Показати схожі тендери

Закупівля НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3 від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД " ЗНАМ"ЯНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-23-002818-a
Id Tender 3a11e326bee4413694cd428683969f15
План UA-P-2025-09-23-003435-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.09.2025 10:34
Остання зміна 16.10.2025 19:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
350 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.09.2025 10:28 до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.09.2025 10:28
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.09.2025 10:28
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.10.2025 00:00
до 07.10.2025 14:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.10.2025 14:26
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.10.2025 14:26
до 16.10.2025 19:02
Період уточнень
з 23.09.2025 10:28 до 28.09.2025 00:00
Період оскарження
з 23.09.2025 10:28 до 28.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 00:00 до 07.10.2025 14:26
Період кваліфікації
з 01.10.2025 00:00 до 07.10.2025 14:26
Основні параметри
НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3
Цей крок співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility (Закупівля за кошти донора: Ukraine facility)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
350 000 грн.
НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3
Назва предмета закупівлі
НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3
Примітки
Цей крок співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility (Закупівля за кошти донора: Ukraine facility)
Очікувана вартість
350 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (штуки)
НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (настінне кріплення)
Опис предмета закупівлі
НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (настінне кріплення)
Код ДК 021:2015
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
27406, Україна, Кіровоградська область, місто Знам'янка, вул. Віктора Голого, буд 89
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (мобільний стенд для транспортування в приміщенні)
Опис предмета закупівлі
НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (мобільний стенд для транспортування в приміщенні)
Код ДК 021:2015
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
27406, Україна, Кіровоградська область, місто Знам'янка, вул. Віктора Голого, буд 89
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання, але не пізніше 31.12.2025 року. Оплата Замовником після пред'явлення Постачальником зведеної накладної (видаткової накладної) на оплату товару (протягом 30 календарних днів після одержання Товару)
Порядковий номер: 1
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП БІЛОВОДСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ГРИГОРОВИЧ
Пропозиція:
267 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.09.2025 10:34
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Добродняк
Електронна пошта
Телефон
+380671308118, +380999489635
Сайт:
http://znam-school-internat.kirovedu.com/
Замовник
ЄДРПОУ
22215095
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД " ЗНАМ'ЯНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
27406
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
м. Знам'янка
Адреса
вул. Віктора Голого, буд. 89
Кваліфікація
Лот № 1 НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3
Період вимог/скарг з 07.10.2025 14:26 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 00:00 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.10.2025 14:26
Довідка НАЗК
07.10.2025 14:26
Повідомлення про рішення
01.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
01.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відсутній Додаток №6 до тендерної документації ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ»
Створено
06.10.2025 13:58
Надати до
07.10.2025 13:58
Договір
UA-2025-09-23-002818-a-a1
Підписаний і діє
Номер
02/10/25/ф
267 000 грн.
267 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.10.2025
Строк дії договору з
16.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (настінне кріплення)
Номенклатура
НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (настінне кріплення)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (мобільний стенд для транспортування в приміщенні)
Номенклатура
НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (мобільний стенд для транспортування в приміщенні)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД " ЗНАМ'ЯНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД " ЗНАМ'ЯНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22215095

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП БІЛОВОДСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ГРИГОРОВИЧ
Повна назва
ФОП БІЛОВОДСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ГРИГОРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2882610296

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA823253650000000260050050199
ПІБ підписанта
Фізична особа-підприємець Біловодський Олексій Григорович
Посада підписанта
Фізична особа-підприємець
Діє на підставі
Виписки
Номер телефону
+380955768800
Електронна пошта
Документи договору
16.10.2025 19:02
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-13-000062
Дата створення проекту
13.10.2025 17:09
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
13.10.2025 17:37
Дата завершення моніторингу
04.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 405-30-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.10.2025 № 89-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Наталія ЗАХАРОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 13.10.2025 № 89-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-09-23-002818-a 23.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.10.2025 00:00
Документи рішення
13.10.2025 17:37
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-23-002818-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
14.10.2025 10:27
Орган перевірки
18.10.2025 00:00
Документи повідомлення
14.10.2025 10:28
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-23-002818-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. 1. Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо джерела фінансування вищевказаної закупівлі та щодо коду бюджетної програми за якою передбачено здійснення видатків на закупівлю вищезазначеного товару. 2. Відповідно до пункту 2.2. Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – Додаток 3 до тендерної документації) учасники на підтвердження відповідності запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника повинні надати копію сертифікату відповідності, виданого органом з оцінки відповідності на НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (настінне кріплення), НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (мобільний стенд для транспортування в приміщенні) (сертифікат має бути чинним не менше ніж до кінця 2025 року). В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Біловодський Олексій Григорович надано сертифікат відповідності, саме на НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (настінне кріплення)? 3. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Біловодський Олексій Григорович надані скановані копії документів, а саме - гарантійні зобов’язання на ноутбуки надаються безпосередньо виробником, як це передбачено пунктом 2.5 Додатку 3 до тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.10.2025 12:48
Орган перевірки
21.10.2025 00:00
Документи повідомлення
15.10.2025 12:49
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ відповідно до моніторингу закупівлі товару «НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-23-002818-a) ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ - ID моніторингу: UA-M-2025-10-13-000062
У 2025 році відповідно до Довідки від 29.01.2025 року №19 та довідки від 14.03.2025 року №101 від Департаменту освіти і науки Кіровоградської ОДА (довідки додаються) комунальним закладом «Знам’янська спеціальна школа Кіровоградської обласної ради» отримано додаткові кошти в сумі 366 300,00 грн. для закупівлі обладнання з урахуванням положень Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility”, ратифікована Законом України “Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility” від 6 червня 2024 року № 3786-IX. На підставі кошторису визначено розмір бюджетного призначення та виявлена потреба у придбанні Комплектів мультимедійного обладнання. Відповідно до наказу міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 року №574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» зі змінами, які затверджені наказом міністерства освіти і науки України від 16.03.2024 року №1324 - Мультимедійне обладнання, електронні освітні ресурси та пристосування для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій повинні відповідати вимогам наведеним у таблиці 2. Вимоги: Комплект мультимедійного обладнання Тип3 А) Інтерактивна панель: мінімальна діагональ 65 дюймів; мінімальна роздільна здатність зображення 3840 ? 2160 пікселів; дотикова технологія управління контентом за допомогою дотиків пальців руки або стилуса/маркера; захисне, загартоване, антиблискове скло екрана; ресурс роботи матриці не менше 20000 годин; вбудована акустична система загальною потужністю не менше 10 Вт (за потребою); наявність зовнішніх інтерфейсів USB-A, HDMI входу, USB-B Touch, USB-C та LAN (RJ45) входу; настінне кріплення та/або мобільний стенд для транспортування в приміщенні; за наявності комп’ютерного модуля OPS: об’єм оперативної пам’яті не менше ніж 8 Гб, об’єм накопичувана не менше 256 Гб SSD та підтримка стандартів IEEE не гірше 802.11 ac; наявність мікрофонного масиву та камери у вигляді зовнішнього модуля або вбудованих у інтерактивну панель (за потреби); можливість бездротового підключення до панелі інших пристроїв (ноутбуків, планшетів, телефонів) у локальній мережі;наявність стилуса для панелі. Б) Базове програмне забезпечення для інтерактивної панелі попередньо встановлена ОС з безплатними оновленнями для комп’ютерного модуля (за умови його наявності); можливість створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту). Для визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме Комплекту мультимедійного обладнання Тип 3 було залучено відповідних фахівців закладу, які в подальшому будуть використовувати комплекти, що будуть закуплені. Характеристики необхідного обладнання: № з/п Назва обладнання Характеристики К-ть НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (настінне кріплення), НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (мобільний стенд для транспортування в приміщенні) 1 НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (настінне кріплення) Склад комплекту: • Інтерактивна панель: • діагональ 75"; • роздільна здатність зображення 3840 х 2160 пікселів; • дотикова технологія управління контентом за допомогою дотиків пальців руки або стилуса / маркера; • захисне, загартоване, антиблікове скло екрану; • ресурс роботи матриці 50000 годин; • вбудована акустична система потужністю 20 Вт; • наявність зовнішніх інтерфейсів USB, VGA, HDMI та LAN (RJ45); • оперативна пам'ять 8 ГБ; • вбудована пам'ять 64 ГБ; • операційна система Android 14; • Настінне кріплення; • Базове програмне забезпечення навчального призначення для інтерактивної панелі, призначене для можливості створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту • Спеціалізоване навчальне програмне забезпечення з переліком навчальних планів, базою готових уроків відповідно до актуальних навчальних програм МОН, а також можливістю створення власних уроків з використанням 3Д-моделей, доповненої реальності, інтерактивних експериментів та симуляторів 2 шт. 2 НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (мобільний стенд для транспортування в приміщенні) Склад комплекту: • Інтерактивна панель: • діагональ 75"; • роздільна здатність зображення 3840 х 2160 пікселів; • дотикова технологія управління контентом за допомогою дотиків пальців руки або стилуса / маркера; • захисне, загартоване, антиблікове скло екрану; • ресурс роботи матриці 50000 годин; • вбудована акустична система; • вбудована веб-камера; • наявність зовнішніх інтерфейсів USB, VGA, HDMI та LAN (RJ45); • оперативна пам'ять 8 ГБ; • вбудована пам'ять 64 ГБ; • операційна система Android 14; • Мобільний стенд для транспортування в приміщенні; • Базове програмне забезпечення навчального призначення для інтерактивної панелі: • призначене для можливості створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту. • Спеціалізоване навчальне програмне забезпечення з переліком навчальних планів, базою готових уроків відповідно до актуальних навчальних програм МОН, а також можливістю створення власних уроків з використанням 3Д-моделей, доповненої реальності, інтерактивних експериментів та симуляторів. 1 шт. Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», враховуючи вимоги Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі мною, фахівцем публічних закупівель було визначено очікувану вартість. Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (на сайтах постачальників, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro"). Вивчалася інформація в мережі Інтернет на сайтах https://www.educluster.com.ua/nush-komplekti-multimedijnogo-obladnannja/komplekti-multimedijnogo-obladnannja-tip-3, https://labora.com.ua/catalog/multimediyne_obladnannya, https://odo.com.ua/catalog/komplekt_multymediynogo_obladnannya_typ_3_optymalnyy/ яка у відкритому доступі. Також проведено консультації з учасниками ринку, які надали свої комерційні пропозиції з описом характеристик до предмета закупівлі. У запитах цінових пропозицій зазначалася інформація щодо повної характеристики предмета закупівлі, необхідна кількість, термін поставки та можливість монтажу мультимедійного обладнання (комерційні пропозиції додаються): а саме: • ФОП Удовіченко Сергій Євгенович, комерційна пропозиція складає 400 150,00 грн. • ФОП Булахова Катерина Юріївна, комерційна пропозиція складає 351 800,00 грн. • ФОП Коц Вікторія Олександрівна, комерційна пропозиція складає 336 497,00 грн. • ФОП Чернецький Олександр Сергійович, комерційна пропозиція складає 376 800,00 грн. Отримані комерційні пропозиції та ціни які є у відкритих джерелах дозволили визначити та обґрунтувати середню очікувану вартість на дану категорію товару, а саме НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (настінне кріплення) діагональ 75 дюймів 2 шт. на 217 000,00 грн., НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (мобільний стенд для транспортування в приміщенні) діагональ 75 дюймів 1 шт. 133 000,00 грн. Посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат) http://znam-school-internat.kirovedu.com/uk/site/vikoristannya-publichnikh.html.
Рішеня
15.10.2025 16:22
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ відповідно до моніторингу закупівлі товару «НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-23-002818-a) ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ - ID моніторингу: UA-M-2025-10-13-000062
1. Довідки Департаменту освіти і науки Кіровоградської ОДА (довідки додаються) від 29.01.2025 року №19 та довідки від 14.03.2025 року №101 щодо джерела фінансування закупівлі та щодо коду бюджетної програми за якою передбачено здійснення видатків на закупівлю вищезазначеного товару. 2. Файл під назвою Сертифікат ПФ ХАРД-СЕРВІС_9001-2015.pdf тендерної пропозиції учасника ФОП Біловодський Олексій Григорович надано сертифікат відповідності, саме на НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (настінне кріплення) (додається). 3. В п.2.5 Додатку 3 до тендерної документації гарантійні зобов’язання на ноутбуки надаються безпосередньо виробником, допущено описка. ФОП Біловодський Олексій Григорович надано Гарантійний лист гарантія.pdf , в якому гарантується надання гарантії на все обладнання від виробника та постачальника строком 24 місяців (додається).
Рішеня
15.10.2025 16:38
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
350 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД " ЗНАМ'ЯНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380671308118, +380999489635
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
350 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД " ЗНАМ'ЯНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380671308118, +380999489635
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності