Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021: 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) –"Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування" від ВАКУЛЕНЧУКІВСЬКЕ СЕЛИЩНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-23-014964-a
Id Tender d7bd163b133c45cc94021fc2dad294af
План UA-P-2025-09-19-003308-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.09.2025 18:05
Остання зміна 04.11.2025 17:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 765 608.8 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.09.2025 18:02 до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.09.2025 18:02
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.09.2025 18:02
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.10.2025 14:43
до 16.10.2025 16:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.10.2025 16:41
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.10.2025 16:41
до 04.11.2025 17:28
Період уточнень
з 23.09.2025 18:02 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 23.09.2025 18:02 до 05.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.10.2025 14:43 до 16.10.2025 16:41
Період кваліфікації
з 08.10.2025 14:43 до 16.10.2025 16:41
Основні параметри
Код ДК 021: 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) –"Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування"
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування» Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: Вакуленчуківське селищне комунальне підприємство Чуднівської міської ради код за ЄДРПОУ – 37155848 Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування» (код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи ) 2. Вид процедури: відкриті торги з особливостями 3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування» , виконаній згідно з ДСТУ Б Б.1.1-17:2013, Настанови з визначення вартості будівництва та інших нормативних документів. Документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний звіт ТОВ «Перша будівельна експертиза» (м. Київ ) №250519-10/В від 02.06.2025 року. Документація затверджена наказом № 20 від 13.06.2025р. Директором ВСКП Є.П. Шишкою. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству. 4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення на 2025 рік на об’єкт: «Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування» визначений виходячи з потреб Вакуленчуківського селищного комунального підприємства Чуднівської міської ради та затверджений рішенням Чуднівської міської ради від 20.12.2024 №3085. “Про бюджет Чуднівської міської територіальної 3000000,00 грн з ПДВ. 5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації: «Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування» •
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 765 608.8 грн.
Код ДК 021: 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) –"Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування"
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021: 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) –"Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування"
Очікувана вартість
2 765 608.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13828,04
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.10.2025 14:20
Закінчення аукціону
08.10.2025 14:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код ДК 021: 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) –"Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування"
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
13246, Україна, Житомирська область, селище Вакуленчук, Військове містечко № 10, будинок 11.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"
Пропозиція:
2 426 263.96 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП Ельпласт Полісся
Пропозиція:
2 440 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.10.2025 14:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.09.2025 18:05
Оголошення про проведення закупівлі
23.09.2025 18:03
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
23.09.2025 18:03
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лана Васильєва
Електронна пошта
Телефон
+380979225660
Замовник
ЄДРПОУ
37155848
Повна назва
ВАКУЛЕНЧУКІВСЬКЕ СЕЛИЩНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Поштовий індекс
13246
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомирський р-н, селище міського типу Вакуленчук
Адреса
будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021: 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) –"Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування"
Період вимог/скарг з 16.10.2025 16:41 по 22.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 14:43 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.10.2025 16:41
Довідка НАЗК
16.10.2025 16:41
Повідомлення про рішення
16.10.2025 16:33
-
14.10.2025 15:54
Електроний протокол про продовження строку
08.10.2025 14:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 18:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 18:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ВАКУЛЕНЧУКІВСЬКЕ СЕЛИЩНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 14.10.2025 селише Вакуленчук №1410/1 уповноваженої особи ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів № UA-2025-09-23-014964-a щодо закупівлі (далі - Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції - у вигляді прийнятого протокольного рішення По першому питанню порядку денного: Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" (Далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з значним обсягом документів, що подані учасником,виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів – тобто до 04.11.2025 року включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1.Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника , яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2.Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону. Уповноважена особа ________________ підпис Лана ВАСИЛЬЄВА
Дата продовження строку розгляду
14.10.2025 15:52
Дата кінця розгляду
06.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей; 1. У складі пропозиції учасника надано довідку з інформацією щодо наявності працівників робітничих спеціальностей за формою 2 та накази про призначення на посаду, які підтверджують наявність трудових правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2. Відповідно до Наказів, що надані на працівників Гавриш С.В. і Яковлєв О.М. посади, що зазначені в них не відповідають інформації зазначеній в довідці. 2. У складі пропозиції учасника надано копії або оригінали діючих посвідчень про проходження перевірки знань з питань охорони праці виданих на керівника, головного інженераШаравського О.О. з невірно зазначеною посадою у посвідчені, а саме «інженер з охорони праці», хоча в довідці зазначено що вказаний працівник є головним інженером, виконавця робіт та електромонтажника. Посвідчення інженера з охорони праці Войтенко Л.М. відсутнє у складі пропозиції. 3. У складі пропозиції учасника надано довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази , необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, в якій вказано наявність транспортного засобу ROMATSU D53P-17, натомість у складі пропозиції учасника надано Договір про надання послуг №12 від 01.02.2024 р. яким підтверджується залучення транспортного засобу КOMATSU D53P-17. У складі пропозиції учасника надано довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази , необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, в якій вказано наявність транспортного засобуНапівпричіп GRASCS 24, , натомість у складі пропозиції учасника надано Договір про надання послуг №4 від 15.08.2024 р. яким підтверджується залучення транспортного засобуНапівпричіп GRASGS 24. Також, у вказаній довідці зазначено, що по позиціям 1, 2, 5-11 підставою користування є «Орендоване», натомість надані підтвердні документи свідчать, що вказаний транспорт залучається на підставі договорів про надання послуг. 4. У складі пропозиції відсутній оригінал або належним чином завірена копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - роботи в колодязях, траншеях, котлованах; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування комунікацій; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. Підпункт 2 пункту 1.1. Додатку №1 Тендерної документації: «2) довідку з інформацією щодо наявності працівників робітничих спеціальностей за формою 2. *Працівники робітничих спеціальностей можуть працювати за будь-якою формою залучення працівників (штатний / трудовий договір, за сумісництвом тощо) на підтвердження надати трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) або накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність трудових правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2 .». 2. Підпункт 2 пункту 1.1. Додатку №1 Тендерної документації: «Додатково учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:1) копії або оригінали діючих посвідчень про проходження перевірки знань з питань охорони праці виданих на керівника, головного інженера, виконавця робіт, інженера з охорони праці та електромонтажника;». 3. Пункт 1.3. Додатку №1 Тендерної документації: «Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі за формою 4.На підтвердження наявності вказаного в довідці обладнання та матеріально-технічної бази, у складі пропозиції надаються документи, що підтверджують право власності або користування (договори купівлі-продажу, видаткові накладні, сальдово-оборотні відомості, інвентаризаційні описи, договори оренди, договори про надання послуг, тощо).» 4. Пункт 10 Додатку №1 Тендерної документації: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій наступні документи: 1) Оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - роботи в колодязях, траншеях, котлованах; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування комунікацій; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд.». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Приведену у відповідність до Наказів про працевлаштування працівників Довідку з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей згідно Форми 2 Додатку 1 Тендерної документації. 2. Копії або оригінали діючих посвідчень про проходження перевірки знань з питань охорони праці виданих на головного інженера Шаравського О.О., інженера з охорони праці Войтенко Л.М. 3. Приведену у відповідність до підтвердних документів Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі за формою 4, а саме: змінити підставу користування транспортних засобів, змінити назви транспортних засобів GRASGS 24 та КOMATSU D53P-17 у довідці. 4. Оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - роботи в колодязях, траншеях, котлованах; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування комунікацій; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд.
Створено
14.10.2025 16:52
Надати до
15.10.2025 16:52
Договір
UA-2025-09-23-014964-a-c1
Підписаний і діє
Номер
4/11
2 426 263.96 грн.
2 021 886.63 грн.
З ПДВ
Підписано
04.11.2025
Строк дії договору з
04.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Код ДК 021: 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) –"Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування"
Номенклатура
Код ДК 021: 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) –"Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування"
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВАКУЛЕНЧУКІВСЬКЕ СЕЛИЩНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Повна назва
ВАКУЛЕНЧУКІВСЬКЕ СЕЛИЩНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37155848

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"
Повна назва
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35651353

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.11.2025 17:28
-
04.11.2025 17:25
Підписаний договір
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-10-000097
Дата створення проекту
10.11.2025 15:47
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.11.2025 16:46
Дата публікації висновку про результати
26.11.2025 12:39
Дата завершення усунення порушень
11.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 10.11.2025 № 100-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Алла БЕХ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.11.2025 № 100-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 11. UA-2025-09-23-014964-a. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.11.2025 00:00
Документи рішення
10.11.2025 16:46
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Вакуленчуківського селищного комунального підприємства Чуднівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 22.09.2025 № 52, тендерна пропозиція учасника-переможця товариства з обмеженою відповідальністю «Жмеринський райкомунсервіс» (далі – ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс»), протокольне рішення уповноваженої особи від 16.10.2025 № 1610, протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції від 14.10.2025, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 14.10.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.10.2025, договір про закупівлю робіт від 04.11.2025 № 4/11, відповіді Замовника на пояснення з копіями документів, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.11.2025 та 24.11.2025. За результатами проведеного моніторингу питання дотримання законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей передбачено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Проте, моніторингом встановлено, що Замовником, при відсутності обґрунтованої необхідності продовження строку для укладення договору, укладено договір про закупівлю робіт від 04.11.2025 № 4/11 з переможцем торгів ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» на 19 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (16.10.2025), що не відповідає вимогам абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, Замовником 24.11.2025 надано пояснення «Договір про закупівлю робіт з учасником-переможцем торгів ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» № 4/11 від 04.11.2025 було укладено на 19 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно протоколу № 1410/1 від 14.10.2025р. про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції на 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною», що не спростовує виявлене порушення. Разом з тим, підпунктом 4 пункту 21 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі, зокрема, укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацом четвертим пункту 49 цих особливостей. За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено наступне. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, вимогами пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю, додаток (додатки) до договору про закупівлю, зміна (зміни) до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Так, Замовником 04.11.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю робіт від 04.11.2025 № 4/11 та додатки до нього у форматі PDF, що не дає змоги ідентифікувати, перетворити чи копіювати текстові дані зі сторінок файлу. Отже, аналізом встановлено, що вказаний договір про закупівлю робіт від 04.11.2025 № 4/11 та додатки до нього не оприлюднено у машинозчитувальному форматі, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону, пункту 15 Порядку № 1082. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, Замовником 15.11.2025 надано пояснення, яке не спростовує встановлене порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 15 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено, що договір про закупівлю робіт від 04.11.2025 № 4/11 укладено з порушенням норм, передбачених абзацом четвертим пункту 49 Особливостей, та як наслідок вказаний договір відповідно до підпункту 4 пункту 21 Особливостей є нікчемним правочином. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс», відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-XII від 26.01.1993, статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому шляхом розірвання договору про закупівлю робіт від 04.11.2025 № 4/11, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.11.2025 00:00
Дата публікації
26.11.2025 12:39
Документи висновку
26.11.2025 12:39
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Вакуленчуківське селище комунальне підприємство (далі - Замовник ) надає пояснення щодо закупівлі по предмету «Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-23-014964-a).
Дата публікації
02.12.2025 18:03
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
Результат
Усунуто
Дата публікації
05.12.2025 14:44
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
05.12.2025 14:44
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Код ДК 021: 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) –"Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування"» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-23-014964-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Жмеринський райкомунсервіс» (далі – ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс») на відповідність тендерній документації Вакуленчуківського селищного комунального підприємства Чуднівської міської ради (далі – Замовник) (протоколу, рішення). 3. Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю, додаток (додатки) до договору про закупівлю, зміна (зміни) до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) такі файли, зокрема, договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). Слід зазначити, що відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Так, Замовником 04.11.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю робіт від 04.11.2025 № 4/11 та додатки до нього у форматі PDF, що не дає змоги ідентифікувати, перетворити чи копіювати текстові дані зі сторінок файлу. Отже, аналізом встановлено, що вказаний договір про закупівлю робіт від 04.11.2025 № 4/11 та додатки до нього не оприлюднено у машинозчитувальному форматі, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону, пункту 15 Порядку № 1082. Поясніть, чому Замовником при укладенні та оприлюдненні договору про закупівлю робіт від 04.11.2025 № 4/11 та додатків до нього не дотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 15 Порядку № 1082? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
11.11.2025 18:16
Орган перевірки
15.11.2025 00:00
Документи повідомлення
11.11.2025 18:17
-
Відповідь
Пояснення щодо закупівлі по предмету «Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області.
Вакуленчуківське селище комунальне підприємство (далі - Замовник ) надає пояснення щодо закупівлі по предмету «Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування» в селищі Вакуленчук Житомирського району, Житомирської області» щодо інформацію оприлюдненої інформації в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-23-014964-a , які виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Рішеня
15.11.2025 18:09
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення щодо закупівлі по предмету «Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування» в селищі Вакуленчук Житомирського району, Житомирської області»
Вакуленчуківське селище комунальне підприємство (далі - Замовник ) надає пояснення щодо закупівлі по предмету «Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування» в селищі Вакуленчук Житомирського району, Житомирської області» щодо інформацію оприлюдненої інформації в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-23-014964-a , які виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Рішеня
20.11.2025 12:56
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Код ДК 021: 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) –"Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування"» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-23-014964-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. Відповідно до пункту 49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. В ході проведення моніторингу встановлено, що за результатом проведення вказаної процедури закупівлі Вакуленчуківське селищне комунальне підприємство Чуднівської міської ради 04.11.2025 укладено договір про закупівлю робіт з учасником-переможцем торгів ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» за № 4/11 від 04.11.2025, тобто на 19 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (16.10.2025). Враховуючи викладене, просимо надати пояснення чому договір укладений пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з обґрунтуванням необхідності продовження таких строків. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.11.2025 11:19
Орган перевірки
Документи повідомлення
21.11.2025 11:20
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Код ДК 021: 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) –"Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування"» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-23-014964-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. Відповідно до пункту 49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. В ході проведення моніторингу встановлено, що за результатом проведення вказаної процедури закупівлі Вакуленчуківським селищним комунальним підприємством Чуднівської міської ради 04.11.2025 укладено договір про закупівлю робіт з учасником-переможцем торгів ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» за № 4/11 від 04.11.2025, тобто на 19 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (16.10.2025). Враховуючи викладене, просимо надати пояснення чому договір укладений пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з обґрунтуванням необхідності продовження таких строків. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.11.2025 11:43
Орган перевірки
27.11.2025 00:00
Документи повідомлення
21.11.2025 11:44
-
Відповідь
Пояснення щодо закупівлі по предмету «Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування»
Вакуленчуківське селище комунальне підприємство (далі - Замовник ) надає пояснення щодо закупівлі по предмету «Реконструкція водогінних мереж в селищі Вакуленчук, Житомирської області. Коригування» в селищі Вакуленчук Житомирського району, Житомирської області» щодо інформацію оприлюдненої інформації в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-23-014964-a , які виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Рішеня
24.11.2025 17:31
Замовник
Документи повідомлення
24.11.2025 17:33
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 765 608.8 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 00:00
Замовник:
ВАКУЛЕНЧУКІВСЬКЕ СЕЛИЩНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Контактний телефон:
+380979225660
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 765 608.8 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 00:00
Замовник:
ВАКУЛЕНЧУКІВСЬКЕ СЕЛИЩНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Контактний телефон:
+380979225660
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності