Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Устилуг-Зосін" (ремонт з заміною електрообладнання та їх мереж, фасадів та даху адмінприміщення, ганків, дорожнього та тротуарного покриття, водогону, модульних будинків, влаштування легкозбірних навісів) від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-23-008669-a
Id Tender f85b43f1224a4f23b0a44a6fc1a0f775
План UA-P-2025-09-23-010254-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.09.2025 14:01
Остання зміна 04.11.2025 11:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
66 838 796.8 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.09.2025 14:01 до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.09.2025 14:01
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.09.2025 14:01
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.10.2025 13:20
до 17.10.2025 11:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.10.2025 16:53
до 23.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 17.10.2025 11:28
-
Період уточнень
з 23.09.2025 14:01 до 28.09.2025 00:00
Період оскарження
з 23.09.2025 14:01 до 28.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 13:20 до 17.10.2025 11:28
Період кваліфікації
з 01.10.2025 13:20 до 17.10.2025 11:28
Основні параметри
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Устилуг-Зосін" (ремонт з заміною електрообладнання та їх мереж, фасадів та даху адмінприміщення, ганків, дорожнього та тротуарного покриття, водогону, модульних будинків, влаштування легкозбірних навісів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
66 838 796.8 грн.
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Устилуг-Зосін" (ремонт з заміною електрообладнання та їх мереж, фасадів та даху адмінприміщення, ганків, дорожнього та тротуарного покриття, водогону, модульних будинків, влаштування легкозбірних навісів)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Устилуг-Зосін" (ремонт з заміною електрообладнання та їх мереж, фасадів та даху адмінприміщення, ганків, дорожнього та тротуарного покриття, водогону, модульних будинків, влаштування легкозбірних навісів)
Очікувана вартість
66 838 796.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
668387,97
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 005 163.9
Аукціон
Cтарт аукціону
01.10.2025 12:51
Закінчення аукціону
01.10.2025 13:20
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Устилуг-Зосін" (ремонт з заміною електрообладнання та їх мереж, фасадів та даху адмінприміщення, ганків, дорожнього та тротуарного покриття, водогону, модульних будинків, влаштування легкозбірних навісів)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 58"
Пропозиція:
39 000 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ"
Пропозиція:
66 169 061.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
Пропозиція:
38 999 900 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.10.2025 12:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.09.2025 09:54
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
23.09.2025 14:01
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пилипчук Руслан
Електронна пошта
Телефон
380507833341
Замовник
ЄДРПОУ
25908960
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
43020
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Устилуг-Зосін" (ремонт з заміною електрообладнання та їх мереж, фасадів та даху адмінприміщення, ганків, дорожнього та тротуарного покриття, водогону, модульних будинків, влаштування легкозбірних навісів)
Період вимог/скарг з 03.10.2025 16:53 по 09.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 13:20 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
відхилити
Документи кваліфікації
03.10.2025 16:53
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.10.2025 13:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
01.10.2025 13:20
Надати до
03.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав файли «2. Довідка аналогія.pdf», «2. Договір аналогія_1.PDF» та «2. Договір аналогія_2.pdf», які містять інформаційну довідку №2 від 25.09.2025 року про виконання аналогічного договору, яка містить інформацію про виконані договори та самі договори зі змінами та додатками. Однак, не підтвердив, що вказані у довідці договори є аналогічними, що не відповідає вимогам пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав файли «2. Довідка аналогія.pdf», «2. Договір аналогія_1.PDF» та «2. Договір аналогія_2.pdf», які містять інформаційну довідку №2 від 25.09.2025 року про виконання аналогічного договору, яка містить інформацію про виконані договори та самі договори зі змінами та додатками. Однак, не надав підтверджуючі документи про їх виконання, що не відповідає вимогам пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 2. * Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, з виконання робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту або послуг з поточного ремонту, яким передбачалося виконання наступних видів робіт: - Розбирання бортових каменів; - Розбирання асфальтобетонних покриттів; - Установлення бортових каменів на бетонну основу; - Улаштування покриття із фігурних елементів мощення з використанням готової піщано-цементної суміші…. 2.2. Відповідно до вимог пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник, для підтвердження інформації, що зазначена у інформаційній довідці, надає наступні документи: - скан-копії договорів з усіма додатками та підтверджуючими документами про їх виконання, що наведені в довідці (Таблиця 2).... 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має підтвердити, що вказані у довідці договори є аналогічними відповідно до вимог пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації. 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати підтверджуючі документи про виконання аналогічних договорів, що наведені в довідці відповідно до вимог пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
02.10.2025 16:43
Надати до
03.10.2025 16:43
Період вимог/скарг з 09.10.2025 10:48 по 15.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.10.2025 16:53 по 11.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою
Зміст
Відповідно до вимог тендерної документації Учаснику необхідно було надати обґрунтуванням шляхом завантаження в електронну систему закупівель нових документів (файлів) з типом "Документи, що подаються, як обґрунтування аномально низької ціни". У визначений термін Учасник не надав даної інформації
Документи кваліфікації
09.10.2025 10:48
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.10.2025 16:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
03.10.2025 16:53
Надати до
07.10.2025 00:00
Період вимог/скарг з 17.10.2025 11:28 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 10:48 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Прийнято рішення про визначення учасника переможцем.
Документи кваліфікації
17.10.2025 11:28
Довідка НАЗК
17.10.2025 11:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.10.2025 10:48
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-23-008669-a-b1
Очікує підписання
66 169 061.4 грн.
66 169 061.4 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Устилуг-Зосін" (ремонт з заміною електрообладнання та їх мереж, фасадів та даху адмінприміщення, ганків, дорожнього та тротуарного покриття, водогону, модульних будинків, влаштування легкозбірних навісів)
Номенклатура
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Устилуг-Зосін" (ремонт з заміною електрообладнання та їх мереж, фасадів та даху адмінприміщення, ганків, дорожнього та тротуарного покриття, водогону, модульних будинків, влаштування легкозбірних навісів)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25908960

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43914609

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
66 838 796.8 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 00:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380507833341
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
66 838 796.8 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 00:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380507833341
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності