Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту мереж електропостачання ТП4015 (кабелі до кранових колонок 413-423), інв. №18325 від Чорноморська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-23-011031-a
Id Tender aa5c5f6d10cc41afa6becf54c7916e3a
План UA-P-2025-06-24-011676-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 23.09.2025 15:12
Остання зміна 31.10.2025 14:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 208 333.33 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.09.2025 15:12 до 01.10.2025 23:59
Завершено
Період уточнень
з 23.09.2025 15:12
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.09.2025 15:12
до 28.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 02.10.2025 13:40
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.10.2025 14:33
до 30.10.2025 00:00
Період уточнень
з 23.09.2025 15:12 до 28.09.2025 00:00
Період оскарження
з 23.09.2025 15:12 до 28.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.10.2025 13:40
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту мереж електропостачання ТП4015 (кабелі до кранових колонок 413-423), інв. №18325
При проведенні чергового технічного огляду електрообладнання 0,4 кВ ТП 4015 та живлячих кабельних лінії 0,4 кВ до кранових колонок 413-423, інв. №18325 в сторону причалу №18 виявлено аварійно-небезпечні ділянки кабельних ліній. З урахуванням огляду службою енергозабезпечення Адміністрації морського порту Чорноморськ був складений Дефектний Акт від 11.12.2024 р. щодо аварійності кабельних ліній 0,4 кВ з ТП 4015 в бік причалу №18. Кабельні лінії 0,4 кВ з ТП 4015 в сторону електричних кранових колонок 18 причалу №№ 413-423 були прокладені у 2010 році. Протягом останніх 3 років кабельні лінії неодноразово виходили з ладу та ремонтувалися. Кабельні лінії 0,4 кВ проходять під бетонною монолітною автомобільною дорогою на 18 причал порту, яку було виконано, після прокладання кабельних мереж, у 2012 році. В наступний час оперативно виконати ремонт на автодорозі практично неможливо с приводу наявності бетонно-молітної основи (від 0,3 м завтовшки), що пов’язане з повним перекриттям автодороги на 18 причал, що негативно відображається на виконанні вантажно-розвантажувальних робіт. При виконанні чергового аварійного ремонту вище зазначених кабельних ліній було часткове розрізання бетонно-монолітного покриття з розкриттям дороги, проведений огляд пошкоджених кабельних ліній 0,4 кВ. В результаті огляду було виявлена значна (до 50% ) відсутність захисної броні та часткове пошкодження захисної оболонки прокладених кабельних мереж, що були прокладені під автодорогою та в потерні шинопроводу. Приймаючи до уваги вище викладене, для забезпечення безперебійного та надійного електропостачання 18 причалу, виникла виробнича необхідність в проведені «поточного ремонту» аварійних ділянок кабельних мереж 0,4 кВ (ТП 4015 – кк 413-423). Виконання поточного ремонту кабельних мереж 0,4 кВ ТП 4015 – кк 413-423 (18 причал), враховуючи бетонно-монолітне покриття автомобільної дороги до 18 причалу, можливе тільки за методом горизонтального буріння. Дані роботи направлені на підтримку у робочому стані кабельних ліній 0,4 кВ та безперебійного та надійного електропостачання 18 причалу порту та не передбачає зміну технічних характеристик мереж кабельних мереж та споруд.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 208 333.33 грн.
Послуги з поточного ремонту мереж електропостачання ТП4015 (кабелі до кранових колонок 413-423), інв. №18325
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту мереж електропостачання ТП4015 (кабелі до кранових колонок 413-423), інв. №18325
Примітки
за кодом ДК 021-2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»
Очікувана вартість
2 208 333.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11100,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.10.2025 13:17
Закінчення аукціону
02.10.2025 13:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту мереж електропостачання ТП4015 (кабелі до кранових колонок 413-423), інв. №18325
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично виконані будівельні роботи протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, на підставі оригіналу належним чином оформленого рахунку, після отримання належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України та надання інших документів, визначених у Договорі та після отримання позитивного висновку експертизи, передбаченої п.5.4.12 цього договору (для платників ПДВ). Замовник здійснює оплату за фактично виконані будівельні роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку у розмірі 100% (сто відсотків) від вартості фактично виконані будівельні роботи, протягом 20-ти календарних днів з дня підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та після отримання позитивного висновку експертизи, передбаченої п.5.4.12 цього договору (для не платників ПДВ).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРОМБУДКІМ"
Пропозиція:
2 190 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРГ ГРУПП"
Пропозиція:
2 125 038 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.10.2025 13:17
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стрюков Олексій Олександрович
Електронна пошта
Телефон
380486875043
Замовник
ЄДРПОУ
38728418
Повна назва
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
68001
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Чорноморськ (Іллічівськ)
Адреса
ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту мереж електропостачання ТП4015 (кабелі до кранових колонок 413-423), інв. №18325
Період вимог/скарг з 24.10.2025 14:33 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.10.2025 13:40 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до п.37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 47 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. ТОВ «БЕРГ ГРУПП» в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7), шляхом самостійного декларування. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 43 Особливостей 17.10.2025 року о 16:17 Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення встановлених невідповідностей. 18.10.2025 о 15:45 в електронній системі закупівель у строк передбачений ч. 9 ст. 26 Закону Учасником ТОВ «БЕРГ ГРУПП» завантажено документи та інформацію з метою усунення встановлених невідповідностей, однак під час розгляду завантажених документів встановлено, що невідповідності усунуті не в повному обсязі, а саме: Так, Учасником у складі тендерної пропозиції надана Довідка про наявність у ТОВ «БЕРГ ГРУПП» працівників відповідної класифікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі (Вих.№ 17/10/5 від 17.10.2025р.). У довідці в розділі «Працівники субпідрядника/співвиконавця» за п. 1 зазначено про працівника субпідрядника/співвиконавця – електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування Двібородчина М.І. який не є працівником Учасника закупівлі ТОВ «БЕРГ ГРУПП» У складі завантажених документів надані копії документів, які свідчать що Двібородчин М.І. не є працівником Учасника закупівлі ТОВ «БЕРГ ГРУПП», а саме: - наказ (розпорядження) № 18 від 04.06.2025 про прийняття на роботу у ТОВ «БМК ЗЕВС» з 05.06.2025 Двібородчина М.І. на посаду електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування; - журнал перевірки знань з охорони праці (окремі сторінки) ТОВ «БМК ЗЕВС»; - посвідчення про перевірку знань з електробезпеки з відповідним записом про чергову перевірку знань; - протокол № 147 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 16.06.2025р.; - протокол № 2506/Е/З засідання комісії з перевірки знань з питань технічної експлуатації від 16.06.2025р. Відповідно до п.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається наявність працівників саме у Учасника, та документи які підтверджують наявність правовідносин з цими працівниками саме у Учасника (трудові книжки (окремі сторінки з відомостями про ПІБ та останнє місто роботи) або накази по підприємству (про прийняття та/або переведення на посаду) або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками). Відповідно до абзацу другого п.3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Проте відповідно до п.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації можливість щодо залучення спроможності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців саме для кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником не передбачено. Можливість залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців передбачено Замовником лише для кваліфікаційного критерія «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Учасником надано Лист-пояснення (Вих.№ 17/10/8 від 17.10.2025р.) стосовно залучення працівника субпідрядника / співвиконавця. Проте, відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника такому кваліфікаційному критерію, як «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» залучення потужностей субпідрядника / співвиконавця Замовником не передбачено. Окремо зауважуємо, що п. 8 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачена умова для Учасників щодо залучення субпідрядників/співвиконавців. Інформація надається відповідно до таблиці 1.1 Додатку 1 до цієї тендерної документації. Таким чином, пропозиція ТОВ «БЕРГ ГРУПП» підлягає відхиленню відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) (службовий лист ініціатора закупівлі – служби енергозабезпечення ЧФ ДП «АМПУ» від 24/10/2025 № 99/15-04-07-18). Слід зазначити, що відповідно до абзацу 3 п. 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи викладене, ВИРІШИВ: 1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «БЕРГ ГРУПП» на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 ««Інші завершальні будівельні роботи» (Послуги з поточного ремонту мереж електропостачання ТП 4015 (кабелі до кранових колонок 413-423), інв. №18325) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) 2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції, а саме Учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМБУДКІМ».
Документи кваліфікації
24.10.2025 14:33
Повідомлення про рішення
24.10.2025 14:33
Пропозиція, що перемогла
10.10.2025 12:04
Електроний протокол про продовження строку
02.10.2025 13:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (код ЄДРПОУ 38727770) в особі Чорноморської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Чорноморськ), код ЄДРПОУ ВП 38728418 2. Процедура проводиться враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), Положення про уповноважену особу Чорноморської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Чорноморськ), що затверджене наказом від 24.09.2021 № 413/15, за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 ««Інші завершальні будівельні роботи» (Послуги з поточного ремонту мереж електропостачання ТП 4015 (кабелі до кранових колонок 413-423), інв. №18325), шляхом проведення процедури відкритих торгів з Особливостями; 3. Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001; 4. Конкретна назва предмета закупівлі: на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 ««Інші завершальні будівельні роботи» (Послуги з поточного ремонту мереж електропостачання ТП 4015 (кабелі до кранових колонок 413-423), інв. №18325). 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-09-23-011031-a; 6. Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із потребою у детальному розгляді документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями, на відповідність умовам Тендерної документації за вказаним предметом закупівлі.
Дата продовження строку розгляду
10.10.2025 12:04
Дата кінця розгляду
31.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля товару послуг за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 ««Інші завершальні будівельні роботи» (Послуги з поточного ремонту мереж електропостачання ТП 4015 (кабелі до кранових колонок 413-423), інв. №18325), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2025-09-23-011031-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БЕРГ ГРУПП» встановлено наступну невідповідність, а саме Учасником: 1) Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку вих.№ 2909/2 від 29.09.2025р. Для підтвердження інформації, зазначеної в Довідці надано журнал протоколів перевірки знань ТОВ «БЕРГ ГРУПП» (сторінки 1 та2) з електробезпеки електротехнічних працівників, зазначених в Довідці. Проте, наданий журнал протоколів перевірки знань ТОВ «БЕРГ ГРУПП» ведеться з порушення п.2.1.4 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 р. № 4. в журналі (графа 8) відсутні підписи осіб, що проходили перевірку. В складі тендерної пропозиції також надано протоколи засідання комісії з перевірки знань лише з питань технічної експлуатації ТОВ «АСЕНЕРДЖІ» № 2505/Е/4 від 26.05.2025 та № 2506/Е/3 від 16.06.2025. Протоколи щодо результатів перевірки знань з охорони праці які проводились ТОВ «ПРОФСПЕЦ УСПІХ» в складі тендерної пропозиції відсутні. Згідно Довідки про наявність у ТОВ «БЕРГ ГРУПП» працівників, які будуть залучені до надання послуг вих.№ 2909/2 від 29.09.2025р. Учасник планує залучити до надання послуг електроментера з ремонту та обслуговування електроустаткування Двібородчина М.І. – працівника субпідрядника ТОВ «БМК «ЗЕВС» та надано наказ про прийняття даного працівника на роботу в ТОВ «БМК «ЗЕВС». Однак, п.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається наявність працівників саме у Учасника, та документи які підтверджують наявність правовідносин з цими працівниками саме у Учасника (трудові книжки (окремі сторінки з відомостями про ПІБ та останнє місто роботи) або накази по підприємству (про прийняття та/або переведення на посаду) або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками). У розумінні Закону «Про публічні закупівлі» субпідрядником вважається суб’єкт господарювання, який залучається учасником (переможцем) до виконання робіт, а співвиконавцем — суб’єкт господарювання, який залучається до надання послуг. Субпідрядник – це суб'єкт господарювання (організація або особа), якого головний підрядник залучає до виконання окремої частини робіт або всього проєкту, за які головний підрядник несе відповідальність перед замовником. Він виконує роботи на підставі договору субпідряду, укладеного з генеральним підрядником. Таким чином, Учасником не в повному обсязі підтверджено наявність саме в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації. 2) Учасником у складі тендерної пропозиції надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (повний) датований станом на 05.05.2025, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: виданий (сформований) раніше дати оголошення закупівлі, тобто 23.09.2025. Витяг (повний) вимагається Замовником з метою перевірки реєстраційних дій в частині внесення змін до установчих документів юридичної особи (відповідно пункту 2 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації. 3) На виконання вимог п.3 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано Статут ТОВ «БЕРГ ГРУПП»» затверджений рішенням № 1 загальних зборів учасників від 23.12.2022. Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наданого у складі тендерної пропозиції станом на 05.05.2025 остання державна реєстрація змін до установчих документів проводилась 28.09.2023 року. Крім того, Статут наданий у складі тендерної пропозиції підписаний учасником Лєвєнберг Веронікою Анатоліївною, а згідно наданого у складі тендерної пропозиції Витягу з ЄДР станом на 05.05.2025 засновником (учасником) юридичної особи є Садова Світлана Георгіївна. У складі тендерної пропозиції також надано АКТ приймання-передачі частки у статутному капіталі ТОВ «БЕРГ ГРУПП» від 04.09.2024 згідно якого Лєвєнберг В.А. передала, а Садова С.Г. прийняла на умовах договору купівлі-продажу частки у статутному капіталі Товариства частку, що складає 100% статутного капіталу Товариства. Згідно пункту 3 цього Акту цей Акт є підставою для проведення державної реєстрації змін до відомостей про склад учасників Товариства, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відповідно до п.3 ст.11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» зміни до статуту товариства та перша редакція статуту товариства, створеного в результаті реорганізації, підписуються учасниками товариства, які голосували за рішення про внесення таких змін чи про затвердження першої редакції статуту, або особою, уповноваженою на це органом, який прийняв таке рішення, якщо це передбачено статутом. Справжність підписів учасників або уповноваженої особи засвідчується нотаріально. Справжність підпису учасника Лєвєнберг В.А. міститься у статуті якій наданий у складі тендерної пропозиції та засвідчена нотаріально приватним нотаріусом та зареєстровано в реєстрі за № 4985. Тобто Статут, наданий у складі тендерної пропозиції чітко містить інформацію про ПІБ учасника частка якого у статутному капіталі 100%. Без відповідних змін до статуту, новий власник не матиме повних прав власника, і це може призвести до правових спорів та неможливості повноцінного управління товариством. Оновлений статут (або нова редакція статуту) має бути зареєстрований у державного реєстратора. (відповідно пункту 3 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації.
Створено
17.10.2025 16:17
Надати до
18.10.2025 16:17
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.10.2025 14:33 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.10.2025 14:34
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 208 333.33 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 23:59
Замовник:
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380486875043
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 208 333.33 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 23:59
Замовник:
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380486875043
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності