НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (мобільний стенд для транспортування в приміщенні)
Код ДК 021:2015
32320000-2 -
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
27406, Україна, Кіровоградська область, місто Знам'янка, вул. Віктора Голого, буд 89
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання, але не пізніше 31.12.2025 року. Оплата Замовником після пред'явлення Постачальником зведеної накладної (видаткової накладної) на оплату товару (протягом 30 календарних днів після одержання Товару)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Вимога
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Вимога
Суб?єкт господарювання чиї спроможності можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг зареєстрований у прийнятній країні
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг за умови, що кожний субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Вимога
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Вимога
Суб?єкт господарювання чиї спроможності можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг зареєстрований у прийнятній країні
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг за умови, що кожний субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Вимога
Суб?єкт господарювання чиї спроможності можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг зареєстрований у прийнятній країні
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг за умови, що кожний субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.09.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.10.2025 № 89-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 13.10.2025 № 89-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-09-23-002818-a 23.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-23-002818-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-23-002818-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо джерела фінансування вищевказаної закупівлі та щодо коду бюджетної програми за якою передбачено здійснення видатків на закупівлю вищезазначеного товару.
2. Відповідно до пункту 2.2. Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – Додаток 3 до тендерної документації) учасники на підтвердження відповідності запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника повинні надати копію сертифікату відповідності, виданого органом з оцінки відповідності на НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (настінне кріплення), НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (мобільний стенд для транспортування в приміщенні) (сертифікат має бути чинним не менше ніж до кінця 2025 року).
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Біловодський Олексій Григорович надано сертифікат відповідності, саме на НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (настінне кріплення)?
3. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Біловодський Олексій Григорович надані скановані копії документів, а саме - гарантійні зобов’язання на ноутбуки надаються безпосередньо виробником, як це передбачено пунктом 2.5 Додатку 3 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
ПОЯСНЕННЯ відповідно до моніторингу закупівлі товару «НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-23-002818-a) ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ - ID моніторингу: UA-M-2025-10-13-000062
У 2025 році відповідно до Довідки від 29.01.2025 року №19 та довідки від 14.03.2025 року №101 від Департаменту освіти і науки Кіровоградської ОДА (довідки додаються) комунальним закладом «Знам’янська спеціальна школа Кіровоградської обласної ради» отримано додаткові кошти в сумі 366 300,00 грн. для закупівлі обладнання з урахуванням положень Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility”, ратифікована Законом України “Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility” від 6 червня 2024 року № 3786-IX.
На підставі кошторису визначено розмір бюджетного призначення та виявлена потреба у придбанні Комплектів мультимедійного обладнання.
Відповідно до наказу міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 року №574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» зі змінами, які затверджені наказом міністерства освіти і науки України від 16.03.2024 року №1324 - Мультимедійне обладнання, електронні освітні ресурси та пристосування для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій повинні відповідати вимогам наведеним у таблиці 2.
Вимоги: Комплект мультимедійного обладнання Тип3
А) Інтерактивна панель: мінімальна діагональ 65 дюймів; мінімальна роздільна здатність зображення 3840 ? 2160 пікселів; дотикова технологія управління контентом за допомогою дотиків пальців руки або стилуса/маркера; захисне, загартоване, антиблискове скло екрана; ресурс роботи матриці не менше 20000 годин; вбудована акустична система загальною потужністю не менше 10 Вт (за потребою); наявність зовнішніх інтерфейсів USB-A, HDMI входу, USB-B Touch, USB-C та LAN (RJ45) входу; настінне кріплення та/або мобільний стенд для транспортування в приміщенні; за наявності комп’ютерного модуля OPS: об’єм оперативної пам’яті не менше ніж 8 Гб, об’єм накопичувана не менше 256 Гб SSD та підтримка стандартів IEEE не гірше 802.11 ac; наявність мікрофонного масиву та камери у вигляді зовнішнього модуля або вбудованих у інтерактивну панель (за потреби);
можливість бездротового підключення до панелі інших пристроїв (ноутбуків, планшетів, телефонів) у локальній мережі;наявність стилуса для панелі.
Б) Базове програмне забезпечення для інтерактивної панелі попередньо встановлена ОС з безплатними оновленнями для комп’ютерного модуля (за умови його наявності);
можливість створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту).
Для визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме Комплекту мультимедійного обладнання Тип 3 було залучено відповідних фахівців закладу, які в подальшому будуть використовувати комплекти, що будуть закуплені.
Характеристики необхідного обладнання:
№ з/п Назва обладнання Характеристики К-ть
НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (настінне кріплення),
НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (мобільний стенд для транспортування в приміщенні)
1 НУШ Комплект мультимедійного обладнання
Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (настінне кріплення)
Склад комплекту:
• Інтерактивна панель:
• діагональ 75";
• роздільна здатність зображення 3840 х 2160 пікселів;
• дотикова технологія управління контентом за допомогою дотиків пальців руки або стилуса / маркера;
• захисне, загартоване, антиблікове скло екрану;
• ресурс роботи матриці 50000 годин;
• вбудована акустична система потужністю 20 Вт;
• наявність зовнішніх інтерфейсів USB, VGA, HDMI та LAN (RJ45);
• оперативна пам'ять 8 ГБ;
• вбудована пам'ять 64 ГБ;
• операційна система Android 14;
• Настінне кріплення;
• Базове програмне забезпечення навчального призначення для інтерактивної панелі, призначене для можливості створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту
• Спеціалізоване навчальне програмне забезпечення з переліком навчальних планів, базою готових уроків відповідно до актуальних навчальних програм МОН, а також можливістю створення власних уроків з використанням 3Д-моделей, доповненої реальності, інтерактивних експериментів та симуляторів
2 шт.
2 НУШ Комплект мультимедійного обладнання
Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (мобільний стенд для транспортування в приміщенні)
Склад комплекту:
• Інтерактивна панель:
• діагональ 75";
• роздільна здатність зображення 3840 х 2160 пікселів;
• дотикова технологія управління контентом за допомогою дотиків пальців руки або стилуса / маркера;
• захисне, загартоване, антиблікове скло екрану;
• ресурс роботи матриці 50000 годин;
• вбудована акустична система;
• вбудована веб-камера;
• наявність зовнішніх інтерфейсів USB, VGA, HDMI та LAN (RJ45);
• оперативна пам'ять 8 ГБ;
• вбудована пам'ять 64 ГБ;
• операційна система Android 14;
• Мобільний стенд для транспортування в приміщенні;
• Базове програмне забезпечення навчального призначення для інтерактивної панелі:
• призначене для можливості створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту.
• Спеціалізоване навчальне програмне забезпечення з переліком навчальних планів, базою готових уроків відповідно до актуальних навчальних програм МОН, а також можливістю створення власних уроків з використанням 3Д-моделей, доповненої реальності, інтерактивних експериментів та симуляторів. 1 шт.
Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», враховуючи вимоги Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі мною, фахівцем публічних закупівель було визначено очікувану вартість.
Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (на сайтах постачальників, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro").
Вивчалася інформація в мережі Інтернет на сайтах https://www.educluster.com.ua/nush-komplekti-multimedijnogo-obladnannja/komplekti-multimedijnogo-obladnannja-tip-3, https://labora.com.ua/catalog/multimediyne_obladnannya, https://odo.com.ua/catalog/komplekt_multymediynogo_obladnannya_typ_3_optymalnyy/ яка у відкритому доступі.
Також проведено консультації з учасниками ринку, які надали свої комерційні пропозиції з описом характеристик до предмета закупівлі. У запитах цінових пропозицій зазначалася інформація щодо повної характеристики предмета закупівлі, необхідна кількість, термін поставки та можливість монтажу мультимедійного обладнання (комерційні пропозиції додаються): а саме:
• ФОП Удовіченко Сергій Євгенович, комерційна пропозиція складає 400 150,00 грн.
• ФОП Булахова Катерина Юріївна, комерційна пропозиція складає 351 800,00 грн.
• ФОП Коц Вікторія Олександрівна, комерційна пропозиція складає 336 497,00 грн.
• ФОП Чернецький Олександр Сергійович, комерційна пропозиція складає 376 800,00 грн.
Отримані комерційні пропозиції та ціни які є у відкритих джерелах дозволили визначити та обґрунтувати середню очікувану вартість на дану категорію товару, а саме НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (настінне кріплення) діагональ 75 дюймів 2 шт. на 217 000,00 грн., НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (мобільний стенд для транспортування в приміщенні) діагональ 75 дюймів 1 шт. 133 000,00 грн.
Посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат) http://znam-school-internat.kirovedu.com/uk/site/vikoristannya-publichnikh.html.
ПОЯСНЕННЯ відповідно до моніторингу закупівлі товару «НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-23-002818-a) ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ - ID моніторингу: UA-M-2025-10-13-000062
1. Довідки Департаменту освіти і науки Кіровоградської ОДА (довідки додаються) від 29.01.2025 року №19 та довідки від 14.03.2025 року №101 щодо джерела фінансування закупівлі та щодо коду бюджетної програми за якою передбачено здійснення видатків на закупівлю вищезазначеного товару.
2. Файл під назвою Сертифікат ПФ ХАРД-СЕРВІС_9001-2015.pdf тендерної пропозиції учасника ФОП Біловодський Олексій Григорович надано сертифікат відповідності, саме на НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель НУШ (настінне кріплення) (додається).
3. В п.2.5 Додатку 3 до тендерної документації гарантійні зобов’язання на ноутбуки надаються безпосередньо виробником, допущено описка.
ФОП Біловодський Олексій Григорович надано Гарантійний лист гарантія.pdf , в якому гарантується надання гарантії на все обладнання від виробника та постачальника строком 24 місяців (додається).