Показати схожі тендери

Закупівля Пропелери для DJI Matrice 350 RTK, згідно CPV за ДК 021:2015 код 34730000-3 Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів від Головне управління ДСНС України у Донецькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-23-005045-a
Id Tender 190c2b56e7df4d829f3d964c230606e2
План UA-P-2025-09-23-005123-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 23.09.2025 11:35
Остання зміна 12.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
33 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.09.2025 11:35 до 01.10.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 23.09.2025 11:35
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.09.2025 11:35
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.10.2025 13:00
до 06.10.2025 16:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2025 16:51
до 12.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 06.10.2025 16:51
-
Період уточнень
з 23.09.2025 11:35 до 28.09.2025 00:00
Період оскарження
з 23.09.2025 11:35 до 28.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 13:00 до 06.10.2025 16:51
Період кваліфікації
з 01.10.2025 13:00 до 06.10.2025 16:51
Основні параметри
Пропелери для DJI Matrice 350 RTK, згідно CPV за ДК 021:2015 код 34730000-3 Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
33 000 грн.
Пропелери для DJI Matrice 350 RTK, згідно CPV за ДК 021:2015 код 34730000-3 Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Назва предмета закупівлі
Пропелери для DJI Matrice 350 RTK, згідно CPV за ДК 021:2015 код 34730000-3 Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Очікувана вартість
33 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
165,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пропелери для DJI Matrice 350 RTK
Код ДК 021:2015
34731000-0 - Частини повітряних літальних апаратів
Кількість
12
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
49101, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Миколи Руденка, бдинок 53
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовник
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Хілінська Тетяна Вікторівна"
Пропозиція:
29 640 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.09.2025 11:35
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Осовська Оксана Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380505486098
Сайт:
https://dn.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38652962
Повна назва
Головне управління ДСНС України у Донецькій області
Поштовий індекс
84313
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Краматорськ
Адреса
вул. Тихого Олекси, будинок 10-і
Кваліфікація
Лот № 1 Пропелери для DJI Matrice 350 RTK, згідно CPV за ДК 021:2015 код 34730000-3 Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Період вимог/скарг з 06.10.2025 16:51 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 13:00 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
На виконання вимог абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
06.10.2025 16:51
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.10.2025 13:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 11:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 11:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
виявлено наступні невідповідності: - згідно Додатку 1 до тендерної документації документи, які надає Учасник повинні бути підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП), відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Документи Учасника ФОП Хілінська Тетяна Вікторівна (ІПН: 2472711207) підписані удосконаленим електронним підписом. - згідно Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає кольорову фотографію/зображення зразка товару, який буде предметом договору, у разі якщо з Учасником буде підписано договір та кольорову фотографію/зображення збільшеної ділянки зразка товару, на якій чітко відображено зображення/відтиск/тиснення логотипу виробника товару, серійний/каталожний номер та зазначення символів правого та лівого пропелера (CW та CCW). Учасником ФОП Хілінською Тетяною Вікторівною (ІПН: 2472711207) у складі тендерної пропозиції надано кольорові фотографії пакування товару, а не фотографії/зображення зразка товару та фотографії/зображення збільшеної ділянки зразка товару, на якій чітко відображено зображення/відтиск/тиснення логотипу виробника товару, серійний/каталожний номер та зазначення символів правого та лівого пропелера (CW та CCW), що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. - згідно додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнену та підписану тендерна пропозиція учасника за формою згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації Замовника. У складі тендерної пропозиції Учасником ФОП Хілінська Тетяна Вікторівна (ІПН: 2472711207) надано тендерну пропозицію, в якій у пункті 7 та пункті 8 відсутній зразок підпису особи, уповноваженої підписувати документи тендерної пропозиції та за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю). - згідно додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, які підтверджують статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: у разі підписання пропозиції та договору фізичною особою, фізичною особою-підприємцем - сканована копія довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду або у разі відсутності довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду з релігійних переконань, надати сторінку паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу та сканована копія паспорту у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI (із змінами). У складі тендерної пропозиції Учасником ФОП Хілінська Тетяна Вікторівна (ІПН: 2472711207) надано копії сторінок паспорту з 1 по 7 та 10-11, тобто без дотримання вимог пункту 5 постанови Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-XII “Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон” , а саме: “паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок”. - згідно додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнений проєкт договору, підготовлений за формою згідно з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). У складі тендерної пропозиції Учасником ФОП Хілінська Тетяна Вікторівна (ІПН: 2472711207) надано не підписаний проєкт договору, включаючи додатки та специфікації до нього, підготовлений за формою згідно з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації без заповнених даних зі сторони постачальника, реквізитів сторони постачальника та без зазначення інформації у додатках до проекту договору (без зазначення вартісних показників) щодо технічних та інших характеристик запропонованого товару. - згідно Додатку 1.2 до додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який(-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (аналогічним договором буде вважатись договір з поставки (реалізації) частин для безпілотного(-их) літального( их) апарату(-ів). Для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(-ам), вказаному(-им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують факт поставки (реалізації) товару в повному обсязі. У складі тендерної пропозиції Учасником ФОП Хілінська Тетяна Вікторівна (ІПН: 2472711207) не надано відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою згідно з Додатком 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації та не надано скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують факт поставки (реалізації) товару в повному обсязі. - згідно Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає у випадку якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним). У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це. У складі тендерної пропозиції Учасником ФОП Хілінська Тетяна Вікторівна (ІПН: 2472711207) не надано зазначений документ. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику у складі тендерної пропозиції Учасником ФОП Хілінська Тетяна Вікторівна (ІПН: 2472711207) необхідно надати: - заповнений та підписаний у відповідності до вимог Замовника Додаток 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації; - заповнений, підготовлений та підписаний у відповідності до вимог Замовника Додаток 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації; - заповнені та підписані у відповідності до вимог Замовника відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який(-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (аналогічним договором буде вважатись договір з поставки (реалізації) частин для безпілотного(-их) літального( их) апарату(-ів). Для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) учасник повинен надати по договору(-ам), вказаному(-им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують факт поставки (реалізації) товару в повному обсязі. - довідку в довільній формі, яка дозволяє встановити належність Учасника до об'єднання учасників; - кольорову фотографію/зображення зразка товару, який буде предметом договору, у разі якщо з Учасником буде підписано договір та кольорову фотографію/зображення збільшеної ділянки зразка товару, на якій чітко відображено зображення/відтиск/тиснення логотипу виробника товару, серійний/каталожний номер та зазначення символів правого та лівого пропелера (CW та CCW); - накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію.
Створено
03.10.2025 12:41
Надати до
04.10.2025 12:41
Торги не відбулися
Очікувана вартість
33 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 13:00
Замовник:
Головне управління ДСНС України у Донецькій області
Контактний телефон:
380505486098
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
33 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 13:00
Замовник:
Головне управління ДСНС України у Донецькій області
Контактний телефон:
380505486098
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності