Показати схожі тендери

Закупівля Канцелярські товари від ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-23-005991-a
Id Tender 2351a3388c5d4ab2b2e5fa58f07854ea
План UA-P-2025-01-07-008141-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.09.2025 12:04
Остання зміна 05.11.2025 10:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
143 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.09.2025 12:03 до 01.10.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 23.09.2025 12:03
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.09.2025 12:03
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.10.2025 12:00
до 24.10.2025 14:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.10.2025 16:38
до 30.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.10.2025 14:41
до 05.11.2025 10:26
Період уточнень
з 23.09.2025 12:03 до 28.09.2025 00:00
Період оскарження
з 23.09.2025 12:03 до 28.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 12:00 до 24.10.2025 14:41
Період кваліфікації
з 01.10.2025 12:00 до 24.10.2025 14:41
Основні параметри
Канцелярські товари
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
143 500 грн.
.
Назва предмета закупівлі
.
Очікувана вартість
143 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1435,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 60 (штуки)
Папка-реєстратор А4 50 мм
Опис предмета закупівлі
Папка-реєстратор А4 50 мм
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №2 30 (штуки)
Папка-реєстратор А4 70/75 мм
Опис предмета закупівлі
Папка-реєстратор А4 70/75 мм
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Діркопробивач металевий на 4-ри отвори
Опис предмета закупівлі
Діркопробивач металевий на 4-ри отвори
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №4 70 (паковання)
Біндер 32 мм, 12 штук в пачці
Опис предмета закупівлі
Біндер 32 мм, 12 штук в пачці
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
70
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №5 200 (паковання)
Скріпки канцелярські 50 мм
Опис предмета закупівлі
Скріпки канцелярські 50 мм
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
200
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №6 200 (паковання)
Скріпки канцелярські 25 мм
Опис предмета закупівлі
Скріпки канцелярські 25 мм
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
200
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №7 100 (штуки)
Точило для олівців з великим контейнером для стружки
Опис предмета закупівлі
Точило для олівців з великим контейнером для стружки
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №8 80 (штуки)
Ластик з каучуку Слон 300/30 Koh-i-noor (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Ластик з каучуку Слон 300/30 Koh-i-noor (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №9 12 (штуки)
Ручка кулькова червона 0,7 мм Josef Otten Easy Office 5022 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Ручка кулькова червона 0,7 мм Josef Otten Easy Office 5022 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №10 300 (штуки)
Блок паперу для записів неклеєний 90*90 мм
Опис предмета закупівлі
Блок паперу для записів неклеєний 90*90 мм
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №11 200 (штуки)
Блок паперу з клейким шаром, 75x75 мм
Опис предмета закупівлі
Блок паперу з клейким шаром, 75x75 мм
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №12 300 (штуки)
Закладка пластикова з клейким шаром NEON 45*12 мм
Опис предмета закупівлі
Закладка пластикова з клейким шаром NEON 45*12 мм
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №13 250 (штуки)
Ручка кулькова/ролер синя 0,5 мм, масляна
Опис предмета закупівлі
Ручка кулькова/ролер синя 0,5 мм, масляна
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №14 250 (штуки)
Ручка масляна с грипом 0,7 мм
Опис предмета закупівлі
Ручка масляна с грипом 0,7 мм
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №15 60 (штуки)
Маркер перманентний, чорний
Опис предмета закупівлі
Маркер перманентний, чорний
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №16 100 (штуки)
Олівець графітовий з гумкою
Опис предмета закупівлі
Олівець графітовий з гумкою
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №17 60 (штуки)
Підставка – органайзер, для паперових блоків і канцелярського приладдя металева
Опис предмета закупівлі
Підставка – органайзер, для паперових блоків і канцелярського приладдя металева
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №18 30 (штуки)
Настільний лоток пластиковий
Опис предмета закупівлі
Настільний лоток пластиковий
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №19 15 (штуки)
Горизонтальний лоток для паперів на 2 відділення, металевий
Опис предмета закупівлі
Горизонтальний лоток для паперів на 2 відділення, металевий
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №20 20 (штуки)
Горизонтальний лоток для паперів на 3 відділення, металевий
Опис предмета закупівлі
Горизонтальний лоток для паперів на 3 відділення, металевий
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №21 20 (штуки)
Горизонтальний лоток для паперів на 4 відділення, металевий
Опис предмета закупівлі
Горизонтальний лоток для паперів на 4 відділення, металевий
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №22 100 (штуки)
Діловий щоденник, формату А5
Опис предмета закупівлі
Діловий щоденник, формату А5
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Позиція : №23 5 (штуки)
Штамп «Згідно з оригіналом»
Опис предмета закупівлі
Штамп «Згідно з оригіналом»
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати поставленого Товару (партій товару) на підставі рахунку та видаткової накладної протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання товару (партій товару) (за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Покупця за даним кодом видатків) на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар (партій товару) здійснюються протягом 10-ти робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок, відкритий в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АСТЕОН"
Пропозиція:
124 538.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.09.2025 12:03
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Манько Катерина Альбертівна
Електронна пошта
Телефон
380636051651
Замовник
ЄДРПОУ
34824364
Повна назва
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Поштовий індекс
49089
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
вулиця Академіка Янгеля, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 .
Період вимог/скарг з 02.10.2025 16:38 по 07.10.2025 18:38
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 12:00 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
обрано переможцем
Документи кваліфікації
02.10.2025 16:38
Довідка НАЗК
02.10.2025 16:38
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.10.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 12:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 12:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Про розгляд тендерної пропозиції поданої учасником ТОВ «Астеон», код ЄДРПОУ 42704450 до закупівлі UA-2025-09-23-005991-a згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції учасником ТОВ «Астеон» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю послуг з відновлення та заправки картриджів за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування і приладдя різне та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Учасником ТОВ «Астеон» подано документи щодо процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі послуг з відновлення та заправки картриджів відповідно до коду Національного класифікатору за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування і приладдя різне. Під час перевірки документів наданих до тендерної пропозиції ТОВ «Астеон» виявлено наступні невідповідності. Додатком 1 до тендерної документації встановлений Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі. пп.1.3 п.1. Додатку 1 встановлено, що на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів. Учасником ТОВ «Астеон» надано довідку за формою 3, проте не на підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасником не надано документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками. На підтвердження інформації, зазначеної в пп.12 п.5 Додатку 1, учасником ТОВ «Астеон» не надано гарантійний лист про те, що закупівля товарів не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із законодавством. На виконання п.8 Додатку 1, учасником ТОВ «Астеон» не надано відповідної інформації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «Астеон» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції учасником ТОВ «Астеон» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю послуг з відновлення та заправки картриджів відповідно до коду Національного класифікатору за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «Астеон» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Катерина МАНЬКО
Створено
01.10.2025 16:34
Надати до
02.10.2025 16:34
Період вимог/скарг з 07.10.2025 18:38 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 18:38 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 31.12.2021року № 329-од. Порядок денний: 1. Про прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Астеон», код ЄДРПОУ 42704450 Під час розгляду першого питання порядку денного: Рішенням уповноваженої особи № 86 від 23 вересня 2025 року оголошено проведення процедури відкритих торгів з особливостями, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування і приладдя різне, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-23-005991-a. Рішенням уповноваженої особи № 89 від 01 жовтня 2025 року затверджено повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції учасником ТОВ «Астеон» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю послуг з відновлення та заправки картриджів відповідно до коду Національного класифікатору за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. Та оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «Астеон» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Рішенням уповноваженої особи № 91 від 02 жовтня 2025 року визнано учасника ТОВ «Астеон», код ЄДРПОУ 42704450 переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-23-005991-a. Та забезпечено оприлюднення в електронній системі закупівель рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до пункту 28 Особливостей перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. Додаток 2 до тендерної документації містить чіткий перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, а саме: 1.Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей: 1) витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості щодо фізичної особи, яка є учасником або керівника учасника. 2) довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, на підтвердження відсутності підстави для відмови, передбаченої підпунктом 3 пункту 47 Особливостей щодо керівника учасника процедури закупівлі. 2. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника переможця процедури закупівлі щодо підпису договору про закупівлю: для керівника переможця – виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника переможця. 3. Переможцем подається розрахунок цінової пропозиції за формою відповідно до додатка 2.1 до тендерної документації. 4. Інша інформація Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надано: - Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявної судимості» стосовно керівника ТОВ «Астеон» Літвінова А.О. - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення стосовно ТОВ «Астеон» - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення стосовно керівника ТОВ «Астеон» Літвінова А.О. Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано: - Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника переможця процедури закупівлі щодо підпису договору про закупівлю, а саме виписку з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника переможця. - Розрахунок цінової пропозиції за формою відповідно до додатка 2.1 до тендерної документації Ненадання документів переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель є підставою для замовника відхилити тендерну пропозицію такого переможця. 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Астеон», код ЄДРПОУ 42704450. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції та підстави такого відхилення . Уповноважена особа Катерина МАНЬКО
Документи кваліфікації
07.10.2025 18:38
Повідомлення про рішення
07.10.2025 18:38
Витяг з ЄДР
Пропозиція, що перемогла
Період вимог/скарг з 24.10.2025 14:41 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.10.2025 14:38 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.10.2025 року № №15866-р/пк-пз Дніпропетровським окружним адміністративним судом, з метою усунення порушень скасовано рішення від 07.10.2025 року № 92, згідно з яким відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Астеон», код ЄДРПОУ 42704450 - учасника процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-23-005991-a.
Документи кваліфікації
24.10.2025 14:41
Довідка НАЗК
24.10.2025 14:41
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.10.2025 14:38
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-09-23-005991-a-c2
Підписаний і діє
Номер
179
124 538.4 грн.
103 782 грн.
З ПДВ
Підписано
05.11.2025
Строк дії договору з
05.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
60 (штуки)
Папка-реєстратор А4 50 мм
Номенклатура
Папка-реєстратор А4 50 мм
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
49.5
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Папка-реєстратор А4 70/75 мм
Номенклатура
Папка-реєстратор А4 70/75 мм
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
50.04
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Діркопробивач металевий на 4-ри отвори
Номенклатура
Діркопробивач металевий на 4-ри отвори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
297.72
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
70 (паковання)
Біндер 32 мм, 12 штук в пачці
Номенклатура
Біндер 32 мм, 12 штук в пачці
Кількість
70
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
16.74
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
200 (паковання)
Скріпки канцелярські 50 мм
Номенклатура
Скріпки канцелярські 50 мм
Кількість
200
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
22.56
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
200 (паковання)
Скріпки канцелярські 25 мм
Номенклатура
Скріпки канцелярські 25 мм
Кількість
200
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
7.32
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Точило для олівців з великим контейнером для стружки
Номенклатура
Точило для олівців з великим контейнером для стружки
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
11.76
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
80 (штуки)
Ластик з каучуку Слон 300/30 Koh-i-noor (або еквівалент)
Номенклатура
Ластик з каучуку Слон 300/30 Koh-i-noor (або еквівалент)
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4.14
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Ручка кулькова червона 0,7 мм Josef Otten Easy Office 5022 (або еквівалент)
Номенклатура
Ручка кулькова червона 0,7 мм Josef Otten Easy Office 5022 (або еквівалент)
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1.74
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
300 (штуки)
Блок паперу для записів неклеєний 90*90 мм
Номенклатура
Блок паперу для записів неклеєний 90*90 мм
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
44.1
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
200 (штуки)
Блок паперу з клейким шаром, 75x75 мм
Номенклатура
Блок паперу з клейким шаром, 75x75 мм
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
73.14
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
300 (штуки)
Закладка пластикова з клейким шаром NEON 45*12 мм
Номенклатура
Закладка пластикова з клейким шаром NEON 45*12 мм
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
8.58
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
250 (штуки)
Ручка кулькова/ролер синя 0,5 мм, масляна
Номенклатура
Ручка кулькова/ролер синя 0,5 мм, масляна
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
11.4
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
250 (штуки)
Ручка масляна с грипом 0,7 мм
Номенклатура
Ручка масляна с грипом 0,7 мм
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2.46
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
60 (штуки)
Маркер перманентний, чорний
Номенклатура
Маркер перманентний, чорний
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
15.78
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Олівець графітовий з гумкою
Номенклатура
Олівець графітовий з гумкою
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
6.48
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
60 (штуки)
Підставка – органайзер, для паперових блоків і канцелярського приладдя металева
Номенклатура
Підставка – органайзер, для паперових блоків і канцелярського приладдя металева
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
397.44
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Настільний лоток пластиковий
Номенклатура
Настільний лоток пластиковий
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
40.14
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Горизонтальний лоток для паперів на 2 відділення, металевий
Номенклатура
Горизонтальний лоток для паперів на 2 відділення, металевий
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
376.26
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Горизонтальний лоток для паперів на 3 відділення, металевий
Номенклатура
Горизонтальний лоток для паперів на 3 відділення, металевий
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
505.62
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Горизонтальний лоток для паперів на 4 відділення, металевий
Номенклатура
Горизонтальний лоток для паперів на 4 відділення, металевий
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
566.94
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Діловий щоденник, формату А5
Номенклатура
Діловий щоденник, формату А5
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
219.78
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Штамп «Згідно з оригіналом»
Номенклатура
Штамп «Згідно з оригіналом»
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
295.62
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Повна назва
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34824364

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АСТЕОН"
Повна назва
ТОВ "АСТЕОН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42704450

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.11.2025 10:26
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
143 500 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 12:00
Замовник:
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Контактний телефон:
380636051651
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
143 500 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 12:00
Замовник:
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Контактний телефон:
380636051651
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності