Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту системи опалення Опорного закладу загальної середньої освіти «Троянівський ліцей» Маневицької селищної ради по вул. Лугова, 52 в с. Троянівка Камінь-Каширського району Волинської області від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-23-012783-a
Id Tender 47b0bb39bb5e44ed8cb9bdff71895937
План UA-P-2025-09-23-005975-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.09.2025 16:07
Остання зміна 28.10.2025 13:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
246 020 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.09.2025 16:06 до 01.10.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 23.09.2025 16:06
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.09.2025 16:06
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.10.2025 12:00
до 20.10.2025 22:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2025 22:29
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.10.2025 22:29
до 28.10.2025 13:55
Період уточнень
з 23.09.2025 16:06 до 28.09.2025 00:00
Період оскарження
з 23.09.2025 16:06 до 28.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 12:00 до 20.10.2025 22:29
Період кваліфікації
з 01.10.2025 12:00 до 20.10.2025 22:29
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту системи опалення Опорного закладу загальної середньої освіти «Троянівський ліцей» Маневицької селищної ради по вул. Лугова, 52 в с. Троянівка Камінь-Каширського району Волинської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
246 020 грн.
Послуги з поточного ремонту системи опалення Опорного закладу загальної середньої освіти «Троянівський ліцей» Маневицької селищної ради по вул. Лугова, 52 в с. Троянівка Камінь-Каширського району Волинської області
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту системи опалення Опорного закладу загальної середньої освіти «Троянівський ліцей» Маневицької селищної ради по вул. Лугова, 52 в с. Троянівка Камінь-Каширського району Волинської області
Очікувана вартість
246 020 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1230,1
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту системи опалення Опорного закладу загальної середньої освіти «Троянівський ліцей» Маневицької селищної ради по вул. Лугова, 52 в с. Троянівка Камінь-Каширського району Волинської області
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
44622, Україна, Волинська область, с. Троянівка, вул. Лугова, 52
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ШРАМКО ІРИНА ВАСИЛІВНА"
Пропозиція:
246 020 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.09.2025 16:07
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Неделюк
Електронна пошта
Телефон
+380989443141
Сайт:
https://man.osv.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
44104446
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
44601
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
смт. Маневичі
Адреса
вул. Освітянська, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту системи опалення Опорного закладу загальної середньої освіти «Троянівський ліцей» Маневицької селищної ради по вул. Лугова, 52 в с. Троянівка Камінь-Каширського району Волинської області
Період вимог/скарг з 20.10.2025 22:29 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 12:00 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.10.2025 22:29
Довідка НАЗК
20.10.2025 22:29
Повідомлення про рішення
08.10.2025 16:33
Електроний протокол про продовження строку
01.10.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 16:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 16:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 29 жовтня 2025 року, у зв’язку із значним завантаженням на уповноважену особу
Дата продовження строку розгляду
08.10.2025 16:33
Дата кінця розгляду
30.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Щодо усунення виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції: 1) Невідповідність вимогам пункту 2 Додатку 8 до тендерної документації Відповідно до п.п. 1.1. п. 2 Додатку 8 тендерної документації, Учасник повинен надати довідку (за формою згідно з Додатком 7) щодо наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) про виконання робіт, що є аналогічними предмету закупівлі (поточний або капітальний ремонт інженерних систем опалення та/або водопостачання). У складі тендерної пропозиції Учасником завантажено документ «Довідка договора.pdf». Однак встановлено, що у довідці не зазначено номер телефону замовника за аналогічним договором №2. Прохання: Для усунення невідповідності просимо надати виправлену довідку згідно з формою у Додатку 7, з урахуванням повної інформації про замовника, зокрема із зазначенням номера телефону. 2) Невідповідність вимогам п.п. 1.2. п. 2 Додатку 8 Відповідно до вимог п.п. 1.2., учасник повинен надати копії договорів, зазначених у довідці. У складі пропозиції подано документ «аналогічний 137.pdf». Згідно з п. 6.6. договору, його невід’ємними частинами є договірна ціна, локальні кошториси, відомість ресурсів. Проте ці додатки до договору не були завантажені. Прохання: Для усунення невідповідності просимо завантажити додатки до договору №137 від 17.07.2023 р., що вказані у п. 6.6 договору. 3) Невідповідність вимогам пункту 5 Додатку 8 У складі тендерної пропозиції не надано повну копію паспорта. Відсутні сторінки 12–16, які передбачені вимогами п. 5. Прохання: Для усунення невідповідності просимо надати копії сторінок паспорта 12–16. Примітка: Згідно з п. 1.3. Розділу 3 тендерної документації, Учасник має право позначити персональні дані як конфіденційні. У такому випадку доступ до цієї інформації матимуть лише Замовник, орган оскарження та Держаудитслужба. 4) Невідповідність вимогам пункту 8 Додатку 8 У складі пропозиції відсутній гарантійний лист на підтвердження вимог п. 8 Додатку 8. Прохання: Для усунення невідповідності просимо надати гарантійний лист відповідно до вимог п. 8 Додатку 8 тендерної документації. 5)Невідповідність вимогам пункту 9 Додатку 8 Учасником не надано довідку довільної форми на підтвердження інформації, передбаченої п. 9 Додатку 8. Прохання: Для усунення невідповідності просимо надати відповідну довідку згідно з вимогами п. 9 Додатку 8 тендерної документації.
Створено
16.10.2025 16:21
Надати до
17.10.2025 16:21
Договір
UA-2025-09-23-012783-a-a1
Підписаний і діє
Номер
768
246 020 грн.
246 020 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.10.2025
Строк дії договору з
27.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту системи опалення Опорного закладу загальної середньої освіти «Троянівський ліцей» Маневицької селищної ради по вул. Лугова, 52 в с. Троянівка Камінь-Каширського району Волинської області
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту системи опалення Опорного закладу загальної середньої освіти «Троянівський ліцей» Маневицької селищної ради по вул. Лугова, 52 в с. Троянівка Камінь-Каширського району Волинської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44104446

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ШРАМКО ІРИНА ВАСИЛІВНА"
Повна назва
ФОП "ШРАМКО ІРИНА ВАСИЛІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2887605409

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.10.2025 13:55
-
28.10.2025 13:54
Підписаний договір
28.10.2025 13:54
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
246 020 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 12:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380989443141
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
246 020 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 12:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380989443141
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності