Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Кролевецького ліцею № 5 Кролевецької міської ради за адресою: м. Кролевець, площа Свободи, 35 від Відділ освіти Кролевецької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-23-014205-a
Id Tender c7db9bcf49f04a77b93c4a5685e39969
План UA-P-2025-09-23-016965-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.09.2025 16:59
Остання зміна 24.10.2025 14:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
41 975 562 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.09.2025 16:58 до 08.10.2025 16:59
Завершено
Період уточнень
з 23.09.2025 16:58
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.09.2025 16:58
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.10.2025 16:59
до 14.10.2025 15:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.10.2025 15:48
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.10.2025 15:48
до 24.10.2025 14:09
Період уточнень
з 23.09.2025 16:58 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 23.09.2025 16:58 до 05.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.10.2025 16:59 до 14.10.2025 15:48
Період кваліфікації
з 08.10.2025 16:59 до 14.10.2025 15:48
Основні параметри
Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Кролевецького ліцею № 5 Кролевецької міської ради за адресою: м. Кролевець, площа Свободи, 35
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
41 975 562 грн.
Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Кролевецького ліцею № 5 Кролевецької міської ради за адресою: м. Кролевець, площа Свободи, 35
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Кролевецького ліцею № 5 Кролевецької міської ради за адресою: м. Кролевець, площа Свободи, 35
Очікувана вартість
41 975 562 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
209877,81
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Кролевецького ліцею № 5 Кролевецької міської ради за адресою: м. Кролевець, площа Свободи, 35
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Франка, 8 (згідно дислокації закладів освіти відділу освіти Кролевецької міської ради)
Дата постачання по
31.12.2026 16:59
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі 30 відсотків річного обсягу фінансування на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в межах строку, який установлено п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Підрядник підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ3. Підрядник зобов’язується використати попередню оплату протягом трьох місяців після одержання плати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт меншому ніж три місяці, Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок Замовника, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата робіт здійснюється за фактично виконані роботи протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі по тексту - КБ-2в, КБ-3)
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРОГРЕС-П"
Пропозиція:
41 555 127.94 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.09.2025 16:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Копейченко Андрій Віталійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380545395346
Замовник
ЄДРПОУ
41761455
Повна назва
Відділ освіти Кролевецької міської ради
Поштовий індекс
41300
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Кролевець
Адреса
вулиця Франка,8
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Кролевецького ліцею № 5 Кролевецької міської ради за адресою: м. Кролевець, площа Свободи, 35
Період вимог/скарг з 14.10.2025 15:48 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 16:59 по 16.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.10.2025 15:48
Довідка НАЗК
14.10.2025 15:48
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.10.2025 17:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 16:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 16:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. На виконання розділу 1. Додатку 4 ТД - Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1.1"Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій": Учасник надав Довідку № 06/1 від 06.10.2025 року (про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, технологій необхідних для виконання робіт) (файл «Р1_ п.1.1. Довідка МТБ.pdf): а) в довідці № 06/1 від 06.10.2025 року в п. 39 (Апарат для газового зварювання і різання P3 374) відсутня кількість, шт.; б) згідно п. 1-5 Довідки, на підтвердження права власності надані видаткові накладні № 0258 від 27 березня 2021 року та № 0416 від 25 квітня 2021 року у яких відсутні підписи ФОП Сафонов Олександр Павлович. Необхідно додати: 1) виправити невідповідності в п. 39 довідці № 06/1 від 06.10.2025 року (про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт) шляхом зазначення кількості; 2) виправити невідповідності згідно п. 1-5 Довідки № 06/1 від 06.10.2025 року та підтверджуючих документів. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених п.43 Особливостей. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
13.10.2025 11:19
Надати до
14.10.2025 11:19
Договір
UA-2025-09-23-014205-a-a1
Підписаний і діє
Номер
500
41 555 127.94 грн.
34 629 273.29 грн.
З ПДВ
Підписано
21.10.2025
Строк дії договору з
21.10.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Кролевецького ліцею № 5 Кролевецької міської ради за адресою: м. Кролевець, площа Свободи, 35
Номенклатура
Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Кролевецького ліцею № 5 Кролевецької міської ради за адресою: м. Кролевець, площа Свободи, 35
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти Кролевецької міської ради
Повна назва
Відділ освіти Кролевецької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41761455

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРОГРЕС-П"
Повна назва
ТОВ "ПРОГРЕС-П"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37207665

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.10.2025 14:09
Повідомлення про договір
24.10.2025 14:06
Підписаний договір
24.10.2025 14:06
Підписаний договір
24.10.2025 14:06
Підписаний договір
24.10.2025 14:06
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-24-000002
Дата створення проекту
24.10.2025 11:00
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.10.2025 12:41
Дата публікації висновку про результати
05.11.2025 09:17
Дата завершення усунення порушень
20.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.10.2025 № 97-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 24.10.2025 № 97-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-09-23-014205-a 23.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.10.2025 00:00
Документи рішення
24.10.2025 12:41
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 04.09.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору, договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Кролевецької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.09.2025 (протокол № 400), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.10.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОГРЕС-П» (далі – ТОВ «ПРОГРЕС-П», учасник), вимогу про усунення невідповідностей до 14.10.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 14.10.2025 № 406, повідомлення про намір укласти договір від 14.10.2025, договір про закупівлю від 21.10.2025 № 500 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 30.10.2025. 1. За результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «ПРОГРЕС-П» у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією. Так, відповідно до вимог пункту 2 Розділу 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Розділ 1) Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 4) до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» повинен надати довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за визначеною формою, в якій в обов’язковому порядку має бути зазначений, зокрема, виконроб, а також на працівників, вказаних у довідці, надати копії документів, що підтверджують їх кваліфікацію. На виконання вищезазначених вимог учасником ТОВ «ПРОГРЕС-П» у складі тендерної пропозиції надано Довідку від 06.10.2025 № 06/2 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Р1_п2.1_Довідка працівники.pdf»), відповідно до якої виконробом є директор – Кондратюк Владислав Григорович. При цьому, на підтвердження його кваліфікації надано лише диплом Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України» В15 046981 (файл «1_Кондратюк.pdf» в архіві «Р1_п2.2_кваліфікація працівників_.rar»), в якому зазначено: «Професійна кваліфікація: бакалавр з фінансів і кредиту». При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують кваліфікацію Кондратюка Владислава Григоровича як виконроба у будівництві. З огляду на викладене, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 27.10.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 30.10.2025 надав пояснення, в якому зазначив, що посада виконавця робіт (виконроб) належить до категорії «керівники» Національного класифікатора України ДК003:2010 «Класифікатор професій», код КП — 1223.2 відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи», затвердженого Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 13.10.1999 N 249, розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці», а тому на підтвердження вимог Замовника в складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОГРЕС-П» міститься документ, що підтверджує кваліфікацію Кондратюка В.Г. як працівника за посадою директор (за основним місцем роботи) та посаду виконроба у порядку суміщення посад без звільнення від основної роботи, а саме: диплом про базову вищу освіту. Однак, відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи», на який посилається Замовник, до професії «Виконавець робіт» установлені наступні кваліфікаційні вимоги: «Повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст, бакалавр). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж роботи майстром у будівництві не менше 2 років». Вочевидь, відповідним напрямом підготовки для працівників з будівельних, монтажних та ремонтно-будівельних робіт є «будівництво». Також, тендерна документація Замовника містить чітку вимогу щодо обов’язкової наявності у учасника саме працівника «виконроб». При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОГРЕС-П» надано лише диплом бакалавра з фінансів і кредиту Кондратюка В.Г., таким чином не підтверджено його кваліфікацію як «виконроба» у будівництві, що не відповідає вимогам пункту 2 Розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації Замовника. 2. Окрім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації зазначив, що Технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в Додатку 2 до тендерної документації. Також, Розділ 1.1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета» (далі – Розділ 1.1) Додатку 4 до тендерної документації містить перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції. Так, відповідно до пункту 6 Додатку 2 та пункту 6 Розділу 1.1 Додатку 4 до тендерної документації Замовника учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції копію ліцензії (з усіма додатками) учасника, якщо отримання такого документу передбачене чинним законодавством України. В свою чергу, Технічною специфікацією (Відомість обсягів робіт, Додаток 2 до тендерної документації) передбачено виконання таких робіт, як: монтаж автоматичної пожежної сигналізації та монтаж системи оповіщення про пожежу. Відповідно до Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, вищенаведені роботи підлягають ліцензуванню. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОГРЕС-П», якого визначено переможцем торгів, не надано відповідної ліцензії, що не відповідає вимогам пункту 6 Додатку 2 та пункту 6 Розділу 1.1 Додатку 4 до тендерної документації Замовника. З огляду на викладене, Управління 27.10.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На запит Управління Замовник надав пояснення від 30.10.2025, до якого долучив, зокрема, копії Наказів ДСНС України щодо видачі ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення (далі – Накази), в тому числі з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та монтажу системи оповіщення про пожежу, таким суб’єктам господарювання, як: ТОВ «ЕС ТІ ЕЙ ПРО» (від 06.05.2019 № 277) та ТОВ «Гефест МТ» (від 11.07.2017 № 378), надані ТОВ «ПРОГРЕС П» під час укладання Договору. Однак, зазначені Накази відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОГРЕС-П». Отже, у складі тендерної пропозиції учасника не надано один із документів, які учасник повинен був надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі. Крім того, у пункті 8 Додатку 2 та пункті 8 Розділу 1.1 Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження ступеня локалізації товару, зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг, Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі із посиланням на сайт ProZorro із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, та копію діючого сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОГРЕС-П» міститься Перелік локалізованих товарів від 06.10.2025 № 06/8-1 (файл «ТЧ_Р.1.1_п8_Перелік локалізованих товарів.pdf», далі - Перелік), а також документи щодо підтвердження ступеня локалізації зазначених товарів, зокрема, сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробників, продукція яких пропонується учасником (архівні папки «ТЧ_Р.1.1_п8_ч. 1 документи.rar» та «ТЧ_Р.1.1_п8_ч. 2 документи.rar»). При цьому, у зазначених папках відсутні сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника кабелів ТОВ «Еталон Укрінвест», зазначених у позиціях 1, 3, 18 Переліку та виробника кабелів ТОВ «УКРПОЖКАБЕЛЬ», зазначених у позиціях 8 та 17 Переліку, що не відповідає вимогам пункту 8 Додатку 2 та пункту 8 Розділу 1.1 Додатку 4 до тендерної документації Замовника. З огляду на викладене, Управління 27.10.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 30.10.2025 надав пояснення, в якому підтвердив відсутність зазначених сертифікатів у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОГРЕС-П». Отже, у складі тендерної пропозиції відсутні документи, зокрема сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробників кабелів ТОВ «Еталон Укрінвест» та ТОВ «УКРПОЖКАБЕЛЬ», які вимагалися на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, відсутність документів, які прямо вимагалися тендерною документацією на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, стосується випадків відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПРОГРЕС-П» як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначив його переможцем торгів та уклав з ним Договір. 3. Також слід зазначити, що оскільки фінансування даної закупівлі здійснюється відповідно до інструменту Ukraine Facility, Замовником у пункті 3.10. Розділу 3 «Вимоги відповідно до рамкової Угод між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування союзу для України згідно з інструментом UKRAINE FACILITY (надалі – рамкова Угода)» Додатку 4 до тендерної документації установлено вимогу, зокрема, щодо надання учасниками листа/довідки, яка містить інформацію про учасника, субпідрядника (співвиконавця), у разі залучення, усіх засновників та кінцевих бенефіціарних власників учасника, субпідрядника (співвиконавця), із зазначенням найменування, ЄДРПОУ - для юридичної особи, ПІБ, РНОКПП, дата місяць рік народження, адреса місця проживання, громадянство - для фізичної особи, зокрема: інформація про юридичні особи, якщо засновниками учасника, субпідрядника (співвиконавця) є юридичні особи (найменування, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, країна реєстрації), інформація про фізичні особи що є власниками юридичних осіб, які є засновниками учасника, субпідрядника (співвиконавця) (ПІБ, РНОКПП, дата місяць рік народження, адреса місця проживання, громадянство), написана українською мовою та транслітерацією, для того, щоб замовник зміг перевірити відсутність інформації про них у санкційному списку ЄС (посилання на санкційний список ЄС https://www.sanctionsmap.eu). Відповідно до пояснень Замовника від 30.10.2025, наданих на запит Управління, ТОВ «ПРОГРЕС-П» залучатиме для виконання робіт з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та монтажу системи оповіщення про пожежу субпідрядників (співвиконавців) – ТОВ «ЕС ТІ ЕЙ ПРО» та ТОВ «Гефест МТ». При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОГРЕС-П» відсутня інформація щодо цих субпідрядників (співвиконавців), а також їх бенефіціарних власників. Таким чином, на порушення вимог статті 7 Рамкової угоди Замовником укладено Договір з учасником, пропозиція якого не містить інформації про найменування субпідрядників, а також імен, прізвищ та дат народження їх бенефіціарних власників, як визначено у статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20.05.2015 (підпункти «ii» та «iii» пункту 5 статті 7 Рамкової угоди).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Також установлено порушення вимог статті 7 Рамкової угоди в частині укладення договору з учасником, пропозиція якого не містить інформації про найменування субпідрядників, а також імен, прізвищ та дат народження їх бенефіціарних власників, як визначено у статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20.05.2015 (підпункти «ii» та «iii» пункту 5 статті 7 Рамкової угоди). За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору, договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Дата висновку
05.11.2025 00:00
Дата публікації
05.11.2025 09:17
Документи висновку
05.11.2025 09:17
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Кролевецького ліцею № 5 Кролевецької міської ради за адресою: м. Кролевець, площа Свободи, 35» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-23-014205-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зокрема, просимо надати зведений кошторисний розрахунок до проектно-кошторисної документації та експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснюється фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків). 4. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОГРЕС-П» (далі – учасник), а саме: 1) відповідно до пункту 6 Розділу 1.1 Додатку 4 до тендерної документації учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції копію ліцензії (з усіма додатками) учасника, якщо отримання такого документу передбачене чинним законодавством України. Технічною специфікацією (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено виконання таких робіт, як монтаж автоматичної пожежної сигналізації, монтаж системи оповіщення про пожежу. Відповідно до Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852, вищенаведені роботи підлягають ліцензуванню. Просимо надати пояснення, в якому файлі (файлах) (із зазначенням відповідних сторінок) тендерної пропозиції ТОВ «ПРОГРЕС-П» міститься ліцензія на вищезазначені роботи протипожежного призначення, з огляду на те, що наданий ним Наказ ДСНС «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 13.08.2024 № НС-825 (файл «ТЧ_Р.1.1_п5_Наказ ДСНС України № НС-825 від 13.08.2024.pdf») містить інформацію про видачу ліцензії субпідряднику ТОВ «СТРОЙІНДЕКС» на виконання робіт з вогнезахисту, та не містить інформації щодо видачі ліцензії учаснику або субпідряднику на виконання робіт з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та монтажу системи оповіщення про пожежу. 2) в якому файлі (файлах) (із зазначенням відповідних сторінок) тендерної пропозиції учасника міститься документ, що підтверджує кваліфікацію Кондратюка В.Г. як виконроба у будівництві з огляду на те, що у файлі «1. Кондратюк.pdf» в архіві «Р1_п2.2_кваліфікація працівників_.rar» міститься лише диплом бакалавра з фінансів і кредиту; 3) в якому файлі (зазначити назву файлу та номер сторінки) у складі тендерної пропозиції учасника на вимогу пункту 8 Розділу 1.1 Додатку 4 до тендерної документації містяться копії діючих сертифікатів відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, щодо виробників кабелів ТОВ «Еталон Укрінвест» та ТОВ «УКРПОЖКАБЕЛЬ» Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
27.10.2025 13:52
Орган перевірки
31.10.2025 00:00
Документи повідомлення
27.10.2025 13:53
-
Відповідь
Пояснення
1) На замовлення Відділу освіти Кролевецької міської ради (далі по тексту – Замовника) було розроблено проектну документацію по об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Кролевецького ліцею № 5 Кролевецької міської ради за адресою: м. Кролевець, площа Свободи, 35", за результатами розгляду якої ТОВ "Центр експертизи" видано експертний звіт - EX01:8701-4616-7950-7397 (позитивний) від 29 травня 2024 року № 3793. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі взяті з проектної документації: «Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Кролевецького ліцею № 5 Кролевецької міської ради за адресою: м. Кролевець, площа Свободи, 35». На підставі кошторисної документації, яка є частиною проектної документації по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Кролевецького ліцею № 5 Кролевецької міської ради за адресою: м. Кролевець, площа Свободи, 35", врахуванням виконаних робіт за попереднім договором підряду, Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення. Визначення очікуваної вартості здійснено на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (експертний звіт позитивний), врахуванням виконаних робіт за попереднім договором підряду, із врахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». 2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) знаходиться за наступною адресою: https://otgkrolosvita.gov.ua/news/1761638913/ 3) Фінансування здійснюється за рахунок коштів додаткової дотації з державного бюджету, Класифікація за КПКВ – 0611300. 4.1.) Пунктом 6 Додатку 4 до тендерної документації встановлено вимогу наступного змісту: «Копія ліцензії (з усіма додатками) Учасника, якщо отримання такого документу передбачене чинним законодавством України». Слід зазначити, що умовами тендерної документації не встановлено, що вищезазначена ліцензія надається на всі види робіт, які визначені у Додатку 2 до тендерної документації (Технічне завдання). Отже, оскільки предметом закупівлі Є роботи, а саме: «Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Кролевецького ліцею № 5 Кролевецької міської ради за адресою: м. Кролевець, площа Свободи, 35», тому ТОВ «ПРОГРЕС-П» надано копію ліцензії, в якій зокрема зазначено: 1.00.00 БУДІВЕЛЬНІ ТА МОНТАЖНІ РОБОТИ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ; 2.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТИРИ (в т.ч. 2.01.00 Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: 2.01.07 Засобів автоматизації і контрольно – вимірювальних приладів, зв’язку, СИГНАЛІЗАЦІЇ, радіо, телебачення, інформаційних мереж), що відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Слід додати, що згідно з вимогами пункту 18 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації - учасник тендеру зобов'язаний надавати інформацію про залучення субпідрядників/ співвиконавця лише в тих випадках, коли обсяг робіт, переданих на виконання субпідрядникам, перевищує 20% від загальної вартості договору про закупівлю. Якщо Учасник не передбачає залучати субпідрядні організації, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, до виконання робіт, то він повинен це підтвердити листом довільної форми. ТОВ «Прогрес – П», надав Довідку № 06/6 від 06 жовтня 2025 року, що не планує залучати субпідрядні організації в обсязі, що перевищує 20% від вартості Договору. У випадку з пропозицією ТОВ «ПРОГРЕС-П», вартість робіт, як монтаж автоматичної пожежної сигналізації та монтаж системи оповіщення про пожежу становить лише 1.27% від загальної вартості пропозиції учасника. Цей показник є значно нижчим за встановлений законодавством та тендерною документацією поріг у 20%, що чітко звільняє учасника від обов'язку надавати додаткову інформацію про залучення субпідрядників на роботи та подання ліцензій цими субпідрядниками/ співвиконавцями. ТОВ «ПРОГРЕС-П» має правові підстави залучити субпідрядні організації (організацію) до виконання робіт, в рамках виконання договірних зобов’язань згідно Договору Підряду ( п. 5.3. - 5.3. Сторони допускають, за умови надання в письмовій формі згоди ЗАМОВНИКА, залучення ПІДРЯДНИКОМ спеціалізованих підприємств (організацій) (далі - «СУБПІДРЯДНИКІВ») для виконання окремих обсягів (об’єктів, станів, видів) робіт на виконання цього Договору. При цьому відповідальність за неналежне виконання та / або порушення ПІДРЯДНИКОМ і СУБПІДРЯДНИКАМИ умов цього Договору перед ЗАМОВНИКОМ, несе ПІДРЯДНИК), які/яка мають/має відповідну ліцензію (дозвіл) на виконання робіт з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та монтажу системи оповіщення про пожежу. Додатково повідомляємо, що під час укладання договору ТОВ «ПРОГРЕС-П» було надано копії наступних ліцензій: 1) ліцензія ДАБІ України від 23 січня 2019 р. № 3-Л ТОВ «ПРОГРЕС-П»; 2) копію Наказу ДСНС України (ТОВ «СТРОЙІНДЕКС»); 3) копію Наказу ДСНС України (ТОВ «ЕС ТІ ЕЙ ПРО»); 3) копію Наказу ДСНС України (ТОВ «Гефест МТ») 4.2. Посада виконавця робіт (виконроб) належить до категорії «керівники» Національного класифікатора України ДК003:2010 «Класифікатор професій», код КП — 1223.2. Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи", затвердженого Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 13.10.1999 N 249, розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці». Кваліфікаційні характеристики. Керівники. Виконавець робіт: Завдання та обов'язки: Здійснює безпосереднє керівництво будівництвом. Забезпечує виконання виробничих завдань відповідно до графіків і проектів виконання будівельних, монтажних, ремонтно-будівельних, дорожньо-будівельних робіт*, введення об'єктів у дію у встановлені строки. Забезпечує додержання технологічної послідовності під час виконання будівельно-монтажних робіт. Організовує виконання будівельно-монтажних робіт згідно з проектною та технологічною документацією, будівельними нормами та правилами, технічними умовами й іншими нормативними документами. Складає заявки на будівельні машини, транспорт, засоби механізації, матеріали, конструкції, деталі, інструмент, інвентар і забезпечує їх ефективне використання. Здійснює заходи щодо удосконалення організації виробництва та праці, механізації й автоматизації виробничих процесів, раціоналізації робочих місць. Веде журнал виконання робіт, документацію з обліку виконаних робіт і робочого часу, виконавчу технічну документацію. Затверджує наряди та іншу документацію на оплату праці робітників. Бере участь у показі приймальній комісії об'єктів, етапів і окремих комплексів робіт, будівництво яких завершено. Готує фронт робіт для субпідрядних організацій, бере участь у прийманні у них виконаних робіт. Оформляє допуски на право виконання будівельно-монтажних робіт у охоронних зонах; складає акти на сховані роботи, акти на виконані роботи. Організовує приоб'єктне складське господарство й охорону матеріальних цінностей. Встановлює виробничі завдання майстрам та контролює їх виконання. Координує діяльність майстрів та дільничних служб. Бере участь у роботі комісії з атестації робочих місць. Подає пропозиції щодо матеріального стимулювання робітників. Створює безпечні умови праці; навчає робітників безпечним методам виконання робіт, проводить виробничий інструктаж безпосередньо на робочому місці, про що робить запис у спеціальному журналі обліку інструктажів. Забезпечує ефективне застосування технологічної оснастки, будівельних машин, енергетичних установок, транспортних засобів і засобів захисту робітників. Контролює додержання робітниками норм при перенесенні ваги, правил і норм охорони праці, виробничої і трудової дисципліни, правил внутрішнього розпорядку. Бере участь у розгляді причин аварій; розробляє заходи для їх усунення та запобігання їм. Повинен знати: постанови, розпорядження, накази, методичні, нормативні та інші матеріали, що є визначальними для забезпечення діяльності будівництва; організацію та технологію будівельного виробництва; проектно-кошторисну документацію на об'єкти, що будуються; будівельні норми та правила; норми виробітку та розцінки; технічні умови виконання й приймання будівельно-монтажних і пусконалагоджувальних робіт, форми та системи оплати праці працівників; порядок взаємовідносин із замовниками та субпідрядними організаціями; порядок проведення торгів (тендерів), укладання та виконання контрактів (договорів); основи економіки, організації праці й управління будівництвом; передовий вітчизняний та зарубіжний досвід організації будівельного виробництва; основи трудового законодавства; правила та норми охорони праці, виробничої санітарії, протипожежного захисту й охорони навколишнього середовища. Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст, бакалавр). Слід зазначити, що в тендерній документації встановлено вимогу щодо надання копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, що зазначені в довідці згідно пункту 2.1. При цьому, тендерна документація не містить вимоги щодо надання визначеного переліку документів, що підтверджують кваліфікацію за посадою. А тому на підтвердження вимог Замовника в складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОГРЕС-П» міститься документи, що підтверджує кваліфікацію Кондратюка В.Г. як працівника за посадою директор (за основним місцем роботи) та посаду виконроба у порядку суміщення посад без звільнення від основної роботи, а саме: диплом про базову вищу освіту. Вказаний документ дає змогу виконувати всі вищеперелічені функції ( розділ 1 «Керівники, професіонали, фахівці». Кваліфікаційні характеристики. Керівники. Виконавець робіт) як керівника/виконавця робіт, оскільки відноситься до 6 рівня Національної рамки кваліфікацій та першому циклу вищої освіти Рамки кваліфікацій Європейського простору вищої освіти згідно п. 6 Постанови КМУ «Про затвердження Національної рамки кваліфікацій від 23 листопада 2011 р. № 1341: Концептуальні наукові та практичні знання, критичне осмислення теорій, принципів, методів і понять у сфері професійної діяльності та/або навчання Поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв’язання складних спеціалізованих задач і практичних проблем у сфері професійної діяльності або навчання Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації збір, інтерпретація та застосування даних спілкування з професійних питань, у тому числі іноземною мовою, усно та письмово Управління складною технічною або професійною діяльністю чи проектами спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у непередбачуваних робочих та/або навчальних контекстах формування суджень, що враховують соціальні, наукові та етичні аспекти організація та керівництво професійним розвитком осіб та груп здатність продовжувати навчання із значним ступенем автономії Враховуючи вищевказане, Кондратюк В.Г. підтвердив кваліфікацію як директор/виконроб згідно вимог документації. 4.3. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОГРЕС-П» міститься файл ТЧ_Р.1.1_п8_Перелік локалізованих товарів, а також 2 (дві) архівних папки: ТЧ_Р.1.1_п8_ч. 1 документи та ТЧ_Р.1.1_п8_ч. 2 документи. Замовник самостійно перевірив інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару(-ів), який(-і) замовник набуває у власність під час виконання робіт у переліку товарів, що є предметом закупівлі, а також перевірив наявність сертифікатів ISO виробників кабелів ТОВ «Еталон Укрінвест» та ТОВ «УКРПОЖКАБЕЛЬ», які були вказані в Заявках про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації. Сертифікати ISO виробників є в загальному доступі і мережі Інтернет - https://etalon-ukrinvest.uaprom.net/ua/g528398-kabel-montazhnyj та https://ukrpozhcable.com/. Крім того, Замовник скористався своїм правом закріпленим у пункті 42 Особливостей та перевірив інформацію надану ТОВ «ПРОГРЕС-П», а також отримав від ТОВ «Еталон Укрінвест» та ТОВ «УКРПОЖКАБЕЛЬ» сертифікати ISO.
Рішеня
30.10.2025 15:37
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
41 975 562 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 16:59
Замовник:
Відділ освіти Кролевецької міської ради
Контактний телефон:
+380545395346
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
41 975 562 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 16:59
Замовник:
Відділ освіти Кролевецької міської ради
Контактний телефон:
+380545395346
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності