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформацію про найменування підрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20.05.2015 (ст. 7 Рамкової угоди), учасник подає інформацію у вигляді довідки у довільній формі. Зазначена довідка має містити повне найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, імена, прізвища, по батькові, (за наявності) та дати народження бенефіціарних власників та керівника (для юридичної особи), або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та дату народження (для фізичної особи) написані українською мовою та транслітерацією. - Учасники повинні забезпечити зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – UkraineFacility» або «співфінансується Європейським Союзом – UkraineFacility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості (ст.16 Рамкової угоди), учаснику необхідно надати довідку в довільній формі.. У зв'язку з відсутністю даних документів учаснику надається 24 години для усунення невідповідностей.
Створено
09.10.2025 17:14
Надати до
10.10.2025 17:14
Період вимог/скарг з 13.10.2025 17:53 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 17:27 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.10.2025 17:53
Довідка НАЗК
13.10.2025 17:53
Повідомлення про рішення
13.10.2025 17:48
Пропозиція, що перемогла
13.10.2025 17:28
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-23-015395-a-a1
Підписаний і діє
Номер
183
449 743.5 грн.
374 786.25 грн.
З ПДВ
Підписано
29.10.2025
Строк дії договору з
29.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
15 (штуки)
Персональний комп’ютер
Номенклатура
Персональний комп’ютер
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
24 985.75
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Вараський ліцей №1 Вараської міської ради
Повна назва
Вараський ліцей №1 Вараської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33351487

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ"
Повна назва
ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42216158

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.10.2025 15:24
Повідомлення про договір
29.10.2025 15:22
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-13-000043
Дата створення проекту
13.10.2025 16:47
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
13.10.2025 18:45
Дата публікації висновку про результати
23.10.2025 15:36
Дата завершення усунення порушень
29.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 836-61-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.10.2025 № 87-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.10.2025 № 87-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-09-23-015395-a 23.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.10.2025 00:00
Документи рішення
13.10.2025 18:45
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план Вараського ліцею №1 Вараської міської ради на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї із змінами, реєстр пропозицій, протокол розкриття пропозицій, тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПБГ19» (в частині правомірності відхилення), тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ», вимогу про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.10.2025 №№203, 204, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника надані 16.10.2025 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
23.10.2025 00:00
Дата публікації
23.10.2025 15:36
Документи висновку
23.10.2025 15:36
-
Повідомлення
Запит
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Персональні комп’ютери» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-23-015395-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надайте інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
14.10.2025 15:46
Орган перевірки
18.10.2025 00:00
Документи повідомлення
14.10.2025 15:47
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. У відповідь на запит, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-23-015395-a пояснюємо: 1) Для формування очікуваної вартості було здійснено аналіз ринку, збираючи ціни з відкритих джерел, запитуючи комерційні пропозиції, аналізуючи дані попередніх закупівель та враховуючи технічні й якісні характеристики предмета, з враховуванням вимог відповідно до інструменту Ukraine Facility. 2) Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі https://docs.google.com/document/d/17RrahkGfkTTEXCBL3IkB3iGTri0kZlCo/edit 3) Виділення коштів на дану закупівлю затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 р. № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році» (далі – Постанова). Вараському ліцею №1 Вараської міської ради, згідно реєстру №55 від 11.03.2025 року, було виділено 10507194,00 грн. на КПКВ 0611184 Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з держаного бюджету місцевим бюджетам (КЕКВ 3110); згідно реєстру №45 від 11.03.2025 року, було виділено 1997356,00 грн. на КПКВ 0611183 Співфінансування заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з держаного бюджету місцевим бюджетам (КЕКВ 3110); згідно реєстру №39 від 11.03.2025 року, було виділено 2505728,00 грн. на КПКВ 0611183 Співфінансування заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з держаного бюджету місцевим бюджетам (КЕКВ 2210). Реєстри розміщенні за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1A2zNBSzLx1mL3cjYWyBDT7cmisoi1MH6/view 4) Дана закупівля здійснена з метою виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Відповідна інформація зазначена в річному плані до закупівлі: https://www.dzo.com.ua/plans/36779929. В електронній системі оголошення закупівлі за посиланням зазначена інформація про фінансування закупівлі (донор - Ukraine facility): https://www.dzo.com.ua/tenders/28642963. Також для більшої впізнаваності Замовник забезпечив візуалізацію фінансування ЄС (логотипи) в тендерній документації та проекті договору та передбачив зазначення візуалізації фінансування ЄС (логотипів) на товарі, який буде поставлятися згідно умов договору. Тендерна документація та проект договору були складені відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, враховуючи Регламент Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024; Плану України, затвердженого розпорядженням КМУ від 18 березня 2024 р. № 244-р, Рамкову угода між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility”, ратифіковану Законом України “Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility” від 6 червня 2024 року № 3786-IX.
Рішеня
16.10.2025 10:48
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
469 744 грн.
Період подання пропозицій
до 06.10.2025 08:00
Замовник:
Вараський ліцей №1 Вараської міської ради
Контактний телефон:
+380978417305
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
469 744 грн.
Період подання пропозицій
до 06.10.2025 08:00
Замовник:
Вараський ліцей №1 Вараської міської ради
Контактний телефон:
+380978417305
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності