Зміст
Рішення уповноваженої особи Комунального закладу Львівської обласної ради "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр " Довіра" щодо прийняття рішення про розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником закупівлі невідповідностей в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією.
Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження..
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство "Арт-Модуль" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю Поточний ремонт підлоги коридорів, заміна дверей, трубопроводів в приміщеннях багатопрофільного навчально-реабілітаційного центру «Довіра», на вул. Тараса Бобанича «Хаммера»1., в м. Львові (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
1.1. Відповідно до вимог п.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надається довідка та у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити право власності.
Перевіривши документи учасника, було встановлено, що у довідці про наявність обладнання в п.6 верстат рейсмусовий в кількості 2 , відповідно до наданих оборотно - сальдових відомостей кількість 1. Також в п.8 довідки в колонці найменування транспортного засобу Учасник не найменування зазначає а марку ГАЗ.
1.2. Згідно вимог Додатку 1 Розділу 1 п.1.1 до тендерної документації на підтвердження наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник надає довідку відповідно до форми, яка встановлена Замовником в п.1.1 Розділі 1. Дана форма передбачає зазначення інформації про транспортні засоби, обладнання, устаткування.
Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було встановлено, що у довідці про наявність обладнання учасник зазначив відомості про наявність виробничих приміщень, що не відповідає формі довідки, яка визначена в п.1.1 Розділу 1.
1.3. Відповідно до вимог п.2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Учасник надає довідку та для підтвердження інформації про наявність інженерно технічних працівників учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом (переведення) на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом (переведення) на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття (переведення) на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій.
Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було встановлено, що у довідці про наявність працівників в п.2 учасник зазначає посаду працівника Явнюк С.З. – економіст, відповідно до наданого наказу №21-01/01 від 21.01.2019 р. посада -економіст з планування, що свідчить про невідповідність інформації, яка міститься в наказі про призначення працівника та в довідці.
1.4. Відповідно до вимог п.3 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів надається довідка та скановані копії аналогічних договорів (не менше двох), які повністю виконані, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір(и) предметом закупівлі якого(их) є поточний ремонт приміщення/будівлі/корпусу.
Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було встановлено, що у довідці про наявність аналогічного досвіду в п.1 довідки учасник зазначає договір № 49/77-24 від 2.09.2024 року, відповідно до наданої сканованої копії дата договору № 49/77-24 є 12.09.2024р. Також відповідно до умов даного договору додатки є складовою та невід’ємною частиною договору. Однак, Учасником не надано додаток календарний план виконання робіт.
1.5. Відповідно до вимог п.3 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів надається довідка та скановані копії аналогічних договорів (не менше двох), які повністю виконані, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір(и) предметом закупівлі якого(их) є поточний ремонт приміщення/будівлі/корпусу.
Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було встановлено, що у довідці про наявність аналогічного досвіду в п.1 довідки учасник зазначає договір № 29/25 від 18.08.2025 р., відповідно до сканованої копії договору номер договору є № 24/25.
1.6. Відповідно до п.4 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає для юридичних осіб:
- сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітній період (2024 рік);
- сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітній період (2024 рік);
- сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітній період (2024 рік); У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти та довідку про обсяг річного доходу (виручки) за 2024 рік.
Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було встановлено, що Учасник не долучив жодного документа щодо подання/ не подання Звіту про рух грошових коштів за останній звітній період.
1.7. Відповідно до вимог п.9 Розділу 3 Додатку 1 у разі, якщо в межах закупівлі цих робіт передбачається набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, та вартість предмета закупівлі (згідно переліку пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, - учасником надається гарантійний лист, в якому учасник зазначає, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує 25 відсотків. Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовуються замовниками у разі: здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі” що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції), про що надається лист-пояснення. 1.2. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, то відповідно щодо таких товарів: 1.2.1. Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
На підтвердження цієї Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. 1.3. Якщо здійснення цієї закупівлі (робіт) відповідно до інформації технічної специфікації даної документації та кошторисних розрахунків Учасника відповідно, не передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону (зазначеної вартості), Учасник надає лист-пояснення про ненадання документів визначених п.1.1 та п.1.2 цієї у зв’язку із тим, що положення про локалізацію не застосовуються до цієї закупівлі.
Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було встановлено, що Учасник не долучив жодного документа щодо виконання вимог п.9 Розділу 3 Додатку 1.
2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
2.1. Привести документи у відповідність до виявлених зауважень документи та надати відкориговану довідку про наявність обладнання.
2.2. Привести документи у відповідність та надати довідку відповідно до форми, яка встановлена Замовником в п.1.1 Розділі 1.
2.3. Привести документи у відповідність до виявлених зауважень документи та надати відкориговану довідку про наявність працівників.
2.4. Привести документи у відповідність до виявлених зауважень документи та надати відкориговану довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів щодо договору № 49/77-24 від 12.09.2024р. Надати всі додатки до договору № 49/77-24 від 12.09.2024р.
2.5 Привести документи у відповідність до виявлених зауважень документи та надати відкориговану довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів щодо договору № 24/25 від 18.08.2025 р.
2.6.Надати документи або пояснення щодо подання/ не подання Звіту про рух грошових коштів за останній звітній період.
2.7. Надати документи або пояснення згідно вимог п.9 Розділу 3 Додатку 1.
3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.