Показати схожі тендери

Закупівля Технологічна оснастка для цементування обсадних колон (Лот 1 – Технологічна оснастка для цементування обсадних колон, муфти, башмаки, пробки в асортименті; Лот 2 – Центратори обсадної колони в асортименті). від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-23-012801-a
Id Tender e20b4c2922494956b396b3d94d344624
План UA-P-2025-09-23-015014-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 23.09.2025 16:07
Остання зміна 28.10.2025 09:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 968 589.35 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.09.2025 16:07 до 15.10.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 23.09.2025 16:07
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.09.2025 16:07
до 12.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 16.10.2025 11:58
-
Залишилось 3 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.10.2025 17:13
до 02.11.2025 00:00
Період уточнень
з 23.09.2025 16:07 до 12.10.2025 00:00
Період оскарження
з 23.09.2025 16:07 до 12.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.10.2025 11:58
Основні параметри
Технологічна оснастка для цементування обсадних колон (Лот 1 – Технологічна оснастка для цементування обсадних колон, муфти, башмаки, пробки в асортименті; Лот 2 – Центратори обсадної колони в асортименті).
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 4 до ТД).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 765 997 грн.
Лот 1– Технологічна оснастка для цементування обсадних колон, муфти, башмаки, пробки в асортименті
Назва предмета закупівлі
Лот 1– Технологічна оснастка для цементування обсадних колон, муфти, башмаки, пробки в асортименті
Очікувана вартість
1 765 997 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17659,97
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
52 900
Позиція : №1 7 (комплект)
Комплект обладнання для цементування 473,08мм обсадної колони через бурильні труби (башмак, стінгер, пробка, центратор)
Опис предмета закупівлі
Комплект обладнання для цементування 473,08мм обсадної колони через бурильні труби (башмак, стінгер, пробка, центратор)
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
7
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №2 5 (комплект)
Комплект обладнання для цементування 339,7мм обсадної колони через бурильні труби
Опис предмета закупівлі
Комплект обладнання для цементування 339,7мм обсадної колони через бурильні труби
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
5
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Башмак зі зворотним клапаном для обсадної колони 339,72х10,92 К-55 ВТС
Опис предмета закупівлі
Башмак зі зворотним клапаном для обсадної колони 339,72х10,92 К-55 ВТС
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №4 7 (штуки)
Башмак зі зворотним клапаном для обсадної колони 244,48х10,03 Р-110 BTC
Опис предмета закупівлі
Башмак зі зворотним клапаном для обсадної колони 244,48х10,03 Р-110 BTC
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №5 5 (штуки)
Башмак зі зворотним клапаном для обсадної колони 177,80х10,36 L-80 ВTС
Опис предмета закупівлі
Башмак зі зворотним клапаном для обсадної колони 177,80х10,36 L-80 ВTС
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №6 2 (штуки)
Башмак зі зворотним клапаном для обсадної колони газогерметична різьба 177,80х10,36 L-80
Опис предмета закупівлі
Башмак зі зворотним клапаном для обсадної колони газогерметична різьба 177,80х10,36 L-80
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №7 2 (штуки)
Муфта зі зворотним клапаном для обсадної колони 339,72х10,92 К-55 ВТС
Опис предмета закупівлі
Муфта зі зворотним клапаном для обсадної колони 339,72х10,92 К-55 ВТС
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №8 7 (штуки)
Муфта зі зворотним клапаном для обсадної колони 244,48х10,03 P-110 BTC
Опис предмета закупівлі
Муфта зі зворотним клапаном для обсадної колони 244,48х10,03 P-110 BTC
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №9 5 (штуки)
Муфта зі зворотним клапаном для обсадної колони 177,80х10,36 L-80 ВTС
Опис предмета закупівлі
Муфта зі зворотним клапаном для обсадної колони 177,80х10,36 L-80 ВTС
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №10 2 (штуки)
Муфта зі зворотним клапаном для обсадної колони газогерметична різьба 177,80х10,36 L-80
Опис предмета закупівлі
Муфта зі зворотним клапаном для обсадної колони газогерметична різьба 177,80х10,36 L-80
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №11 2 (штуки)
Пробка цементувальна верхня для обсадної колони 339,7х10,92
Опис предмета закупівлі
Пробка цементувальна верхня для обсадної колони 339,7х10,92
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №12 2 (штуки)
Пробка цементувальна нижня для обсадної колони 339,7х10,92
Опис предмета закупівлі
Пробка цементувальна нижня для обсадної колони 339,7х10,92
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №13 2 (штуки)
Пробка цементувальна верхня для обсадної колони 244,48х10,03
Опис предмета закупівлі
Пробка цементувальна верхня для обсадної колони 244,48х10,03
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №14 2 (штуки)
Пробка цементувальна нижня для обсадної колони 244,48х10,03
Опис предмета закупівлі
Пробка цементувальна нижня для обсадної колони 244,48х10,03
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строки оплати Товару (партії Товару): протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) (у випадку, якщо Постачальником Товару є резидент України) або акту (-ів) приймання-передачі Товару (у випадку, якщо Постачальником Товару є нерезидент України) за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) по кожній окремій партії Товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Ендейвер"
Пропозиція:
1 666 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
2 202 592.35 грн.
Лот 2. Центратори обсадної колони в асортименті
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Центратори обсадної колони в асортименті
Очікувана вартість
2 202 592.35 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22025,92
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
66 000
Аукціон
Cтарт аукціону
16.10.2025 11:35
Закінчення аукціону
16.10.2025 11:58
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 14 (комплект)
Центратор обсадної колони пружинний розбірний 473,08мм для стовбуру свердловини 558,80мм
Опис предмета закупівлі
Центратор обсадної колони пружинний розбірний 473,08мм для стовбуру свердловини 558,80мм
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
14
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №2 95 (комплект)
Центратор обсадної колони пружинний розбірний 339,7мм для стовбуру свердловини 444,5мм
Опис предмета закупівлі
Центратор обсадної колони пружинний розбірний 339,7мм для стовбуру свердловини 444,5мм
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
95
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №3 479 (комплект)
Центратор обсадної колони пружинний суцільний 244,48мм для стовбуру свердловини 311,15мм
Опис предмета закупівлі
Центратор обсадної колони пружинний суцільний 244,48мм для стовбуру свердловини 311,15мм
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
479
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №4 390 (комплект)
Центратор обсадної колони пружинний суцільний незварний 177,8мм для стовбуру свердловини 215,9мм
Опис предмета закупівлі
Центратор обсадної колони пружинний суцільний незварний 177,8мм для стовбуру свердловини 215,9мм
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
390
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №5 220 (комплект)
Центратор обсадної колони пружинний суцільний напівжорсткий 177,8мм для стовбуру свердловини 215,9мм
Опис предмета закупівлі
Центратор обсадної колони пружинний суцільний напівжорсткий 177,8мм для стовбуру свердловини 215,9мм
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
220
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №6 185 (комплект)
Центратор-турбулізатор обсадної колони спіральний суцільний жорсткий 244,5мм для стовбуру свердловини 311,15мм
Опис предмета закупівлі
Центратор-турбулізатор обсадної колони спіральний суцільний жорсткий 244,5мм для стовбуру свердловини 311,15мм
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
185
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №7 220 (комплект)
Центратор обсадної колони спіральний суцільний жорсткий 177,8мм для стовбуру свердловини 215,9мм
Опис предмета закупівлі
Центратор обсадної колони спіральний суцільний жорсткий 177,8мм для стовбуру свердловини 215,9мм
Код ДК 021:2015
43132400-1 - Обсадне обладнання
Кількість
220
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строки оплати Товару (партії Товару): протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) (у випадку, якщо Постачальником Товару є резидент України) або акту (-ів) приймання-передачі Товару (у випадку, якщо Постачальником Товару є нерезидент України) за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) по кожній окремій партії Товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ПРОММАШПОСТАВКА''
Пропозиція:
2 149 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Ендейвер"
Пропозиція:
2 199 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.10.2025 11:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 16:50
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шаповал Юрій Михайлович
Електронна пошта
Телефон
380503833050
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1– Технологічна оснастка для цементування обсадних колон, муфти, башмаки, пробки в асортименті
Період вимог/скарг з 27.10.2025 17:13 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 11:58 по 14.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
Відповідно до підпункту 3.3.2 пункту 3.3 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати Забезпечення тендерної пропозиції надається у вигляді банківської гарантії відповідно до вимог пункту 2 Розділу ІІІ цієї ТД за формою забезпечення тендерної пропозиції, встановленою в Додатках 6.1. та 6.2. до ТД. У випадку, якщо текст гарантії чи її реквізити викладені іншою ніж українська або англійська мови, учасник додатково завантажує переклад гарантії з реквізитами українською мовою (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення). Відповідно до пункту 2 розділу III Тендерної документації встановлено наступні вимоги. Учасник зобов’язаний надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами та доповненнями), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897 (зі змінами), а також з урахуванням вимог Особливостей та цієї ТД. Гарантії, видані банками-нерезидентами, оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 та відповідно до вимог, викладених в ТД. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель за Формою банківської гарантії: - для банків-резидентів України, наведеною в Додатку 6.1. до цієї ТД; - для іноземних банків, наведеною в Додатку 6.2. до цієї ТД. Банківська гарантія надається: - в електронній формі, підписана шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) (далі – КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі її використання), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Файл з кваліфікованим(и) електронним(и) підписом(ами) та кваліфікованої електронної печатки (у разі її використання), що створюється програмним комплексом (зазвичай з розширенням p7s), при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс. або - (для іноземних банків) у вигляді електронного документа, що направляється банку бенефіціара АБ «Укргазбанк» м. Київ, SWIFT код: UGASUAUK автентичним свіфт-повідомленням, у такому випадку до складу тендерної пропозиції додається скан-копія такого свіфт-повідомлення з текстом банківської гарантії. У випадку, якщо текст гарантії чи її реквізити викладені іншою ніж українська або англійська мови, учасник додатково завантажує переклад гарантії з реквізитами українською мовою (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення). Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі: Для Лоту 1 - 52 900,00 грн. (п’ятдесят дві тисячі дев’ятсот гривень 00 копійок); Для Лоту 2 – 66 000,00 грн. (шістдесят шість тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 150 (ста п’ятдесяти) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення закупівлі. Гарантія може бути надана у міжнародній валюті (євро або долар США) на суму, еквівалентну розміру забезпечення тендерної пропозиції в гривнях, розраховану за офіційним курсом НБУ на дату оголошення закупівлі в електронній системі закупівель, враховуючи 4 (чотири) знаки після коми та має бути округлена до цілого числа. Всі витрати по оформленню банківської гарантії здійснюються за рахунок Учасника. Терміни, зазначені у Додатках 6.1. та 6.2 до цієї ТД вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Додатках 6.1 та 6.2 до цієї ТД, є обов'язковими для складання гарантії. У разі якщо до ТД вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Додатку 6.1 до цієї ТД. - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. В гарантії обов’язково повинні бути зазначені початковий та кінцевий термін її дії. Банківська гарантія має містити безвідкличні зобов’язання банка-гаранта сплатити суму гарантії за першою вимогою бенефіціара. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Вимоги до банків, банківські продукти яких використовуються для забезпечення пропозиції процедури закупівлі. Вимоги до вітчизняних банків: Банківська гарантія має бути надана: - банком-резидентом України, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або - банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAAА" (у разі відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній (Fitch, Moody's, S&P) має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий), - та щодо банку не застосовано санкції держав чи міждержавних організацій, які повністю або частково обмежують, та/або забороняють, та/або можуть негативно вплинути на виконання банком зобов'язань із забезпечення процедури закупівлі, зокрема відповідні санкції Ради національної безпеки і оборони України (згідно із Законом України "Про санкції''), Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (OFAC) та Європейської комісії Європейського Союзу. Банк може здійснювати діяльність тільки на підставі банківської ліцензії. Інформація про Ліцензію про право здійснення банківських операцій повинна міститися в реєстрі: «Інформація про банківські ліцензії та види діяльності банків України» https://bank.gov.ua/ua/supervision/registration/lic-bank, на сайті НБУ https://bank.gov.ua/. Замовник самостійно перевіряє наявність такої інформації. Орієнтовний перелік надійних вітчизняних банківських установ опублікований на сайті Групи НАФТОГАЗ https://www.naftogaz.com/bank-guarantee. УВАГА! Зважаючи на неналежне виконання умов наданих гарантій АТ «УКРНАФТА» не приймає банківські гарантії від: - АТ «БАНК АЛЬЯНС», код за ЄДРПОУ банку 14360506; - АТ «ПОЛТАВА-БАНК» код за ЄДРПОУ банку 09807595; - АТ «РВС БАНК» код за ЄДРПОУ банку 39849797. Вимога до іноземних банків: Банківська гарантія має бути надана: - іноземним банком, який має кредитний рейтинг однієї з рейтингових компаній (Fitch, Moody's, S&P) не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- або вищий) - та щодо якого не застосовано санкції держав чи міждержавних організацій, які повністю або частково обмежують, та/або забороняють, та/або можуть негативно вплинути на виконання банком зобов'язань із забезпечення процедури закупівлі, зокрема відповідні санкції Ради національної безпеки і оборони України (згідно із Законом України "Про санкції''), Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (OFAC) та Європейської комісії Європейського Союзу. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Реквізити Замовника (Бенефіціара): Назва Замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКPНAФТА» (АТ «УКРНАФТА») Місцезнаходження Замовника: Україна, 04053, місто Київ, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5. Код ЄДРПОУ: 00135390 IBAN № UA953204780000026002924430422 в АБ «УКРГАЗБАНК» Банківським установам у колонтитулах тендерної гарантії /рекомендовано вказувати посилання на програмний комплекс, за допомогою якого перевіряється справжність підпису КЕП, кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) або вказати метод перевірки справжності підпису КЕП, кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Банківська гарантія, надана через банк-нерезидент, має бути авізована банком резидентом України. До закінчення встановленого у ТД строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. До банківської гарантії додаються копії документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. В складі Тендерної пропозиції Учасником надано зміни до банківської гарантії, проте не надано саму банківську гарантію, що не відповідає умовам тендерної документації. При цьому надані зміни не містять інформації, що банківська гарантія надається в новій редакції чи на зміну попередньо виданої банківської гарантії.
Документи кваліфікації
27.10.2025 17:13
Повідомлення про рішення
21.10.2025 11:07
Електроний протокол про продовження строку
16.10.2025 11:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 16:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 16:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою детального вивчення та перевірки тендерної пропозиції виникла необхідність в більш тривалому її розгляді, що перевищує п’ять робочих днів. Відповідно до пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення
Дата продовження строку розгляду
21.10.2025 11:06
Дата кінця розгляду
14.11.2025 00:00
Лот № 2 Лот 2. Центратори обсадної колони в асортименті
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 11:58 по 14.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
З метою детального вивчення та перевірки тендерної пропозиції виникла необхідність в більш тривалому її розгляді, що перевищує п’ять робочих днів. Відповідно до пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення
Документи кваліфікації
21.10.2025 11:07
Електроний протокол про продовження строку
16.10.2025 11:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 16:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 16:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою детального вивчення та перевірки тендерної пропозиції виникла необхідність в більш тривалому її розгляді, що перевищує п’ять робочих днів. Відповідно до пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення
Дата продовження строку розгляду
21.10.2025 11:06
Дата кінця розгляду
14.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Аналіз Тендерної пропозиції Учасника дає можливість встановити наявність в ній наступних невідповідностей: Відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1.1 Розділу І Додатку 2 Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію одного договору*, аналогічного** за предметом закупівлі. Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номера закупівлі, за якою укладено та оприлюднено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/. *Такий договір повинен містити усі додатки, у тому числі додаткові угоди, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі угоди та додатки). Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Лот 2 - **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір за умовами якого здійснювалося постачання відповідного товару, а саме технологічна оснастка обсадних колон та/або центраторів обсадних колон. Відповідно до підпункту 1.1.2. пункту 1.1 Розділу І Додатку 2 Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору. Такими документами можуть бути: - видаткові накладні, оформлені належним чином; - та/або акти приймання-передачі товару; - та/або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, якщо такі передбачені умовами договору; - та/або відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт (повного, якщо така вимога встановлена вище) виконання аналогічного договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. Такі документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів на вимогу підпунктів 1.1.1 та 1.1.2. без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник обов’язково надає: • відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт (повного, якщо така вимога встановлена вище) виконання аналогічного договору. У разі надання інформації щодо більшої кількості аналогічних договорів, аніж передбачено підпунктом 1.1.1. цього Додатка, належним виконанням встановленої вимоги є надання копій документів, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів у кількості, зазначеній підпунктом 1.1.1. цього Додатка. Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії договорів, які не є аналогічними договорами відповідно до вимог тендерної документації. Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен оприлюднити документи/інформацію про усунення невідповідності шляхом надання нових документів чи виправленням: -документи, які підтверджують досвід виконання аналогічного договору відповідно до пункту 1.1 Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації, з урахуванням зазначених невідповідностей: Завантажити через електронну систему закупівель у встановлені чинним законодавством терміни копію одного договору*, аналогічного** за предметом закупівлі. Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номера закупівлі, за якою укладено та оприлюднено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/. *Такий договір повинен містити усі додатки, у тому числі додаткові угоди, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі угоди та додатки). Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Лот 2 - **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір за умовами якого здійснювалося постачання відповідного товару, а саме технологічна оснастка обсадних колон та/або центраторів обсадних колон. ТА копії документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору. Такими документами можуть бути: - видаткові накладні, оформлені належним чином; - та/або акти приймання-передачі товару; - та/або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, якщо такі передбачені умовами договору; - та/або відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт (повного, якщо така вимога встановлена вище) виконання аналогічного договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. Такі документи можуть надаватися без зазначення: - - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів на вимогу підпунктів 1.1.1 та 1.1.2. без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник обов’язково надає: • відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт (повного, якщо така вимога встановлена вище) виконання аналогічного договору. У разі надання інформації щодо більшої кількості аналогічних договорів, аніж передбачено підпунктом 1.1.1. цього Додатка, належним виконанням встановленої вимоги є надання копій документів, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів у кількості, зазначеній підпунктом 1.1.1. цього Додатка.
Створено
27.10.2025 17:07
Надати до
28.10.2025 17:07
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 968 589.35 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 12:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380503833050
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 968 589.35 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 12:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380503833050
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності