Показати схожі тендери

Закупівля Акумуляторні батареї для безпілотного літального апарату від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-23-007303-a
Id Tender 5adf845cd0a347f7b769fc46dfe719b8
План UA-P-2025-09-23-008779-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.09.2025 13:05
Остання зміна 13.10.2025 14:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
32 070 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.09.2025 13:05 до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.09.2025 13:05
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.09.2025 13:05
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.10.2025 15:52
до 06.10.2025 09:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.10.2025 15:24
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.10.2025 09:07
до 13.10.2025 14:52
Період уточнень
з 23.09.2025 13:05 до 28.09.2025 00:00
Період оскарження
з 23.09.2025 13:05 до 28.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 15:52 до 06.10.2025 09:07
Період кваліфікації
з 01.10.2025 15:52 до 06.10.2025 09:07
Основні параметри
Акумуляторні батареї для безпілотного літального апарату
31434000-7 – Літієві акумуляторні батареї (Акумуляторна батарея для DJI Matrice 4) , відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
32 070 грн.
Акумуляторні батареї для безпілотного літального апарату
Назва предмета закупівлі
Акумуляторні батареї для безпілотного літального апарату
Очікувана вартість
32 070 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
160,35
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.10.2025 15:29
Закінчення аукціону
01.10.2025 15:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Акумуляторна батарея для DJI Matrice 4
Код ДК 021:2015
31430000-9 - Електричні акумулятори
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, буд. 65
Дата постачання по
28.11.2025 13:09
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА"
Пропозиція:
20 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ФІЛАТОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
Пропозиція:
21 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.10.2025 15:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.09.2025 15:06
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ловкова Вероніка Анатолівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380617879457
Замовник
ЄДРПОУ
38625593
Назва (англійською мовою)
State Emergency Service of Ukraine in Zaporizhia oblast
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Повна назва (англійською мовою)
State Emergency Service of Ukraine in Zaporizhia oblast
Поштовий індекс
69002
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Запоріжжя
Адреса
Фортечна, 65
Кваліфікація
Лот № 1 Акумуляторні батареї для безпілотного літального апарату
Період вимог/скарг з 02.10.2025 15:24 по 08.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 15:52 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
02.10.2025 15:24
Повідомлення про рішення
02.10.2025 15:21
Пропозиція, що перемогла
01.10.2025 15:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 13:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 13:04
Період вимог/скарг з 06.10.2025 09:07 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.10.2025 15:24 по 10.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.10.2025 09:07
Довідка НАЗК
06.10.2025 09:07
Повідомлення про рішення
06.10.2025 09:06
Пропозиція, що перемогла
02.10.2025 15:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 13:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 13:04
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ФОП "ФІЛАТОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА" встановлено наступне: Згідно пп.1.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» п. 1 «Перелік документів та інформації  для підтвердження відповідності УЧАСНИКА  кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначена вимога про те, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо) та суми виконаних зобов’язань за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі (31430000-9), та / або акумуляторні батареї для безпілотного літального апарату. У складі своєї пропозиції учасник ФОП "ФІЛАТОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА", надав Довідку про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 30.09.2025р. Вих. 1, з зазначенням дати укладання аналогічного договору, номер аналогічного договору, назви контрагента (покупця/замовника тощо), але сума аналогічного договору не збігається з сумою виконаних зобов’язань вказаних в довідці. Також згідно пп. 1.1.2 п. 1.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації, Замовником зазначена вимога про те, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції Учасник у складі тендерної пропозиції має надати не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. У складі своєї пропозиції учасник ФОП "ФІЛАТОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА", надав копії договору №283 від 25.08.2025р., але в супереч Замовником було виявлено невідповідність, у пп.2.1 п.2 та Додатком №1 «Специфікація» наданого аналогічного договору, а саме загальна вартість договору 603 000.00 грн., тим часом як у Додатку 1 «Специфікація» до договору зазначена сума 328000.00 грн, що унеможливлює визначення замовником достовірності підтвердження кваліфікаційного критерію. Згідно пп. 1.1.3 п. 1.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації, Замовником зазначена вимога про те, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції Учасник у складі тендерної пропозиції має надати копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. У складі своєї пропозиції учасник ФОП "ФІЛАТОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА", надав Накладну № 283 від 25.08.2025р, але вона суперечить наданому аналогічному договору, а саме загальна вартість договору становить 603 000.00 грн., у той час як у наданому підтвердженню аналогічного договору (Накладна № 283 від 25.08.2025р.), сума закупівлі становить 328 000,00 грн. Таким чином Замовник не в змозі підтвердити виконання аналогічного договору. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: - довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо) та суми виконаних зобов’язань за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). - не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (накладні (видаткові накладні), акти (акти прийому передачі), тощо) або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Виконаним вважається договір, що був в повному обсязі виконаний учасником до початку даної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за аналогічним предметом закупівлі. Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей  Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
03.10.2025 09:22
Надати до
04.10.2025 09:22
Договір
UA-2025-09-23-007303-a-c1
Підписаний і діє
Номер
83
21 000 грн.
21 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.10.2025
Строк дії договору з
13.10.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Акумуляторна батарея для DJI Matrice 4
Номенклатура
Акумуляторна батарея для DJI Matrice 4
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
7 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38625593

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ФІЛАТОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
Повна назва
ФОП "ФІЛАТОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3152911148

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.10.2025 14:52
Повідомлення про договір
13.10.2025 14:41
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
32 070 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Контактний телефон:
+380617879457
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
32 070 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Контактний телефон:
+380617879457
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності